Конкурс АКМУ. Регламент

РЕГЛАМЕНТ конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2025»

 

Корпоративне видання разом з корпоративним сайтом входить у стандартний пакет атрибутів, що свідчать про успішність компанії. «Свої» корпоративні медіа здатні в стислі терміни і при невеликих інвестиціях сформувати у цільової аудиторії (партнерів по бізнесу, кінцевих покупців, співробітників підприємства) позитивний образ компанії.

Фокусом на певну цільову аудиторію корпоративні медіа вигідно відрізняються від традиційних, коло читачів яких є різнорідним. Компанія управляє процесом інформаційного впливу. Разом з тим власна корпоративна газета або журнал, а також сайт чи сторінка у соцмережі — це обличчя компанії. Отже, корпоративне медіа має бути максимально якісним і професійним.
best corpmedia ukraine
З метою популяризації професійних успіхів найкращих корпоративних медіапроєктів нашої країни Асоціація корпоративних медіа України оголошує конкурс «Найкраще корпоративне медіа України».

ПОЛОЖЕННЯ про конкурс «Найкраще корпоративне медіа України»

1. Загальні положення.

1.1. Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України» (далі Конкурс) є спеціальним проєктом Асоціації корпоративних медіа України.
1.2. Цілі проведення Конкурсу:
– обмін досвідом і сприяння підвищенню професійного рівня корпоративних медіа;
– підвищення престижу роботи в сегменті корпоративних медіа;
– заохочення і публічне визнання найбільш успішних компаній, які на власному досвіді переконалися в ефективності даного комунікативного й управлінського інструменту;
– привернення уваги ділової спільноти до вирішення проблем професійного становлення і розвитку корпоративних медіа в Україні.

2. Організатор Конкурсу.

Організатором виступає Асоціація корпоративних медіа України, яка визначає умови проведення Конкурсу, а також формує Оргкомітет і Журі конкурсу.

3. Учасники Конкурсу.

3.1. У Конкурсі мають право брати участь:
3.1.1. Співробітники відділів маркетингу, реклами, PR, HR, які представлятимуть: друковані газети і журнали; річні звіти; фільми й інтернет-сайти; сторінки компанії у фейсбуці, інстраграмі й тіктоці; електронні видання; книги; календарі; сувеніри; фільми, що їх випускає компанія в якості корпоративного медіа.
3.1.2. Представники засновників або видавців галузевих друкованих журналів, електронних видань.
3.2. Заявки на участь надсилаються до оргкомітету Конкурсу.

Скачати форму заявки

4. Вимоги до корпоративних медіа, що подаються на Конкурс.

4.1. Мова конкурсних робіт — українська, англійська.
4.2. Конкурсний проєкт супроводжується заявкою на участь в конкурсі, заповненою на фірмовому бланку Компанії.
4.3. Друковане медіа потрібно подавати у вигляді оригіналу (3—8 примірників) відповідного корпоративного видання.
Електронне видання (газету, журнал, дайджест, звіт) необхідно подавати у вигляді посторінкового PDF-файлу.
Інтернет-проєкт (сайт, портал, блог, сторінку у соцмережі) слід подавати прямим посиланням на відповідний ресурс в інтернеті.
4.4. Для кожного онлайн-проєкту з обмеженим доступом обов’язковою є коротка ПДФ-презентація, для інших проєктів вона є бажаною. Обсяг презентації — 3–7 слайдів, які містять опис концепції, основної ідеї та «фішок» проєкту, доповнений скріншотами проєкта й ілюстраціями до нього.
4.5. Конкурсний проєкт в категорії «корпоративний сторітелінг» — це будь-яка побудована за класичною схемою (зав’язка, гострий момент, кульмінація, розв’язка, висновки) історія про виникнення бренду, про власника, співробітника або клієнта, створена компанією з метою укріплення репутації, підтримки HR-бренду або просування товарів, послуг. Вимоги до історії: це має бути текст на 2—3 тисячі знаків або відео на 2–5 хв.
4.6. На Конкурс можна подавати корпоративні газети і журнали, що вийшли після 15 листопада 2024 року.
4.7. На Конкурс можна подавати корпоративні календарі (настільні й настінні) на 2024, 2025 або 2026 рік.
4.8. На Конкурс можна подавати корпоративні річні звіти, видані у 2023—2025 роках.
4.9. На Конкурс можна подавати корпоративні книжки, видані у 2020—2025 роках.
4.10. Конкурсні роботи не рецензуються і не повертаються. Оргкомітет може вступати в переписку з учасниками Конкурсу за власною ініціативою.

5. Критерії оцінки конкурсних корпоративних медіа.

5.1. Конкурсні роботи оцінюються за такими основними критеріями:
5.1.1. Відповідність вимогам п. 4.
5.1.2. Здатність сформувати образ компанії, вплинути на сприйняття бренду компанії цільовою аудиторією.
5.1.3. Творчий підхід до виконання проєкту (враховується оригінальність дизайну і те, наскільки проєкт відповідає суті корпоративного бренду).
5.1.4. Наявність ексклюзивних елементів, які підсилюють вплив на цільову аудиторію медіапроєкту (зміст, дизайнерські рішення, креативність оформлення, зручність навігації тощо).
5.2. Уповноважене журі оцінює подані на Конкурс роботи, і ця оцінка є остаточною і не підлягає оскарженню.

6. Період і основні етапи проведення Конкурсу.

6.1. Конкурс проводиться з 25 листопада 2024-го по 15 жовтня 2025 року.
6.2. Прийом робіт на Конкурс здійснюється до 25 серпня 2025 року включно.
6.3. Церемонія нагородження переможців та лауреатів Конкурсу буде проведена в листопаді 2025 року в Києві.

7. Оргкомітет Конкурсу.

7.1. Оргкомітет Конкурсу формується співорганізаторами Конкурсу.
7.2. Завдання Оргкомітету:
7.2.1. Запросити потенційних учасників взяти участь у конкурсі, повідомити про його умови.
7.2.2. Прийняти конкурсні роботи.
7.2.3. Сповіщати учасників конкурсу про його перебіг.
7.2.4. Передати журі подані на Конкурс роботи.
7.2.5. Організувати церемонію нагородження переможців.
7.2.6. Сприяти висвітленню ходу і підсумків Конкурсу у ЗМІ.

8. Журі конкурсу.

8.1. Організатор формує журі.
8.2. Журі здійснює експертизу надісланих на конкурс робіт і оцінює їх. Методику оцінювання розробляють члени журі й узгоджують з оргкомітетом. Організатор затверджує її.
8.3. До експертизи конкурсних робіт журі має право залучати додаткових експертів. Експерти у письмовому вигляді подають кожному члену журі висновки про якість конкурсних робіт. Висновки носять рекомендаційний характер.
8.4. Журі визначає переможців Конкурсу шляхом незалежної експертної оцінки конкурсних робіт за основними критеріями.

9. Умови участі в Конкурсі

9.1. Участь (до трьох проектів) в конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України» для ПРИВІЛЕЙОВАНИХ ЧЛЕНІВ АКМУ – безкоштовне.

9.2. Організаційний збір для компаній і організацій, що не входять в Асоціацію за участь в номінації корпоративна газета, журнал, річний звіт, корпоративна книга, каталог, дайджест, корпоративний проєкт, календар, електронне видання, мультимедійне видання, мобільний застосунок, чат-бот, корпоративний фільм, сувенір, галузеве видання, корпоративний проєкт, корпоративний сторітелінг, становить 9 850 грн. (з 30 липня 11 830 грн.)

Організаційний збір за участь в номінації корпоративний сайт, портал, сторінка компанії в facebook, instagram, telegram, tik-tok становить 9 350 грн. (з 30 липня 11 380 грн.)

(організаційний збір на технічні витрати, форма оплати – б/н, передоплата 100%).

9.3. У разі відмови від участі в конкурсі з ініціативи конкурсанта, конкурсна робота знімається з конкурсу, організаційний збір поверненню не підлягає.

З питань участі в конкурсі звертайтеся до координатора проєкту

Скачати форму заявки

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна