Lantmännen — це сільськогосподарський кооператив, який є лідером на ринку Північної Європи в таких галузях, як сільське господарство, машинобудування, біоенергетика і харчова промисловість.
Наша компанія належить 18 000 шведських фермерів і налічує 10 000 співробітників в двох десятках країн, річний оборот становить близько 45 млрд шведських крон.
В основі всієї нашої діяльності лежать зернові культури.
Ми вбачаємо нашу мету в тому, щоб створити всі умови для процвітання фермерства шляхом максимально ефективного використання орних земель.
У світі популярні продукти представлені такими брендами як AXA, Kungsornen, Finn Crisp, Go Green, Gooh, Hatting, Start, Korvbröd Bagarn та інші.
Основа нашої компанії — це знання і цінності, що накопичені не одним поколінням фермерів.
Оскільки наш бізнес і наукові дослідження та розробки, що стоять за ними, охоплюють весь ланцюжок створення цінності, ми несемо відповідальність за нашу продукцію на всіх етапах процесу — «від поля до столу». Детальніше: www.lantmannen.com
ПРО БРЕНДИ: shop-lantmannen.com.ua
Публікації на сайті АКМУ:
Тренди та інновації в комунікаціях
БІЗНЕС В ДУМКАХ І ЛЮДИ В СЕРЦІ
Інформаційний дайджест АКМУ #1 2024
Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023»
Інформаційний дайджест АКМУ #11 2023
Форум «Інновації в комунікаціях. Енергія єдності 2023»
КРЕАТИВНІ ВІДЕО, ЧЕЛЕНДЖІ І ВІРУСНІ ТАНЦІ
Корпоративні комунікації під час війни. Сенси, цінності, приклади
День Вишиванки. Наші коріння та крила.
Інформаційний дайджест АКМУ #4 2023
Інформаційний дайджест АКМУ #2 2023
Національні українські цінності, інновації і креатив у корпоративних комунікаціях сучасного бізнесу
Інформаційний дайджест АКМУ #12 2022
Бізнес-форум “Корпоративні комунікації під час війни. Наближаємо перемогу України!”
Підсумки конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022”