313

ХVI Бізнес-форум “Інновації в комунікаціях. Тренди 2022”

25 жовтня в центрі Києва, в конференц-холі CityHotel відбувся 16-ий Бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022».

Про що розповідали експерти

Експерти форуму з різних галузей разом шукали відповіді на питання: Які тренди чекають нас у 2022-му році? На що ми будемо робити акценти в маркетингових комунікаціях? Які канали, інструменти, технології використовувати і впроваджувати? Які тренди зараз актуальні в освіті, бізнесі, стратегіях, комунікаціях, діджиталізації?

На форумі торкнулись широких стратегічних питань, а також конкретних кейсів – реалізованих проєктів. Наводимо кілька тез спікерів заходу.

Форум ІнноваційКрістіна Кривошеїна, керівник напрямку корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю ACINO в Україні та країнах СНД:

За півтора роки змінилося все або майже все. Внутрішні комунікації за 2020 рік пережили, мабуть, найбільші трансформації. Гнучкість, адаптація та вміння приймати швидко рішення – must have будь-якої команди коммунікаторів. 2021 рік – рік вдосконалення впроваджених в 2020 році трансформацій і опрацювання нових підходів. А 2022 – час іти далі та вирішувати нові завдання. Розглянемо кілька трендів у корпоративних комунікаціях 2022 року більш докладно.

Ефективний контент. Здатність і вміння команд подавати один і той же контент в різних формах – стане ще більш затребуваним. Якщо говорити про формати – це відео, яке не втрачає позицій, а скоріше набере ще більше обертів. Правильна візуалізація – осмислений і useful дизайн також must have. І незалежно від форми в топі залишиться корисний, friendly і короткий  контент.

Багатоканальність через трансформований діджитал в 2020-2021 роках. Стратегія, яка об’єднує всі доступні канали єдиної за змістом, але різною за формою комунікацією і взаємодії з співробітниками і стейкхолдерами.

Залученість команди і online2offline залученість співробітників заснована на довірі, чесності, двосторонньої прихильності і регулярної комунікації між компанією і співробітниками. Показники залученості будуть важливі як ніколи. Діалог набуває ще більшої важливості – must have відкритість і вміння слухати і почути своїх співробітників.

Якщо головним завданням на 2021 є підтримка фізичного та душевного здоров’я співробітників, ефективний тимбилдинг і максимальна мотивація, адже згідно з багатьма дослідженнями встановлено, що залучена команда здатна приносити в 2 – 2,5 рази більше прибутку. То у 2022 – це утримання високого рівня мотивації через повернення в оффлайн заходи. Так як, зустрічатися і навіть щось відзначати онлайн всі вже навчилися. А ще зрозуміли, що для неформальних заходів таких, як корпоративи, командоутворення, нетворкінг, онлайн не настільки ефективний як оффлайн. Людина – істота соціальна, йому треба бачити іншу людину перед собою. Тому головний тренд наступного року цікаві оффлайн спільні заходи на велику кількість співробітників різних категорій, де компанії треба дивувати співробітників. Тому креативний підхід – мейнстрім. Адже все чекають драйву, натхнення, емоцій і можливості поділитися ними з колегами особисто.

Інновації. Це нестандартні круті спецпроєкти, які активно залучають співробітників і зміцнюють корпоративну культуру. Тут на допомогу приходить ринок IT-продуктів і сервісів. Надання додаткової цінності бренду для задоволення особистих інтересів співробітників і перетворює співробітників в його Амбассадорів.

Ми побачимо більше мультиформатних спецпроєктів, які використовують відразу різні форми залучення. Ігровий формат подачі контенту стає серед співробітників ще більш популярним.

Стратегія про vision і big ideas. Меседжі за цільовими аудиторіями – це похідні, які будуть коригуватися завжди. Головне – підвищитися затребуваність у роботодавців та працівників різних категорій в big idea компанії, в цінності, яку вона несе і якій повинен бути підпорядкований весь створюваний контент: куди рухається підприємство, яку користь воно приносить людям або створює своєю діяльністю додаткову цінність суспільству. Проєкти корпоративної соціальної відповідальності однозначно матимуть вагу для співробітників і її стейкхолдерів і набуватимуть ще більшої актуальності.

Колаборації та кроссфункціонал між комунікаціями, HR, digital і маркетингом. Головне – створювати користь і додану вартість для компанії, формувати лояльність до бренду співробітників і мотивувати їх. Управляти комунікаціями – якими б вони не були – повинні найбільш талановиті люди і створені ними корисні для компанії ідеї і проєкти.

Форум ІнноваційОлександр Шевченко, керівник відділу комунікацій, маркетингу та досвіду пасажирів «Укрзалізниці»

розповів про діджитал трансформацію компанії – створення чат-ботів для внутрішніх і зовнішніх клієнтів.

 

Форум ІнноваційЛеона Красненкова, начальниця департаменту комунікаційних проєктів Нової Пошти визначила найважливіший тренд у комунікаціях — стале фокусування на пріоритетах. Також, розповіла на прикладі реалізованих кейсів про те як створювати власний вихор змін та направляти всю його силу на позитивну співпричетність зі стейкхолдерами, тримаючи у фокусі поле реальності. Основна увага презентації була присвячена користі комунікації й діяльності бізнесу для конкретної людини та як здорова віра в неможливе дозволяє знаходити те саме “диво”, яке конкретна компанія може створити для суспільства.

Форум ІнноваційОльга Ліщина, менеджерка з комунікацій ДТЕК Енерго поділилася досвідом співпраці b2b бізнесу з новими медіа та інфлюєнсерами. Кілька рекомендацій і висновків від Ольги: «Якщо ви B2B, вам набагато складніше інтегруватися в популярні блоги, бо ви апріорі трохи далі від ЦА топ-блогерів, ніж роздрібні бренди. Але шанси є. На щастя, у нас вже достатньо популярних та впливових людей, які цікавляться і розповідають про такі теми, як екологія, КСВ, іновації. З досвіду – це найсприятливіші історії для інтеграцій B2B-компаній.

Тож перший та найважливіший крок у такій співпраці – знайти спільні інтереси бізнеса і інфлюєнсера або каналу.

Другий – максимально спростити контент і спробувати подивитись на нього під іншим кутом, застосовувати рефреймінг.

Третє – ретельно підготуватися до всіх можливих запитань щодо предмету вашої інтеграції, навіть до таких, про які ви й не думали (наприклад, як ви утилізуєте відходи свого супер-іноваційного виробництва, тощо). Фоловери в інфлюєнсерів – люди небайдужі, вони з пристрастю ставляться до контенту в блозі. Ця пристрасть може зіграти в мінус, якщо якась інформація здасться їм сумнівною».

Ольга торкнулась актуальної теми особливостей співпраці з блогерами, тому на форумі вирішили продовжувати обговорення інфлюєнсер-маркетингу на окремих зустрічах експертів Асоціації корпоративних медіа.

Форум ІнноваційТетяна Гузенко, начальниця управління з питань гендерної рівності, Київська міська державна адміністрація – КМДА.

В социально-економічних дослідженнях є безліч наукових обґрунтувань, що економічне зростання, ефективність інституцій і соціальна толерантність прямо залежить від становища жінки в суспільстві. Це важлива сфера, тому в КМДА був створений департамент з питань гендерної рівності, чим він займається, які проєкти реалізовані, що планується у 2022 році та яка інтеграція з бізнесом буде актуальною розповіла начальниця управління з питань гендерної рівності КМДА Тетяна Гузенко.

Форум ІнноваційВолодимир Бугров, ректор Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

За останні пів року у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка реорганізовано систему внутрішніх і зовнішніх комунікацій. Перш за все, кадрово посилено Центр комунікацій Університету. Сьогодні його команда об’єднує 15 фахівців, які забезпечують ефективне позиціонування Університету у внутрішньому (університетському) і зовнішньому (національному й світовому) інформаційному просторі для формування спільної організаційної ідентичності, позитивного іміджу, бренду і репутації Університету. Зважаючи на виклики сьогодення, посилено візуальну складову новинних повідомлень на головному сайті Університету www.knu.ua, у соціальних мережах: Facebook – www.facebook.com/kyiv.university (єдина верифікована сторінка ЗВО в Україні), Telegram – t.me/knu_ua, Instagtam – @knu_uni, LinkedIn – www.linkedin.com/school/taras-shevchenko-national-university-of-kyiv, Youtube – www.youtube.com/c/KNUDepartmentofCommunications. Щоденно на різних платформах публікуються від 5 до 20 повідомлень, з охопленням від 1 тис. до 50 тис. осіб. Окрім того, Центр комунікацій ефективно взаємодіє з абітурієнтами та випускниками Університету, які, в свою чергу, виступають амбасадорами університетської спільноти як в Україні, так і за її межами. Один із найкращих інфлюенсерів Університету – ректор Володимир Бугров, що веде свої сторінки у всіх сучасних соціальних мережах розповів на форумі про тренди в освіті та власне бачення співпраці Університету з українським і міжнародним бізнесом.

Форум ІнноваційВіта Пасічник, головна редакторка онлайн-журналу «Українки», співзасновниця Українського Медіа Бюро зазначила кілька трендів в корпоративних комунікаціях.

Минулий рік став роком остаточної «онлайнізації» усього, чого ще не було онлайн і здавалося, ніколи не буде – як, скажімо, онлайн-бари чи онлайн-подорожі, послуги, які запровадили під час тотального локдауну ресторани і тревел-сервіси. Наступні роки, на мою думку, принесуть нам нові прояви такої онлайнізації: несподівані співпраці, неймовірні технологічні рішення і можливість стати ближчими навіть на великій відстані.

Наприклад:

«Міжгалузеві» колаборації. Минулого року я почула про цей тренд на конференції «Бітріксу». Його типовий приклад – Pizza Hut та Ikea. Вони скооперувалися і створили спеціальні столики та стільниці для піци. Здавалося б, що об’єднує піцерію й виробника меблів? А вони створили спільний продукт, який посилив обидві компанії, додав їм не лише інфопривід, а й прибуток. Столики розкупили за лічені дні з моменту появи у продажу.

Зараз такі міжгалузеві колаборації стають нормою і в медіа: спільне створення контенту з далекими, на перший погляд, від медіа компаніями й ресурсами. Наприклад, ми в «Українках» створили спільний цикл публікацій про жінок великих художників на основі книги «Муза, менеджер чи тиран», написаної по суті для сфери бізнес-комунікацій. Здавалося б, різні напрямки: жіночий журнал і бізнес-комунікації – що з цього може вийти? А вийшов надзвичайно популярний цикл, одна зі статей якого – про роль двох жінок у житті Клода Моне – набрала майже 40 тисяч читацьких переглядів.

Ще одна наша «міжгалузева» колаборація – з єврейською громадською організацією. Теж спершу виникає питання: що може вийти між суто українським журналом і громадою нацменшини? Вийшов новий проєкт, який посилює нас обох, розширює наші аудиторії, додає популярності і має ще й соціальну місію – об’єднувати жінок незалежно від національності.

Демонстрація залаштунків. Цей тренд прийшов у медіа із соцмереж, де заведено демонструвати своє життя або свої справи. Аудиторії цікаво, чим живе «герой», на якого вони підписані. І ця тенденція співучасті в його житті, залученості в його процеси переноситься не лише на персон, а й на структури – медіа, інформаційні майданчики, компанії, редакції. Читачам цікаво, хто там працює, чим займається, як створюється та чи інша річ, новина, проєкт, врешті решт – кому я довіряю, кого читаю, хто ці люди, чи варті вони довіри? Так у багатьох медіа почали з’являтися разові рубрики умовно «знайомтеся, наша редакція», а просунуті медіа і ресурси запроваджують постійні публікації про те, як створюється та чи інша стаття, як відбувається редколегія, чим займається/рекомендує відділ чи редакція. Замість безіменного, безликого колективу аудиторія бачить конкретних, живих людей, з живими історіями, з якими можна вступити в діалог у коментарях, поспілкуватися наживо – це посилює довіру до команди зокрема й компанії в цілому. В «Українках» ми цей тренд адаптували. У нас у кожного автора є своя окрема сторінка на сайті з добіркою його статей. З вересня вводимо постійні рубрики про наші редакційні виходи на заходи, редколегії, будемо представляти наших авторів з несподіваного боку тощо.

