Компанії учасники
Друковані видання: газета, журнал, дайджест
Електронні, мультимедійні видання, фільми
Звіти, книги, каталоги, сувеніри, календарі
Сторінки в соціальних мережах, сайти, портали, додатки
Журі конкурсу

Оксана Тодорова
Засновниця і ідейна натхненниця Асоціації, організаторка конкурсу "Найкраще корпоративне медіа України". Авторка шести бізнес-книг.

Євген Веліканов
Генеральний директор сервісу онлайн-платежів та переказів iPay.ua

Ірина Кузнєцова
Засновник Simple.School, директор DIALLA Communications, офіційний представник Cannes Lions International Festival of Creativity в Україні. Ініціатор і організатор щорічного "Пробігу під каштанами" - наймасовішої благодійної акції в Україні, яка в 2019-му році пройшла 27-й раз.

Дмитро Олтаржевський
Відомий теоретик і практик в сфері PR, доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка.

Марія Бородай
Незалежний консультант з комунікацій, практикуючий PR фахівець c більш ніж 17-річним досвідом; віце-президент Української Ліги по зв'язках з громадськістю; протягом 9 років - керівник PR-служби Intel в Україні, Білорусі та Молдові.

Максим Білявський
Кандидат технічних наук, незалежний директор наглядової ради ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат». Автор понад 20 винаходів і 100 наукових статей, присвячених актуальним проблемам машинобудування та енергетики.
РЕГЛАМЕНТ конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2025»
Корпоративне видання поряд з корпоративним сайтом входить в стандартний пакет атрибутів, що свідчать про успішність компанії. «Свої» корпоративні медіа здатні в стислі терміни, при невеликих інвестиціях сформувати у цільової аудиторії (партнерів по бізнесу, кінцевих покупців, співробітників підприємства) позитивний образ компанії.
Фокусом на певної цільової аудиторії корпоративні медіа вигідно відрізняються від традиційних, коло читачів яких є різнорідним. Цим процесом інформаційного впливу управляє компанія. У той же час, власна корпоративна газета або журнал, а також сайт або сторінка компанії в соцмережі – це обличчя компанії, корпоративне медіа має бути максимально якісним і професійним.
З метою популяризації професійних успіхів найкращих корпоративних медіа-проєктів нашої країни, Асоціація корпоративних медіа України оголошує конкурс «Найкраще корпоративне медіа України»
ПОЛОЖЕННЯ про конкурс «Найкраще корпоративне медіа України»
-
- Загальні положення
1.1. Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України» (далі Конкурс) є спеціальним проєктом Асоціації корпоративних медіа України.
1.2.Цілі проведення Конкурсу
– обмін досвідом та сприяння підвищенню рівня корпоративних медіа;
– підвищення престижу роботи в сегменті корпоративних медіа;
– заохочення найбільш успішних компаній, які переконалися на власному досвіді в ефективності даного комунікативного та управлінського інструменту;
– привернення уваги ділової громадськості до вирішення проблем професійного становлення і розвитку корпоративних медіа в Україні.
- Організатор Конкурсу
Організатором виступає Асоціація корпоративних медіа України, яка визначає умови проведення Конкурсу, а також формує Оргкомітет і Журі конкурсу.
- Учасники Конкурсу
3.1. Право брати участь в Конкурсі мають:
3.1.1. Співробітники відділів маркетингу, реклами, PR, HR, що представляють друковані газети та журнали, а також річні звіти, фільми і інтернет-сайти, сторінки компанії в fb і instagram, електронні видання, книги, календарі, сувеніри, фільми, які випускає компанія в якості корпоративного медіа;
3.1.2. Представники засновників або видавців галузевих друкованих журналів, електронних видань;
3.3 Заявки на участь надсилаються до Оргкомітету Конкурсу.
- Вимоги до корпоративних видань, що подаються на Конкурс
4.1. Мова конкурсних робіт – українська, англійська.
4.2. Конкурсний проєкт супроводжується заповненою заявкою на участь в конкурсі на фірмовому бланку Компанії.
4.3. Друковане медіа повинне бути представлено у вигляді оригіналу (3…8 примірників) відповідного корпоративного видання.
Електронне видання (газета, журнал, дайджест, звіт) повинне бути представлено у вигляді посторінкового PDF-файлу.
Інтернет-проєкт (сайт, портал, блог, соц.сторінка) подається прямим посиланням на відповідний ресурс в інтернет мережі.
4.4. Коротка ПДФ-презентація для кожного з проєктів вітається. Для онлайн проєктів з обмеженим доступом така презентація є обов’язковою, для інших дуже бажано. Обсяг презентації 3…7 слайдів; містить опис основної ідеї, концепції, “фішок” проєкту; доповнена скріншотами, ілюстраціями проекту.
4.5. Конкурсний проєкт в категорії “корпоративний сторітелінг” – це будь-яка історія (текст 2-3 тис. знаків або відео 2-5 хв.) про створення бренду, про власника, співробітника або клієнта, створена компанією і побудована за класичною схемою (зав’язка, гострий момент, кульмінація, розв’язка, висновки) з метою укріплення репутації, підтримки HR-бренду або просування товарів, послуг.
4.6. На Конкурс можуть бути представлені корпоративні газети і журнали, що вийшли після 15 листопада 2024 р.
4.7. На Конкурс можуть бути представлені корпоративні календарі (настільні і настінні) на 2024, 2025 або 2026 рік.
4.8. На Конкурс можуть бути представлені корпоративні річні звіти, видані в період з 2023 по 2025 рік.
4.9. На Конкурс можуть бути представлені корпоративні книги видані в період з 2020 по 2025 рік.
4.10. Конкурсні роботи не рецензуються і не повертаються їх авторам. Оргкомітет може вступати в переписку з учасниками Конкурсу за власною ініціативою.
- Критерії оцінки конкурсних корпоративних медіа
5.1. Конкурсні роботи оцінюються за такими основними критеріями:
5.1.1. Відповідність вимогам, п.4.
5.1.2. Здатність сформувати образ компанії, вплинути на сприйняття бренду компанії цільовою аудиторією.
5.1.3. Творчий підхід у виконанні (оригінальність дизайну проєкту в поєднанні з відповідністю суті корпоративного бренду)
5.1.4. Наявність ексклюзивних елементів, що підсилюють вплив на цільову аудиторію медіа проєкту (зміст, дизайнерські рішення, креативність оформлення, зручність навігації і т.п.)
5.2. Оцінка представлених на Конкурс робіт уповноваженим Жюрі є остаточною і оскарженню не підлягає.
- Період і основні етапи проведення Конкурсу
6.1. Конкурс проводиться з 25 листопада 2024 по 15 жовтня 2025 року
6.2. Прийом робіт на Конкурс здійснюється до 25 серпня 2025 включно.
6.3. Церемонія нагородження переможців та лауреатів Конкурсу буде проведена в листопаді 2025 року в Києві.
- Оргкомітет Конкурсу
7.1. Оргкомітет Конкурсу формуються співорганізаторами Конкурсу.
7.2. Завдання Оргкомітету:
7.2.1. Оповіщення потенційних учасників про проведення конкурсу.
7.2.2. Прийом конкурсних робіт.
7.2.3. Сповіщення учасників конкурсу про його перебіг.
7.2.4. Передача поданих на Конкурс робіт до Журі.
7.2.5. Організація церемонії нагородження переможців.
7.2.6. Сприяння висвітленню ходу і підсумків Конкурсу в ЗМІ.
- Журі конкурсу.
8.1. Журі формується рішенням Організатора.
8.2. Журі проводить експертизу надісланих на конкурс робіт і оцінює їх. Методика оцінки розробляється Журі, узгоджується з Оргкомітетом і затверджується Організатором.
8.3. До експертизи конкурсних робіт Журі має право залучати додаткових експертів. Висновки експертів про якість конкурсних робіт представляються ними в письмовому вигляді кожному члену Журі і носять рекомендаційний характер.
8.4. Журі визначає переможців Конкурсу в ході незалежної експертної оцінки конкурсних робіт за основними критеріями.
- Умови участі в Конкурсі
9.1. Участь (до трьох проектів) в конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України» для ПРИВІЛЕЙОВАНИХ ЧЛЕНІВ АКМУ – безкоштовне.
9.2. Організаційний збір для компаній і організацій, що не входять в Асоціацію за участь в номінації корпоративна газета, журнал, річний звіт, корпоративна книга, каталог, дайджест, корпоративний проєкт, календар, електронне видання, мультимедійне видання, мобільний застосунок, чат-бот, корпоративний фільм, сувенір, галузеве видання, корпоративний проєкт, корпоративний сторітелінг, становить 9 850 грн. (з 30 липня 11 830 грн.)
Організаційний збір за участь в номінації корпоративний сайт, портал, сторінка компанії в facebook, instagram, telegram, tik-tok становить 9 350 грн. (з 30 липня 11 380 грн.)
(організаційний збір на технічні витрати, форма оплати – б/н, передоплата 100%).
9.3. У разі відмови від участі в конкурсі з ініціативи конкурсанта, конкурсна робота знімається з конкурсу, організаційний збір поверненню не підлягає.
З питань участі в конкурсі звертайтеся до координатора проєкту
Подати заявкуПризи Конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України»
Переможцям Конкурсу вручається пам’ятний Диплом Переможця з відповідною номінації гравіюванням.
Всі номінанти конкурсу отримують Дипломи учасника конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України”.
Подати заявку для участі в конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України»:
профессионалов – героев нашего времени, способных вдохновить бизнес-сообщество на дальнейшее развитие.
В качестве метафоры изучения трендов будущего был создан специальный приз – стеклянный шар.
Переможцям Конкурсу вручається пам’ятний Диплом Переможця з відповідною номінації гравіюванням.
Всі номінанти конкурсу отримують Дипломи учасника конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України”.
