День Вишиванки. Наші коріння та крила.
Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Євгенія Лепеха, Lantmännen Cerealia UA; Крістіна Кривошеїна, Acino в Україні; Марина Капац, «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат»; Ксенія Захарченко, "ІТ-Інтегратор"; Тетяна Філяєва, головна редакторка видання «Металург»; Євгенія Мацібора, Корпорація «Біосфера»; Олександра Баліцька, НЕК «Укренерго»; Юлія Молдаховська, KNESS; Валерія Шаршун, Eldorado.ua; Вікторія Зіміна, Національний банк України; Катерина Дячук, KIDDISVIT; Тетяна Сківка, Reynaers Aluminium; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Марта Зіміна, «Укргазбанк»; Наталья Степанюк, NOVUS. Дякуємо колегі за обмін досвідом!

Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України:
“Ми провели бліц-опитування на тему «День Вишиванки» серед колег із компаній — галузевих лідерів.
Це свято підсилює наше коріння і життєстійкість, єднає серця і наповнює любов’ю.
Це магічний зв’язок із нашими пращурами — наше коріння, що живить із середини. І наша краса, самобутність, різноманіття, наші потужні крила, які спрямовують наш розвиток у майбутнє.
Щиро дякуємо, колеги, за обмін досвідом і натхнення від ваших розповідей.
Ми дізнались, що в цей день ви проводите флешмоби, конкурси дитячого малюнку, вивчаєте рухи етнічних танців, збираєте серед колег найцікавіші родинні історїї, даруєте сертифікати на придбання нових вишиванок. А також печете вишиванковий торт із ягодами і пригощаєте свої покупців.
Дякуємо, що ділитесь ідеями і чудовими фото, друзі.
Ми в Асоціації із колежанками — представницями різних компаній — теж відсвяткували цей день з користю для інтелекту та емоцій. І на власному досвіді можемо стверджувати, що Вишиванка має терапевтичну дію на рівні підсвідомості. Вона пробуджує національну ідентичність, наповнює енергією краси і надихає на розвиток і відновлення. Цей одяг візуально проявляє наскільки ми всі різні, але єдині в прагненні спільної Перемоги України!🇺🇦
Науковці стверджують, що для гармонійного життя потрібно приділяти увагу чотирьом сферам: фізичному тілу – здоров‘ю, емоційній сфері, духовним практикам та інтелекту. З учасницями нашого івенту в Zarina цим і займались.
Ми підвищили професійну кваліфікацію на серйозному тренінгу «Шість кроків до ефективних корпоративних комунікацій» від професора Дмитра Олтаржевського. Поспілкувались, намалювали гарну картину🌻🌻🌻, послухали виступи наших шановних партнерів і надихнулись на подальшу продуктивну роботу.
Захід відбувся в дивовижному просторі Ювелірного Дома ZARINA. Дякуємо за радушний прийом і щире привітання господиню пані Заріну Нетовкіну. Для гарного настрою учасниці свята отримали приємні бонуси від партнерів: «Add-beauty» презентував на розіграш набори професійних засобів догляду для волосся. А кожна учасниця заходу отримала сертифікат на послуги Багатопрофільного медичного центру CALM“.
Євгенія Лепеха, HR & Digital Marketing Manager, Lantmännen Cerealia UA:
“До дня Вишиванки компанія Лантманнен Акса підготувала для своїх співробітників дещо особливе!)
Майстер-клас з українського танцю і музику від гурту US Orchestra!🌟
На майстер-класі вони крок за кроком розібрали українські традиційні танці, які були популярні ще 100-150 років тому. Це були танці: козачки, польки та інші. Спробували освоїти базові кроки, а також їхні різні варіації. Танцювали сольно і в парах.💃🕺👯
Скрипка і бубон наповнили подію надзвичайно приємними українськими піснями. Це особливі мелодії, які виконавці записували від старих музикантів у експедиціях під Полтавою і Борисполем. 🎻
🙌Це був неймовірний досвід для співробітників Lantnannen, адже ми занурилися у саме серце українських традицій і зарядилися енергією пращурів.
Ну і звичайно усі колеги прийшли вдягнутими у Вишиванки! 💛💙 В Lantnannen люблять нашу історію, пишаються нашою Батьківщиною і українськими звичаями!”
Крістіна Кривошеїна, керівник напрямку корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Acino в Україні:
«Команда фармацевтичної компанії Acino підтримала День Вишиванки традиційним флешмобом єднання, незважаючи на воєнний стан в Україні.
Ранок 18 травня в усіх куточках країни розпочався із гордо вдягнутих працівників Acino у різнокольорові вишиті сорочки. А вже в обід компанія долучилась до всеукраїнських вітань у Facebook яскравим командним роликом, де головними героями постали працівники у вишитому вбранні, які поділилися своїми ранковими світлинами та відео з компанією – https://fb.watch/kD7Xejd1Pa/.
Також у четвер компанія анонсувала рестарт корпоративного конкурсу «Вишита Краса. Зроби свою!», який у 2021 році залучив понад 200 працівників. Ідея конкурсу полягає у створенні асіновцями унікальної вишиванки власного дизайну за допомогою вебсайту-конструктора, де можна комбінувати 25 орнаментів між собою.
Цьогоріч Acino доповнила добірку орнаментів 8 новими патріотичними візерунками.
Працівники з великим ентузіазмом приступили до творчого процесу створення Вишитої Краси! Вже наступного дня в майстерні дизайнів було опубліковано понад 100 творчих доробок. Креативна частина триватиме понад 1 місяць. За результатами голосування за найвподобаніші вишиванки, автори ТОП-10 сорочок-переможниць отримають їх у натурі до Дня Незалежності України!
Шануємо свою багаторічну культурну спадщину, яка єднає крізь простір і час! Вишиваємо – Перемагаємо!»
Тетяна Філяєва, головна редакторка видання «Металург», «АрселорМіттал Кривий Ріг»:
“В «АрселорМіттал Кривий Ріг» до Всесвітнього дня вишиванки відбувся святковий флешмоб. Усіх бажаючих співробітників було запрошено взяти участь в колективному фото. Звісно головною умовою було вдягти вишиванку або інший одяг з національним колоритом. І рівно о 12-й годині на ґанку заводоуправління «розквітли» вишиванки усіх кольорів. Кожна вишиванка була унікальною та прекрасною! Краса української культури неймовірна, і співробітники підприємства це довели.
Наша єдність та сила ведуть нас до перемоги! Тому в соцмережах підприємства до свята відбувся челендж #доПеремогизАрселорМіттал. Ми запропонували людям публікувати свої фото у вишиванках у соцмережах і відмічати наші сторінки.
А ще усі учасники флешмоба до Дня вишиванки отримали невеличкий бонус – наліпки, розроблені спеціально до свята. Ними можна прикрасити робочу каску, свій смартфон, блокнот або інші поверхні. Також святкові наліпки з вишиванкою працівники підприємства могли отримати у Центрі надання послуг «Єдине вікно»”.
Катерина Дячук, менеджерка з внутрішніх комунікацій і корпоративної культури, KIDDISVIT:
«Вишиванка — символ сміливих, нескорених та вільних! Для нашої команди вишиванка-один із символів зв’язку поколінь. Цього року традиційне святкування пройшло в офісі та онлайн з різних куточків України та світу з перемогою у серці та бажанням знову зустрітись разом, а продавці мережі МYplay змінили корпоративний лук на святковий!
Уже традиційно декілька років поспіль ми залюбки святкуємо цей день і вдягаємо найкращі вишиванки з колегами, робимо корпоративні спільні світлини та селфі та розміщуємо фото в соціальних мережах та на внутрішньому порталі.
Цьогоріч, як і протягом минулих років, ми вирішили провести foto challenge команди в вишиванках з рандомним розіграшем тематичних призів.
Віримо в глибокий сенс дивовижних орнаментів і силу кожного хрестика.
Нехай День вишиванки об’єднує нас де б ми не були, а магічні прадавні візерунки наближають Велику Перемогу України!🇺🇦»
Євгенія Мацібора, керівник напряму комунікацій, Корпорація «Біосфера»:
«Цьогоріч в корпорації “Біосфера” ми з великим задоволенням відсвяткували День вишиванки! Це особливий день, коли всі наші співробітники вдягають традиційний український одяг та діляться світлинами на нашому внутрішньому каналі. Ця традиція є невід’ємною частиною нашої культури і символізує нашу гордість за українські традиції та спадщину.
В рамках святкування відбулося голосування, де кожен зміг відмітити найкращі світлини колег. А троє щасливчиків, чиї світлини отримали найбільшу кількість голосів, отримають в подарунок сертифікати на купівлю нових вишиванок. Це стимулює творчість, сприяє командному духу та дозволяє нам разом насолоджуватись красою українського народного мистецтва.
Це святкування – прояв нашої поваги до українських традицій та бажання підтримати нашу культурну спадщину.
Разом ми підтримуємо традиції та надихаємо інших своєю вірою у нашу країну та її народну спадщину».
Олександра Баліцька, керівниця внутрішніх комунікацій НЕК “Укренерго”:
«Напередодні свята відділ внутрішніх комунікації анонсував фотосесію. Працівники Компанії охоче підтримали цю ініціативу та на знак єдності і шанування вікових традицій прийшли на роботу у вишиванках. Ті ж співробітники, хто працював дистанційно або не мав можливості приєднатися до фотосесії, надсилали свої світлини на корпоративну пошту.
З усіх світлин ми створили корпоративний фотоальбом “День вишиванки в Укренерго”. В якому зробили колажі з фотографій співробітників у святковому вбранні для всіх територіальних підрозділів Компанії.
Окрім цього, ми поспілкувалися з колегами з усіх куточків країни про те, що для саме них означає носити це магічне вбрання, і в День вишиванки опублікували серію розповідей на внутрішньому порталі Компанії та в телеграм каналі для співробітників “50 Hz”.
Без перебільшення в усій Компанії — від заходу до сходу — панувала особлива енергетика. Багато наших колег в соціальних мережах поширювали на своїх сторінках спеціально створені корпоративні шпалери до Дня Вишиванки Укренерго.
Для нас вишиванка — символ незламності та свободи, яка надає сил, впевненості та натхнення!»
Ксенія Захарченко, керівник пресслужби, “ІТ-Інтегратор”:
«До дня вишиванки цього року незламна команда “ІТ-Інтегратор” мала нагоду не тільки зробити гарні знімки у вишиванках, але й прозвітувати про успішно проведену спільно з БФ “Фонд освітніх ініціатив”, КО “Київзеленбуд” та КП УЗН Солом’янського району міста Києва соціальну акцію з відновлення об’єктів благоустрою у сквері присвяченому пам’яті загиблого захисника України Мирослава Мисли, що знаходиться поряд з офісом компанії.
Символічно прикрашені вишитими рушниками дерева та яскраві кольори оновленого дитячого майданчика, паркану та вуличних меблів скверу – ще довго даруватимуть радість місцевим мешканцям.
Компанія запустила цей важливий соціальний проєкт на підтримку комунальних служб, які попри війну підтримують красу та порядок на вулицях та в зелених зонах Києва, що є надзвичайно важливим для відновлення психологічної стійкості кожного українця. До акції “Вишиванкові сквери України” може долучитися кожен!»
Марина Капац, начальниця департаменту корпоративних комунікацій, «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат»:
«Для працівників Ferrexpo День вишиванки – не просто знаменна подія в календарі державних свят України, що відповідає цінностям та культурним традиціям компанії, а й можливість похвалитися перед колегами новенькою вишитою сорочкою чи сукнею, зробити в обідню перерву фото зі своїм колективом і привід ще раз відчути гордість за приналежність до нації волелюбних українців.
Цього дня співробітники компанії прямували на роботу у вишиванках, розповідали про історію цих вишитих сорочок – у когось це сімейна реліквія, що передається від покоління до покоління, для декого пам’ятний подарунок від дорогої серцю людини, а хтось власноруч вишив собі такий оберіг, що заряджає на добро. Усі охочі працівники долучилися до флешмобу – ділилися світлинами у вишиванках та цікавими дописами про історію їхнього створення чи придбання у соцмережах.
А найкмітливіші співробітники ризикнули перевірити свої знання української символіки та розв’язали цікавий кросворд: ті, хто правильно відповів на всі запитання, отримали пам’ятні подарунки від Ferrexpo.
Кілька співробітниць зізналися, що приготували вишивані сукні й до особливого дня, на який всі чекають з нетерпінням, – дня нашої Перемоги!🇺🇦»
Вікторія Зіміна, відповідальна за розвиток корпоративної культури в Національному банку України:
«З нагоди Дня вишиванки ми підготували для працівників Національного банку, а також їхніх дітей цікавий захід – виставку-конкурс “Моє серце вишите”.
Усі бажаючи заздалегідь надсилали свої фотографії чи селфі-фотографії, індивідуальні чи разом з членами сім’ї або друзями з обов’язковим атрибутом світлин – вишиванкою! Діти ж працівників НБУ брали участь у конкурсі малюнків. Для участі необхідно було передати через малюнок своє бачення теми виставки “Моє серце вишите”. Обмежень, що саме малювати, не було: родина, улюблений персонаж фільму/мультфільму, абстракція чи дійсно зображення серця або свого міста, головна умова – використання орнаменту вишивки в роботі! З 18 травня протягом тижня всі роботи прикрашають виставку, розташовану в приміщенні Національного банку на Інститутській.
Крім того, безпосередньо в День вишиванки Голова НБУ, члени Правління та всі охочі працівники зібралися разом аби зробити традиційне спільне фото в вишиванках!»
Тетяна Сківка, маркетолог компанії Reynaers Aluminium:
«Зазвичай ми попереджаємо колег про свято Вишиванки заздалегіть, і нагадуємо про святковий одяг. Минулого і цього року — вже так не робили, тому що кожен щирий українець, навіть в нього не буде вишиванки — щось вигадає, якийсь елемент в одязі, українську символіку в принті, стрічки жовто-блакитні, чи тризуб — обов’язково буде присутній в цей день.
Ми збираємось разом, фотографуємось, пригощаємо один одного смаколиками власного виробництва і обговорюємо про традиції святкування в родинному колі. Кожен розповідає чудові історії, які піднімають настрій».
Юлія Молдаховська, head of Communications, KNESS:
“У KNESS відзначати Міжнародний день вишиванки — це ціннісна, важлива та багаторічна традиція, що символізує силу та єднання. Кожен рік у цей день наші співробітники приходять на роботу у вишитому вбранні, і ми фіксуємо це різнобарв’я в наших фотоспогадах.
Свого часу навіть локдаун не завадив нам зібратися та сфотографуватися разом онлайн. А минулого року традиційний день вишиванки поєднався з іншою нашою традицією — корпоративним днем донора.
Цьогоріч – ми знову влаштували вільну фотосесію колег у вишиванках.
З року в рік цей день дещо магічний. Нині ми помітили ще й терапевтичну дію вишиванки – посмішка, впевненість, гордість та блиск в очах. Коли кожного українця часто коливають емоційні гойдалки, колеги знаходять внутрішні сили, щоб нести стиль та красу національної ідентичності, об’єднуючи серця вишитим візерунком.
KNESS пишається своїм українським походженням! Навіть з виходом на міжнародний ринок відновлюваної енергетики наш центральний офіс залишається в Україні попри ракетні атаки та економічні труднощі в країні. Тому що ми віримо у своїх і працюємо на благо нашої держави.
Ми українці — єдині, незалежні та незламні. Ми — нація, яка вірить у свою силу та здатна змінити світ на краще”.
Валерія Шаршун, менеджерка внутрішніх коммунікацій та корпоративної культури, Eldorado.ua:
“Щорічно, наша компанія Eldorado.ua підтримує всеукраїнський День Вишиванки.
У це свято наші співробітники одягають урочисте вбрання в офісі та магазинах у кожному куточку нашої країни.
Головна традиція компанії – влаштовувати фотосесію та ділитися світлинами на корпоративних сторінках. А цього року ми навіть продовжили святкувати наступного дня.
Драйвові та файні фото колег точно не залишать байдужими.
Eldorado.ua підтримує традиції! Працюємо заради України та нашої Перемоги!🇺🇦”
Марта Зіміна, начальниця управління інформаційної політики, “Укргазбанк”:
«Напередодні свята ми надсилаємо листа на весь банк з проханням одягнути вишиванку і зробити фото. Зазвичай отримуємо багато світлин від колег з різних куточків України.
Але цьогоріч стався справжній вишиваний бум, – колеги дуже відповідально віднеслись до свята та традицій. У вишиванках прийшли всі відділення Укргазбанку та доєднались до святкування цього символічного яскравого дня.
Колеги проявляли креативність – фотографувались з українським прапором або, наприклад, біля великих літер у центрі міста «Я ❤️ Луцьк». Ті, хто працює віддалено, все одно гарно вбрались у вишиванки усією сімʼєю, з дітьми.
Гордість за українців та вдячність за красу та збереження традицій!“
Інна Гальчинська, керівниця відділу корпоративних комунікацій, Vega Telecom Group:
«Для працівників національного телеком-оператора Vega приходити у День вишиванки у святковому національному вбрані вже давно стало доброю традицією. Різнобарвність орнаментів завжди наповнює офісну робочу атмосферу особливим теплом та заряджає чудовим настроєм.
До повномасштабного вторгнення російського агресора ми організовували веселі фотосесії, які потім ще кілька тижнів тішили колег у внутрішніх чатах та соціальних мережах, але вже другий рік – свято має особливе значення.
Сьогодні світлини в національному вбрані чи з національною символікою – додаткова можливість показати нашу єдність та особливий внутрішній зв’язок, який тримає усіх нас разом незалежно від місця знаходження і ситуації. Ці маки, мальви та калина на сорочках, ніби невидима броня захищає від зла і тримає наш незламний дух попри все.
Колеги активно діляться світлинами, навіть ті, хто працюють дистанційно, одягаються в красу і надсилають фото. Ми також збираємо найцікавіші історії, які пов’язані з вишиванками. Вони показують, що ми дійсно несемо свій генетичний код українців від наших предків нашим нащадкам.
Коли після нічних ворожих атак люди приходять в офіси у неймовірному вбрані й гордо з посмішкою вітаються таким глибоким «Слава Україні!», вчергове впевнюєшся, що ми сильні незламні й вільні українці рухаємося разом до Перемоги!🇺🇦»
Наталья Степанюк, менеджер з управління внутрішніми комунікаціями і брендом роботодавця, NOVUS:
«Щороку у NOVUS підтримують традицію святкування Дня вишиванки. Працівники торговельних, розподільчих центрів та офісу вдягаються у національний вишитий одяг, роблять багато фотографій, діляться ними у соціальних мережах – активність передає патріотичний дух нашої команди.
Цього року ми вирішили додати нові елементи до традиційної активності. Біля магазину NOVUS на вулиці Гришка, поряд з яким знаходиться наш офіс, встановили тематичну фотозону. Професійний фотограф запрошував відвідувачів магазину, працівників офісу та перехожих людей на вулиці фотографуватися в цій фото зоні. Люди із задоволенням погоджувались – отже маємо чудовий фотоальбом яскравих фото!
Спеціально до свята наші Майстри Смаку NOVUS приготували торт-вишиванку. Вага торту 60 кг, довжина 2 м, ширина 80 см. Це білий класичний бісквіт із кремом маскарпоне та свіжими ягодами полуниці і лохини. Орнамент виконаний кондитерським гелем. Процес приготування та прикрашення тривав понад 10 годин, над тортом працювала головний технолог кондитерського виробництва Анна Кададова, їй допомагали кондитери – Майстри Смаку.
Відвідувачі магазину були приємно здивовані їз задоволенням пригощались тортом та дякували працівникам виробництва. Було особливо приємно, коли прекрасна подружня пара поважного віку, вдягнута у святковий вишитий одяг, висловила свою глибоку вдячність словами: «Скільки ми живемо, а ще жодного разу не бачили та не куштували такий гарний торт-вишиванку! Дуже красивий і смачний! Відчувається, що його готували з величезною любов’ю до своєї роботи і до України. Дякуємо талановитим рукам майстрів кондитерів».
На власному виробництві NOVUS Майстри Смаку щодня для вас створюють солодкі шедеври!»
Щиро дякуємо всім, хто взяв участь у нашому опитуванні. Дякуємо, колеги!
Євгенія Лепеха, Lantmännen Cerealia UA; Крістіна Кривошеїна, Acino в Україні; Марина Капац, «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат»; Ксенія Захарченко, “ІТ-Інтегратор”; Тетяна Філяєва, головна редакторка видання «Металург»; Олександра Баліцька, НЕК «Укренерго»; Юлія Молдаховська, KNESS; Євгенія Мацібора, Корпорація «Біосфера»; Валерія Шаршун, Eldorado.ua; Вікторія Зіміна, Національний банк України; Катерина Дячук, KIDDISVIT; Тетяна Сківка, Reynaers Aluminium; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Марта Зіміна, «Укргазбанк»; Наталья Степанюк, NOVUS.
Продовжуємо плідно працювати і розвиватись. Наближаємо Перемогу України разом!🇺🇦