Нові інтерактивні формати. Цифрові технології повністю переформатовують медіа, майже не залишаючи шансів на існування друкованим версіям. Якщо ще три роки тому «тверда копія» журналу була основною, а сайт, фб-сторінка – доповненням, то зараз не просто все навпаки, а кардинально інакше. Онлайн-версії не лише стали основними майданчиками всіх медіа, вони ще й вступили у «гонку озброєння» різноманітними інтерактивними «фішками». Онлайн статті за версткою стають дедалі інтерактивнішими: посилання на відео, лінки, квізи. Навіть в друкованих версіях намагаються вставити якусь онлайн-деталь. Наприклад, в книзі кулінарних рецептів поруч з рецептом додається QR-код: переходиш одразу на ютуб-канал з повним покроковим відео приготування. Замість класичних банерів – новий тренд: ротаційні багато слайдові банери-тести, статті-вікторини, які ти, читаючи, гортаєш як книгу. Це поки що недешеві задоволення для медіа і дорого вартісні тренди, але відчуваю, через два-три роки вони стануть такою ж нормою, як зараз банківські додатки у смартфоні чи розрахунок через QR-код.

 

Наступний блок форуму був присвячений темі «Емоційний інтелект».

Форум ІнноваційВікторія Єсауленко, бізнес-тренерка по комунікаціям зазначила:

“Розвинений емоціональний інтелект зараз – це чи не найголовніше в нашому житті, тому що вміння налагоджувати зв’язки і спілкуватися з іншими (соціалізація), самоконтроль, емпатія, усвідомлення і критичне мислення – це якраз складові ЕІ, згідно з Деніелом Гоулманом – автором терміну і книги «Емоціональний інтелект», кожному з нас варто пильніше і усвідомлено проаналізувати свій ЕІ і зайнятися його розвитком, тому що навіть якщо ви вважаєте, що ваш ЕІ – високий, досконалість не має меж.

До того ж, професіоналів багато, але далеко не всі з них стають затребуваними, отже, успішними фінансово. Чому? Всі дослідники на перше місце ставлять здатність взаємодіяти з людьми, в соціумі. Саме ця здатність призводить професіонала до затребуваності. Критично важливо, як ви вмієте взаємодіяти не тільки з іншими людьми, а в першу чергу, з собою. Емоціональний інтелект є у всіх, не всі ним користуються і далеко не всі розуміють, що його можна і треба розвивати, бо ЕІ – це не знання, це здатність. Якщо здатність, наприклад фізичну, не розвивати, тіло стане менш гнучким, рухливим, більш пухким. І навпаки. Розумієте?

Володіння інструментами ЕІ дозволяє уникнути багатьох конфліктів між керівниками і підлеглими, між батьками і дітьми, між чоловіками і дружинами. Дозволяє більш ефективно мотивувати себе та інших людей на рішення задач. Дозволяє швидко відновлюватися після стресових навантажень і більш результативно використовувати енергію для досягнення цілей. Можна без перебільшення сказати, що EІ – ключ до управління собою та іншими людьми. І, на відміну від грубих маніпуляцій і тиску, що залишають неприємний осад, цей тип управління позитивний, він окрилює, творчо заряджає, мотивує до розвитку відносин з тими, хто ці методи використовує. Люди – не балакучі голови. Значну роль в нашій поведінці відіграють почуття, які ми можемо або щосили не помічати (тоді вони керують нами), або усвідомлювати і вміти використовувати. Розвинений емоціональний інтелект саме про це”.

Форум ІнноваційАнжела Черкасова, hr-директорка в компанії JASMINE Lingerie визначила наступні помітні зміни середовища й впливу на людей: пошук самоідентічності; більше свободи; більше вимог до роботодавців; більше депресій, емоційного вигорання, розмиття кордонів між особистим та професійним; зростаюче інформаційне НАВАНТАЖЕННЯ.

На прикладі Jasmine та власному досвіді Анжела запропонувала слухачам поступово створювати й крок за кроком формувати нове мислення.

  • Пам’ятаємо про пастки свідомості (ми аж ніяк не раціональні істоти);
  • Формуємо нові звички (кожен день робите щодня протягом 60 днів);
  • Ведемо щоденники успіху, емоцій; арт-буки;
  • Пошук установок: усвідомлення та формування нового ставлення;
  • Розвиваємо відчуття поваги до інших та власних кордонів;
  • Розвиваємо образне мислення за допомогою арт-коучингу та арт-терапії;
  • Згадуємо свій минулий успішний досвід, аналізуємо, дивуємось, як ви могли це забути;
  • Вивчаємо рольові моделі, які нас надихають;
  • Змінюємо оточення.

Щасливими роблять людину не події, а переконання та наше ставлення (attitude).

 

На панельній дискусії «Трансформація 2021» спікери визначили наступні напрямки змін у комунікаціях, що відбулися в поточному році.

Форум ІнноваційОлексій Дідігуров, головний редактор Boryspil magazine відзначив величезну роль арт-складової у корпоративних комунікаціях компаній. Цей формат здатен підсилити емоційне сприйняття бренду. Та є важливим форматом в міжнародному позиціюванні країн. Арт може позитивно впливати й на емоційний стан працівників. За допомогою образів й кольорів ми переходимо на спілкування на мета-рівень із залученням емоцій і нашої підсвідомості.

Форум ІнноваційІрина Проніна, HR & Legal Director at Lantmannen AXA розповіла про заходи з охорони праці на підприємстві.

Проблеми, з якими ми зіткнулись у сфері з Охорони Праці (далі ОП) можна охарактеризувати наступним чином. Організація з ОП сприймається як безвихідь або як внутрішня «поліція». «Бережи себе» – це норма. Сплеск турботи про колег роблять лише після нещасних випадків як керівники, так і працівники. Стандартні інструкції є, але реальних коментарів від організації не збирають. З цим потрібно було щось робити – системно та з елементами вдалого креативу.

Культура Health&Safety проходить під гаслом «Я – Ти – Ми Здорові та у безпеці щодня!»

Шлях змін для досягнення Досконалості. Ми актуалізували три ключові сфери, бо впевнені, що досконалість досягається тоді, коли ми оптимізуємо відносини між керівництвомпрацівниками і нашими процесами.

Як ми керуємо, намагаємося залучати і підтримувати наших працівників: ОП і ТБ є частиною наших цінностей і дороговказів для керівництва. ОП і ТБ інтегрована в наші щоденні та стратегічні процеси. Систематизований і стандартизований принцип роботи. Підхід за принципом «Ініціатива знизу», згідно з яким кожен працівник відповідально ставиться до ОП і ТБ та щодня піклується про ОП і ТБ.

Наші кроки на шляху до змін — робота з трьома критичними сферами.

  • Вибудова культури спостереження ризику та його внесення в систему LIA.
  • Відсутність покарань за скоєний ризик – інструктажі, заохочувальні проекти, практичні тренінги.
  • Наради на щотижневій основі по усуненню ризиків.
  • Залучення працівник до нарад по усуненню ризиків і їх обговоренню.

Нам вдалося сформувати культуру занять спортом для покращення психологічного стану працівників. Для цього з початку року у внутрішній групі Love Lantmannen проходить ініціатива Lantmannen Move+Lantmannen Agro-Fitness, де працівники діляться своїми фото/відео світлинами із занять спортом або занять з АгроФітнесу. Переможці тижня отримують призи.

Ми системно вимірюємо прогрес і робимо аналітику. Отриману інформацію публікуємо у Дайджесті Lantmannen Times. Позитивна динаміка змін надихає на нові кроки й креативні ідеї.

Форум ІнноваційІгор Кузьо, директор з маркетингу iPay.ua розповів про омніканальність: як бути в тому місці і в той час, де знаходиться ваш користувач зараз.

Також Ігор розповів про можливості чат-ботів та поміркував, як нові інструменти змінюють поведінку платників. Також спікер розкрив як корпоративний ресурс може стати простим інструментом прямої комунікації з клієнтами.

 

Максим Білявський, директор з інтегрованих комунікацій в НАК “Нафтогаз України” розповів про створення стенду компанії «Шлях газу» на ВДНГ:

“Питання, що постає перед нами кожного року: «Як зробити свято для 50 000 працівників?»

Вже другий рік таким рішенням для нас є онлайн-формат: єдиний святковий простір для всіх наших Вартових енергонезалежності. Спеціально для свята ми розробляємо лендінг-пейдж, де розміщені святковий прямий ефір, відео-привітання керівництва, форма для вікторин.

Нафтогазівці працюють по всій Україні, енергія кожного з них забезпечує енергонезалежність країни. В вересні Нафтогаз відсвяткував День працівника нафтової, газової та нафтопереробної промисловості. Від стажера на буровій – до топ-менеджера, від новачка – до представника славетної династії, яка є невід’ємною частиною галузі десятки років.

Рішення, яке ми знайшли. Цьогоріч простором, де всі зустрілися онлайн, була зовсім неочікувана локація. Прямий ефір на всі наші підприємства транслювався з дитячого Музею науки на ВДНГ.

Стенд «Шлях газу» в святковому ефірі став якірним візуальним та смисловим символом розвитку потенціалу Нафтогазу.

Таким чином ми донесли нашим працівникам важливий наратив: Нафтогаз піклується про майбутнє — про розвиток своїх працівників та наступні покоління дітей, яким тільки належить стати нафтовиками, газовиками та нафтопереробниками – справжніми Вартовими енергонезалежності. передачі професійних знань підростаючому поколінню. А квитки в Музей науки стали корпоративним подарунком для дітей наших співробітників”.

На бізнес-форумі були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2021».

На розгляд журі було подано 108 корпоративних проектів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями: Credit Agricole Bank, PrintStore Group, Корпорація “Біосфера”, “ДТЕК Енерго”, «Фармак», НАК “Нафтогаз України”, “Брокард Україна”, АСІНО Україна, “ДТЕК Мережі”, Univest Creative, «Донецксталь», Lantmannen AXA, “Нова Пошта”, CITYHOTEL, ПУМБ, KNESS Group, Група Ukrlandfarming, HarvEast Holding, “Лемтранс”, МХП, Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, “Укргазвидобування”, Carlsberg Ukraine, METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ, Eldorado UA, «УКРСИББАНК», “TEДІС Украіна”,  “Сингента”, Сеть магазинов парфюмерии и  косметики ЖАН niche concept, “Укрзалізниця”, EPAM Ukraine, “Прикарпаттяобленерго”, Kernel, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, Шахтоуправление “Покровское”, «Днепровский металлургический завод», “Фомальгаут-Полімін“, ТД «ХАРВЕСТ», “Корум Груп”, WePlay Holding, UKRSIBBANK BNP Paribas Group та інші.

Членами журі конкурсу у цьому році виступили: Оксана Тодорова, президент АКМУ; Євген Веліканов, генеральний директор iPay.ua; Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications; Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій; Марія Бородай, незалежний консультант з комунікацій.

 

Ґран-прі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2021” нагороджені корпоративні проекти:

BestCorpMediaUkraine2021

 

Переглянути роботи учасників конкурсу та результати рейтингу

В цьому році організатори додали нову номінацію під назвою «За інновації, мудрість і креатив». У цій категорії були відзначені компанії, які показують приклад системного, інноваційного наповнення каналів комунікації. Цією нагородою відзначені нові підходи у вирішенні комунікативних завдань, цікаві рішення на рівні стратегій та інструментів.

Володарями номінації «Інноватор 2021 року» стали компанії: ДТЕК Енерго, Нова пошта, АСІНО УКРАЇНА, Lantmannen AXA, Укрзалізниця, Брокард Україна, iPay.ua, Credit Agricole Bank, Корпорація “Біосфера”, ПУМБ, Фармак, Eldorado.ua.

BestCorpMediaUkraine2021

  

Приємним доповненням заходу стали номінації і компліменти від партнерів.

Торговий Дім “Вина Свiту” подарував спікерам заходу і переможцям конкурсу у кожній категорії приємні подарунки.

ТД “Вина Свiту” – це чудовий вибір ексклюзивних напоїв з різних куточків планети.

Компанія Lantmannen Axa Україна – частина великого скандинавського харчового концерну Lantmannen пригостила кожного учасника форуму приємним смаколиком.

Корпорація “Біосфера” – для кожного учасника форума підготувала універсальні серветки ТМ «Фрекен БОК»  з волокнами бамбука і вологі серветки Smile, які вправно знищують віруси і бактерії.

А культовий напій Coca-Cola створив дух єднання, високоякісні соки і нектари Rich додали яскраві нотки у коктейль смаків.

Також серед учасників форуму відбувся розіграш призів і ексклюзивних подарунків.

Дякуємо за співпрацю інформаційним партнерам заходу: Група компаній Advanter Group, creativity.ua, телевізійний медіахолдинг Kozyr Digital, онлайн-журнал «Українки» ukrainky.com.ua, Українське Медіа Бюро, журнал “Маркетинг и Реклама”.

Отже, бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022» пройшов яскраво й динамічно, з дотриманням усіх карантинних правил, норм і заходів безпеки, з користю для інтелекту, емоційної сфери та здоров’я.

Оргкомітет форуму:   corpmedia.com.ua     acmu.com.ua    +38 067 980 5259     oksana.todorova@gmail.com

Переглянути відео з форуму ви можете на каналі Асоціації CorpMediaUkraine: https://www.youtube.com/channel/UC339aoLBUJdzRkVp3r6pZgA

 

Читайте також публікації Форуму:

Ознайомитись із тезами панельної дискусії «Тренди 2021».

Ознайомитись із тезами панельної дискусії «Трансформаія 2020».

 

 

 

 

 

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

⭐⭐⭐
838

День Вишиванки. Наші коріння та крила.

Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Ольга Мельнічук, VIYAR; Наталія Зміюк, юридична компанія Arzinger; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Яна Нестерчук, Acino в Україні; Світлана Шибецька, BAYADERA GROUP; Олена Шрамко, Укртелеком; Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Валентина Рущак, ОККО; Оксана Черненко, DCH Steel; Тетяна Павловська, Фабрика каталогів Printstore Group; Діана Соловей, Vega Telecom; Ірина Самайчук, біотехнологічна компанія BTU; Аліна Смишляк, Kormotech; Діана Груць, юридична компанія Main Business Partner; Анна Клименко, ПРАВЕКС БАНК; Вікторія Гончаренко, мережа медичних лабораторій Ескулаб; Ірина Стеценко, "АрселорМіттал Кривий Ріг"; Ольга Мотрук, SENSE BANK; Ганна Козирь, KNESS; Олег Серга, ПриватБанк; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Наталья Степанюк, NOVUS.

⭐⭐⭐
1491

Інформаційний дайджест АКМУ #05 2024

Українські компанії впроваджують інноваційні сервіси для клієнтів, розробляють програми розвитку для співробітників, проявляють щиру турботу про суспільство, реалізуючи різноманітні КСВ проєкти. Читайте про цей досвід у нашому дайджесті.

⭐⭐⭐
481

Офіційна презентація книги «Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях»

12 квітня в Києві презентована нова бізнес-книга Асоціації корпоративних медіа України.

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна