Для кого
Метою Асоціації є створення і розвиток спільноти людей, які застосовують у своїй професійній діяльності корпоративні медіа як сучасний інструмент комунікацій. Відкритих і доброзичливих професіоналів, налаштованих на розвиток і обмін досвідом, які живуть з позитивним ставленням до життя.
Наша Місія
Місія Асоціації корпоративних медіа України - розвиток ринку корпоративних медіа в Україні, підвищення престижу та ефективності внутрішніх і зовнішніх інструментів комунікації.
Що ми робимо
Завдання Асоціації корпоративних медіа України:
Об'єднання фахівців в сфері корпоративних комунікацій з метою накопичення та обміну досвідом зі створення корпоративних медіа-інструментів.
Консультування представників компаній з питань створення власних інструментів корпоративних комунікацій.
Підвищення професійного рівня корпоративних видань і корпоративних інструментів комунікацій.
Моніторинг ринку корпоративних ЗМІ України і динаміки його розвитку.
Обмін інформацією про інноваційні технології в комунікаціях, медіа, поліграфічній, IT сферах.
Рекомендація організацій, що займаються наданням аутсорсингових послуг зі створення інструментів корпоративних комунікацій.
Організація доступу зацікавлених рекламодавців в корпоративні видання.
Підтримка зв'язку з об'єднаннями професіоналів в сфері маркетингу та PR (українськими та зарубіжними) з метою підвищення престижу і підвищення и ефективності внутрішніх і зовнішніх інструментів комунікації.
Експертна рада
Трошки про найважливіші персоналії АКМУ
Оксана Тодорова
засновниця та ідейна натхненниця Асоціації корпоративних медіа України
Євген Веліканов
Генеральний директор сервісу онлайн-платежів та переказів iPay.ua
Ірина Кузнецова
директор DIALLA Communications, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity
Максим Білявський
кандидат технічних наук, експерт Центру Разумкова
Марія Бородай
незалежний консультант з комунікацій; віце-президент Української Ліги по зв'язках з громадськістю
Дмитро Олтаржевський
відомий теоретик і практик в сфері PR, доктор наук із соціальних комунікацій