250

Марафон триває! Як відновлюватись і підвищувати енергію

Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Яніна Нестерчук, Acino в Україні; Наталія Віннікова, Arzinger; Людмила Голинська, Carlsberg Ukraine; Євгенія Лепеха, ПУМБ; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1»; Анфіса Сіньова, Фабрика каталогів Printstore Group; Ольга Мельнічук, VIYAR; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Наталія Улинець, Perfect PR.


Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України:

Корпоративні комунікації“Ми провели бліц-опитування на тему «Як відновлюватись і підвищувати енергію» серед колег із компаній — галузевих лідерів.

Спрінт вже перейшов у виснажливий марафон. Війна триває. І ми не знаємо скільки ще років нам доведеться жити й працювати у цих стресових умовах. Відключення світла й спека додали напруги. Зараз вже налаштовані бізнес процеси і графік життя необхідно гнучко адоптувати до нових умов роботи.

Тому сьогодні надважливо вчасно відновлюватись, налаштовувати внутрішній стан на адаптивність.

Які роздуми, міркування, конкретні практики використовують наші колеги, хто із лідерів думок надихає, які програми навчання за цією тематикою проводять? Які книги підсилюють і додають сенсів? Які корпоративні інструменти використовують для підсилення команди?

Про все це читайте в бліц опитуванні Асоціації корпоративних медіа України.

Дякуємо, що ділитесь ідеями і чудовими фото, друзі.  




Яніна Нестерчук, керівник відділу комунікацій та зв’язків з громадськістю Acino в Україні та країнах UBA:

«Acino дбає про своїх працівників. Цінності компанії – довіра, емпатія, відданість та відвага – є джерелом нашої сили та натхнення в турботі не лише про пацієнтів, а і про колег. У нас є цілий комплекс заходів, які спрямовані на підтримку фізичного і ментального здоров’я: вебінари та тренінги з провідними спеціалістами різних галузей, а також нашою командою тренінгового відділу, тренування у спортивній залі, масаж, який компанія частково компенсує, програма недержавного пенсійного страхування і медична страховка тощо.

Increase energy

Компанія також посилила комунікації, частіше інформуючи співробітників про життя компанії, результати роботи команд, нові продукти в портфелі, власні соціальні проєкти й корпоративні та благодійні заходи. Останні дають можливість кожному відчути справжню підтримку колег та приналежність до великих і маленьких добрих справ.

З кожним роком залученість працівників до таких проєктів лише зростає і ми бачимо, як наші комунікації позитивно впливають на атмосферу в компанії».



Наталія Віннікова, керівниця HR департаменту Arzinger:

«В Arzinger ми турбуємося про здоров’я та добробут наших працівників. За останні пів року запровадили сервіс індивідуального психологічного консультування – тримаємо руку на пульсі щодо динаміки консультацій. Бачимо, що попит на індивідуальну роботу з психологом досить високий.
Скоріше за все, така потреба пов’язана з інтелектуальним навантаженням та специфікою роботи юриста. Тому, розуміючи це, час від часу проводимо також групові консультації та майстер-клас на теми психологічного та емоційного добробуту.

Нещодавно відновили заняття з йоги в офісі та командну участь в забігах. Лише у травні взяли учать у двох бігових ініціативах: “Забіг під каштанами” та “Go to the future”.
Не забуваємо й про тимбілдінг: регулярно проводимо командні зустрічі та вечірки, щорічні заходи, пікніки, корпоративи на природі.
Для підсилення команди розвиваємо командний дух через спілкування та навчання. Наприклад, на це літо вже запланували низку навчальних заходів з розвитку: софт скілів, навичок комунікації, взаємодії, запобігання конфліктів тощо. Також маємо плани та ідеї щодо виїзних групових заходів, які завжди додають оптимізму та мотивації».



Ольга Мельнічук, керівниця відділу корпоративних комунікацій, VIYAR:

«Для VIYAR люди – найбільша цінність. Кожний керівник щиро піклується про своїх працівників, підтримує та мотивує. У цьому році корпоративний університет розробив та проводить тренінг “Емоційний інтелект”, який складається з трьох модулей та допомагає нашій команді краще розпізнавати свої емоції, вміти їх проживати та глибоко відчувати себе, управляючи емоційним станом.

Усі наші хвилювання та негативні емоції ми трансформуємо в допомогу нашим Захисникам. БФ “Серце змін” це потужна опора нашим воїнам-ВіЯрівцям, наша безмежна вдячність їм за захист Батьківщини.

А ще, ми проводимо спортивні та корпоративні заходи, які об’єднують ВіЯрівців з усіх філій, залучали навіть маленьких Віяріців – дітей співробітників, які малювали малюнки нашим захисникам, які ми вкладаємо до кожної посилки.У цьому році наша команда пробігла 10 км у благодійному забігу на потреби 3-ї штурмової бригади “Десятка незламності”. Організували тенісні турніри на філіях, досягли гарних результатів наші футбольні команди та баскетбольна. У кожному з нас – сильний дух та незламна сила волі!»



Людмила Голинська, HR-директорка Carlsberg Ukraine:

«Carlsberg Ukraine входить у топ-15 кращих роботодавців України. Наша команда це 1300+ людей на пивоварнях у Києві, Львові та Запоріжжі. Їх підтримка для нас – це більше ніж книги та лекції. Це комплексний підхід, спрямований на фізичну, матеріальну, ментальну безпеку людей. Це кроки, що роблять компанію ближчою до своїх співробітників і створюють для них усі умови спокою й захищеності:
– Безкоштовні персональні консультації з психологами;
– Регулярний перегляд і підвищення заробітних плат;
– Можливість брати участь у соціальних проєктах разом із БФ «Життєлюб», ГО «Добро.Дій», «Run the World. Львівський півмарафон», «ДонорUA». Компанія реалізувала більше 40 гуманітарних проєктів майже на 500 млн грн;
– Продовжує діяти Фонд відновлення житла для колег, чиї помешкання зазнали руйнувань внаслідок війни;
– Допомога внутрішньо переміщеним;
– Матеріальна допомога працівникам та членам їх сімей на випадок непередбачуваних обставин;
– Гнучкий графік роботи з можливістю працювати віддалено;
– Програми визнання та мотивації;
– Організація корпоративних заходів;
– Автоматизація процесу онбордингу;
– Wellbeing проєкт – лекції з фахівцями з питань фізичного та ментального здоров’я;
– Програми стажування – на 6 місяців та 2 роки;
– Програма інклюзивного лідерства.

Carlsberg Ukraine є учасником робочої групи (Міністерство Економіки України, Korn Ferry, Kearney), яка розробляє практики взаємодії роботодавців з мобілізованими та демобілізованими працівниками та працівницями».



Євгенія Лепеха, менеджерка проєктів Управління з розвитку бренду роботодавця ПУМБ:

«Я налаштовую себе на день кожного ранку вже протягом чотирьох років. І зараз це стало особливо актуальним, коли навколо немає стабільності, я знаходжу її всередині себе. Вранішній підйом допомагає мені використати найспокійніші години доби для свого розвитку та емоційного відновлення. Зазвичай я прокидаюся о 05:30, навіть у вихідні.

У моєму особистому топі вранішніх практик – це йога. Після кожного заняття відчуваю, як хвиля радості наповнює моє тіло. Завдяки ній я стала більш спокійною та почала яскравіше відчувати відгук у тілі, що посприяло розвитку бізнес-інтуїції.

Після того, як пробудила тіло, я пробуджую розум та сідаю в медитацію. Медитація – це навичка і таке ж тренування для мозку, як і спорт для тіла! Вона прокачує здатність керувати думками.

А далі роблю практику вдячності. Саме вона допомагає тримати фокус на позитиві, адже я жива та у безпеці, мої близькі поруч зі мною, в мене є будинок, де жити, та робота, від якої я отримую задоволення.

До речі, щодо роботи, з ПУМБом у мене трапився справжній метч, адже тут проходять групові заняття йогою для співробітників. Я їх відвідую з особливим задоволенням. До того ж, в банку розвинута програма wellbeing та є психологічна підтримка, якісне медичне страхування, Pumb Run (це клуб поціновувачів бігу), навчання та вебінари щодо продуктивності та підтримки рівня енергії, гнучкий графік роботи з можливістю працювати віддалено.

Ранок задає тон усьому дню, і кожен має шанс зробити свій день кращим, почавши його з турботи про себе. Почніть свій ранок з любові до себе, і ваш день стане успішним!»



Валентина Йовенко, керівниця відділу корпоративних комунікацій мережі аптек «Аптека 9-1-1»:

«В умовах війни стрес став невіддільною частиною життя кожного українця. Для фармацевтів, які щодня спілкуються з людьми, що переживають важкі часи, це навантаження подвоюється. Ми розуміємо, що нашим співробітникам потрібно не лише зберігати стійкість, але й знаходити можливості для відновлення.

Щоб підтримати наших колег, ми впровадили низку ініціатив. Відділ навчання періодично проводить психологічні тренінги, які допомагають краще розуміти свої емоції та керувати ними. А наша програма корпоративного амбасадорства «Креатори 9-1-1» дозволяє співробітникам проявити творчість, створюючи гумористичний контент для TikTok. Це чудовий спосіб розрядити атмосферу та подивитися на речі з іншого боку.

У корпоративних каналах комунікації ми ділимося корисними порадами та практиками для подолання стресу. Організовуємо різноманітні конкурси та акції, які стимулюють командний дух та допомагають відірватися від щоденних турбот.

Ми переконані, що ці заходи допомагають нашим співробітникам не лише впоратися зі стресом, але й знайти нові джерела енергії та натхнення в цей непростий час».



Анфіса Сіньова, Marketing Director Фабрики каталогів Printstore Group:

«Колеги, хочу поділитися з вами деякими роздумами про те, що допомагає нашій команді залишатися мотивованими та натхненними навіть у складний воєнний час.
Війна триває і як тільки всі процеси налагоджуємо, то знову появляються якісь незручні виклики( Відключення світла тощо…

Increase energy

Тому ми всі в компаніі і в житті вже адаптувались під зміни і гнучко підлаштовуємось під виклики:
📍Запровадили гнучкий робочий графік, якій дозволяє кожному співробітнику адаптувати свій робочий час відповідно до обставин, що змінюються, та особистих потреб. Частина менеджерів працює віддаленно, інші – в офісі.
📍Використовуємо сучасні технології для ефективної взаємодії та співпраці, такі як платформи для прорахунків, інструменти для спільної роботи над проєктами (наприклад, Золотий Час) та сервіси для зберігання даних.
📍 Ми регулярно проводимо онлайн-зустрічі, щоб залишатися на зв’язку, обговорювати поточні питання та підтримувати моральний дух. Важливо, щоб кожен член команди відчував себе почутим. Наприклад, часто проводимо разом різні свята та корпоративні мастер класи. Дуже важливо зустрічатися на святкуванні днів народжень колег. Це підтримує цінності корпоративної культури та тримає емоційний зв’язок між колегами).

У цей складний час важливо залишатися єдиними та підтримувати одне одного. Разом ми сильніші, і разом ми зможемо досягти нашої головної мети – Перемоги України!»



Марія Суліма, контент-менеджерка Lantmännen Cerealia UA:

«Для Lantmannen люди були та залишаються головною цінністю, тому всі ресурси спрямовуються на те, щоб гарантувати їм безпеку та комфорт.

Цього року особливу увагу в компанії приділяють розвитку навичок резильєнтності, які допомагають колективу максимально адаптуватися до змін в умовах нестабільності та постійних викликів. Був проведений  воркшоп від Ольги Василець на тему «Корпоративна резильєнтність» щодо застосування моделі Executive Fire Index. Учасники зустрічі оцінили рівень загальної резильєнтності у 76%, що є досить високим показником. Середній рівень навичок стресостійкості та гнучкості зафіксували на рівні 80%.

Increase energy

Всі учасники на запитання, які інструменти у вашій компанії допомагають збільшити резильєнтність, зауважили, що 80% запропонованих уже активно застосовуються: психологічна підтримка для кожного співробітника, масажі в офісі, постійні тимбілдинги та воркшопи, змішаний графік роботи, комфортні умови роботи в офісі та на виробництві, діє система квартальних бонусів, піклування про баланс роботи й відпочинку та сприяння постійному зворотному зв’язку від співробітників.

У Lantmannen продовжують працювати над покращеннями усіх складових процесу. Адже у цей нестабільний час, головне завдання максимально допомогти працівникам впоратися з емоційними гойдалками та віднайти життєву рівновагу».



Наталія Улинець, СЕО Perfect PR, агенція публічних комунікацій:

«Наперід скажу, що комунікаційники соціо-чутливі, але водночас і дуже гнучкі та сильні.

Ми працюємо із клієнтами із різних сфер, відтак, вважаю, що кут зору у професійних піарників, справді широкий. Ми люди, яким не байдуже, а це завжди відбивається психологічно та емоційно.

Вже вдруге із командою Perfect PR зустрічався Андрій Рождественський, керівник школи лідерства УКУ. Нещодавно ми працювали над темою резильєтності, знайомились із  різними поведінковими практиками лідерства у нетипових умовах. Динамічно, глибоко, медитативно, сміливо але водночас усвідомлено. Саме так окреслю навчання із Андрієм.

Які книги підсилюють і додають сенсів? Таких книг багато. У духовних практиках я з 20-ти років, у підприємництві вже понад 15 років, відтак, книг за цей час назбиралось багато. Ось мій короткий список:

Книга, яку прочитала нещодавно, яку дуже раджу: Резилієнтність: мистецтво долати найбільші виклики життя. Стівен М. Саутвік, Денніс С. Чарні

Книга, з якою ви навчитесь звертати увагу на свій стан, медитувати і працювати з диханням: Прітаджі і Кришнаджі “Чотири священних секрети”, у перекладі Олександри Дергоусової (видавництва “Основи”).

Франс Йоханссон “Ефект Медичі”, книгу варто почитати тим, хто закоханий у підприємництво, у створення процесів і продуктів.

Всі три книги Генрі Марша, всесвітньо відомого нейрохірурга та великого друга України. Правда – це релігія доктора Марша, відтак, погляд на життя і обставини цих книг – дуже відверті. Ці книги виховують емпатію.

“Антикрихкість” Насіма Талєба. Перечитувала двічі, дуже раджу.

Також раджу почитати матеріали про чесноти лідера, матеріалів на сайті Школи Лідерства УКУ дуже багато.

Які корпоративні інструменти використовуєте для підсилення команди? Віра у команду, розмови про реальність із командою. Корпоративне життя не має бути чимось окремим від того контексту, в якому ми існуємо. Відтак, пошук спільних рішень, креатив і відверто, навіть, проектна дисціпліна, це те, що тримає в тонусі, дає розвиватись.

Ми працюємо над тим, аби чути один одного. Стан важливий, як себе почуває людина – важливо. Співрозуміння, довіра – це все фактори людиноорієнтованості, що дуже присутнє у нашій агенції. І так, як видається мені, команда працює над розвитком цього принципу.

Особисті щоденні практики. Зізнаюсь, я не виходжу із дому без медитації та молитви. Багато спорту, багато фізкультури щодня.Найголовніше, не дати себе закручувати суєті та тривогам. Фраза “Бути тут і зараз” – на жаль, стала заїждженою і мене це болить. “Тут і зараз” – це дуже глибока практика, це основа і щоб навчитись “бути присутнім”, можна працювати роками, але це цього вартує».

 



Щиро дякуємо всім, хто взяв участь у нашому опитуванні “День Вишиванки. Наші коріння та крила”.

Ольга Мельнічук, VIYAR; Наталія Зміюк, юридична компанія Arzinger; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Яна Нестерчук, Acino в Україні; Світлана Шибецька, BAYADERA GROUP; Олена Шрамко, Укртелеком; Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Валентина Рущак, ОККО; Оксана Черненко, DCH Steel; Тетяна Павловська, Фабрика каталогів Printstore Group; Діана Соловей, Vega Telecom; Ірина Самайчук, біотехнологічна компанія BTU; Аліна Смишляк, Kormotech; Діана Груць, юридична компанія Main Business Partner; Анна Клименко, ПРАВЕКС БАНК; Вікторія Гончаренко, мережа медичних лабораторій Ескулаб; Ірина Стеценко, “АрселорМіттал Кривий Ріг”; Ольга Мотрук, SENSE BANK; Ганна Козирь, KNESS; Олег Серга, ПриватБанк; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Наталья Степанюк, NOVUS; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1».

Дякуємо колегі за обмін досвідом!

Продовжуємо плідно працювати і розвиватись. Наближаємо Перемогу України разом!🇺🇦

 


Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

⭐⭐⭐
1188

Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2024”

Триває прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2024". Для реєстрації у конкурсі 2024 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

📣📣📣
106

Проєкти конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

Для реєстрації у конкурсі 2024 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

⭐⭐⭐
1022

День Вишиванки. Наші коріння та крила.

Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Ольга Мельнічук, VIYAR; Наталія Зміюк, юридична компанія Arzinger; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Яна Нестерчук, Acino в Україні; Світлана Шибецька, BAYADERA GROUP; Олена Шрамко, Укртелеком; Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Валентина Рущак, ОККО; Оксана Черненко, DCH Steel; Тетяна Павловська, Фабрика каталогів Printstore Group; Діана Соловей, Vega Telecom; Ірина Самайчук, біотехнологічна компанія BTU; Аліна Смишляк, Kormotech; Діана Груць, юридична компанія Main Business Partner; Анна Клименко, ПРАВЕКС БАНК; Вікторія Гончаренко, мережа медичних лабораторій Ескулаб; Ірина Стеценко, "АрселорМіттал Кривий Ріг"; Ольга Мотрук, SENSE BANK; Ганна Козирь, KNESS; Олег Серга, ПриватБанк; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Наталья Степанюк, NOVUS; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1».

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна