949

Інформаційний дайджест АКМУ #5 2025

Підтримка війська, освітні ініціативи, допомога дітям, турбота про команду, інвестиції в екологію та мистецтво. Українські компанії розробляють програми розвитку для співробітників, проявляють щиру турботу про суспільство, реалізуючи КСВ проєкти. Це частина повсякденного життя команд та турбота, що інтегрована у бізнес-стратегію. Читайте про цей досвід у нашому дайджесті.

Колеги, ми продовжуємо знайомити вас з новинами членів Асоціації корпоративних медіа і наших партнерів. Бізнес продовжує працювати на допомогу ЗСУ, сплачує податки, забезпечує важливі сервіси в економіці. А ще встигає усвідомити досвід, взяти участь у конференціях, окреслити галузеві тренди і отримати професійні нагороди. Компанії адаптують ветеранів. Бізнеси системно займаються освітою працівників, підтримують емоційний стан і мотивацію команди. Тематичні вектори і спрямованість уваги компаній свідчить про впевнений пошук шляхів відновлення, розширення географії представленості та розвиток. Про ці та інші проєкти українських компаній читайте в Дайджесті АКМУ.



  • ПУМБ. «Жити назустріч»


ПУМБ продовжує підтримувати інтеграцію ветеранів та ветеранок в суспільство: у партнерстві з KSE Graduate Business School, KSE Foundation та Future Development Agency запускає другий сезон освітньо-грантової програми з підтримки ветеранського бізнесу «Жити назустріч».

Перша хвиля об’єднала 30 команд, 14 із яких отримали гранти на розвиток бізнесу. Їхні історії переконали: ветерани мають великий потенціал для розвитку бізнесу і програма повинна продовжуватись.

Цього року розширено можливості: вже 40 команд зможуть пройти навчання від KSE Graduate Business School , а 20 з них отримають фінансування — від 500 тисяч до 1 млн грн.

Для кого програма: команди зі щонайменше 2-х осіб, яку очолює ветеран/ка чи військовослужбовець/виця зі статусом учасника/ці бойових дій + цивільна особа.

Податися можна з 2 до 20 червня. Навчання — у серпні–вересні. Фінальний пітчинг — у жовтні

Зроби крок назустріч власній справі!

📎 Деталі та анкета — на сайті: https://bit.ly/zhytynazustrichpumb



  • Arzinger. Турбота, що інтегрована у бізнес-стратегію


Навесні 2025 року юридична компанія ARZINGER презентувала новий КСВ-звіт за період квітень 2024 – березень 2025. Підтримка війська, освітні ініціативи, допомога дітям, турбота про команду, інвестиції в екологію та мистецтво – частина повсякденного життя команди та турбота, що інтегрована у бізнес-стратегію.

Digest AKMU

Проте турбота – не лише слова, але й дія. Саме тому:
Команда компанії долучилися до 32-го щорічного «Пробігу під каштанами», що відбувся у День Києва. Цьогоріч усі зібрані кошти були спрямовані на придбання інжектора високого тиску для рентген операційної Центру дитячої кардіології.
Початок літа команда зустріла із сонцем в очах дітей — під час візиту до дитячого будинку сімейного типу спільно з благодійним фондом «БЛАГОМАЙ». Спілкування, щирі обійми, переданий спортивний інвентар стали початком нової ініціативи «На захисті дитинства» ARZINGER, яка покликана сприяти фізичному, емоційному й соціальному розвитку дітей і підлітків.

📎 Детальніше: facebook.com/ArzingerLawFirm



  • VIYAR. Програма кадрового резерву


У перші дні літа компанія VIYAR підводить підсумки активного та насиченого весняного кадрового резерву для команд складів та виробництв.

🔹 172 ВіЯрівці виявили бажання зробити крок уперед і подали заявки до кадрового резерву;
🔹 137 учасників були запрошені до центру оцінки;
🔹 128 учасників взяли участь у кадровому резерві;
🔹 54 ВіЯрівці успішно пройшли кадровий резерв і вже невдовзі стартують з індивідуальним планом розвитку;
🤩 9 ВіЯрівців вже підвищено до керівної посади.

Digest AKMU

Всією командою ми щиро радіємо досягненням учасників програми кадрового резерву і завжди готові підтримувати прагнення зростати й вдосконалюватися співробітників.

Турботлива команда менеджерів з персоналу професійно та глибоко оцінила управлінські компетенції учасників.

У своїх інтерв’ю наші Захисники діляться про свій шлях до лав ЗСУ, військове життя і що допомагає підтримувати моральний дух. Ми безмежно вдячні кожному Захиснику за їх мужність, силу духу і відважність.
Чекаємо на всіх, щоб обійняти!

📎 Детальніше: instagram.com/viyarteam/



  • ДТЕК Енерго. «Бізнес, дружній до ветеранів»


У ДТЕК Енерго створили комплексну програму підтримки, яка допомагає ветеранам адаптуватися, відновити здоров’я та знайти себе у нових умовах.

Digest AKMU

«Сьогодні на підприємствах уже працюють понад 400 ветеранів, і ще вдесятеро більше працівників нині перебувають у лавах ЗСУ. Кожен, хто повертається, має власну історію, власні потреби та плани на майбутнє.
Програма ДТЕК Енерго для ветеранів включає медичне страхування, реабілітацію після поранень, психологічні консультації та фінансову підтримку як для самих військовослужбовців, так і для їхніх родин. Тим, хто хоче змінити професію або опанувати нові навички, компанія пропонує перенавчання. Важливу роль відіграють ветеранські спільноти, які активно діють на підприємствах компанії. Вони організовують зустрічі, тренінги, спортивні заходи та допомагають побудувати спілкування за принципом «рівний-рівному».
У межах соціально-освітнього проєкту #ТитаниUA підприємства ДТЕК Енерго отримали відзнаку від Дніпропетровської обласної військової адміністрації. Ця відзнака — за системну підтримку захисників, які після фронту повертаються до мирного життя».

📎 Детальніше: DTEKEnergo/posts



  • NovaPay. Персоналізація, аналітика та ще більше зручності у платежах


Постійні оновлення застосунку NovaPay роблять фінансові операції швидшими, простішими та персоналізованими. Тепер перекази, аналітика та управління коштами – на новому рівні.Digest AKMU

NovaPay у своїх корпоративних комунікаціях зосередився на продуктових новинах і клієнтських покращеннях.

Багато уваги приділили повідомленням про оновлення застосунку, кредитні продукти і облігації, та всьому тому, що покращує клієнтський досвід. Також здобули низку премій і нагород — розповіли і про це, адже такі новини — про довіру і визнання.

📎 Детальніше: novapaypostfinance/posts



  • Пробіг під каштанами. Наймасштабніший онлайн-захід


Підсумки 32-го «Пробігу під каштанами» від організаторів події.
В цьому році проведений Наймасштабніший онлайн-захід за всю історію проєкту, що об’єднав учасників з України та всього світу:
💪🏼161 корпоративна команда;
🇺🇦 95 міст та сіл України;
🌎 36 країн;
🤝🏻 15 посольств України;
📍 19 офіційних офлайн-стартів за кордоном.

Digest AKMU

Організаторам Пробігу вдалося зібрати 2 000 000 грн для Центру дитячої кардіології і кардіохірургії. Ці кошти підуть на придбання сучасного інжектора високого тиску для рентгенопераційної. Це — реальний шанс на життя для тисяч маленьких українців із вадами серця.

Дякуємо Ірині Кузнецовій, команді організаторів події і кожному учаснику заходу! До зустрічі на 33-му «Пробігу під каштанами».

📎 Детальніше: probig.in.ua


  • ПРАВЕКС БАНК. «День донора – разом творимо добро!»


ПРАВЕКС БАНК провів вже 7-й корпоративний «День донора» разом з Київським міським центром крові!

Цього разу наші співробітники та друзі здали 12 літрів крові. До ініціативи приєдналися як досвідчені донори, так і ті, хто вирішив зробити це вперше.

Digest AKMU

Донорство для нас — не лише про допомогу іншим, а й про свідомий вибір бути частиною змін. За два роки проєкту понад 240 наших колег здали вже 109,5 літрів крові. Одна донація крові може врятувати життя трьох людей! Кожна крапля має значення. Дякуємо всім, хто дарує шанс на життя!

📎Детальніше:  facebook.com/PRAVEXBANK



  • METRO Україна. «Оптокультура на слуху»


У березні METRO Україна та I AM IDEA запустили нову кампанію про вигоду оптових покупок.

Ще до запуску цієї кампанії METRO Україна реалізовувала низку ініціатив, спрямованих на залучення клієнтів до оптових покупок. Водночас частина аудиторії, яка пропустила ці точкові активації, продовжувала сприймати опт, як складний процес, орієнтований лише на бізнес.

Тому новий кампейн мав не просто прокомунікувати чергові знижки, а загалом об’єднати всі ці активності під єдиною концепцією Оптокультури, створюючи для споживачів зрозумілий та чіткий меседж, що опт може бути як для дому так і для робочих закупів.

📎 Детальніше: metro.ua



  • АКМУ. «Емерджентність, енергія, комунікації»


Рушійною силою еволюції є комунікації. В основі розвитку кожної живої системи (родина, компанія, країна) є спілкування та співпраця. Наочним доказом цієї тези є симбіоз в природі, в якому живі системи виявляють таку властивість, як емерджентність. Це коли результат системи перевищує суму результатів її окремих елементів.

На практиці, в сучасному бізнесі це означає, що ефективна команда завжди дає більше, ніж просто набір індивідуальних досягнень. І основою та важливою умовою емерджентності, ефективності співпраці, впровадження інновацій, реалізації проривних ідей та високого рівня енергії в команді є корпоративні комунікації.
Storytelling
Наша зустріч бізнес-ком’юніті Асоціації корпоративних медіа України – це також прояв синергії та емерджентності. Коли новими ідеями та спільними діями ми разом можемо зробити набагато більше, ніж кожен поодинці. В нашій спільноті ми сформували нові властивості, які були притаманні кожному з попереднього досвіду, надихнулись від спілкування і отримали коктейль позитивних емоцій.
23 квітня, Міжнародний День книги і авторського права ми відсвяткували в просторі краси та естетики – флагманському магазині мережі Ювелірний Дім ZARINA. Про яскраво проявлену емерджентність і реалізовані проєкти були і презентації спікерів нашої зустрічі.

📎Детальніше:  corpmedia.com.ua/emerdzhentnist-enerhiia-komunikatsii/



  • iPay.ua серед спікерів eCommerce Day 2025


Команда iPay.ua взяла участь у головній конференції галузі електронної комерції — eCommerce Day 2025.
Директор з інновацій Іван Степанець виступив серед провідних спікерів, поділившись:

  • реальними кейсами інтеграції платіжних рішень;
  • досвідом стратегічних партнерств;
  • баченням майбутнього фінтеху та eCommerce в Україні.

Digest AKMU

🎯 Основний меседж виступу — як платіжна інфраструктура змінює досвід покупок онлайн і допомагає бізнесам рости швидше.

📎 Детальніше: facebook.com/iPay.ua/posts



  • Lantmännen AXA. Безпека працівників — завжди на першому місці


Турбота про здоров’я наших співробітників – один з ключових пріоритетів Lantmannen.
Саме тому на території нашого підприємства два дні працювала мобільна оптика. Ми сподіваємося, що всі охочі скористалися можливістю перевірити свій зір абсолютно безкоштовно.
Дякуємо всім, хто приєднався, і нагадуємо – здоров’я завжди в тренді!

Digest AKMU

У Lantmännen безпека працівників — завжди на першому місці. Ми віримо: створювати сильну компанію можна лише там, де кожен почувається захищеним. Дякуємо кожному, хто щодня створює безпечне робоче середовище! Разом ми робимо Lantmännen місцем, де люди важливіші за все!

📎 Детальніше: facebook.com

 



  • AB InBev Efes Ukraine. Конкурс Favorite Food & Drinks


В Києві відбулася Урочиста Церемонія нагородження переможців дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks 2025 — однієї з найважливіших подій для українського ринку харчових продуктів та напоїв. У конкурсі взяли участь 219 дегустаційних зразків від 39 постачальників, а оцінювання проводила комісія з 30 експертів, до складу якої увійшли представники провідних торговельних мереж, маркетплейсів та виробничих компаній. Цього року у складі журі дегустаторів брав участь і Євген Ворожко, директор з продажів у каналі ключових клієнтів AB InBev Efes Ukraine.

Digest AKMU

Усі 8 поданих зразків AB InBev Efes Ukraine отримали відзнаки журі — це важливий показник стабільно високої якості продукції компанії та підтвердження її лідерства на ринку. Вже вдруге поспіль всі зразки із представлених компанією AB InBev Efes Ukraine здобувають нагороди, що свідчить про стабільно високу якість продукції і дотримання високих стандартів виробництва.

Конкурс Favorite Food & Drinks створений з метою визначення найкращих продуктів за органолептичними я AB InBev Efes Ukraine продовжує зміцнювати свій статус лідера ринку, пропонуючи споживачам продукцію, яка відповідає високим стандартам якості та започатковує нові тренди.

📎 Детальніше: corpmedia.com.ua/ab-inbev-efes-ukraine-food-drinks-2025



  • АКМУ — Трансформаційна гра «12 ДЗЕРКАЛ»


У сучасному бізнес-середовищі гейміфікація стала потужним інструментом для підвищення залученості клієнтів та мотивації співробітників. Особливе місце в цих практиках займають Трансформаційні ігри. Це ефективний метод для розвитку особистості та професійного зростання.

12 Mirrors

Гра дозволяє учасникам глибше усвідомити власні ресурси, розкрити потенціал і знайти нестандартні рішення для бізнесових та життєвих ситуацій. Через ігровий формат учасники отримують безцінний досвід, який можна безпосередньо застосувати в реальному житті.

З радістю представляємо нову трансформаційну гру «12 ДЗЕРКАЛ. Енергія архетипів для бізнесу, кар’єри і особистого життя» від нашої Асоціації. Ця гра є логічним продовженням книги Оксани Тодорової Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях і спрямована на глибоке занурення в світ архетипів та їхнього впливу на різні аспекти життя.

No War In Ukraine

Замовляйте проведення гри «12 ДЗЕРКАЛ» в індивідуальному і корпоративному форматах. Для членів АКМУ діють спеціальні умови участі.

📎 Детальніше читайте за посиланням: «12 ДЗЕРКАЛ»



  • АКМУ —  Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2025»


Відкрито реєстрацію корпоративних проєктів для участі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2025». Деталі регламенту за посиланням: Конкурс АКМУ. Регламент

No War In Ukraine

📎 Детальніше про конкурс “Найкраще корпоративне медіа України” читайте за посиланням: Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України»



  • Ribas Hotels Group. «Більше ніж команда»


«Більше ніж команда» — продовження бестселера української бізнес-літератури «Більше ніж сервіс». Ви зазирнете за лаштунки найуспішніших компаній України й дізнаєтеся секрети створення найціннішого активу будь-якого бізнесу — команди.
Будь-який бізнес неможливий без людей і взаємин з ними. Навряд у когось виходило будувати компанію і не будувати команду. Для одних — це про навчитися, делегувати й розподіляти ролі. Для інших — заручитися підтримкою та досвідом крутих спеціалістів.

Digest AKMU

Артур Лупашко, автор книги, засновник і СЕО Ribas Hotels Group, зібрав 18 історій успішних керівників українських бізнесів, щоб розкрити особливості побудови їхніх команд.

Ця книга — дорожня карта для формування команди мрії та досягнення з нею реальних результатів.
У книзі «Більше ніж команда» ми дізналися, як формують команди в успішних українських бізнесах. Як вони стають ефективними, працюють із творчістю та бізнес-процесами.

📎 Докладніше: ribashotelsgroup.ua



  • ARZINGER. КСВ-звіт


ARZINGER презентує новий КСВ-звіт: про турботу, що стала частиною бізнес-стратегії.

Підтримка війська, освітні ініціативи, допомога дітям, турбота про команду, інвестиції в екологію та мистецтво — усе це зібрано в КСВ-звіті ARZINGER за квітень 2024 – березень 2025 року.

Digest AKMU

Цьогоріч звіт представлено у новому форматі — ще більш візуальному, структурованому та створеному відповідно до міжнародних стандартів UN Global Compact, GRI, ISO 26000 і SASB.

Понад 3 млн гривень благодійної допомоги, 600 годин pro bono, 20 700 мл донорської крові, підтримка ветеранських програм і дитячих лікарень, але за цифрами стоїть головне — люди, які щодня обирають робити більше.
Sharing is caring — не просто гасло, а позиція, яка формує культуру ARZINGER.

📎 Прочитати звіт можна за посиланням: arzinger.ua/files/CSR_report_2024_ukr.pdf



  • АрселорМіттал Кривий Ріг. Друкований випуск “Металургу”


Відновлено друк славетного “Металургу” заснованого в 1952 році!! З ним зростали та з нього починали свій день покоління криворізьких металургів та гірників.
Для трудових династій криворіжців він був завжди поряд, Він народився на Криворіжсталі й розквітнув за останні 20 років в АрселорМіттал Кривий Ріг .
Але початком війни ми з міркувань безпеки вимушено припинили друк та перейшли на онлайн версію metalurg.online та електронну ПДФ версію.

Digest AKMU

Однак всі ці три роки наші гірники й металурги все рівно питали нас “Коли ж ми знову отримаємо в руки нашу Газету?” Бо як в Європі, так і США друкована версія надзвичайно затребувана, зручна й актуальна. Для нас це дуже ефективний зручний канал комунікації, зміцнення корпоративної культури та посилення охорони праці.
І ось сьогодні на стійках знову з’явилися пакунки газет. Колеги по всьому 20-тисячному в захопленні, активно розбирають та читають!

📎 Детальніше: metalurg.online



  • ЖАН niche concept — Арт івент 


«У кожної історії — свій аромат і свій музичний супровід. В Одесі і Києві, в магазині Жан ми презентували новий аромат Velvet Iris від Essential Parfums.
Гості заходу, разом з художницею Оксаною Тодоровою оживили аромат у фарбах. Кожен дотик до полотна — це подих. Кожна лінія — вібрація чуттєвості. Так з’явилася картина «Чуттєві іриси» — візуальна симфонія парфумерного шедевру.

Digest AKMU

Аромат Velvet Iris — для тих, хто відчуває глибше. Для естетів і шанувальників кожної молекули краси. Віртуозно складені акорди, де нота іриса звучить як шепіт оксамитових пелюстків. а деревні нюанси, мускус і замша — як тепло дотику, що огортає в теплі обійми.
Ми відкрили нову главу ольфакторного мистецтва столиці. І доторкнулись до того, що неможливо сказати словами.
Але можна відчути і побачити на картині.
Дякуємо команді Жан niche concept за запрошення, продуману естетичну, емоційну, віртуозну й цікаву презентацію нового парфуму. Дякуємо за нашу співпрацю і цей чуттєвий досвід».

📎 Фотозвіт з презентації Velvet Iris в Одесі



  • «Найкраще корпоративне медіа України 2025»


Відкрито реєстрацію корпоративних проєктів для участі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2025». Для реєстрації у конкурсі 2025 року заповніть форму нижче.

No War In Ukraine

📎 Заповнюйте форму за посиланням: corpmedia.com.ua

Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2025» можна тут

*****   РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2025 *****

Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України 

Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2025”

https://corpmedia.com.ua/wp-content/uploads/2025/03/12_mirrors-1.jpg

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

⭐⭐⭐
1572

День Вишиванки. Наші коріння та крила.

Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Ольга Мельнічук, VIYAR; Наталія Зміюк, юридична компанія Arzinger; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Яна Нестерчук, Acino в Україні; Світлана Шибецька, BAYADERA GROUP; Олена Шрамко, Укртелеком; Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Валентина Рущак, ОККО; Оксана Черненко, DCH Steel; Тетяна Павловська, Фабрика каталогів Printstore Group; Діана Соловей, Vega Telecom; Ірина Самайчук, біотехнологічна компанія BTU; Аліна Смишляк, Kormotech; Діана Груць, юридична компанія Main Business Partner; Анна Клименко, ПРАВЕКС БАНК; Вікторія Гончаренко, мережа медичних лабораторій Ескулаб; Ірина Стеценко, "АрселорМіттал Кривий Ріг"; Ольга Мотрук, SENSE BANK; Ганна Козирь, KNESS; Олег Серга, ПриватБанк; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Наталья Степанюк, NOVUS; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1».

⭐⭐⭐
2469

Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2025”

Триває прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2025". Для реєстрації у конкурсі заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

⭐⭐⭐
481

«Енергія сторітелінгу»

З радістю відгукнулись на запрошення провести відкриту пару за темою «Енергія сторітелінгу».

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна