Інформаційний дайджест АКМУ #4 2025
Українські компанії впроваджують інноваційні сервіси для клієнтів, розробляють програми розвитку для співробітників, проявляють щиру турботу про суспільство, реалізуючи різноманітні КСВ проєкти. Читайте про цей досвід у нашому дайджесті.

Колеги, ми продовжуємо знайомити вас з новинами членів Асоціації корпоративних медіа і наших партнерів. Тематичні вектори і спрямованість уваги компаній свідчить про впевнений пошук шляхів відновлення, розширення географії представленості та розвиток. Бізнес продовжує працювати на допомогу ЗСУ, сплачує податки, забезпечує важливі сервіси в економіці. А ще встигає усвідомити досвід, взяти участь у конференціях, окреслити галузеві тренди і отримати професійні нагороди. Компанії адаптують ветеранів, створюють патріотичні мерчі. Бізнеси системно займаються освітою працівників, підтримують емоційний стан і мотивацію команди. Про ці та інші проєкти українських компаній читайте в Дайджесті АКМУ.
-
ДТЕК Енерго. «Бізнес, дружній до ветеранів»
У ДТЕК Енерго створили комплексну програму підтримки, яка допомагає ветеранам адаптуватися, відновити здоров’я та знайти себе у нових умовах.
«Сьогодні на підприємствах уже працюють понад 400 ветеранів, і ще вдесятеро більше працівників нині перебувають у лавах ЗСУ. Кожен, хто повертається, має власну історію, власні потреби та плани на майбутнє.
Програма ДТЕК Енерго для ветеранів включає медичне страхування, реабілітацію після поранень, психологічні консультації та фінансову підтримку як для самих військовослужбовців, так і для їхніх родин. Тим, хто хоче змінити професію або опанувати нові навички, компанія пропонує перенавчання. Важливу роль відіграють ветеранські спільноти, які активно діють на підприємствах компанії. Вони організовують зустрічі, тренінги, спортивні заходи та допомагають побудувати спілкування за принципом «рівний-рівному».
У межах соціально-освітнього проєкту #ТитаниUA підприємства ДТЕК Енерго отримали відзнаку від Дніпропетровської обласної військової адміністрації. Ця відзнака — за системну підтримку захисників, які після фронту повертаються до мирного життя».
📎 Детальніше: DTEKEnergo/posts
-
PJSC Carlsberg Ukraine. «Біжи заради усмішок Героїв»
PJSC Carlsberg Ukraine запустила Бігозбір на 1 млн грн для 15-ти поранених ветеранів та військових, які потребують реабілітації та відновлення лицевих функцій, щоб допомогти їм повернутися до повноцінного життя.
Ініціатива «Біжи заради усмішок Героїв» реалізується у партнерстві з Run Ukraine, що вже другий рік поспіль проводить Бігозбір з благодійною метою, перетворюючи кожен подоланий кілометр учасників, зареєстрованих у Strava, на 10 гривень до збору. Благодійним партнером проєкту став БФ YANKO, який у 2025 році профінансував реконструктивні операції для 50 військових на суму понад 2 млн грн, а зібрані кошти у рамках Бігозбору підуть на подальшу реабілітацію ветеранів.
📎 Детальніше: carlsbergukraine.com/newsroom
-
ПУМБ. «Інтерактивна взаємодія»
Instagram-сторінка ПУМБ instagram.com/pumb.ua демонструє, як ефективно можна взаємодіяти з аудиторією у віці 25–35 років за допомогою сучасних форматів:
Залучення клієнтів через освіту та тренди. На сторінці банку можна знайти доступні пояснення фінансових продуктів, освітні відео, гумористичний контент і меми. Це допомагає зробити складні послуги зрозумілими та привабливими для молоді.
Інтерактивна взаємодія. ПУМБ активно залучає свою аудиторію через опитування, ігри, конкурси та прямі трансляції. Усе це сприяє побудові довіри та зміцненню зв’язку з користувачами.
Звітність за соціальними проєктами. Інформація зручно структурована за ключовими соціальними ініціативами: «Жити назустріч» — освітньо-грантова програма ветеранського бізнесу; системна підтримка благодійних ініціатив; «Ми однієї крові» Lifesaving Merch — патріотичний мерч, що рятує життя: 50% від замовлень — на благодійність.
Instagram-сторінка — це не лише тренд, а й стратегічний інструмент, який може вивести бізнес на новий рівень. Успіх ПУМБ — це лише один із багатьох прикладів, як правильно побудована стратегія у соцмережах може збільшити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів.
📎 Докладніше: Instagram як інструмент зміцнення бренду
-
Ощадбанк. Мобільні підрозділи «на колесах»
Ощадбанк організував мобільне відділення на колесах. Воно доставляє готівку на саму лінію фронту у броньованому автомобілі. Зовні це звичайний мікроавтобус, але всередині у нього броньована капсула та броньоване скло.
Ощадбанк організував мобільні підрозділи «на колесах», які щоденно виїжджають на маршрути, забезпечуючи фінансові послуги там, де їх потребують.
Погані дороги, відсутність громадського транспорту, регулярні тривоги: в таких умовах надає послуги Ощадбанк «на колесах». Зняти готівку, оплатити комунальні послуги, оновити картки – отримати ці сервіси багато людей можуть лише за допомогою мобільного підрозділу Ощаду.
Цей проєкт – частина інклюзивної програми Ощадбанку «Моя безбар’єрність».
📎 Детальніше: oschadbank.ua/news
-
VIYAR. «Супергерої ВіЯр»
За останні три роки у компанії VIYAR склалася чудова традиція ділитися історіями наших Захисників – ВіЯрівців. Рубрика #СупергероїВіЯр — це ті, хто щодня, не шкодуючи сил, відстоюють нашу свободу та захищають рідну землю
У своїх інтерв’ю наші Захисники діляться про свій шлях до лав ЗСУ, військове життя і що допомагає підтримувати моральний дух. Ми безмежно вдячні кожному Захиснику за їх мужність, силу духу і відважність.
Чекаємо на всіх, щоб обійняти!
📎 Детальніше: instagram.com/viyarteam/
-
NovaPay. Персоналізація, аналітика та ще більше зручності у платежах
Постійні оновлення застосунку NovaPay роблять фінансові операції швидшими, простішими та персоналізованими. Тепер перекази, аналітика та управління коштами – на новому рівні.
У перші місяці цього року NovaPay у своїх корпоративних комунікаціях зосередився на продуктових новинах і клієнтських покращеннях.
Багато уваги приділили повідомленням про оновлення застосунку, кредитні продукти і облігації, та всьому тому, що покращує клієнтський досвід. Також здобули низку премій і нагород — розповіли і про це, адже такі новини — про довіру і визнання.
📎 Детальніше: novapaypostfinance/posts
-
Укрлендфармінг. «День донора – разом творимо добро!»
Працівники “Укрлендфармінг” вкотре долучилися до Благодійної акції та стали донорами крові, даруючи шанс на життя десяткам людей. Систематично, раз у пів року, УЛФівці роблять важливу справу – діляться частинкою життя з тими, хто цього потребує.
Чому це важливо? Бо кожна крапля донорської крові може врятувати життя: це допомога людям після операцій, травм, важких хвороб.
📎Детальніше: ulf.com.ua/ua/press-centre
-
АрселорМіттал Кривий Ріг. Друкований випуск “Металургу”
Відновлено друк славетного “Металургу” заснованого в 1952 році!! З ним зростали та з нього починали свій день покоління криворізьких металургів та гірників.
Для трудових династій криворіжців він був завжди поряд, Він народився на Криворіжсталі й розквітнув за останні 20 років в АрселорМіттал Кривий Ріг .
Але початком війни ми з міркувань безпеки вимушено припинили друк та перейшли на онлайн версію metalurg.online та електронну ПДФ версію.
Однак всі ці три роки наші гірники й металурги все рівно питали нас “Коли ж ми знову отримаємо в руки нашу Газету?” Бо як в Європі, так і США друкована версія надзвичайно затребувана, зручна й актуальна. Для нас це дуже ефективний зручний канал комунікації, зміцнення корпоративної культури та посилення охорони праці.
І ось сьогодні на стійках знову з’явилися пакунки газет. Колеги по всьому 20-тисячному в захопленні, активно розбирають та читають!
📎 Детальніше: metalurg.online
-
METRO Україна. «Гастровечері на мільйони для ЗСУ»
60 мільйонів гривень залучили METRO Україна разом з шеф-кухарями на допомогу захисникам і захисницям.
Гастровечері — потужна ініціатива, яка перетворює кулінарне мистецтво на реальну допомогу нашим захисникам. METRO Україна спільно з Асоціацією Кулінарів України організовує такі заходи з 2022 року. За цей час до ініціативи долучилося понад 100 шеф-кухарів з 20 міст України та 10 інших країн. 20 гастровечерь було проведено у 12 містах України та 4 — у Німеччині, Польщі, Франції та Австрії. Рекордною стала вечеря у Рівному, на якій зібрали 23 мільйони гривень за один вечір.
METRO Україна надає продукти, а талановиті шеф-кухарі створюють унікальні страви для благодійних вечерь. Гості не лише насолоджуються вишуканими стравами, але й роблять свій внесок у підтримку ЗСУ.
📎 Детальніше: metro.ua
-
Сінево. Спецпроєкт «Цикл культурного визнання»
До 30-річчя міжнародної групи Medicover, частиною якої є Сінево, компанія долучилася до міжнародного спецпроєкту «Цикл культурного визнання» (Cultural Appreciation Series). Ініціатива стала даниною багатим традиціям, мовам і смакам, які формують унікальну культуру Medicover у кожній з 17 країн її присутності.
Проєкт об’єднує співробітників через кулінарну спадщину: кожна країна представляє традиційну страву, яка є символом її культури.
Українська команда обрала рецепт борщу як символ нашої культури та гостинності.
Усі рецепти з різних країн увійдуть до спеціального міжнародного видання — кулінарної книги Medicover, яку презентують наприкінці святкового року.
📎 Ми у ФБ: facebook.com/synevolab
-
Printstore Group. «Натхнення, стійкість, адаптивність»
«Що робити, коли здається, що все навколо тисне: новини, виклики, дедлайни, плани, рутинні задачі. Терпіти і блокувати свої емоції? А може варто діяти по-іншому: знаходити силу у своїх думках, навчатись керувати емоційним станом, відчувати натхнення і спокій у будь-яких обставинах» — такими запитаннями Оксана Тодорова відкрила тренінг «Натхнення, стійкість, адаптивність» у чудовій команді провідної компаній в галузі поліграфії Фабрики каталогів Printstore Group.
Тренінг складався з умовних чотирьох блоків — фізичний, емоційний, ментальний і духовний інтелекти. Після невеликого теоретичного блоку ми пройшли по кожному з них.
Корпоративні тренінги — це справжня суперсила. А практики, які ми засвоїли, залишаться у якості інструментів для підтримки й особистого розвитку в майбутньому.
📎Детальніше: corpmedia.com.ua/natkhnennia-stijkist-adaptyvnist
-
ДТЕК Київські регіональні електромережі. «Один день для ЗСУ»
Що може змінити один день? Дати надію, вплинути на хід подій, наблизити Перемогу – як це робить ініціатива «Один день для ЗСУ» у компанії ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Понад 6 млн гривень для мобілізованих енергетиків Київщини – такий результат благодійної ініціативи у 2024 році.
Завдяки донатам співробітників вдалося закрити 92 запити від 40 мобілізованих колег. За ці кошти було придбано й передано на передову 14 автомобілів (переважно позашляховики), 10 систем радіоелектронної боротьби (РЕБ), 7 безпілотних літальних апаратів (БЛА), 9 зарядних станцій й інше необхідне обладнання, амуніцію та запчастини.
Наразі в акції 1 862 співробітники, що становить 62% персоналу підприємства – найбільша чисельність за період дії акції. Збираєм за місяць понад 923 тис. грн. Запитів все більшає.
📎 Детальніше: corpmedia.com.ua/corpmedia_2024/
-
Аптека 9-1-1. Проєкт «Агенти змін»
У «Аптека 9-1-1» реалізується довгостроковий проєкт корпоративних комунікацій «Агенти змін», який став платформою для формування культури відкритості, співучасті та безперервного вдосконалення.
Його мета — збирати ідеї від команди та перетворювати залученість співробітників на стратегічний ресурс розвитку бізнесу. У фокусі — покращення процесів, підвищення операційної ефективності та якості сервісу.
Важливо, що ініціатива має повну підтримку топменеджменту: лідери компанії не лише схвалюють ідеї, а й особисто беруть участь у відборі та реалізації рішень, що посилює довіру до проєкту й підсилює культуру двостороннього діалогу.
Проєкт передбачає постійну взаємодію: збір ініціатив, професійне опрацювання ідей, прозоре інформування про статус їх реалізації. Уже в перші місяці були впроваджені конкретні зміни, що торкнулися ключових операційних процесів, а авторів реалізованих ідей відзначено подарунками.
«Агенти змін» — це приклад того, як внутрішні комунікації можуть стати інструментом трансформації не лише культури, а й самої моделі управління змінами.
📎 Детальніше: facebook.com/upteka911
-
iPay.ua. Нові сервіси та штучний інтелект
26 березня відбувся Всеукраїнський форум з фінансових технологій: тренди та перспективи — подія, що об’єднала лідерів галузі задля обговорення майбутнього фінансових сервісів в Україні.
Команда iPay.ua мала честь долучитися до заходу та стати частиною дискусійної панелі «Розвиток платіжних систем, кібербезпека, фінансовий моніторинг та штучний інтелект», яку модерував наш колега — Іван Степанець, директор з інновацій iPay.ua.
«Відчувається справжній попит на інновації серед гравців ринку — від банків до фінтех-компаній. Розвиток платіжної інфраструктури має йти в парі з безпекою, аналітикою та відкритістю до ШІ-рішень. Впевнений, синергія між державою, бізнесом і технологіями вже зараз задає тон ринку на найближчі роки», — поділився враженнями Іван.
Команда iPay.ua вдячна Асоціації Українських Банків – АУБ за запрошення та чудову організацію! Події такого рівня надихають і ще раз підтверджують — майбутнє фінансів створюється вже сьогодні.
📎 Детальніше: facebook.com/iPay.ua/posts
-
Lantmännen AXA – партнер забігу «Десятка Незламності»
Lantmännen AXA став офіційним партнером першого забігу бігової ліги Незламності – Десятка Незламності
23 березня у Києві відбувся старт спортивного сезону разом із Run Ukraine та першим забігом бігової ліги Незламності.
4628 учасників долучилися до забігу в офлайн та онлайн-форматах. Наші бренди START та АХА підтримують спорт, і ми раді бути частиною цієї події!
Як офіційний партнер дитячого забігу, ми подарували маленьким учасникам сухі сніданки START у стартових наборах, а переможці отримали брендові рюкзаки зі сніданками. Дорослі учасники також не залишилися без підтримки – у їхніх стартових наборах була вівсянка АХА для поживного сніданку перед забігом.
Важлива благодійна мета: Завдяки внескам учасників і партнерів організаторам вдалося зібрати 588 000 грн на 4 РЕБи для 3-ї окремої штурмової бригади ЗСУ. Їх було передано військовим безпосередньо під час заходу.
📎 Детальніше: shop-lantmannen.com.ua/uk
-
АКМУ — Трансформаційна гра «12 ДЗЕРКАЛ»
У сучасному бізнес-середовищі гейміфікація стала потужним інструментом для підвищення залученості клієнтів та мотивації співробітників. Особливе місце в цих практиках займають Трансформаційні ігри. Це ефективний метод для розвитку особистості та професійного зростання.
Гра дозволяє учасникам глибше усвідомити власні ресурси, розкрити потенціал і знайти нестандартні рішення для бізнесових та життєвих ситуацій. Через ігровий формат учасники отримують безцінний досвід, який можна безпосередньо застосувати в реальному житті.
З радістю представляємо нову трансформаційну гру «12 ДЗЕРКАЛ. Енергія архетипів для бізнесу, кар’єри і особистого життя» від нашої Асоціації. Ця гра є логічним продовженням книги Оксани Тодорової “Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях“ і спрямована на глибоке занурення в світ архетипів та їхнього впливу на різні аспекти життя.
Замовляйте проведення гри «12 ДЗЕРКАЛ» в індивідуальному і корпоративному форматах. Для членів АКМУ діють спеціальні умови участі.
📎 Детальніше читайте за посиланням: «12 ДЗЕРКАЛ»
-
АКМУ — Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2025»
Відкрито реєстрацію корпоративних проєктів для участі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2025». Деталі регламенту за посиланням: Конкурс АКМУ. Регламент
📎 Детальніше про конкурс “Найкраще корпоративне медіа України” читайте за посиланням: Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України»
-
Укртелеком. «Нова аудіокнига MEGOGO та Укртелеком»
Укртелеком та MEGOGO вдруге об’єднали зусилля для створення аудіокниги, цього разу — культового видання «Абсолютна відповідальність: уроки лідерства від морських котиків» Джоко Віллінка та Лейфа Бебіна. Озвучили книгу ті, для кого відповідальність – це не просто слово: актор і ветеран Максим Девізоров, а також Олександр Тельвінов, директор департаменту мережі доступу Укртелеком, ветеран та командир батальйону зв’язку.
«Цей проєкт – це не просто аудіокнига, а можливість передати цінний досвід від ветеранів до ветеранів і до всіх українців. Ми прагнемо не лише підтримувати ветеранів у професійному житті, а й допомагати їм бути почутими, ділитися своїми історіями та знаннями», – зазначає Олена Шрамко, заступниця Генерального директора з корпоративних комунікацій Укртелеком.
Проєкт продовжує серію ініціатив компанії, спрямованих на соціальну відповідальність і підтримку ветеранів. Раніше в межах співпраці з MEGOGO співробітники контакт-центру Укртелеком озвучили збірку «Казки під ялинку».
📎 Докладніше: ukrtelecom.ua/presscenter
-
Kernel. «Шлях зерна»
У Брюсселі, у приміщенні Європейського парламенту відбулася фотовиставка «Шлях зерна», організована компанією Kernel, найбільшим експортером зернових з України та лідером світового ринку соняшникової олії, у співпраці з Українським клубом аграрного бізнесу (УКАБ) та за підтримки Місії України при ЄС.
Експозиція створена на основі арткниги Kernel «Шлях зерна» та через емоційні фото та ілюстрації розповідає про непростий шлях українського збіжжя від поля до різних куточків світу в умовах війни. Виставка стала важливим нагадуванням про ті труднощі, з якими стикається український агросектор в умовах російської агресії, про його значення для глобальної продовольчої безпеки та важливість світової підтримки і не лише воєнної.
Артбук «Шлях Зерна» — це лімітоване видання, створене за ініціативи компанії Kernel, щоб закарбувати внесок українських агроекспортерів у збереження світової продовольчої безпеки. Художнє оформлення книги здійснила комунікаційна агенція Postmen.
📎 Детальніше: corpmedia.com.ua
-
ЖАН niche concept — тепер в Івано-Франківську!
«У березні ми відкрили перший магазин «Жан» в Івано-Франківську — наш найдорожчий, найдовший та найпросторіший проєкт.
І так, найцікавіший. З ольфакторним колесом, залою для затишних парфумерних зустрічей та тренінгів, живим озелененням, скульптурою відомого одеського митця Михайла Реви, дружньою, а загалом — крутою — командою.
Ми пропонуємо франківцям один з найповніших асортиментів брендів від Жан niche concept. А вже незабаром маємо амбіції зібрати на двох рівнях “Промприладу” всі бренди компанії.
Зібрані під час благодійного аукціону кошти ми спрямували на petros.ua
Запрошуємо відвідати наш чудовий «Жан» в Івано-Франківську!»
-
«Найкраще корпоративне медіа України 2025»
Відкрито реєстрацію корпоративних проєктів для участі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2025». Для реєстрації у конкурсі 2025 року заповніть форму нижче.
Заповнюйте форму за посиланням: corpmedia.com.ua
Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2025» можна тут
***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2025 *****
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України