Kernel провів у Європейському парламенті фотовиставку «Шлях зерна»
Експозиція створена на основі арткниги Kernel. Через емоційні фото та ілюстрації вона розповідає про непростий шлях українського збіжжя від поля до різних куточків світу в умовах війни.

У Брюсселі, у приміщенні Європейського парламенту відбулася фотовиставка «Шлях зерна», організована компанією Kernel, найбільшим експортером зернових з України та лідером світового ринку соняшникової олії, у співпраці з Українським клубом аграрного бізнесу (УКАБ) та за підтримки Місії України при ЄС.
Експозиція створена на основі арткниги Kernel «Шлях зерна» та через емоційні фото та ілюстрації розповідає про непростий шлях українського збіжжя від поля до різних куточків світу в умовах війни. Виставка стала важливим нагадуванням про ті труднощі, з якими стикається український агросектор в умовах російської агресії, про його значення для глобальної продовольчої безпеки та важливість світової підтримки і не лише воєнної.
Відкриття фотоекспозиції зібрало європейських лідерів думок, серед яких був представник України при Європейському Союзі Всеволод Ченцов та євродепутат, співголова Комітету асоціації Україна-ЄС Пекка Товері. Виставка «Шлях зерна» привернула увагу і до потреби постійного захисту української агроінфраструктури, включно із портами Одеси, яка щодня потерпає від російських атак.
За словами Катерини Співакової, директорки з комунікацій та взаємодії з урядом компанії Kernel, «60% експорту України припадає на агросектор. Під час блокади Чорного моря стало зрозуміло, що глобальна продовольча безпека неможлива без української агропродукції. Ми вдячні всім за надану допомогу нашій країні, тому навіть попри війну, постійні обстріли та небезпеку, ми продовжуємо доставляти продовольство в ті країни, де його найбільше потребують».
Про книгу «Шлях зерна». Нагадаємо, що артбук «Шлях Зерна» — це лімітоване видання, створене за ініціативи компанії Kernel, щоб закарбувати внесок українських агроекспортерів у збереження світової продовольчої безпеки. Художнє оформлення книги здійснила комунікаційна агенція Postmen.