359

Майбутнє вже наступило! 

Бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022»

25 жовтня, у серці Києва, в конференц-холі CityHotel відбулась головна подія року в сфері корпоративних комунікацій — 16-ий бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022». Послухали прогнози 12-ти експертів-практиків, визначили переможців серед 108 проєктів рейтингу «Найкраще корпоративне медіа України 2021», дізнались володарів номінації «Інноватор 2021 року».

“Майбутнє вже наступило, просто воно ще нерівномірно розподілене”, – вважають експерти. Саме в цьому могли впевнитись учасники 16-го Бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях», що відбувся в центрі Києва, в конференц-холі CityHotel. На заході прогнозували тренди на 2022 рік, вивчали досвід бізнесу у створенні чат-ботів, дізнавались про особливості сучасного контенту, розглядали стратегії успішних компаній, які продемонстрували зростання під час коронокризи.

Відкрили форум Оксана Тодорова, президент Асоціації корпоративних медіа, авторка бізнес-книжок, організаторка заходу і Дмитро Олтаржевський, член журі конкурса, професор, доктор наук із соціальних комунікацій.
Форум Інновацій
Оксана Тодорова порівняла діяльність компаній з білою лебідкою, яка плавно й повільно пливе по поверхні озера, але в той самий час її лапки активно рухаються під водою, щоб забезпечити цю грацію й перфектність. «У сучасному бізнесі ми бачимо лише зовнішні прояви, але для їх створення команди менеджерів й фахівців у самих різних галузях працюють цілодобово. Наша Асоціація корпоративних медіа створена для обміну досвідом, для того, щоб найяскравіші проєкти вивчались і адаптувались у діяльність компаній різних галузей. Відомий класик, автор бестселерів Насім Талеб зауважив, що марно рекомендувати птахам під час польоту робити ті чи інші рухи. Вони роблять це інтуїтивно, відчуваючи жагу до життя. Так само і практики реалізують стратегії і тактичні рішення в рухливому потоці економічної ситуації, маючи певні обмеження в ресурсах. Неможливо під це написати покрокову інструкцію, але можливо окремі елементи досвіду проаналізувати й вбудувати в діяльність бізнесу для вирішення конкретних завдань у майбутньому. Такий досвід ми і будемо сьогодні вивчати».
Форум Інновацій
Дмитро Олтаржевський зазначив: «Уявіть, що на Землі раптом зникло земне тяжіння. Немає на що спертися, за що схопитися. У цьому хаосі люди мітаються, вдаряються один об одного. Насправді такий вигляд має сучасний інформаційний простір, сповнений хайпу, фейків, маніпуляцій. У ньому залишаються дві точки опори: наука, яка верифікує інформацію та використовує критичне мислення, та бізнес, який за сказані слова відповідає грошима».

Форум Інновацій

Також учасників заходу привітала представниця генерального партнера бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях» Марія Скачко, директорка з продажів CityHotel.  Бездоганний конференц-сервіс, інноваційне обладнання, сучасний інтер’єр з вишуканими деталями справжнього мистецтва, панорамний вид на Київ, а ще спа-, фітнес, ресторан і скрізь гарний смак, витончені аромати, ідеальна чистота. Якщо ви плануєте провести конференцію чи стратегічну сесію, тренінг чи зустріч із бізнес-партнерами, корпоративне свято, день народження чи особисту романтичну вечерю — ось вам підказка – CityHotel. Звертайтесь, колеги!

Далі експерти форуму з різних галузей разом шукали відповіді на питання: Які тренди чекають нас у 2022-му році? На що ми будемо робити акценти в маркетингових комунікаціях? Які канали, інструменти, технології використовувати і впроваджувати? Які тренди зараз актуальні в освіті, бізнесі, стратегіях, комунікаціях, діджиталізації?

На бізнес-форумі торкнулись широких футуристичних прогнозів, а також конкретних кейсів – реалізованих проєктів.

Форум Інновацій
Крістіна Кривошеїна, керівник напрямку корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю ACINO в Україні та країнах СНД розповіла власне бачення трендів. Це ефективний контент; багатоканальність; залученість команди і online2offline залученість співробітників заснована на довірі, чесності, двосторонньої прихильності і регулярної комунікації між компанією і співробітниками; утримання високого рівня мотивації через повернення в оффлайн заходи; інновації — нестандартні круті спецпроєкти, які активно залучають співробітників і зміцнюють корпоративну культуру; колаборації та кроссфункціонал між комунікаціями, HR, digital і маркетингом; стратегія про vision і big ideas. Спікерка зазначила, що проєкти корпоративної соціальної відповідальності матимуть велику вагу для співробітників і її стейкхолдерів і набуватимуть ще більшої актуальності. Також Крістіна розкрила кейс про флешмоби для співробітників, які підтримали командний дух під час коронокризи.

Форум Інновацій
Олександр Шевченко, керівник відділу комунікацій, маркетингу та досвіду пасажирів «Укрзалізниці» розповів про діджитал трансформацію компанії – створення чат-ботів для внутрішніх і зовнішніх клієнтів. Важливо, що усі проєкти команда реалізує з нульовим бюджетом.

Форум Інновацій

Леона Красненкова, начальниця департаменту комунікаційних проєктів Нової Пошти визначила найважливіший тренд у комунікаціях — стале фокусування на пріоритетах. Також, розповіла на прикладі реалізованих кейсів про те як створювати власний вихор змін та направляти всю його силу на позитивну співпричетність зі стейкхолдерами, тримаючи у фокусі поле реальності. Основна увага презентації була присвячена користі комунікації й діяльності бізнесу для конкретної людини та як здорова віра в неможливе дозволяє знаходити те саме “диво”, яке конкретна компанія може створити для суспільства.

Форум Інновацій

Ольга Ліщина, менеджерка з комунікацій ДТЕК Енерго, поділилася досвідом співпраці b2b бізнесу з новими медіа та інфлюєнсерами. Перший та найважливіший крок у такій співпраці – знайти спільні інтереси бізнеса та інфлюєнсера або каналу. Другий – максимально спростити контент і спробувати подивитись на нього під іншим кутом, застосовувати рефреймінг. Третє – ретельно підготуватися до всіх можливих запитань щодо предмету інтеграції.

Форум Інновацій
Далі торкнулись теми гендерної рівності. В социально-економічних дослідженнях є безліч наукових обґрунтувань, що економічне зростання, ефективність інституцій і соціальна толерантність прямо залежить від становища жінки в суспільстві. Це важлива сфера, тому в КМДА був створений департамент з питань гендерної рівності, чим він займається, які проєкти реалізовані, що планується у 2022 році та яка інтеграція з бізнесом буде актуальною розповіла начальниця управління з питань гендерної рівності КМДА Тетяна Гузенко.

Форум Інновацій
Віта Пасічник, головна редакторка онлайн-журналу «Українки», співзасновниця Українського Медіа Бюро зазначила кілька трендів в корпоративних комунікаціях. Це онлайнізація, оптіканальність, демонстрація залаштунків, сторітелінг, а також «міжгалузеві» колаборації: «Наприклад, ми в «Українках» створили спільний цикл публікацій про жінок великих художників на основі книги «Муза, менеджер чи тиран», одна зі статей якого – про роль двох жінок у житті Клода Моне – набрала вже більше 40 тисяч читацьких переглядів. Ще одна наша «міжгалузева» колаборація – з єврейською громадською організацією. Теж спершу виникає питання: що може вийти між суто українським журналом і громадою нацменшини? Вийшов новий проєкт, який посилює нас обох, розширює наші аудиторії, додає популярності і має ще й соціальну місію – об’єднувати жінок незалежно від національності».

Форум Інновацій
Володимир Бугров, ректор Київського національного університету імені Тараса Шевченка розповів про реорганізацію системи внутрішніх і зовнішніх комунікацій. Він веде свої сторінки у всіх сучасних соціальних мережах та має власне бачення співпраці Університету з українським і міжнародним бізнесом.

Форум Інновацій
Вікторія Єсауленко, бізнес-тренерка по комунікаціям розповіла про розвинений емоціональний інтелект: «Критично важливо, як ви вмієте взаємодіяти не тільки з іншими людьми, а в першу чергу, з собою. Емоціональний інтелект є у всіх, не всі ним користуються і далеко не всі розуміють, що його можна і треба розвивати, бо ЕІ – це не знання, це здатність».

Форум Інновацій
Анжела Черкасова, hr-директорка в компанії JASMINE Lingerie визначила наступні помітні зміни середовища й впливу на людей: пошук самоідентичності; більше свободи; більше вимог до роботодавців; більше депресій, емоційного вигорання, розмиття кордонів між особистим та професійним; зростаюче інформаційне навантаження. Анжела розповіла як створювати нове мислення, як працювати над собою крок за кроком простими, доступними і дієвими інструментами.

Форум Інновацій
Олексій Дідігуров, головний редактор Boryspil magazine відзначив величезну роль арт-складової у корпоративних комунікаціях компаній. Цей формат здатен підсилити емоційне сприйняття бренду. Та є важливим форматом в міжнародному позиціюванні країн. Арт може позитивно впливати й на емоційний стан працівників. За допомогою образів й кольорів ми переходимо на спілкування на мета-рівень із залученням емоцій і нашої підсвідомості.

Форум Інновацій
Ігор Кузьо, директор з маркетингу iPay.ua розповів про омніканальність: як бути в тому місці і в той час, де знаходиться ваш користувач зараз. Також Ігор розповів про можливості чат-ботів та поміркував, як нові інструменти змінюють поведінку платників. А ще  спікер розповів, як корпоративний ресурс може стати простим, ефективним і дієвим інструментом прямої комунікації з клієнтами.

Форум Інновацій Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmannen AXA розповіла про заходи з охорони праці на підприємстві. Культура Health&Safety проходить під гаслом «Я – Ти – Ми Здорові та у безпеці щодня!» В компанії актуалізували три ключові сфери, бо впевнені, що досконалість досягається тоді, коли оптимізуються відносини між керівництвом, працівниками і процесами.

На бізнес-форумі були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2021».

На розгляд журі було подано 108 корпоративних проектів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями: Credit Agricole Bank, PrintStore Group, Корпорація “Біосфера”, “ДТЕК Енерго”, «Фармак», НАК “Нафтогаз України”, “Брокард Україна”, АСІНО Україна, “ДТЕК Мережі”, Univest Creative, «Донецксталь», Lantmannen AXA, “Нова Пошта”, CITYHOTEL, ПУМБ, KNESS Group, Група Ukrlandfarming, HarvEast Holding, “Лемтранс”, МХП, Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, “Укргазвидобування”, Carlsberg Ukraine, METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ, Eldorado UA, «УКРСИББАНК», “TEДІС Украіна”,  “Сингента”, Сеть магазинов парфюмерии и  косметики ЖАН niche concept, “Укрзалізниця”, EPAM Ukraine, “Прикарпаттяобленерго”, Kernel, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, Шахтоуправление “Покровское”, «Днепровский металлургический завод», “Фомальгаут-Полімін“, ТД «ХАРВЕСТ», “Корум Груп”, WePlay Holding, UKRSIBBANK BNP Paribas Group та інші.

Членами журі конкурсу у цьому році виступили: Оксана Тодорова, президент АКМУ; Євген Веліканов, генеральний директор iPay.ua; Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications; Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій; Марія Бородай, незалежний консультант з комунікацій.

Ґран-прі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2021” нагороджені корпоративні проекти:

BestCorpMediaUkraine2021

 

Переглянути роботи учасників конкурсу та результати рейтингу

В цьому році організатори додали нову номінацію під назвою «За інновації, мудрість і креатив». У цій категорії були відзначені компанії, які показують приклад системного, інноваційного наповнення каналів комунікації. Цією нагородою відзначені нові підходи у вирішенні комунікативних завдань, цікаві рішення на рівні стратегій та інструментів.

Володарями номінації «Інноватор 2021 року» стали компанії: ДТЕК Енерго, Нова пошта, АСІНО УКРАЇНА, Lantmannen AXA, Укрзалізниця, Брокард Україна, iPay.ua, Credit Agricole Bank, Корпорація “Біосфера”, ПУМБ, Фармак, Eldorado.ua.

BestCorpMediaUkraine2021

  

Приємним доповненням заходу стали компліменти від партнерів.

Торговий Дім “Вина Свiту” подарував спікерам заходу і переможцям конкурсу у кожній категорії приємні подарунки. ТД “Вина Свiту” – це чудовий вибір ексклюзивних напоїв з різних куточків планети.

Компанія Lantmannen Axa Україна – частина великого скандинавського харчового концерну Lantmannen пригостила кожного учасника форуму приємними смаколиками.

Корпорація “Біосфера” для кожного учасника форума підготувала універсальні серветки ТМ «Фрекен БОК» з волокнами бамбука і вологі серветки Smile, які вправно знищують віруси і бактерії.

А культовий напій Coca-Cola створив дух єднання, високоякісні соки і нектари Rich додали яскраві нотки у коктейль смаків.

Також серед учасників форуму відбувся розіграш призів і ексклюзивних подарунків.

Дякуємо за співпрацю інформаційним партнерам заходу: Група компаній Advanter Group, creativity.ua, телевізійний медіахолдинг Kozyr Digital, онлайн-журнал «Українки» ukrainky.com.ua, Українське Медіа Бюро, журнал “Маркетинг и Реклама”.

Отже, бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022» пройшов яскраво й динамічно, з дотриманням усіх карантинних правил, норм і заходів безпеки, з користю для інтелекту, емоційної сфери і здоров’я.

Оргкомітет форуму:   corpmedia.com.ua     acmu.com.ua    +38 067 980 5259     oksana.todorova@gmail.com

Переглянути відео з форуму ви можете на каналі Асоціації CorpMediaUkraine:

 

Читайте також публікації Форуму:

Ознайомитись із підсумками конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2021».

Ознайомитись із тезами Фаруму «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022».

 

 

 

 

 

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна