Оксана Тодорова

«Перлини сенсів та ідей. Корпоративні комунікації в мирний і воєнний час»

590 грн Замовити

Про книгу

Перлини сенсів та ідей: нова книга Оксани Тодорової про корпоративні комунікації  від Асоціації корпоративних медіа України. Проєкт створений для вашого розвитку і гнучкої екологічної трансформації.

У цій книжці ми

  • зібрали для вас колекцію унікальних кейсів зі сфери корпоративних медіа мирного часу — переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України»;
  • проаналізували зміни пріоритетів у комунікаціях бізнесу за перші місяці масштабної агресії рф;
  • усвідомили дієві інструменти корпоративних комунікацій — теорію сторітелінгу;
  • розглянули виклики у стилі лідерства воєнного часу і зібрали концепції  трансформації (теорія «Спіральна динаміка»  , U-теорія Отто Шармера), практики життєстійкості, які дадуть змогу поліпшити якість життя і підвищити ефективність ухвалення рішень у бізнесі.

Також ми доповнили видання авторськими кейсами представників українського і міжнародного бізнесу. Свій досвід в окремому розділі представили:

Вікторія Торяник, директор департаменту бренду і комунікацій, Credit Agricole Ukraine;

Крістіна Кривошеїна, керівник напрямку корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Acino в Україні та у країнах СНД;

Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA;

Олександр Шевченко, керівник відділу комунікацій, маркетингу і досвіду пасажирів, «Укрзалізниця».

Відгуки перших читачів книжки:

Андрій Длігач, засновник Advanter Group, доктор економічних наук, професор: «Кожен освітній проєкт, який реалізується під час війни, — це маніфест нашої перемоги, упевнений крок до модернізації країни». 

Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій, професор: «Уранці 24 лютого, коли Київ здригнувся від перших вибухів і сирен, на мій телеграм посипались запитання від студентів: «Що нам робити?», «Чи відбудуться онлайн-заняття?» Мені коштувало неймовірних зусиль опанувати себе і впевнено відповісти, що навчання не скасовується. Попри шалений стрес ми таки провели пару, на якій говорили про корпоративні комунікації. На прощання я сказав, що все буде добре і ми обов’язково зустрінемося знову… Я не мав жодних сумнівів, що ми переможемо у цій страшній війні, що настане мир і почнеться час відбудови. Але для цього нам потрібно багато працювати, вчитися самим і готувати майбутніх фахівців. Тому сьогодні ця книга набуває особливої цінності. У ній є оптимізм, глибокі думки, живі приклади й важливі сенси зі сфери бізнес-комунікацій. Вона стане ідеологічним містком між нашим розбомбленим минулим і чудовим мирним майбутнім».  

Олексій Радян, CEO в «Жан niche concept»: «“Бізнес повинен працювати!” — За місяці війни це стало аксіомою. У кожного бізнесмена тепер своя, нехай далеко не така за значимістю, як на передовій, але все ж таки битва. Ми зобов’язані докладати зусиль, підлаштовуватися під нові реалії, вірити й працювати на перемогу. Ми повинні підтримувати команду, бути максимально близькими до клієнтів, доносити правду про Україну партнерам з європейських країн. І в цих завданнях професійний підхід у корпоративних комунікаціях має особливе значення».

Євген Веліканов, СЕО в IPay.ua:«Кожен день ми робимо вибір між тим, що правильно, і тим, що легко. Розвивати компетенції, життєстійкість і самосвідомість сьогодні надважливо. Ми маємо й надалі об’єднуватись навколо спільних сенсів, нарощувати технологічну й інтелектуальну перевагу. Завдяки цій книзі ми зможемо обмінюватись досвідом у корпоративних комунікаціях і розробляти візію майбутнього України. Тил — наш фронт. Тримаймо його до перемоги!»

Авторка завжди підписує книжки особисто з ім’ям майбутнього читача. Тому ви можете вказати, для кого хочете придбати другий примірник, якщо плануєте зробити подарунок. Це може бути співробітник, колега, бізнес-партнери, студент-хресник або подруги. А привід для такого подарунку –професійне свято, день народження, вступ до вишу або просто комплімент під час кава-зустрічі.

Ціна замовлення: 590 грн.

Тверда обкладинка (колір на вибір), внутрішні сторінки – повнокольоровий друк.

Дякуємо за замовлення!

 

 

Відгуки на нову книгу «Перлини сенсів та ідей»: http://corpmedia.com.ua/perlyny-sensiv-ta-idej-pro-korporatyvni-komunikatsii/

Дякуємо, що можемо бути корисними вам, колеги, у цей надважкий для нашої країни час. Якщо ми в таких умовах вчимося, читаємо книжки і розвиваємо компетенції, впевненість у нашій стійкості та єдності набуває особливого значення. Наближаємо перемогу України разом!

Оксана Тодорова

Консультантка власників бізнесу, авторка і ведуча корпоративних тренінгів і майстер-класів, засновниця і президентка Асоціації корпоративних медіа України

Iншi товари

«Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях»

690 грн

«Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій»

670 грн

«Майбутнє: тренди та ідеї»

570 грн

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна