День Вишиванки. Наші коріння та крила.
Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Ольга Мельнічук, VIYAR; Наталія Зміюк, юридична компанія Arzinger; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Яна Нестерчук, Acino в Україні; Світлана Шибецька, BAYADERA GROUP; Олена Шрамко, Укртелеком; Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Валентина Рущак, ОККО; Оксана Черненко, DCH Steel; Тетяна Павловська, Фабрика каталогів Printstore Group; Діана Соловей, Vega Telecom; Ірина Самайчук, біотехнологічна компанія BTU; Аліна Смишляк, Kormotech; Діана Груць, юридична компанія Main Business Partner; Анна Клименко, ПРАВЕКС БАНК; Вікторія Гончаренко, мережа медичних лабораторій Ескулаб; Ірина Стеценко, "АрселорМіттал Кривий Ріг"; Ольга Мотрук, SENSE BANK; Ганна Козирь, KNESS; Олег Серга, ПриватБанк; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Наталья Степанюк, NOVUS; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1».
Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України:
“Ми провели бліц-опитування на тему «День Вишиванки» серед колег із компаній — галузевих лідерів.
Це свято підсилює наше коріння і життєстійкість, єднає серця і наповнює любов’ю.
Це магічний зв’язок із нашими пращурами — наше коріння, що живить із середини. І наша краса, самобутність, різноманіття, наші потужні крила, які спрямовують наш розвиток у майбутнє.
Щиро дякуємо, колеги, за обмін досвідом і натхнення від ваших розповідей.
Ми дізнались, що в цей день ви проводите флешмоби, конкурси дитячого малюнку, вивчаєте рухи етнічних танців, збираєте серед колег найцікавіші родинні історїї, даруєте сертифікати на придбання нових вишиванок.
Дякуємо, що ділитесь ідеями і чудовими фото, друзі.
Ольга Мельнічук, керівниця відділу корпоративних комунікацій VIYAR:
Співробітники компанії ВіЯр відсвяткувала День вишиванки яскраво і душевно. Кожна філія і відділ долучились до флешмобу “ВіЯр у вишиванці“. Ми щасливі, що наші ВіЯрівці шанують культурну спадщину й традиції. Ми пишаємось своїм спадком і передаємо його наступним поколінням, адже в них наша сила та єдність.
Ми отримали таку кількість неймовірних фото й відео, як індивідуальних, так і групових. Ми справжня команда однодумців, об’єднаних спільними цінностями!
Марія Суліма, контент-менеджерка, Lantmännen Cerealia UA:
Цьогоріч на святкування Дня вишиванки працівники Lantmannen зібрались усі разом, аби створити власні теплі традиції і разом відсвяткувати цей день, зробити фотографії та прослухати екскурс в історію вишиванки.
Традиційно ми приєднались до тематичного флешмобу – вдягни вишиванку. Такого різноманіття краси, різнобарвʼя вишивки, кольорів і національних прикрас ми давно не бачили, кожен з працівників доповнив свій образ цікавими деталями і традиційними мотивами.
Також від підприємства була передана маскувальна сітка на пікап для нашого працівника, якій служить у ЗСУ.
Наталія Зміюк, керівниця відділу PR та маркетингу Arzinger:
В юридичній компанії Arzinger ми маємо давню й добру традицію на День вишиванки – вбратися в улюблену вишиванку і зробити спільне фото. Цього року з нагоди свята одягнув вишиванку й наш корпоративний герой – Арцик. Він обрав сорочку з класичним українським строєм і китицями.
Для нас вишиванка – не лише одяг, який ми носимо на свята, але й сорочка, яку ми з гідністю та гордістю вдягаємо щодня, не чекаючи “особливого приводу”. Адже це генетичний код нашої нації, символ об’єднання, волі та незламності, єднання з нашою культурою та історією крізь століття. Також раніше ми влаштовували флешмоби серед колег, які робили фото, публікували його у соцмережах та відмічали сторінку компанії.
Ми дуже цінуємо та бережемо наші традиції, культуру та пам’ять поколінь!
Валентина Рущак, менеджерка з внутрішніх комунікацій ОККО:
Вишиванка – це не просто одяг, це наш генетичний код і втілення неповторності нашої культури. Ми пам’ятаємо своє коріння та передаємо цю традицію з покоління до покоління. Кожного року ми влаштовуємо активності серед співробітників до Дня вишиванки. Цей рік не став виключенням.
Тож 16 травня в компанії пройшов флешмоб, до якого долучилося понад 60 команд. Умови онлайн-активності були прості: колеги роблять командні фото у вишиванках, ми їх викладаємо у внутрішніх каналах комунікацій і протягом декількох днів разом обираємо найкращі кадри.
Наші співробітники робили спільні фото у своїх вишитих сорочках, знімали креативні відео, читали та надсилали свої тематичні вірші.
Така активність не просто задала гарний настрій на весь день, а й згуртувала команди разом, дозволила проявити таланти і винахідливість. Три команди-переможниці, які отримали найбільше вподобайок і реакцій у наших корпоративних каналах, отримають смачні компліменти від компанії.
Ганна Козирь, менеджерка з корпоративної соціальної відповідальності, KNESS:
Для кожного щирого українця вишиванка – це не просто одяг, а символ української культури та історії. Вона нагадує про силу та незламність українського народу, який протягом століть бореться за свою свободу.
Відзначати День вишиванки — це ціннісна й сакральна традиція, яка об’єднує усіх українців. Це наш спосіб виразити підтримку одне одному, продемонструвати стійкість і незламність.
Для KNESS День вишиванки — багаторічна традиція. Навіть коли ми не могли збиратися разом — підтримували її віддалено, попри негаразди, попри виклики, особливо — під час війни, яку ворог веде, щоб знищити нашу націю і пам’ять про неї — стає надважливим продовжувати нести, відстоювати і відтворювати свою національну ідентичність.
Хтось із наших колег має колекцію вишиванок, у когось навіть є справжні вишивані сорочки, а хтось дістає свою вишиванку один раз на рік виключно у цей день, щоб стати намистиною в вишиваному ланцюжку – бо в цей день, влаштовуючи вільні фотосесії у вишиванках, ми не просто фіксуємо момент в історії, ми маємо можливість в черговий раз замислитись над важливістю і ціною своєї свободи.
Ця традиція єднає та дає змогу проявити свою позицію і подякувати. Подякувати кожному Захисникові та Захисниці за можливість одягати вишиванку і передавати цю традицію поколінням, щоб берегти нашу тисячолітню історію.
Ірина Самайчук, директорка з персоналу BTU Biotech Company:
День вишиванки – це подія, яку колектив компанії BTU кожного року чекає із нетерпінням. Це не випадковість, адже наша команда складається з однодумців, які цінують національні традиції. Для нас вишиванка – це символ, але кожен бачить у ній щось своє, особисте.
Саме тому ми підготували відео, де кожен окремо із працівників компанії відповів на питання “Що саме особисто для нього/неї вишиванка?” Пропонуємо і вам переглянути це відео за посиланням нижче – воно вже зібрало понад 3000 переглядів: https://fb.watch/sg3TWjAyns/
Крім того, ми запустили флешмоб, де працівники, знаходячись у різних куточках країни та світу, публікували свої фото у вишиванках з відповідними хештегами. Загалом співробітники компанії в Україні та закордоном опублікували 45 дописів на підтримку флешмобу, ці пости отримали майже 4000 вподобайок у Facebook та Instagram.
Це лише невелика частина активностей, які ми організували до Дня вишиванки. Ми із радістю популяризуємо культуру вишиванки серед українців. І, звичайно, пишаємось бути українцями та носити це вбрання з гордістю!
Олег Серга, прес секретар ПриватБанку:
Для всіх наших працівників, для всіх українців вишиванка – це не просто одяг, а символ нашої багатовікової історії, культурної ідентичності, духовності та національної гордості. Саме тому вже 15 років поспіль у ПриватБанку ми відзначаємо День вишиванки не лише вдягаючи вишиванки у відділеннях та офісах, а й традиційним флешмобом, де всі працівники, колективи можуть надіслати святкове фото та за голосуванням колег отримати приємні подарунки. В цей день ми нагадуємо про історію свята, історію та культуру нашої нації за допомогою вікторини для співробітників.
Шибецька Світлана, pr&communications manager, Bayadera Group:
Щороку українці відзначають яскраве свято, присвячене національному одягу – День вишиванки. Вбрання з’явилася багато століть тому і залишається улюбленим. Винороби KOBLEVO у цей день одягли найкрасивіші вишиванки. Одягайте свої вишиванки та нехай весь світ побачить, як прекрасна наша Україна, наші люди та наші символи!
Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group:
Вишиванка – унікальний предмет гардеробу для нашої нації. Ми підтримуємо особливі почуття українців до рідної культури і прагнемо розділити світлі плани на майбутнє з клієнтами.
До Дня вишиванки ми запросили преміум клієнтів завітати у наші відділення, аби разом відзначити міжнародне свято, поласувати смаколиками української кухні та поспілкуватися з колегами, друзями та партнерами.
Наші гості, які робили фото та викладали в соціальні мережі, отримали від нас сувеніри в українському стилі.
Олена Шрамко, заступниця Генерального директора з корпоративних комунікацій Укртелекому:
«Для українців вишиванка — це не просто одяг, а символ багатовікової історії, культурної ідентичності, духовності та національної гордості. Вона є не лише предметом одягу, а й оберегом, адже орнаменти на ній мають глибоке значення. Звісно, у День вишиванки ми всі у вишиванках чи майже всі ))
Ми живемо у час війни і маємо дбати про безпеку колег. Тому зараз уникаємо великих зібрань, надаємо перевагу різним онлайн заходам, де колеги можуть похвалитися своїми вишиванками, обговорити ткані сорочки колег чи їх образи. Ми обрали формат фотоконкурс “Вишиванка — символ нації”. Цьогоріч у нас були номінації: “Сімейне фото”, “Портретне фото”, “Колективне фото”, голосування колег на внутрішньому сайті. І було багато фото у всіх номінаціях – і це так прекрасно, коли колеги активно голосують і підтримують одне одного.
Такі заходи об’єднують колектив, особливо, якщо це велика компанія, як наш «Укртелеком» з присутністю у всіх куточках України.
Анна Клименко, event manager, ПРАВЕКС БАНК:
ПРАВЕКС БАНК приєднався до святкування Дня вишиванки. Щоб відзначити цей особливий день співробітники Банку вдягли традиційні українські вишиванки. Ми вшановуємо нашу культурну спадщину, підкреслюючи важливість та красу українських традицій.
Наша команда єдина у своїй різноманітності, гордості та відданості національним цінностям. Дякуємо колегам, клієнтам і партнерам, які долучилися до цього свята!
Ірина Стеценко, начальниця відділу цифрових комунікацій “АрселорМіттал Кривий Ріг”:
16 травня ми відзначали день вишиванки – улюблене свято для багатьох українських родин. Цього року ми в «АрселорМіттал Кривий Ріг» вирішили перейти в цифрове поле і запропонували працівникам долучитися до флешмобу в наших соцмережах.
Ми попросили людей поділився своїми яскравими та красивими фотографіями у національному вбранні, тегнути #арселормітталкривийріг. А серед усіх учасників ми в прямому ефірі на сторінці в інстаграм рандомно розіграли чудовий приз – павербанк.
До розіграшу долучилися більше 100 людей. За кілька днів флешмобу прекрасні світлини у вишиванках наповнили нашу сторінку інстаграм неймовірним розмаїттям візерунків, кольорів і фасонів.
Зараз так не вистачає позитивних емоцій, а День вишиванки – світлий і позитивний. Він про нашу силу духу, нашу непохитність і прагнення свободи. І наші працівники це довели.
Вікторія Гончаренко, PR менеджерка мережі медичних лабораторій Ескулаб:
У Ескулаб День вишиванки – це не просто свято, а справжня традиція, яка об’єднує всіх працівників. Щороку, ми з радістю одягаємо вишиванки, щоб підкреслити свою єдність з українською культурою та історією. Щоб зробити свято ще більш цікавим, HR-департамент Ескулаб організував внутрішній конкурс на найкреативніше фото у вишиванці. Працівники з ентузіазмом фотографувалися на робочому місці з колегами. Автори фото, яке отримало найбільшу кількість вподобайок у корпоративному каналі, отримають подарунки від компанії.
День вишиванки в Ескулаб – це не просто день, коли ми одягаємо вишиванки. Це день, коли ми згадуємо про наше коріння, пишаємося своєю культурою та єднаємося заради кращого майбутнього.
Діана Соловей, менеджерка з корпоративних комунікацій Vega Telecom:
День Вишиванки для Vega Telecom – це традиція, адже саме через них ми дізнаємось більше одне про одного. Візерунки, стиль вишивки та колір можуть багато що розповісти про колег. Щороку ми закликаємо співробітників нашої компанії долучитись до свята і раді, що вони відгукуються.
Зазвичай ми збираємось в своїх офісах і робимо традиційні фото, а згодом розміщуємо їх на нашому корпоративному порталі. Цього року ми влаштували вікторину-сюрприз у київському офісі – кожен співробітник, приходячи на роботу, мав можливість витягнути питання, пов’язане з вишиванками і отримати смаколик за правильну відповідь.
Ольга Мотрук, начальниця відділу внутрішніх комунікацій та розвитку бренду роботодавця, Sense Bank:
Кожного року на День вишиванки Sense Bank розмальовує офіси та відділеня різними барвами вишиванок. Цього року влаштували свято для клієнтів: зробили вікторину у чаті підтримки та дарували подарунки всім, хто звернувся у відеочат у вишитій сорочці.
Організовуємо флешмоб і для колег — закликаємо постити фото у вишитих сорочках у внутрішніх соцмережах. Цьогоріч отримали 121 фото: як групові, так і індивідуальні. А до флешмобу доєднався весь топ-менеджмент)
Флешмоб пройшов під гаслом Є сенс єднатися і в цей день справді були на одній хвилі з колегами, клієнтами та нашими багаторічними традиціями.
Діана Груць, керівниця PR-відділу юридичній компанії Main Business Partner:
День Вишиванки для нашої команди важливіший навіть за День Народження компанії.
Щороку без виключень ми проводимо професійні фотосесії всієї команди, що допомагає об’єднати дві задачі в одну – провести фотосесію та щоб вся команда була у вишиваному одязі.
В нашій команді працює багато релокованих фахівців з різних областей країни, тому професійна фотосесія – це ще й тимбілдінг під час якого люди об’єднується в творчості та культурній спадщині предків.
Оксана Черненко, редакторка корпоративних ЗМІ DCH Steel:
Гарна традиція робити фото з колегами до Дня вишиванки з’явилася на Дніпровському металургійному заводі групи DCH ще до великої війни.
У 2022 році, попри все, традиції вирішили не зраджувати, а навпаки – фотосесія у яскравому національному вбранні додала усім наснаги та єднання. Ті, хто не зміг прийти для колективного фото на історичну площу заводу, надіслав світлини до редакції нашої газети. Тож, продовжуємо берегти традиції і створювати гарний настрій у цей день і надалі!
Аліна Смишляк, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech:
Українські традиції — одні з найкрасивіших у світі. А український народ — сильний, незалежний і непереможний. Пишаємося тим, що ми українці і є частиною глобальної української компанії, яка зберігає та розвиває наші традиції.
Концепція святкування Дня вишиванки у Kormotech має більше символічний характер єднання. Щороку ми відзначаємо це свято разом з нашими командами — від України, Румунії, Польщі, Балканських країн до Великої Британії. Це день об’єднання українців, загалом, та співробітників Kormotech, зокрема, по всьому світу, де б ми не були.
Власне, День вишиванки виконує таку своєрідну функцію, яка об’єднує і згуртовує працівників Kormotech, незалежно від того, у якому офісі тої чи іншої частини світу вони знаходяться. Синхронізація такого невимушеного, доброго святкування — запам’ятовується найбільше в організації цього свята на корпоративному рівні.
Валентина Йовенко, керівниця відділу з корпоративних комунікацій мережі «Аптека 9-1-1»:
Для команди «Аптека 9-1-1» День вишиванки — особливе свято, яке ми відзначаємо з великою гордістю та шаною до історії та культури нашого народу. Цьогоріч ми організували масштабний фотофлешмоб, під час якого отримали сотні яскравих світлин наших співробітників у традиційному українському вбранні з усіх регіонів країни. Пишаємося нашими колегами!
Переможці конкурсу вирішили передати свої призи на благодійність, що є свідченням неймовірної людяності нашої команди, що працює для здорової країни. День вишиванки в «Аптека 9-1-1» продемонстрував єдність нашого дружнього колективу, об’єднаного спільними цінностями та любов’ю до рідної землі. Вишиванка — це не просто одяг, це код нації, символ її сили та незламного духу.
Lantmännen Cerealia UA:
До дня Вишиванки в минулому році компанія Лантманнен Акса підготувала для своїх співробітників дещо особливе!)
Майстер-клас з українського танцю і музику від гурту US Orchestra!
На майстер-класі вони крок за кроком розібрали українські традиційні танці, які були популярні ще 100-150 років тому. Це були танці: козачки, польки та інші. Спробували освоїти базові кроки, а також їхні різні варіації. Танцювали сольно і в парах.
Скрипка і бубон наповнили подію надзвичайно приємними українськими піснями. Це особливі мелодії, які виконавці записували від старих музикантів у експедиціях під Полтавою і Борисполем.
Це був неймовірний досвід для співробітників Lantnannen, адже ми занурилися у саме серце українських традицій і зарядилися енергією пращурів.
Ну і звичайно усі колеги прийшли вдягнутими у Вишиванки! В Lantnannen люблять нашу історію, пишаються нашою Батьківщиною і українськими звичаями!
Acino в Україні:
Команда фармацевтичної компанії Acino підтримала День Вишиванки традиційним флешмобом єднання.
Ранок в усіх куточках країни розпочався із гордо вдягнутих працівників Acino у різнокольорові вишиті сорочки. А вже в обід компанія долучилась до всеукраїнських вітань, де головними героями постали працівники у вишитому вбранні, які поділилися своїми ранковими світлинами з компанією.
Також компанія анонсувала рестарт корпоративного конкурсу «Вишита Краса. Зроби свою!», який у 2021 році залучив понад 200 працівників. Ідея конкурсу полягає у створенні асіновцями унікальної вишиванки власного дизайну за допомогою вебсайту-конструктора, де можна комбінувати 25 орнаментів між собою.
Acino доповнила добірку орнаментів 8 новими патріотичними візерунками.
За результатами голосування за найвподобаніші вишиванки, автори ТОП-10 сорочок-переможниць отримають їх у натурі до Дня Незалежності України!
Шануємо свою багаторічну культурну спадщину, яка єднає крізь простір і час! Вишиваємо – Перемагаємо!
Наталья Степанюк, менеджерка з управління внутрішніми комунікаціями і брендом роботодавця, NOVUS:
Щороку у NOVUS підтримують традицію святкування Дня вишиванки. Працівники торговельних, розподільчих центрів та офісу вдягаються у національний вишитий одяг, роблять багато фотографій, діляться ними у соціальних мережах – активність передає патріотичний дух нашої команди.
Ми вирішили додати нові елементи до традиційної активності. Біля магазину NOVUS на вулиці Гришка, поряд з яким знаходиться наш офіс, встановили тематичну фотозону. Професійний фотограф запрошував відвідувачів магазину, працівників офісу та перехожих людей на вулиці фотографуватися в цій фотозоні. Люди із задоволенням погоджувались – отже маємо чудовий фотоальбом яскравих фото!
Спеціально до свята наші Майстри Смаку NOVUS приготували торт-вишиванку. Вага торту 60 кг, довжина 2 м, ширина 80 см. Це білий класичний бісквіт із кремом маскарпоне та свіжими ягодами полуниці і лохини. Орнамент виконаний кондитерським гелем. Процес приготування та прикрашення тривав понад 10 годин, над тортом працювала головний технолог кондитерського виробництва Анна Кададова, їй допомагали кондитери – Майстри Смаку.
Відвідувачі магазину були приємно здивовані їз задоволенням пригощались тортом та дякували працівникам виробництва. Було особливо приємно, коли прекрасна подружня пара поважного віку, вдягнута у святковий вишитий одяг, висловила свою глибоку вдячність словами: «Скільки ми живемо, а ще жодного разу не бачили та не куштували такий гарний торт-вишиванку! Дуже красивий і смачний! Відчувається, що його готували з величезною любов’ю до своєї роботи і до України. Дякуємо талановитим рукам майстрів кондитерів.
На власному виробництві NOVUS Майстри Смаку щодня для вас створюють солодкі шедеври!
Тетяна Павловська, директорка з розвитку Фабрики каталогів Printstore Group:
Кожного року в третій травневий четвер, у всьому світі відзначають “День вишиванки”!
Цього дня багато українців одягають вишиті сорочки, щоб вшанувати культурні традиції свого народу.
День вишиванки як свято є відносно новим – його започаткували у 2006 році в Чернівецькому національному університеті, студенти якого одягнули вишиванки на заняття. Спершу до акції долучилися кількадесят студентів та деякі з викладачів, але невдовзі це красиве свято розповсюдилося по всій країні, а також в українській діаспорі.
Щиро дякуємо всім, хто взяв участь у нашому опитуванні.
Ольга Мельнічук, VIYAR; Наталія Зміюк, юридична компанія Arzinger; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Яна Нестерчук, Acino в Україні; Світлана Шибецька, BAYADERA GROUP; Олена Шрамко, Укртелеком; Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Валентина Рущак, ОККО; Оксана Черненко, DCH Steel; Тетяна Павловська, Фабрика каталогів Printstore Group; Діана Соловей, Vega Telecom; Ірина Самайчук, біотехнологічна компанія BTU; Аліна Смишляк, Kormotech; Діана Груць, юридична компанія Main Business Partner; Анна Клименко, ПРАВЕКС БАНК; Вікторія Гончаренко, мережа медичних лабораторій Ескулаб; Ірина Стеценко, “АрселорМіттал Кривий Ріг”; Ольга Мотрук, SENSE BANK; Ганна Козирь, KNESS; Олег Серга, ПриватБанк; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Наталья Степанюк, NOVUS; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1».
Дякуємо колегі за обмін досвідом!
Продовжуємо плідно працювати і розвиватись. Наближаємо Перемогу України разом!🇺🇦