Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2024”
Триває прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2024". Для реєстрації у конкурсі 2024 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.
Ознайомитись з регламентом і оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2024» можна тут
***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2024 *****
Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:
facebook PDF-презентації YouTube
До составу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України
Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:
facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube
До состава членів журі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України” входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники бізнесу, видавці, практикуючі PR-фахівці.
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України
Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
категорія “корпоративний журнал”
.
• Carlsberg Ukraine – корпоративний журнал «Пивовар»
галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2001 рік; до 2007 року мав іншу назву
формат – А4
об’єм – 55 стор.
наклад – 1 000 екз.
періодичність випуску – 2 рази на рік
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця, Дніпро
цільова аудиторія – співробітники компанії з усіх трьох заводів у Львові, Києві та Запоріжжі
.
• Сінево Україна – корпоративний журнал «Будь Здорова!»
галузь економіки – медична практика
рік заснування – 2012
формат – А5
об’єм – 36 стор.
наклад – не фіксований, до 120 000 екз.
періодичність випуску – 4 рази на рік
регіони розповсюдження – 150 міст у 22 областях України
цільова аудиторія – існуючі та потенційн клієнти та працівники компанії
категорія “галузеве видання”
.
• Науково-популярне медіа Universe Space Tech – галузевий журнал Universe Space Tech
галузь економіки – видавництво
рік заснування – 2003
формат – 200*270 мм
об’єм – 112 стор.
наклад – 2 000 екз.
періодичність випуску – 2 рази на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – науковці, таланти з IT та стартапів, студенти, вчителі
категорія “корпоративне видання”
.
• Мережа АЗК OKKO – корпоративне видання OKKO Longread
галузь економіки – паливний рітейл
рік заснування – 2019
формат – електронне видання
періодичність випуску – двічі на місяць
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники мережі ОККО – 10000 осіб
.
• BAYADERA GROUP – корпоративне видання «Дайджест новин BAYADERA GROUP»
галузь економіки – FMCG, алкогольна галузь
рік заснування – 2018
формат – презентація PPT – електронний корпоративний дайджест
об’єм – 30 і більше слайдів
періодичність випуску – раз на місяць
регіони розповсюдження – Україна, Азія, Європа, США
цільова аудиторія – співробітники
.
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний журнал METRO Times
галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2014
формат – відеожурнал у форматі інтерв’ю на платформі YouTube з історіями реалізації актуальних проєктів. У минулому: друкований журнал та електронний журнал у форматі PDF
об’єм – випуски по 10-20 хвилин
періодичність випуску – щоквартально
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• NovaPay – корпоративне видання “Для своїх”
галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2021
формат – корпоративний журнал, створений у вигляді сайту-конструктору
періодичність випуску – 1 раз у квартал
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
категорія “корпоративний проєкт”
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний благодійний проєкт “Донація крові”
галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2023
формат – компанія є активним учасником донорського руху, залучаючи співробітників до доброї справи з порятунку життів. У серпні цього року, відбулися чергові корпоративні дні донорства крові в Києві
регіони розповсюдження – Київ
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• NovaPay – корпоративний проєкт NovaPay маркет
галузь економіки – фінанси
рік заснування проєкту – 2021
формат – корпоративний “магазин” для підвищення значимості професійних навчань і стимулювання команди
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Carlsberg Ukraine – корпоративний проєкт “Спортивні події та корпоративне волонтерство”
галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2022
формат – спортивні змагання та волонтерські іниціативи
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця, Дніпро
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт “Спортивно-навчальний комплекс”
галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2023
формат – допомога працівникам в досягненні спортивних фітнес цілей в межах Well-being програми, де 50-60% команди Acino в Україні завдяки спортивним заняттям зможуть знизити рівень стресу та зарядитися необхідною енергією і позитивним настроєм.
регіони розповсюдження – Київ
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• ПАО “ПУМБ” – соціальний корпоративний проєкт + чат-бот “БезуМОВНА підтримка”
галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – проєкт мав ціль — підтримати клієнтів банку в переході на фінансову українську мову
об’єм – щодня з 22 червня 2023 по сьогодні, і будемо продовжувати проєкт БезуМОВНА підтримка 2.0
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – українці
.
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – корпоративний проєкт «Бути українцями – це наше»
галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2023
формат – програма, що зміцнює національну свідомість та корпоративний дух
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії та їх родини
.
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт Каталог куті «Смак Різдва»
галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2023
формат – Електронний каталог у форматі PDF
об’єм – 35 сторінок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії; клієнти
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт «Вишита Краса. Зроби свою!»
галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – свято краси в Acino, що поєднало традиції минулого з інноваціями сьогодення в ексклюзивних Вишиванках власного дизайну
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт «Тематичні тижні в METRO Україна»
галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2024
формат – проєкт у межах внутрішніх корпоративних комунікацій
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
категорія “корпоративний сайт”
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційний сайт ukrsibbank.com
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – перший сайт – більше 20 років, крайнє оновлення – 2022
формат – офіційний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – існуючі та потенційні клієнти, партнери, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники контролюючих органів та всі зацікавлені сторони
.
• PrintStore Group – сайт printstore.com.ua
галузь економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2008
формат – корпоративний сайт, калькулятор замовлень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі користувачі, зацікавлені в інформації про послуги компанії, існуючі та потенційні клієнти
категорія “корпоративний портал”
.
• Sense Bank – корпоративний портал Sense Space
галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2019
формат – корпоративний веб-сайт з адаптацією до мобільного пристрою
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку, близько 4000 чоловік, усіх підрозділів
.
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – внутрішня корпоративна соціальна мережа darnytsia.workplace
галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2022
формат – корпоративний портал
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії
категорія “корпоративний календар”
.
• ТМ «ВіЯр» – корпоративний календар “Пишаємось нашими Захисниками”
галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2012
формат – 12 листів на кожен місяць з фото захисників та датовані відривні листи
наклад – 2 000 екз.
регіони розповсюдження – всі філії Компанії (16 філій в Україні)
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• ТОВ «І.С.Ф. ГРУП» – корпоративний календар FADO
галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2023
формат – 14 листів А5 та А3
наклад – 600 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – замовники
категорія “корпоративна сторінка в instagram”
.
• ПАО “ПУМБ” – cторінка instagram.com/pumb.ua
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2017
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти та співробітники банку
.
• ТМ «ВіЯр» – cторінка instagram @viyarteam команда ВіЯр
галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2020
формат – сторінка в інстаграм
регіони розповсюдження – інтернет, 2392 підписника
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Lantmannen AXA – cторінка instagram lantmannen_cerealia
галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2017
формат – сторінка в інстаграм, 2-3 публікації на тиждень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі
категорія “корпоративний telegram”
.
• Fozzy Group – корпоративний Телеграм-канал «Людяні комунікації»
галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2022
формат – дописи у різноманітних форматах: текстові дописи, відео, опитування, прямі етери
об’ем – постинг у робочі дні понеділок-п’ятниця, 3-5 дописів щодня
регіони розповсюдження – Україна та країни, де наразі проживають наші працівники, здебільшого Європа
цільова аудиторія – офісні та лінійні працівники Холдингу, Сільпо, Логістики та інших бізнесів групи.
.
• ДТЕК Енерго – корпоративний Телеграм-канал “Ми на зв’язку!”
галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – закритий телеграм-канал виключно для працівників одного з машинобудівного завода ДТЕК Енерго, майже 800 підписників
періодичність випуску – 9 публікацій щодня, крім вихідних
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії
категорія “корпоративна сторінка fb”
.
• Ukrlandfarming – сторінка у fb Ukrlandfarming PLC
галузь економики – аграрний бізнес
рік заснування – 2016
формат – сторінка в соцмережі: відеороліки/пости/інфографіка
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – cпівробітники УЛФ. потенційні співробітники компанії, потенційні контрагенти, клієнти
.
• «Укртелеком» – сторінка facebook.com/Ukrtelecom
галузь економики – телекомунікаційна компанія, найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні
рік заснування – 2019
формат – сторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – жінки, чоловіки, 25-65 років, вся Україна
.
• «Укртелеком» – корпоративний проєкт «Казки під ялинку»
галузь економики – телекомунікаційна компанія, найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні
рік заснування – 2023
формат – 16 аудіоказок
регіони розповсюдження – вся Україна. Аудіоказки доступні до прослуховування на платформі MEGOGO безкоштовно
цільова аудиторія – діти і всі, хто потребує трішечки дива
.
• «Укртелеком» – сторінка linkedin.com/company/ukrtelecom
галузь економики – телекомунікаційна компанія, найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні
рік заснування – 2020
формат – сторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – Вся Україна, Британія, Китай, Польща та ін.
цільова аудиторія – Керівництво і співробітники провідних українських та закордонних телеком-компаній, галузеві організації, ІТ, розробники програмного забезпечення, працівники компаній з галузей роздрібна торгівля, банківська справа, маркетинг та інші.
.
• Carlsberg Ukraine – cторінка facebook.com/CarlsbergUkraine
галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2011
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – cпоживачі, партнери
.
• ПАО “ПУМБ” – бізнес сторінка facebook.com/pumbua
галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2011
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційна сторінка
facebook.com/ukrsibbank
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – більше 10 років
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти, що обслуговуються в банку, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники перевіряючих органів та всі зацікавлені сторони
hr />
.
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – cторінка facebook.com/darnytsia.company
галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2011
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – ЧЖ 18-55
.
• SABONA – pack atelier – facebook.com/SABONApackatelier
галузь економики – производство картонной и бумажной упаковки
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи, заинтересованные в информации о креативной упаковке, существующие и потенциальные клиенты
категорія “корпоративний звіт”
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт
про управління 2023
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2023
формат – електронна версія
об’єм – 38 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – Існуючі та потенційні клієнти та партнери, корпоративні клієнти, інвестори, НБУ та всі зацікавлені сторони
категорія “корпоративний фільм”
.
• Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед – корпоративний фільм «Я буду завжди поруч з тобою…»
галузь економіки – харчова галузь, безалкогольні напої
рік заснування – 2023
формат – відеофільм
об’єм – 3 хв.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники компанії, партнери, постачальники, замовники, урядові та неурядові організації, споживачі, усі зацікавлені сторони компанії
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний ролик до Міжнародного дня жінок «Я – жінка. Я – українка»
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2024
формат – відео
об’єм – 48 сек.
регіони розповсюдження – Інтернет канали банку, заходи де банк є партнером або організатором, внутрішні комунікації.
цільова аудиторія – клієнти та партнери банку, асоціації, співробітники банку та всі зацікавлені сторони.
.
• ПАО “ПУМБ” – корпоративний відеопроєкт “ПУМБ Live: діалог з лідерами банку – сучасно, відкрито, щиро”
галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – прямі YouTube-трансляції
об’єм – тривалість кожної трансляції – 1 година
періодичність випуску – кожні 1-1,5 міс.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники банку
.
• Лінія магазинів EVA – корпоративний відеопроєкт EVAtalk
галузь економіки – рітейл
рік заснування – 2021
формат – інтерв’ю зі спірвобітниками, знайомство у неформальній обстановці, ціннісний підхід до життя, роботи, світу
об’єм – до 20 хв.
періодичність випуску – двічі на місяць
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний ролик «Благодійність UKRSIBBANK BNP Paribas Group»
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2024
формат – відео
об’єм – 4:31 хв.
регіони розповсюдження – Інтернет канали банку, заходи де банк є партнером або організатором, внутрішні комунікації.
цільова аудиторія: Існуючи та потенційні клієнти та партнери банку, з метою залучення до благодійних ініціатив. Співробітники банку, для залучення до благодійних ініціатив та благодійного комітету.
Клієнти – щоб показати що банк є активним учасником суспільства та громади і підтримує важливі для суспільства ініціативи.
Благодійні організації та всі зацікавлені сторони.
.
.
• AB InBev Efes Ukraine – корпоративний фільм «Нездоланні»
галузь економіки – FMCG, виробництво продуктів харчування
рік заснування – фільм вийшов у 2023
формат – документальний короткометражний фільм
об’єм – 22:22 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії, партнери, постачальники, урядові та неурядові організації, споживачі, усі зацікавлені сторони компанії
категорія “корпоративний сторітелінг”
.
• ДТЕК Енерго – корпоративний сторітелінг “Сміливі нести світло: герої серед нас”
галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – диджитал
періодичність випуску – раз на тиждень
регіони розповсюдження – Бурштин, Ладижин, Добротвір, Зеленодольськ, Дніпро, Курахове
цільова аудиторія – працівники компанії
.
• Lantmannen AXA – корпоративний сторітелінг #мояісторіяLantmannen
галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2023
формат – комунікація на Facebook; аторами публікацій є саме співробітники компанії
об’єм –
періодичність випуску –
регіони розповсюдження – офіси компанії: м. Київ, м. Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі
.
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – корпоративний сторітелінг «Дарниця – це наше!»
галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2023
формат – відео
об’єм – серія із трьох відео
періодичність випуску – 1 раз на півріччя
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – ЧЖ 18-55
категорія “корпоративний сувенір”
.
• NovaPay – корпоративний сувенір Welcome Box
галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2017
формат – набір містить сумку-шопер, блокнот, ручку, наліпки і корисні смаколики (горішки)
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• PrintStore Group – сувенір «Новорічний подарунок 2024»
галузь економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – набір з календарем та поліграфієй
наклад – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній
.
• Lantmannen AXA – корпоративний сувенір “Корпоративні наліпки”
галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2023
формат – корпоративні наліпки до дня народження компанії – 33 роки
об’єм – 800 примірників
регіони розповсюдження – м.Київ, м.Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі
.
• Sense Bank – корпоративний хендбук Sense Bank
галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2022
формат – 170 x 250 мм
об’єм – 42 стор.
наклад – 300 екз.
періодичність випуску – одноразово
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку, близько 4000 чоловік, новачки
.
• ДТЕК Енерго – корпоративна ювілена фотокнига “Сучасна історія. 60 років Західному Донбасу”
галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2023
формат – А4
об’єм – 54 стор.
наклад – 500 екз.
періодичність випуску – одноразово
регіони розповсюдження – Українська та міжнародна аудиторія
цільова аудиторія – колектив, партнери, гості підприємств
категорія “корпоративна книжка”
.
• Ribas Hotels Group – корпоративна книжка “Більше ніж сервіс”
галузь економіки – готельний бізнес
рік заснування – 2023
формат – 210 x 250 мм
об’єм – 240 стор.
