Інформаційний дайджест АКМУ #12 2024
Компанії адаптують ветеранів, створюють патріотичні мерчі, відшивають функціональну білизну для поранених бійців. Бізнеси системно займаються освітою працівників, створюють корпоративні університети, підтримують емоційний стан і мотивацію команди. Читайте про цей досвід у нашому дайджесті.

Колеги, ми продовжуємо знайомити вас з новинами членів Асоціації корпоративних медіа і наших партнерів. Тематичні вектори і спрямованість уваги компаній свідчить про впевнений пошук шляхів відновлення, розширення географії представленості та розвиток. Бізнес продовжує працювати на допомогу ЗСУ, сплачує податки, забезпечує важливі сервіси в економіці. А ще встигає усвідомити досвід, взяти участь у конференціях, окреслити галузеві тренди і отримати професійні нагороди. Компанії адаптують ветеранів, створюють патріотичні мерчі, відшивають функціональну білизну для поранених бійців. Бізнеси системно займаються освітою працівників, створюють корпоративні університети, підтримують емоційний стан і мотивацію команди. Про ці та інші проєкти українських компаній читайте в Дайджесті АКМУ.
- ДТЕК Енерго. Відновлення ТЕС після атак
ДТЕК Енерго інвестував 2,8 млрд грн у відновлення теплової генерації після 11 атак на енергосистему. Попри пошкодження, енергетики повертають потужності до мережі, забезпечуючи енергостабільність. Компанія працює нон-стоп для країни.
📎 Детальніше: scm.com.ua/news
- ПУМБ. «Жити назустріч»
ПУМБ виступив титульним партнером Demine Ukraine Forum, який відбувся 2 грудня в Києві. На форумі провели низку важливих дискусій, під час яких обговорили розмінування і відновлення економіки України. Також гості заходу мали змогу відвідати фотовиставку «Жити назустріч» від сім’ї Ліберових і ПУМБ та придбати мерч соціального проєкту «Ми однієї крові» Lifesaving Merch. Також експерти компанії розповіли, що ПУМБ першим відкрив рахунки для виробника техніки для розмінування «DOK-ING» і підтримує локалізацію українського виробництва.
📎 Докладніше: about.pumb.ua/presscenter/news
- Lantmännen AXA. Відновлення та інновації у кризові часи
Компанія, завдяки горизонтальній структурі управління, забезпечила безперебійне виробництво в умовах війни, відновивши потужності вже у березні 2024 року. Працівники брали на себе ініціативу, діючи за принципом «Дій як власник».
📎 Детальніше: forbes.ua/company/nasha-kultura-perezhila-viprobuvannya-viynoyu
- ВіЯр. Найбільший шоурум і екоінновації
«ВіЯр» відкрив найбільший шоурум у Києві з дитячим простором і кафе, пропонуючи готові меблеві рішення та допомогу експертів. Компанія активно впроваджує енергоефективні технології та системи переробки відходів.
📎 Детальніше: viyar.ua/news/naybilshiy-shourum-viyar-v-ukraini-svoi-mebli-znaydesh-tut/
- Нова пошта. Розширення та інновації у доставці
Компанія відкрила 50-те відділення в Польщі та продовжує тестування доставки дронами. Автоматизація сортувальних ліній та екологічні ініціативи залишають «Нову пошту» лідером ринку.
📎 Детальніше: www.ukr.net/news
- Аптека 911. Розширення мережі мобільних аптек
Мережа запускає ще три мобільні аптеки у прифронтових регіонах Сумщини, Кіровоградщини та Полтавщини, щоб забезпечити доступ до ліків у віддалених населених пунктах.Нові аптеки будуть оснащені холодильниками, генераторами, старлінками та підтримуватимуть програму «Доступні ліки».
📎 Детальніше: apteka911.ua/ua/company/novosti
- Укртелеком. Відновлення та розвиток мережі
Відновлено інтернет-послуги у 1200+ населених пунктах, підключено 1600 нових клієнтів щотижня. Компанія активно впроваджує оптоволоконні кабелі для швидкості до 1 Гбіт/с.
📎 Докладніше: www.ukr.net/news/details/economics
- iPay.ua. Нові сервіси та підтримка ЗСУ
Листопад ознаменувався для iPay.ua номінацією на Payspace Magazine Awards 2024 та збором на FPV-дрони для піхотинців. Також розширено перелік послуг, включаючи оплату комунальних послуг і освітніх курсів. Мета компанії — інноваційність і підтримка України.
📎 Детальніше: blog.ipay.ua/uk/lystopad-z-ipay-ua-dosyagnennya-inicziatyvy-ta-novi-goryzonty/
- Acino. Журнал Acino&You отримав Ґран-прі
Найвищу відзнаку – Ґран-прі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024» отримала серія корпоративних журналів Acino&You! Acino в Україні нагороджена у номінації “Найкращий корпоративний журнал”. Крім того, відзначено системне управління корпоративними комунікаціями, якісний сучасний контент, формування лояльності персоналу й укріплення бренду роботодавця.
Мета конкурсу окреслити вектори розвитку корпоративних комунікацій, зокрема у воєнний час, розглянути впроваджені інновації, діяльність компаній у напрямку корпоративної соціальної відповідальності, тематичні акценти, тональність та креативні ідеї.
📎Детальніше: acino.ua/media
- NovaPay. Три нагороди за інновації у комунікаціях
Компанія здобула Гран-прі за Welcome Box, друге місце за корпоративний магазин NovaPay Market і сторінку в Instagram. Проекти підкреслюють турботу про співробітників та інноваційність у корпоративній культурі.
📎 Детальніше: novapay.ua/best-korporativne-media-2024
- Kormotech. Інновації в pet care та допомога тваринам
У червні 2024 року вакциновано 7000 тварин, а програма патронажу підтримує 15 притулків, спрямовуючи зусилля на адопцію. Kormotech інтегрує соціальні проєкти у свою діяльність, змінюючи культуру ставлення до тварин і підтримуючи громади.
📎 Детальніше: travel.tvoemisto.tv/exclusive/ne_buty_bayduzhymy
- Printstore Group. Тренди поліграфії 2024
Анфіса Синьова, директорка з маркетингу Printstore Group, виділила тренди друку на 2024 рік: сталий друк, інтеграція офлайну з цифровими форматами та персоналізація. Успішні кейси включають книги для ПУМБ і Coca-Cola Ukraine. Фокус компанії — інновації, які зберігають традиції.
📎Детальніше: printstore.com.ua/trendi
- Arzinger. Юридична експертиза світового рівня
Arzinger виступив партнером «Oops Show» від Ukrainian Corporate Governance Academy
Це подія, на якій лідери з державного управління, бізнесу та міжнародних відносин чесно та відверто поділилися своїми «упс-моментами». Партнер Arzinger Олександр Плотніков відвідав захід і надихнувся справжніми історіями успіху спікерів через призму життєвих викликів.
📎 Детальніше: arzinger.ua/about-us/
-
АКМУ — «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025»
Двадцять п’ятого листопада у надихаючому просторі 11 Mirrors Design Hotel відбувся бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025» і було підбито підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України — 2024». На цьому заході зібрались представники і представниці кількох десятків компаній — галузевих лідерів, щоб окреслити тренди в корпоративних комунікаціях, послухати доповіді експертів, обмінятись досвідом і дізнатись про переможців конкурсу.
Оксана Тодорова, організаторка бізнес-форуму: «Майже три роки триває повномасштабна війна. І зрозуміло, що відчувається велика втома суспільства від болісних новин, тому компанії впроваджують потужні соціальні проєкти на підтримку військових. Фахівці додають у комунікації механіки гейміфікації і розважальний контент, спрямований на молоде покоління потенційних працівників та майбутніх споживачів. Від тематичних векторів виживання компанії перейшли на освітні, пізнавальні й соціальні проєкти — розвиток, екологічну трансформацію, засвоєння нових і підсилення існуючих навичок. Письмові комунікації поступаються місцем візуальному і відеоконтенту. Тематичні вектори проєктів розширились до відвертого обговорення теми різноманітності, ейджизму, гендерної рівності, неусвідомлених стереотипів. Компанії використовують сторітелінг, роблять акценти на цінностях, які допомагають вийти за межі фізичного виживання, наділяють комунікації сенсами жити й працювати в Україні з гідністю і повагою, з вірою в успішне і стабільне майбутнє нашої країни».
Детальніше читайте за посиланням: Форум «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025»
-
АКМУ — Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
На форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025» також оголосили підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України — 2024» і нагородили переможців.
Детальніше читайте за посиланням: Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
- Kernel. «Шлях зерна»
Книга «Шлях зерна| The Path of Grain» компанії Kernel здобула перемогу в номінації «Візуальний сторітелінг» на конкурсі «Найкращий книжковий дизайн 2024», який відбувся в рамках Міжнародного фестивалю Книжковий Арсенал. Завдяки креативному підходу книга визнана найкращою серед численних учасників.
📎 Детальніше: instagram.com/postmen.ua
- КНУ імені Тараса Шевченка — «День після війни»
В Інституті журналістики встановили рекорд, створивши книгу за 8 годин 39 хвилин. Весь процес видавництва та просування забезпечили на волонтерських засадах майбутні фахівці, яких готує інститут: журналісти, видавці, продюсери, рекламісти та піарники. Збірка присвячена 190-річчю Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
📎 Детальніше: http://journ.knu.ua/den-pislia-viyny-4/
- ЖАН niche concept
В Ужгороді, в арт-бізнес-центрі «Корона», що на площі Євгена Фенцика, 5 відкрився новий магазин «Жан». Nasomatto, Orto Parisi, Xerjoff, Casamorati, Roja, Ormonde Jayne, By Terry, La Sultane de Saba, Essential Parfums, Widian, Puredistance, Nicolaï Parfumeur Creator, Chabaud, Pana Dora, Pantheon Roma та інші топові нішеві бренди вже розташувалися на поличках новенького ужгородського «Жан». Гостинність, доброзичливий сервіс, семпли/мерчі, послуги візажиста, подарункові сертифікати і багато інших приємних деталей чекають на покупців. Запрошуємо!
-
Найкраще корпоративне медіа України 2025
Відкрито прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2025». Для реєстрації у конкурсі 2025 року заповніть форму нижче.
Заповнюйте форму за посиланням: corpmedia.com.ua
Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2025» можна тут
***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2025 *****
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України