Про книгу
Книга занурює читача у світ сучасних можливостей просування. Автор у яскравих фарбах визначає зміну парадигми PR-комунікацій під впливом новітніх технологій.
У книзі широко висвітлено аспекти малобюджетного «паблік рілейшнз», заснованого на інтелектуальному лідерстві, зібрано новаторські концепції та теорії, які допоможуть вам поглянути на класичну практику PR під новим кутом.
Особлива цінність книги є актуальними прикладами з практики, озвученими представниками лідерів українського бізнесу різних галузей. «Гостьові розділи» книги присвячені спіральній динаміці, трендам в оформленні сайтів, візуалізації ідей та образів.
Цією книгою автор прагне спонукати читачів написання власних живописних полотен переконливих і ефективних комунікацій.
Книга буде корисна широкій аудиторії, що включає: власників і топ-менеджерів успішних сучасних компаній; керівникам PR- та HR-відділів; менеджерам з маркетингових комунікацій, маркетинг менеджерам; а також студентам вишів, які вже сьогодні планують свою успішну кар’єру у бізнесі.
Практичний розділ книги під назвою «Живі кейси» представлений проектами успішних вітчизняних компаній: «Львівобленерго», мережа парфум-бутиків «ЖАН», кондитерська фабрика «АВК», бізнес-школа МІМ-Київ, «Слідопит», Києво-Могилянська Бізнес Школа, Intel Ukraine, друкарня Huss, Vaismann, inspire metamarketing, Global Spirits, весільне агентство «Мендельсон та сини».
Книжку було видано у 2012 році російскою мовою
Iншi товари
«Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях»
690 грн
«Перлини сенсів та ідей. Корпоративні комунікації в мирний і воєнний час»
590 грн
«Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій»
670 грн