наклад – 1 500
періодичність випуску – 1 раз у рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – підприємці малого та середнього бізнесу, всі хто цікавиться сервісом, особливо розвитком сервісних компаній в Україні, студенти профільних напрямків
Український бізнес працює. Фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час, реалізують видатні проєкти, а також знаходять час і натхнення усвідомити набутий досвід і ділитись здобутками з колегами на професійних конкурсах і практичних форумах. Українці непереможні, бо навіть у воєнних обставинах – періодичниому відключенні світла, тепла і зв`язку продовжують створювати креативні проєкти, наповнені українськими сенсами – волі до перемоги, віри, єдності, силі духу, дотепного гумору.
На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Енергія єдності», в Fairmont Grand Hotel Kyiv відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023».
Фотоальбом:
https://www.facebook.com/media
Организатор Асоціація корпоративних медіа України проводить конкурс вже вісімнадцятий рік поспіль. На розгляд членів журі було представлено 59 корпоративних проектів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями:
«ДТЕК Нафтогаз», «КПМГ-Україна», NovaPay, ПриватБанк, ACINO in Ukraine, Lantmannen AXA, Ukrlandfarming PLC, Carlsberg Ukraine, НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ, ДТЕК Енерго, ПУМБ, «Концерн Галнафтогаз», Мережа АЗС «ОККО», МХП, «КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД», UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Ribas Hotels Group, МЕТРО Кеш енд Кері, Фармацевтична компанія «Дарниця», ТМ «ВІЯр», «ІТ-ІНТЕГРАТОР», EY Україна, «Кернел-Трейд», Лінія магазинів EVA, «ПРАВЕКС БАНК», Fozzy Group, BAYADERA GROUP, Мережа приватних ліцензованих шкіл КМDШ, ТМ «ФОРА», Sense Bank, Група компаній «Ерідон», Фабрика каталогів Printstore Group.
Переможці та номінанти щорічного національного рейтингу корпоративних медіа України.
Ґран-прі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023» нагороджені корпоративні проєкти:
Kernel – корпоративний КСВ-проєкт «Разом до перемоги»
Sense Bank – корпоративний портал Sense Space
Acino в Україні – корпоративний проєкт Vyshyta Krasa
МХП – корпоративний телеграм-канал «Разом ми сила»
ПУМБ – соціальний корпоративний проєкт з мовним чат-ботом «БезуМОВНА підтримка»
Fozzy Group – корпоративний телеграм-канал «Людяні комунікації»
Фармацевтична компанія «Дарниця» – telegram канал «Дарниця: просто про здоров’я»
Мережа приватних ліцензованих шкіл КМDШ – сторінка в інстаграмі instagram.com/kmds.school
Lantmannen AXA – сторінка в інстаграмі instagram.com/lantmannen_cerealia
ПУМБ – сторінка у фейсбуці facebook.com/pumbua
Національний банк України – корпоративна група у фейсбуці НБУ_life
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний сайт ukrsibbank.com
Мережа АЗК «OKKO» – електронне видання «ОККО Інформ»
МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративне видання METRO Times
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний «Консолідований звіт про управління 2022»
Carlsberg Ukraine – корпоративний журнал «Пивовар»
Ribas Hotels Group – корпоративна книжка «Більше ніж сервіс»
Група компаній «Ерідон» – корпоративна книжка «Герої нашої землі»
ДТЕК Енерго – корпоративний сторітелінг «Сміливі нести світло: герої серед нас»
Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед – корпоративне відео «Я буду завжди поруч з тобою…»
ПУМБ – корпоративний відеопроєкт «ПУМБ Live: діалог з лідерами банку – сучасно, відкрито, щиро»
Лінія магазинів EVA – корпоративний відеопроєкт EVAtalk
ПриватБанк – корпоративний відеопроєкт PrivatTalks
ТМ «ВіЯр» – корпоративний календар «Пишаємось нашими Захисниками»
NovaPay – корпоративний сувенір Welcome Box
ДТЕК Енерго – ювілейна фотокнига «Сучасна історія. 60 років Західному Донбасу»
II місце конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023» посіли корпоративні проєкти наступних компаній:
ДТЕК Енерго – телеграм-канал «Ми на зв’язку!»
ПУМБ – сторінка в інстаграмі instagram.com/pumb.ua
ПриватБанк – корпоративне видання PrivatBlog
МХП – корпоративний портал MHP Prostir
NovaPay – електронне видання «Для своїх»
Lantmannen AXA – корпоративний сторітелінг #мояісторіяLantmannen
KPMG в Україні – корпоративний «Звіт про прогрес 2021-2022»
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний «Звіт зі сталого розвитку 2022»
ДТЕК Нафтогаз – корпоративний журнал «Дайджест ДТЕК Нафтогаз»
Фармацевтична компанія «Дарниця» – корпоративний сайт darnitsa.ua
ПриватБанк – корпоративний telegram канал BERЕMO_I_ROBYMO
Група компаній «Укрлендфармінг» – сторінка у фейсбуці facebook.com/ulfplc
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – сторінка у фейсбуці facebook.com/ukrsibbank
ТМ «ФОРА» – корпоративне видання «Моя Фора»
EY в Україні – корпоративне видання EY Times
Sense Bank – корпоративний проєкт «Святковий радіоефір SENSE.FM до Нового року»
ПРАВЕКС БАНК – корпоративний проєкт «Корпоративне волонтерство»
Компанія «ІТ-Інтегратор» – корпоративний проєкт «Вишиванкові сквери України»
Національний банк України – корпоративний проєкт «Літній табір FinCamp 2023»
Лінія магазинів EVA – корпоративний проєкт EVAshop
МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт «День Єдності» (до Дня вишиванки)
Carlsberg Ukraine – корпоративний проєкт «Спортивні події та корпоративне волонтерство»
Sense Bank – сувенір видання «Хендбук Sense Bank»
ТМ «ВіЯр» – сторінка Instagram @viyarteam команда ВіЯр
Lantmannen AXA – корпоративний сувенір «Корпоративні наліпки»
III місце конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023» посіли корпоративні проєкти наступних компаній:
NovaPay – корпоративний проєкт NovaPay маркет
Carlsberg Ukraine – сторінка facebook.com/CarlsbergUkraine
МЕТРО Кеш енд Кері Україна – телеграм-канал METRO Ukraine News
BAYADERA GROUP – корпоративне видання «Дайджест новин BAYADERA GROUP»
Acino в Україні – корпоративний проєкт «Благодійний проєкт – донація крові»
Компанія «ІТ-Інтегратор» – корпоративний проєкт «Знання, що рятують життя»
МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт «Капсула часу»
Вітаємо переможців і кожного учасника конкурса.
Дякуємо за вашу героїчну працю, наполегливість і професійність. Продовжуємо працювати. Наближаємо перемогу України!
Ознайомитись з регламентом і оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2024» можна тут
***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2024 *****
Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:
facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube
До составу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України
Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023»
Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:
facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube
До состава членів журі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України” входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники бізнесу, видавці, практикуючі PR-фахівці.
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України
Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023»
категорія “корпоративний журнал”
.
• ДТЕК Нафтогаз – корпоративний журнал «Дайджест ДТЕК Нафтогаз»
галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2018
формат – А4
об’єм – 41 сторінка
періодичність випуску – 3 рази на рік
наклад – 500
регіони розповсюдження – Киів, Полтава
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Carlsberg Ukraine – корпоративний журнал “Пивовар”
галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2001
формат – А4
об’єм – 52 стор.
наклад – 1 000 екз.
періодичність випуску – 2 рази на рік
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця, Дніпро
цільова аудиторія – співробітники компанії
категорія “корпоративне видання”
.
• Мережа АЗК OKKO – корпоративне видання “ОККО Інформ”
галузь економіки – паливний рітейл
рік заснування – 2018
формат – електронне видання
об’єм – до 10 новин у випуску
наклад – 10 000
періодичність випуску – щотижня
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники групи компаній ОККО
.
• ТМ «ФОРА» – корпоративне видання «Моя Фора»
галузь економіки – продуктовий ритейл
рік заснування – 2016
формат – А4
об’єм – 40 стор.
періодичність випуску – два рази на рік (лютий, липень)
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – Співробітники ТМ “ФОРА”
.
• Компанія EY Україна – корпоративне видання EY Times
галузь економіки – консалтинг
рік заснування – 2022
формат – публікується на внутрішньому порталі компанії та паралельно робиться розсилка на співробітників
об’єм – від 5 до 8 статтей на випуск
періодичність випуску – один раз на 3-4 тижні
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – cпівробітники
.
• BAYADERA GROUP – корпоративне видання «Дайджест новин BAYADERA GROUP»
галузь економіки – FMCG, алкогольна галузь
рік заснування – 2018
формат – презентація PPT – електронний корпоративний дайджест
об’єм – 30 і більше слайдів
періодичність випуску – раз на місяць
регіони розповсюдження – Україна, Азія, Європа, США
цільова аудиторія – співробітники
.
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний журнал METRO Times
галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2014
формат – відеожурнал у форматі інтерв’ю на платформі YouTube з історіями реалізації актуальних проєктів. У минулому: друкований журнал та електронний журнал у форматі PDF
об’єм – випуски по 10-20 хвилин
періодичність випуску – щоквартально
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• NovaPay – корпоративне видання “Для своїх”
галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2021
формат – корпоративний журнал, створений у вигляді сайту-конструктору
періодичність випуску – 1 раз у квартал
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• ПриватБанк – електронне видання PrivatBlog
галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2020
формат – новинний сайт для співробітників банку
об’єм – 300+ публікацій
періодичність випуску – 2-3 рази на тиждень
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку
категорія “корпоративний проєкт”
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний благодійний проєкт “Донація крові”
галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2023
формат – компанія є активним учасником донорського руху, залучаючи співробітників до доброї справи з порятунку життів. У серпні цього року, відбулися чергові корпоративні дні донорства крові в Києві
регіони розповсюдження – Київ
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• NovaPay – корпоративний проєкт NovaPay маркет
галузь економіки – фінанси
рік заснування проєкту – 2021
формат – корпоративний “магазин” для підвищення значимості професійних навчань і стимулювання команди
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Carlsberg Ukraine – корпоративний проєкт “Спортивні події та корпоративне волонтерство”
галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2022
формат – спортивні змагання та волонтерські іниціативи
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця, Дніпро
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт “Спортивно-навчальний комплекс”
галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2023
формат – допомога працівникам в досягненні спортивних фітнес цілей в межах Well-being програми, де 50-60% команди Acino в Україні завдяки спортивним заняттям зможуть знизити рівень стресу та зарядитися необхідною енергією і позитивним настроєм.
регіони розповсюдження – Київ
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт “Капсула часу”
галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2023
формат – проєкт до Дня Незалежності України, у межах внутрішніх корпоративних комунікацій
об’єм – понад 2000 колег з 24 торговельних центрів, офісу та фабрики мережі METRO Україна взяли участь у проєкті
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• IT Integrator – корпоративний КСВ проєкт “Знання, що рятують життя”
галузь економіки – IT
рік заснування – 2022
формат – ми провели широку інформаційну кампанію та обробили заявки на безкоштовну доставку ТЕРМОКОВДР від понад 40 тисяч отримувачів та у період з жовтня 2022 по лютий 2023 – виготовили і доставили до 20 000 рятувальних термоковдр дітям та педагогам з ПРИФРОНТОВИХ та ДЕОКУПОВАНИХ областей України
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – IT-галузь
.
• НБУ – корпоративний проєкт “Літній табір FinCamp 2023”
галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – освітній проєкт з фінансової грамотності для дітей
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – діти співробітників віком від 6 до 17 років
.
• KERNEL – корпоративний КСВ проєкт “Разом до перемоги”
галузь економіки – агрокомпанія
рік заснування – 2022
формат – Підтримка ЗСУ. З перших днів війни Kernel свідомо обрав підхід надавати підтримку ЗСУ власними силами та ресурсами – без залучення фондів-посередників. На сьогодні компанія працює як повноцінний благодійний фонд, забезпечуючи підрозділи української армії необхідною технікою, обладнанням та спорядженням,
а цивільних – гуманітарною підтримкою.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – зовнішня партнери, агровиробники, кандидати на вакансії; внутрішня співробітники компанії
.
• ПАО “ПУМБ” – соціальний корпоративний проєкт + чат-бот “БезуМОВНА підтримка”
галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – проєкт мав ціль — підтримати клієнтів банку в переході на фінансову українську мову
об’єм – щодня з 22 червня 2023 по сьогодні, і будемо продовжувати проєкт БезуМОВНА підтримка 2.0
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – українці
.
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт “День Єдності”
галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2023
формат – проєкт до Дня вишиванки, у межах внутрішніх корпоративних комунікацій
об’єм – понад 2000 колег з 24 торговельних центрів, офісу та фабрики мережі METRO Україна взяли участь у проєкті
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• IT Integrator – корпоративний КСВ-проєкт “Вишиванкові сквери України”
галузь економіки – IT
рік заснування – 2023
формат – залучення команд одразу декількох великих ІТ-компаній до волонтерської ініціативи; проєкт також допомагає комунальним підприємствам міста відновлювати благоустрій скверів та парків, щоб дарувати позитивні емоції, впевненість у нашій перемозі та хвилини спокою та відновлення маленьким та дорослим українцям
регіони розповсюдження – Київ
цільова аудиторія – IT-галузь
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт «Вишита Краса. Зроби свою!»
галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – свято краси в Acino, що поєднало традиції минулого з інноваціями сьогодення в ексклюзивних Вишиванках власного дизайну
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Лінія магазинів EVA – корпоративний проєкт EVAshop
галузь економіки – рітейл
рік заснування – 2022
формат – інтернет-магазин корпоративного мерча Придбати товари можна за грн, а також за віртуальну валюту Євочки, що кожен співробітник може заробити протягом року за непрофесійні задачи: участь у корпоративному житті, долученність до заходів, виконання квестів тощо
об’єм – близько 5 000 товарів
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники
.
• ПРАВЕКС БАНК – соціальний проєкт “Корпоративне волонтерство”
галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2022
формат – комплекс соціальних проєктів
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники, партнери, клієнти банку
категорія “корпоративний сайт”
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційний сайт ukrsibbank.com
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – перший сайт – більше 20 років, крайнє оновлення – 2022
формат – офіційний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – існуючі та потенційні клієнти, партнери, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники контролюючих органів та всі зацікавлені сторони
.
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – корпоративний сайт darnitsa.ua
галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2005
формат – корпоративный сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудітория – споживачі; лікарі та аптечні провізори; ЗМІ; працівники; органи влади; партнери; бізнес з-поза меж галузі
.
• PrintStore Group – сайт printstore.com.ua
галузь економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2008
формат – корпоративний сайт, калькулятор замовлень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі користувачі, зацікавлені в інформації про послуги компанії, існуючі та потенційні клієнти
категорія “корпоративний портал”
.
• МХП – корпоративний портал MHP Prostir
галузь економіки – харчові та агротехнології
рік заснування – 2023
формат – rорпоративний портал, реалізований на функціоналі Microsoft Teams та в Telegram
регіони розповсюдження – регіони присутності МХП
цільова аудиторія – працівники компанії
.
• Sense Bank – корпоративний портал Sense Space
галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2019
формат – корпоративний веб-сайт з адаптацією до мобільного пристрою
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку, близько 4000 чоловік, усіх підрозділів
категорія “корпоративний календар”
.
• ТМ «ВіЯр» – корпоративний календар “Пишаємось нашими Захисниками”
галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2012
формат – 12 листів на кожен місяць з фото захисників та датовані відривні листи
наклад – 2 000 екз.
регіони розповсюдження – всі філії Компанії (16 філій в Україні)
цільова аудиторія – співробітники компанії
категорія “корпоративна сторінка в instagram”
.
• ПАО “ПУМБ” – cторінка instagram.com/pumb.ua
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2017
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти та співробітники банку
.
• Мережа приватних ліцензованих шкіл КМDШ – cторінка instagram @kmds.school
галузь економіки – освіта
рік заснування – 2017
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – поточні клієнти КМDШ – батьки; потенційні клієнти; працівники: викладачі, ментори, тьютори, психологи тощо
.
• ТМ «ВіЯр» – cторінка instagram @viyarteam команда ВіЯр
галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2020
формат – сторінка в інстаграм
регіони розповсюдження – інтернет, 2392 підписника
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Lantmannen AXA – cторінка instagram lantmannen_cerealia
галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2017
формат – сторінка в інстаграм, 2-3 публікації на тиждень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі
категорія “корпоративний telegram”
.
• ПриватБанк – корпоративний канал BERЕMO_I_ROBYMO
галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2020
формат – Корпоративный канал в Telegram
об’єм – 2000+ публікацій
періодичність випуску – 2-3 публікації щодня
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку
.
• МХП – корпоративний Телеграм-канал «Разом ми сила»
галузь економіки – харчові та агротехнології
рік заснування – 2022
формат – закритий телеграм-канал виключно для працівників МХП, майже 13 000 підписників
регіони розповсюдження – регіони присутності МХП
цільова аудиторія – понад 28 000 працівників підприємств групи МХП по всій Україні
.
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – корпоративний канал «Дарниця: просто про здоров’я»
галузь економіки – фармбізнес
pік заснування –
формат – Telegram канал
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудітория – клієнти, партнери, співробітники
.
• Fozzy Group – корпоративний Телеграм-канал «Людяні комунікації»
галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2022
формат – дописи у різноманітних форматах: текстові дописи, відео, опитування, прямі етери
об’ем – постинг у робочі дні понеділок-п’ятниця, 3-5 дописів щодня
регіони розповсюдження – Україна та країни, де наразі проживають наші працівники, здебільшого Європа
цільова аудиторія – офісні та лінійні працівники Холдингу, Сільпо, Логістики та інших бізнесів групи.
.
• ДТЕК Енерго – корпоративний Телеграм-канал “Ми на зв’язку!”
галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – закритий телеграм-канал виключно для працівників одного з машинобудівного завода ДТЕК Енерго, майже 800 підписників
періодичність випуску – 9 публікацій щодня, крім вихідних
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії
.
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний Телеграм-канал METRO Ukraine News
галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2023
формат – закритий телеграм-канал, розділений на 5 тематичних гілок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
категорія “корпоративна сторінка fb”
.
• Національний Банк України – група в fb НБУ_life
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2019
формат – закрита група в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники організації
.
• Ukrlandfarming – сторінка у fb Ukrlandfarming PLC
галузь экономики – аграрний бізнес
рік заснування – 2016
формат – сторінка в соцмережі: відеороліки/пости/інфографіка
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники УЛФ, потенційні співробітники компанії
.
• Carlsberg Ukraine – cторінка facebook.com/CarlsbergUkraine
галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2011
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – cпоживачі, партнери
.
• ПАО “ПУМБ” – бізнес сторінка facebook.com/pumbua
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2011
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційна сторінка facebook.com/ukrsibbank
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – більше 10 років
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти, що обслуговуються в банку, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники перевіряючих органів та всі зацікавлені сторони
.
• SABONA – pack atelier – facebook.com/SABONApackatelier
галузь экономики – производство картонной и бумажной упаковки
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи, заинтересованные в информации о креативной упаковке, существующие и потенциальные клиенты
категорія “корпоративний звіт”
.
• KPMG в Україні – корпоративний Звіт про прогрес 2021-2022
галузь економіки – аудит, податкове та юридичне консультування, консультаційні послуги
рік заснування – 2012
формат – PDF
об’єм – 66 сторінок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – приватні та державні компанії, міжнародні та національні недержавні організації (NGO), державні органи, співробітники компанії, студенти, потенційні співробітники, alumni
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт про управління 2022
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – електронна версія
об’єм – 36 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – акціонери, контролюючі органи та всі зацікавлені особи.
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – звіт корпоративно-соціальної відповідальності 2022
галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – електронна версія
об’єм – 62 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – фахівці, котрі займаються КСВ
категорія “корпоративний фільм”
.
• Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед – корпоративний фільм «Я буду завжди поруч з тобою…»
галузь економіки – харчова галузь, безалкогольні напої
рік заснування – 2023
формат – відеофільм
об’єм – 3 хв.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники компанії, партнери, постачальники, замовники, урядові та неурядові організації, споживачі, усі зацікавлені сторони компанії
.
• ПАО “ПУМБ” – корпоративний відеопроєкт “ПУМБ Live: діалог з лідерами банку – сучасно, відкрито, щиро”
галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – прямі YouTube-трансляції
об’єм – тривалість кожної трансляції – 1 година
періодичність випуску – кожні 1-1,5 міс.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники банку
.
• Лінія магазинів EVA – корпоративний відеопроєкт EVAtalk
галузь економіки – рітейл
рік заснування – 2021
формат – інтерв’ю зі спірвобітниками, знайомство у неформальній обстановці, ціннісний підхід до життя, роботи, світу
об’єм – до 20 хв.
періодичність випуску – двічі на місяць
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники
.
• ПриватБанк – корпоративний проєкт PrivatTalks
галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2020
формат – Регулярне новинне відео
об’єм – 50+ випусків хронометражем не менше 20 хвилин кожен
періодичність випуску – в середньому один раз на місяць
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку
.
• Sense Bank – корпоративне радіо Sense FM
галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2020
формат – святковий радіоефір до Нового Року
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку
категорія “корпоративний сторітелінг”
.
• ДТЕК Енерго – корпоративний сторітелінг “Сміливі нести світло: герої серед нас”
галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – диджитал
періодичність випуску – раз на тиждень
регіони розповсюдження – Бурштин, Ладижин, Добротвір, Зеленодольськ, Дніпро, Курахове
цільова аудиторія – працівники компанії
.
• Lantmannen AXA – корпоративний сторітелінг #мояісторіяLantmannen
галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2023
формат – комунікація на Facebook; аторами публікацій є саме співробітники компанії
об’єм –
періодичність випуску –
регіони розповсюдження – офіси компанії: м. Київ, м. Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі
категорія “корпоративний сувенір”
.
• NovaPay – корпоративний сувенір Welcome Box
галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2017
формат – набір містить сумку-шопер, блокнот, ручку, наліпки і корисні смаколики (горішки)
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• PrintStore Group – сувенір «Новорічний подарунок 2022»
галузь економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – набір з календарем, рушником, милом та поліграфієй
наклад – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній
.
• Lantmannen AXA – корпоративний сувенір “Корпоративні наліпки”
галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2023
формат – корпоративні наліпки до дня народження компанії – 33 роки
об’єм – 800 примірників
регіони розповсюдження – м.Київ, м.Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі
.
• Sense Bank – корпоративний хендбук Sense Bank
галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2022
формат – 170 x 250 мм
об’єм – 42 стор.
наклад – 300 екз.
періодичність випуску – одноразово
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку, близько 4000 чоловік, новачки
.
• ДТЕК Енерго – корпоративна ювілена фотокнига “Сучасна історія. 60 років Західному Донбасу”
галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2023
формат – А4
об’єм – 54 стор.
наклад – 500 екз.
періодичність випуску – одноразово
регіони розповсюдження – Українська та міжнародна аудиторія
цільова аудиторія – колектив, партнери, гості підприємств
категорія “корпоративна книжка”
.
• Ribas Hotels Group – корпоративна книжка “Більше ніж сервіс”
галузь економіки – готельний бізнес
рік заснування – 2023
формат – 210 x 250 мм
об’єм – 240 стор.
наклад – 1 500
періодичність випуску – 1 раз у рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – підприємці малого та середнього бізнесу, всі хто цікавиться сервісом, особливо розвитком сервісних компаній в Україні, студенти профільних напрямків
.
• Група компаній “Ерідон” – корпоративна книжка “Герої нашої землі”
галузь економіки – агробізнес
рік заснування – 2023
формат – 205 х 260 мм
об’єм – 228 стор.
наклад – 1 200
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники, партнери
Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2024» можна тут
***** РЕЄСТРАЦІЯ КОНКУРСАНТА 2024 *****
Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:
facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube
До составу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України