Про книгу
«Корпоративне видання на 200%» – перша в Україні книга про сучасний інструмент комунікацій – корпоративне видання – має відмінний баланс теорії та практики. Це й не дивно, бо написана вона успішним бізнес-практиком, засновником та президентом громадської організації Асоціація корпоративних медіа України.
У цьому унікальному виданні вперше зібрано теорію, технологію та практичні рекомендації, включаючи приклади успішно реалізованих проектів корпоративної преси великих компаній. У ній є все, що потрібно знати для запуску корпоративного видання у Вашій компанії.
Книга буде корисна широкій аудиторії, що включає: власників і топ-менеджерів успішних сучасних компаній, які замислилися над проблемою управління інформаційними потоками в компанії; керівникам PR- та HR-відділів; менеджерам з маркетингових комунікацій, маркетинг менеджерам; а також студентам ВНЗ, які вже сьогодні планують свою успішну кар’єру в бізнесі.
Книга складається із трьох розділів – Теорія, Технологія, Практика.
Практичний розділ під назвою «Першопрохідники корпоративної преси України» представлений проектами компаній: Концерн “Галнафтогаз”, ВАТ КБ “Надра”, Мері Кей (Україна) Лімітед, ВАТ КБ “Хрещатик”, Концерн “Оверлайн”, ВЦ ТОВ “Бюро Верітас Україна”
Iншi товари
«Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях»
690 грн
«Перлини сенсів та ідей. Корпоративні комунікації в мирний і воєнний час»
590 грн
«Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій»
670 грн