Оксана Тодорова

«Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях»

690 грн Замовити

Про книгу

Нова книжка Оксани Тодорової від Асоціації корпоративних медіа України.

Створення цієї книги — це спроба пізнати механіку еволюції особистості, знайти джерела енергії, усвідомити принципи нашої глибинної трансформації.
На сторінках книжки ми дослідили думки античних авторів і наших сучасників, розібрали анатомію сторітелінгу, вплив архетипів на наше сприйняття образів і брендів, розібрали історії різного формату, закріпили отримані знання на актуальних сучасних прикладах. Ми прагнули зібрати корисну інформацію з різних галузей, бо, згідно з ефектом Медичі, саме на перетині культур, галузей, світоглядів і народжується нове, креативне, поживне для професійного розвитку.

У цій книжці ми

  • усвідомили дієві інструменти корпоративних комунікацій — теорію сторітелінгу і теорію архетипів;
  • розглянули тренди в маркетингових комунікаціях;
  • зібрали колекцію унікальних прикладів — переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» за 2021-2023 роки.

Також ми доповнили видання ексклюзивними історіями і авторськими кейсами представників українського і міжнародного бізнесу. Свій досвід представили:

Кевін Гаскелл, ex-CEO компанії BMW UK, автор бестселера Inspired Leadership, інвестор і бізнесмен;

Фредрік Харен, автор дев’яти книжок, одна з яких, «Книга ідей», перекладена на п’ятнадцять мов і входить у топ-100 найкращих бізнес-книжок усіх часів;

Том Колдіц (Tom Kolditz, PhD, Brigadier General, US Army (ret), Principal and Managing Member, Saxon Castle LLC);

Олексій Радян, власник і СЕО мережі «Жан niche concept»;

Савелій Лібкін, ресторатор, засновник компанії «Ресторани Савви Лібкіна»;

Павло Овчинніков, засновник та CEO групи компаній KIDDISVIT;

Ваче Давтян, засновник і головний директор ТОВ «Промкабель-Електрика»;

Заріна Нетовкіна, CEO і креативна директорка компанії «Ювелірний дім ZARINA»;

Тетяна Колесник, керівниця сектора КСВ ПУМБ;

Ольга Правільєва, директорка з персоналу ТМ «ВіЯр»;

Ірина Вінцентік, директорка з продажів і маркетингу в Fairmont Grand Hotel Kyiv;

Віта Пасічник, головна редакторка, засновниця і власниця онлайн-журналу «Українки»;

Еліна Слободянюк, тренерка з копірайтингу, фахівець з маркетингових, соціальних і політичних комунікацій;

Крістіна Кривошеїна, менеджерка з корпоративного стилю і взаємодії компанії Zentiva;

Ольга Ліщина, менеджерка з комунікацій «ДТЕК Енерго»;

Олена Орлова, засновниця мережі дитячих садочків Happy Time, маркетолог;

Марія Бородай, незалежна експертка з піару і корпоративних комунікацій;

Антон Бабенко, керівник ІТ-департаменту ГК KIDDISVIT;

та інші.

Відгуки перших читачів:

Олексій Радян, CEO в «Жан niche concept»: «Ця книжка підказала мені багато нових ідей!».

Андрій Длігач, бізнес-стратег, голова Advanter Group, професор й інноватор: «Проникнення штучного інтелекту в різні галузі; поляризовані групи; фейки, реалістичніші за правду; різноманітність; дивергентність… Усе це, від постправди до метавсесвіту, — реалії сьогодення. Технології стрімко змінюють медіаландшафт комунікацій. Тому обмін досвідом у бізнес-комʼюніті й адаптивність — зараз на вагу… даних. Чудово, коли є можливість навчатися на кейсах колег і у співдії». 

Євген Веліканов, СЕО в IPay.ua: «Сторітелінг — це ключ до сердець споживачів. Історія здатна надихнути, підвищити енергію, підказати нові стратегії для комунікацій у бізнесі. Як це зробити креативно, читайте в цій книжці».

Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій, професор Київського національного університету ім. Тараса Шевченка: «Енергія не виникає з нічого і нікуди не зникає, вона може лише переходити з одного стану в інший. Носієм енергії для комунікацій у бізнесі є сторітелінг. Цей феномен, а також архетипи і тренди описані в новій книзі Оксани Тодорової. Тож надихайтесь, колеги, і використовуйте ці знання на практиці».  

Євген Ромат, голова Спілки рекламістів України, головний редактор журналу «Маркетинг і реклама», професор Київського національного університету ім. Тараса Шевченка: «Авторка витончено й майстерно поєднала теорії поважних гуру з практичними кейсами сучасних професіоналів, які успішно працюють в умовах війни, що робить цю книжку актуальною і цінною для теоретиків і практиків піар-технологій. Рекомендація одна: читати!»

Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ: «У новій реальності привернути увагу, викликати цікавість, стимулювати бажану дію споживача здатні креатив, гумор, сучасний tone of voice і релевантна історія. Ми створюємо навколо нашого бренда спільноту, будуємо довгострокові відносини, піднімаємо соціально важливі патріотичні теми. Це укріплює репутацію і визначає успіх компанії у майбутньому. З книжки ви дізнаєтесь про цікаві ідеї, які зможуть підсилити ваш маркетинг».

Ціна книги:  690 грн.

Тверда обкладинка, 224 стор, кольоровий друк.

 

Дякуємо, що можемо бути корисними вам, колеги, у цей надважкий для нашої країни час. Якщо ми в таких умовах вчимося, читаємо книжки і розвиваємо компетенції, впевненість у нашій стійкості та єдності набуває особливого значення. Наближаємо перемогу України разом!

Оксана Тодорова

Консультантка власників бізнесу, авторка і ведуча корпоративних тренінгів і майстер-класів, засновниця і президентка Асоціації корпоративних медіа України

Iншi товари

«Перлини сенсів та ідей. Корпоративні комунікації в мирний і воєнний час»

590 грн

«Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій»

670 грн

«Майбутнє: тренди та ідеї»

570 грн

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна