1126

Інформаційний дайджест АКМУ #4 2023

Україна працює. Кожен бізнес укріплює тил. Свідомі кроки бізнесу для підсилення ЗСУ, підтримки населення, покращення важливих напрямків – медицини і логістики. Вони відображають нашу єдність і волю до незалежності. Це важливі дії, що укріплюють економіку України і наближають нашу перемогу.



  • Національні українські цінності, інновації і креатив у корпоративних комунікаціях сучасного бізнесу


Сучасний бізнес чуттєво реагує на зміни сенсів і актуальні запити суспільства в комунікаційному просторі. Необхідність тримати постійний зв’язок зі стейкхолдерами компанії, щодня наповнювати канали комунікацій в соціальних мережах, чатах і групах, професійних ком’юніті  вимагає від співробітників департаментів з маркетингових комунікацій стратегічного мислення; системності у тактичних діях; креативних ідей, що відповідають контексту середовища і змінам в усвідомленні воєнних подій у країні; відображення дій компанії у напрямку волонтерського руху; потребує інтеграції цінностей бренду з інноваційними технологіями; стимулює осучаснення національної української культурної спадщини, що відображається у візуальному контенті корпоративних комунікацій.
No War In Ukraine
Дослідження конкретних прикладів корпоративних проєктів репрезентує актуальні запити суспільства на акценти у сенсах, ключові цінності, що надають додаткові конкурентні переваги компаніям, підсилюють емоційне забарвлення у сприйнятті компанії зацікавлених сторін організації.
Ось чому розглянуті в цьому огляді креативні ідеї, тематичні вектори комунікацій мають практичну цінність і формують уявлення про нові сенси і динаміку змін інформаційного середовища.

Докладніше читайте огляд проєктів: Національні українські цінності, інновації і креатив у корпоративних комунікаціях сучасного бізнесу



  • Інтерпайп


Інтерпайп з Victor Pinchuk Foundation відкрили перший центр реабілітації військовослужбовців у Дніпрі.
До кінця року буде відкрито 10-ть таких центрів – ще один у Дніпропетровській області та 8-м у Києві, Одесі, Вінниці, Рівному, Львові, Хмельницькому, Черкасах. Загалом на будівництво мережі реабілітаційних центрів буде направлено 11,5 млн доларів.
Необхідність в реабілітації військових вже є нагальною потребою для України і ця потреба, на жаль, буде зростати. Ми маємо набагато вищий відсоток травмованих внаслідок бойових дій, ніж США та Ізраїль. А галузь реабілітології лише почала розвиватися після 2014 р. в Україні.

Центри реабілітації Recovery створюються на базі державних закладів, обласних або міських лікарень. Центри забезпечені найсучаснішим обладнанням для реабілітології, частина тренажерів та апаратів для фізпроцедур завезені в Україну вперше. Задача колективу центру – надати допомогу пораненому у післягострий період. Відновити функції опорно-рухового апарату, підготовити та супроводжувати процес протезування.
Перший центр Recovery не випадково відкрито разом з Аллой Півник. Вона – один з перших реабілітологів України, яка створила молоду і спроможну команду, що вже сьогодні підіймає на ноги у прямому сенсі наших захисників.
Далі буде)

Докладніше читайте за посиланням: https://www.facebook.com/posts/



  • Biosphere Corporation


У травні минулого року корпорація «Біосфера» запустила міжнародну благодійну ініціативу в країнах Європи – Support Ukrainians, метою якої є допомога українським діткам.
В рамках проєкту з кожного проданого товару ми відраховуємо певну суму на благодійність.
Ініціатива стартувала у Хорватії, Литві, Латвії, Естонії та Румунії і її радо підтримали найбільші міжнародні роздрібні мережі та європейські споживачі.
No War In Ukraine
За трохи більше ніж пів року нам вдалось зібрати донатів на понад 1,7 млн гривень. На цю суму ми сформували допомогу для найменших українців та передали її у дитячі будинки, реабілітаційні центри та сім’ям з деокупованих територій.
Ми дуже раді, що наша ініціатива відгукується у серцях наших європейських споживачів і всім разом нам вдалось допомогти тисячам малюків.

Докладніше читайте за посиланням: facebook.com/biosphere.corporation



  • Acino в Україні

    продовжує активно підтримувати благодійні ініціативи, які наближають Перемогу!


Компанія виступила одним з партнерів проєкту «Мобільні госпіталі для перемоги», започаткованого БФ Реконструкції та розвитку України – RDU. Acino відвантажила у пілотний медичний комплекс 1600 упаковок лікарських засобів на загальну суму 150 000 гривень, які використовуються у неврології, психіатрії, кардіології та терапії.
Ця допомога буде спрямована на потреби співвітчизників, які постраждали внаслідок бойових дій у прифронтових зонах. Госпіталь може рятувати щодня понад 100 життів.
No War In Ukraine
Проєкт передбачає придбання 52-х таких мобільних госпіталів, які Acino планує забезпечувати лікарськими засобами власного продуктового портфелю.
Стоїмо на варті здоров’я разом!

Також читайте за посиланням: Сьогодні бути українцем – це модно та круто!



  • Нова Пошта

доставляє любов і турботу


У київському метро з’явилися понад 20 повідомлень, що мотивують українців підтримувати наших захисників і волонтерів та підбадьорюють під час повітряних тривог.
«Станція вільних людей незалежної України» для Майдана Незалежності. «Ще трошки, і ми з тобою на літак» – для Бориспільської. «Харків = незламність» для Харківської.

А ще на вікнах вагонів метро «Найтемніша ніч — перед світанком» і «Навколо стільки чудових людей!»
На ескалаторах «Ці поручні мчать трошки швидше, бо поспішають до перемоги», а біля турнікетів – «Час подякувати всім, хто бореться за нашу незалежність», зробивши донейт на підтримку ЗСУ та волонтерів.

Нова пошта з КП “Київський метрополітен” зробили проєкт, що доставляє любов і турботу.

Докладніше читайте за посиланням: Проєкт, що доставляє любов і турботу



  • Lantmännen Cerealia UA


Хочемо поділитися позитивними переконаннями про нашу компанію. Ми сформували їх на нашому навчанню по Управлінню енергією.
Цікаво те, що наші співробітники були розділені на групи по 5 людей і не знали, що саме записує кожна група. На виході ми отримали дуже схожі твердження, що підкреслює нашу єдність і високу культуру Лантманнен!
No War In Ukraine
Наші спільні позитивні переконання про компанію:

  • Турбота про людей.
  • Найкраще місце для роботи.
  • Ми – лідери ринку!
  • Інноваційна компанія.
  • Ми гнучкі і готові до будь-яких змін.
  • Ми круті.
  • У нас враховується думка кожного.
  • Висока корпоративна культура.
  • Соціально-відповідальна компанія.
  • Є місце для ініціативності і простір прийняття рішень.
  • У нас професійній менеджмент.
  • Ми автентичні (справжні).
  • Лантманнен – це любов.
  • Простір для реалізації та розвитку.
  • Наша продукція – це безпечність та якість.
  • Наша продукція приносить радість.

Дякуємо за інсайти!) Ми рухаємося в правильному напрямку!

Докладніше читайте за посиланням: Турбота про співробітників. Історія компанії Lantmannen



  • Carlsberg Ukraine

    День відкритих людей, який триває тиждень


Carlsberg Ukraine долучился до ініціативи Життєлюб — «Обід без обід». На різних локація Києва у жовтеньких будиночках Життєлюба відбуваються зустрічі із Ба та Ді, які потребують тепла, розмови, зустрічі і смачного обіду.
Ми запропонували колегам долучитися до корпоративного волонтерства і отримали неймовірний фідбек, заявки прилітали одна за іншою.
Колеги уже котрий день поспіль беруть участь у роздачі обідів для Ба і Ді й повертаються із позитивним фідбеком, з дозою натхнення і добра.
No War In Ukraine
Корпоративне волонтерство — чудова ініціатива, яка зближує, залучає, підіймає настрій і підтримує ментальний стан. Робиш добру справу для когось, а наповнюєшся внутрішньо й сам. Якщо говорити про переваги для самих співробітників, результати відповідно до досліджень неймовірні:
76% волонтерів протягом останніх 12 місяців відчували себе здоровішими,
94% вважають, що вони покращили свій настрій;
78% повідомили про зниження рівня стресу.
Ділитися своїм часом і долучитись до доброї справи — це завжди гарна ідея! Радію, що ми стали частинкою цієї доброї і світлої історії

Докладніше читайте за посиланням: facebook.com/posts




Розпочато прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі “Найкраще корпоративне медіа України 2023“. Для реєстрації у конкурсі 2023 року заповніть форму нижче. Ми зв’яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

Перегляд конкурсантів

Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2023» можна тут

*****   РЕЄСТРАЦІЯ КОНКУРСАНТА 2023 *****

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube

Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України 



  • IPay.ua – Онлайн платежі

    Фінансова грамотність — це просто!


Корисні фінансові звички – перший крок до фінансового добробуту. Вони допоможуть навчитись накопичувати гроші, скорочувати витрати та збільшувати доходи. Тож розвивайте їх в собі вже сьогодні.

No War In Ukraine

Які фінансові звички варто розвивати:

  • Планувати бюджет. Ця звичка дозволить вам постійно контролювати фінанси та не витрачати зайвого. Перед самим плануванням варто провести аудит ваших доходів і витрат та проаналізувати їх.
  • Здійснювати платежі онлайн. Перехід на онлайн-платежі допоможе зекономити дорогоцінний час – його не потрібно буде витрачати на поїздку у відділення банку чи пошти, стояти в чергах. Оплатити комунальні чи інші послуги можна онлайн на iPay.ua, для цього вам знадобиться всього кілька хвилин вашого часу.
  • Ставити фінансові цілі. Набагато легше планувати бюджет, якщо є розуміння, для чого це робити.
  • Аналізувати та оптимізувати свої витрати. Щоб постійно мати доступ до архіву платежів по комунальних та інших послугах, та аналізувати їх, користуйтесь Особистим кабінетом на iPay.ua
  • Займатися фінансовою самоосвітою. Цікаві статті, онлайн-курси та інші варіанти навчання – підвищуйте свій рівень фінансової грамотності різними способами

Докладніше читайте за посиланням: blog.ipay.ua/



  • Корпоративні комунікації: свіжий погляд


Монографія, яка вийшла друком під час війни. І цей факт надихає працювати, жити, творити, допомагати і впевнено крокувати до визначених цілей. Тому щиро дякуємо авторам за мотивацію і підсилення віри у перемогу України.
Корпоративні комунікації
Чому, власне, «свіжий погляд»? Євген Загорулько та Дмитро Олтаржевський у книжці “Корпоративні комунікації: свіжий погляд” переосмислити наявні теорії корпоративних комунікацій, пропустити їх крізь призму власного практичного досвіду, адже кожен з них працював на керівних позиціях у PR близько 20 років. Для України їхня праця — це перша спроба популяризувати міжнародні стандарти управління репутацією, гармонізації відносин між компаніями й суспільством. Сама монографія написана легкою образною мовою, дещо незвичною для наукових видань. Обовʼязковий теоретичний матеріал розбавлено цікавими аналогіями, історичними екскурсами, афоризмами. Книжка адресована як науковцям, так і представникам бізнесу, професіоналам у галузі PR, а також може бути рекомендована як підручник.

Докладніше читайте за посиланням: Свіжий погляд на корпоративні комунікації



  • Реєстрацію на 30-й ювілейний “Пробіг під каштанами” – відкрито!


Щорічно в останню неділю травня українці підтримують особливу традицію – виходять на пробіжку заради благодійної мети. Не став виключенням і 2023 рік – ювілений, 30-й «Пробіг під каштанами», обʼєднує киян та всіх небайдужих заради допомоги дітям. Зареєструватися можна на офіційному сайті ініціативи – probig.in.ua.

No War In Ukraine

Детальніше про цьогорічний Ювілейний “Пробіг під каштанами”.



 

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

⭐⭐⭐
974

Інформаційний дайджест АКМУ #5 2025

Підтримка війська, освітні ініціативи, допомога дітям, турбота про команду, інвестиції в екологію та мистецтво. Українські компанії розробляють програми розвитку для співробітників, проявляють щиру турботу про суспільство, реалізуючи КСВ проєкти. Це частина повсякденного життя команд та турбота, що інтегрована у бізнес-стратегію. Читайте про цей досвід у нашому дайджесті.

⭐⭐⭐
1589

День Вишиванки. Наші коріння та крила.

Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Ольга Мельнічук, VIYAR; Наталія Зміюк, юридична компанія Arzinger; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Яна Нестерчук, Acino в Україні; Світлана Шибецька, BAYADERA GROUP; Олена Шрамко, Укртелеком; Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Валентина Рущак, ОККО; Оксана Черненко, DCH Steel; Тетяна Павловська, Фабрика каталогів Printstore Group; Діана Соловей, Vega Telecom; Ірина Самайчук, біотехнологічна компанія BTU; Аліна Смишляк, Kormotech; Діана Груць, юридична компанія Main Business Partner; Анна Клименко, ПРАВЕКС БАНК; Вікторія Гончаренко, мережа медичних лабораторій Ескулаб; Ірина Стеценко, "АрселорМіттал Кривий Ріг"; Ольга Мотрук, SENSE BANK; Ганна Козирь, KNESS; Олег Серга, ПриватБанк; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Наталья Степанюк, NOVUS; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1».

⭐⭐⭐
2584

Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2025”

Триває прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2025". Для реєстрації у конкурсі заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна