1177

Бліц-опитування “Як я провів літо”

Пам'ятаєте, на самому початку вересня на цю тему ми писали твір в школі? Гарну традицію варто продовжити. Тому ми й вирішили опитати, як минуло літо-2020 в компаніях, які заходи провели, що нового дізналися, яку продукцію і послуги запустили у виробництво, що нового прочитали наші колеги. Оксана Тодорова, Євген Веліканов, Анжела Черкасова, Ірина Дрожджаль, Анфіса Сіньова, Вікторія Корольчук-Іващенко, Creativity Team CIAU, Ольга Шатило у бліц-опитуванні Асоціації корпоративних медіа України.

Оксана Тодорова, президент Асоціації корпоративних медіа України:

TodorovaЛіто 2020 пролетіло швидко, але продуктивно. У червні ми провели Smart Prime в клубі Admiral на тему «Енергія для здоров’я, бізнесу та кар’єри». Парфумерний експерт Ірина Грищенко розповіла про нішеві парфуми і провела дегустацію ароматних композицій для різних приводів. Партнером зустрічі виступила компанія Brocard. Щиро дякуємо за співпрацю, колеги! Було неймовірно цікаво і натхненно. Анжела Черкасова, HR директор Jasmin поділилася лайфхаками підвищення мотивації персоналу, навела приклади джерел натхнення і засобів для профілактики вигорання.

corpmediaУ липні ми провели виїзний івент в Одесі на тему «Ключ від всіх дверей» в ресторані «Александровский». Щира подяка за гостинність директору закладу Віталію Жирову. Я розповіла історію створення книги «Енергія креативу», обговорили тренди в комунікаціях, провели благодійний аукціон проекту «Від серця – до серця» спільно з фондом ім Олександра Жолобова. Директорка фонду Тетяна Черевата розповіла, що зібрані кошти будуть спрямовані для створення премії на конкурсі дитячого малюнку. Партнер івенту Сигарний дім «Фортуна», маркетинг директор Дмитро Гурінчик презентував ексклюзивні аксесуари для офісу і бізнес-подарунків. А партнер зустрічі медіа холдинг «Козир Діджитал» створив цікавий сюжет про івент, атмосферний, романтичний і літній з коментарями гостей і ключовими моментами івенту. За що щира подяка особисто продюсеру медіа-холдінгу Олександру Козирю та усій професійній команді «Козир діджитал».

corpmediaУ серпні ми зустрілися з ресторатором Савелієм Лібкіним і провели Smart Prime на тему «Людина з місією» в форматі питання-відповідь. Торкнулися найрізноманітніших аспектів – винахід Савелієм ніші «одеська кухня», вдалі і провальні маркетингові ходи, соціальні мережі, корпоративні канали комунікації, психологія, філософія, освіта, видання книг, виховання дітей, фетиші і т.д.

 

corpmediaЛіто вийшло на коду, а ми завершили літній сезон обговоренням книги «Сіддхартха» Германа Гессе. В еволюції духовних пошуків головного героя повісті виявили пряму аналогію з концепцією Спіральна динаміка. Поміркували над ідеєю формування лояльності у цільової аудиторії, образно описаної в книзі; замислились про мотиви підприємництва і не завжди екологічні стимули маркетологів; про дауншифтінг і вічну проблему батьків і дітей. Після чого провели екскурсію в світ нішевих парфумів в магазині Jan niche concept. Від парфумерного експерта Олени Смілянської дізналися про тренди сезону осінь-зима 2020-21, послухали звучання класичних і нових ароматів. А власник мережі Jan niche concept Олексій Радян відповів на запитання учасників івенту на теми як все встигати, з яких інгредієнтів складається успіх і як монетизуються захоплення (вивчення іноземних мов, заняття спортом).

corpmediaВ останні літні дні ми взяли участь в благодійному проекті Sova Picnic, який об’єднав творчу та інтелектуальну складові. Марафон лекцій, жива музика, фудкорти розташувалися на території Музею. Організаторам вдалося зібрати на благодійні цілі понад 4 млн грн. 

corpmediaДякуємо за співпрацю всіх партнерів і учасників заходів. Особлива вдячність за співпрацю журналу Event Ukraine, нашому медіа партнеру подій. Жанна Лаврова, дякую тобі особисто за ексклюзивне інтерв’ю, теплі дружні стосунки і нашу співпрацю.

corpmediaЗ персональних спортивних відкриттів – пройшла марафон “Форми в норміДмитра Обуховського.

Дякуємо компанії PrintStore Group, яка брала найактивнішу участь у всіх івентах і надала чудові поліграфічні сувеніри учасникам подій.

 

***

Євген Веліканов, генеральний директор сервісу онлайн-платежів та переказів iPay.ua

Евгений ВеликановДля iPay.ua це літо виявилося напрочуд насиченим. Попри карантин, наша команда продовжила активно працювати, запускати нові проєкти та збільшувати власний штат фахівців.

Зокрема, у серпні ми презентували новий сервіс CashlessTips QR, який допомагає співробітникам сфери обслуговування отримувати чайові на банківську картку за допомогою QR-коду. Тобто уявіть ситуацію: ви офіціант, кур’єр або таксист, працюєте в готелі чи салоні краси, і клієнт хоче залишити на чай, але не має готівки. А у вашому закладі з якихось причин не встановлений POS-термінал. З нашим сервісом це питання вирішується за хвилину. Якщо гість бажає переказати чайові на картку, працівнику необхідно лише згенерувати в чат-боті Телеграму унікальний QR-код. Гість сканує цей код своїм телефоном, переходить на сторінку оплати — і залишає «подяку». 

У чому перевага CashlessTips QR? Ним може користуватися абсолютно будь-який співробітник сфери надання послуг. Немає прив’язки до POS-термінала чи конкретного закладу. Перейшов працювати в інший ресторан чи службу доставки — не потрібно знову нічого налаштовувати, знову реєструватися. Усе у вашому телефоні, який завжди під рукою. 

Евгений ВеликановЗа допомогою нового продукту ми хочемо дати можливість збільшити дохід співробітникам HoReCa, кур’єрам, водіям таксі та загалом усім тим фахівцям, яким багато хто з нас, як споживач послуг, бажає залишити на чай cashless. Наразі у нас триває активна реєстрація у чат-боті. Є й ті, хто вже користується сервісом, приймаючи чайові одразу на власну банківську картку. За нашою останньою статистикою середній розмір чаю, отриманого через CashlessTips QR, становить 85 грн. 

Окрім запуску сервісу безготівкових чайових, цього літа ми інтегрували функцію оплати Apple Pay на своєму сайті миттєвих платежів та грошових переказів iPay.ua. Наразі в розробці команди ще кілька цікавих продуктів, які, впевнені, ще приємно здивують і власників бізнесу, і споживачів. 

Нові програми лояльності

Ми пишаємося тим, що надаємо українцям нові, інноваційні продукти. Але не менше ми пишаємося своєю командою. Це справжні експерти у своїй галузі. Саме тому, компанія постійно працює над покращенням умов праці та підвищенням лояльності до компанії. Зокрема, ми запровадили два внутрішні проєкти. 

Перший проєкт — «Рейтинг». Раз на тиждень будь-який працівник може висловити подяку за чудову роботу будь-кому зі своїх колег. Раз на місяць підводяться підсумки, і лідер рейтингу отримує подарунковий сертифікат. Такий проєкт підвищує мотивацію фахівця, демонструє, що він робить свою справу на вищому рівні, і колеги це помічають та цінують. 

Евгений Великанов

Інший внутрішній проєкт, який ми також нещодавно запровадили, називається «Ідеї». Компанія збирає ідеї команди і найкращі з них втілює в життя. Пропозиції можуть бути від найдрібніших до дуже витратних. Двічі на місяць ми сідаємо разом, обговорюємо запропоновані ідеї. Такий проєкт дає змогу кожному співробітнику в команді вільно висловлювати свою думку і мати змогу реально впливати на розвиток компанії. 

Влітку до нас долучилися ще 8 нових співробітників. Попри карантин, нам вдалося не лише уникнути скорочення штату, а й, навпаки, розширити команду iPay.ua. І ми продовжуємо активно зростати й розвиватися. 


***

Анжела Черкасова, HR директор Jasmine Lingerie:

CherkasovaЛето в компании прошло стремительно и насыщенно! С удовольствием делюсь тем, что успела сделать наша команда. 

Мы открыли семь магазинов в четырех городах Украины – Киеве, Одессе, Хмельницком, Херсоне. Кто работает с розничной торговлей, тот знает, что это прилично за два месяца  

Мы запустили линию подросткового белья – серия GO TO SCHOOL!. Коллекция изготовлена из 100% хлопка.

Мы запустили систему подготовки кадрового резерва, определили формулу потенциала для сотрудников розничного подразделения. Самые талантливые сотрудники уже имеют индивидуальные планы по развитию. Цель программы – готовить самостоятельно профессиональных розничных управленцев. 

В компании стартовала система обучения. Команды магазинов продолжили свой путь профессионального развития. В качестве стратегических приоритетов в обучении выбраны, кроме традиционных обязательных менеджерских навыков, управление изменениями, гибкость и адаптивность, управление карьерой. Change management относится к стратегическим навыкам, так как мы с вами живем в VUCA-мире, где постоянны только перемены. 

Гибкость и адаптивность – это программа, направленная на профилактику выгорания, развитие эмоционального интеллекта. Работа с огромным количеством людей – а наши люди общаются с миллионами гостей в магазинах ежемесячно – требуют обязательных знаний в сфере психологического здоровья. Знания, технологии, практические советы, полученные на этой программе, позволят поддержать команды; научат, направят и подскажут, где брать энергию, как находить пользу в конфликте, как увидеть сильный стресс и предотвратить эмоциональное выгорание, которое может быть неизбежно, в силу специфики работы. 

И, последнее, о чем хочу сказать, в наших магазинах идет WOW- акция и вы можете успеть порадовать себя, своих близких, коллег, подруг изысканными изделиями. 

А кто не любит акции, тот сможет запастись волшебными пижамами для уютных осенних вечеров!  

С любовью, Анжела, HR директор Jasmine Lingerie


***

 

Вікторія Корольчук-Іващенко, PR Manager в «Рабен Україна»:

RabenУ липні компанія повністю автоматизувала процес передачі інформації кур’єрським службам доставки, запровадивши програмний продукт – Last Mile Connector – інноваційне рішення для складської інфраструктури. До впровадження Last Mile Connector всі відправки товарів, що здійснювалися зі складу «Рабен Україна» за посередництва кур’єрських служб, реєструвалися в ручному режимі на відповідних веб-порталах. Щоденно фахівці компанії оформляли 800-1100 записів про відправку вантажу. Після імплементації продукту Last Mile Connector інформація про всі операції, що відображаються в системі WMS «Рабен Україна», автоматично вноситься в системи кур’єрських служб, з якими налагоджена інтеграція.

Ще однією помітною подією в житті «Рабен Україна» стало відзначення у серпні 17-річчя присутності компанії на ринку України.

Наприкінці серпня побачив світ перший номер корпоративного журналу «Горизонти Raben».  Перший номер – це згусток позитивної енергії та реальних справ. Тут все: і наші досягнення, і життя-буття регіональних підрозділів, і соціальні ініціативи, і несподівані, але цікаві факти робочих буднів департаментів компанії, і справжні історії про те, як і чим живуть люди з драйвом. Це панорама нашого життя. Ви можете переконатися в цьому самі: https://bit.ly/2ElCITF

RabenНезабаром, у вересні, відкриється новий сайт, сайт Групи Рабен та «Рабен Україна». Розповімо ринку  і про ребрендинг та нову корпоративну айдентику компанії.

Нашій команді вдається бути активною і у сфері корпоративно-соціальної відповідальності.

На початку червня «Рабен Україна» спільно з Міжнародним благодійним фондом «Домики» та Продовольчим банком в Україні здійснили першу доставку продуктів харчування у лікарні Києва. А вже наприкінці місяця ми долучилися до чудової ініціативи цих двох організацій та привітали понад 1000 медичних працівників столиці, доставивши їм свіжі продукти харчування для швидкого відновлення сил. Незважаючи на неймовірну спеку, все відбувалося з дотриманням температурного режиму та необхідних заходів безпеки. Сторони домовилися про продовження співпраці. Доставки на благодійній основі тривають вже третій місяць поспіль.

«

IvaschenkoВікторія Корольчук-Іващенко: Завжди рухайтеся вперед і будьте готові злетіти. Беріть для себе максимум від нової реальності.

Окрім іншого, команда «Рабен Україна» багато років опікується особливими дітками з Удайцівського навчально-реабілітаційного центру, що в Чернігівській області. Ось і до Дня знань 73 дитини цього закладу отримали необхідне для навчального процесу шкільне приладдя!

Триває і співпраця з проєктом «Батарейки, здавайтеся». У першій половині липня було передано на утилізацію чергову партію використаних батарейок.

Літо видалося «спекотним» періодом з точки зору завантаженості роботою. Залишатися в тонусі допомагали заняття з кінезітерапії, поетичні вечори на березі Дніпра та соціальні серіали виробництва HBO та Netflix, більшість з яких піднімають на поверхню важливу тему: серйозні проблеми у комунікаціях між різними аудиторіями.

Вдалося і відпочити. Це був абсолютно новий досвід – подорож за кордон у новій реальності. Вразило те, з наскільки безпечними були умови в рамках подорожі. Бачу в цьому лише великий плюс. Було б чудово, якби такий статус-кво в питаннях безпеки зберігся і в майбутньому.

Починаючи з вересня я у складі групи з 30 менеджерів компанії беру участь у грі Manager of Choice. Це абсолютно інноваційна програма розвитку управлінців. Триватиме вона з вересня по грудень 2020 року. Загалом у грі бере участь близько 1000 менеджерів з 13 країн. Понад 40 експертів протягом найближчих місяців перевірятимуть відповіді менеджерів на поставлені перед ними завдання.

20 менеджерів, які найкраще проявлять себе у грі Manager of Choice, отримають від компанії цінні призи та нові можливості для розвитку. Гра є завершальним етапом у низці навчальних тренінгів менеджерів з усіх країн, де присутня Група. Її мета – освоєння менеджерами найкращих управлінських практик. Для інноваційного закріплення набутих знань після етапу навчання компанія організувала гейміфікацію для менеджерів. Учасники програми змагатимуться у віртуальному світі на спеціально створеній для цього платформі з метою досягнення цілей та здобуття призів.

***

 

Ирина Дрожджаль, директор маркетингового отдела отеля Bacówka Radawa & SPA****:

TodorovaВ этом году летний сезон в отельном бизнесе был под очень большим знаком вопроса. Всеми силами мы пытались удержать «связь» с гостями нашего отеля и переубедить их в том, что наиболее правильным и безопасным решением будет провести летний отпуск в Польше. И нам это удалось! 98% заполняемости отеля в течение трех летних месяцев. Вся наша команда гордится этим результатом, потому что пандемия внесла очень большие корректировки в летние планы многих людей.

Из мероприятий хотела бы прежде всего рассказать о главном событии этого лета – яркий день рождения маскотки-овечки Бацуси, на котором был огромный торт, лотерея, фотозоны и множество дегустаций и театральных показов. Отгуляли на славу! На самом деле в таком формате мы решили отпраздновать третью годовщину заведения, а так как главные гости отеля –  дети обожают маскотку Бацусю, то этот праздник мы посвятили именно ей. Видео можно посмотреть тут: https://www.youtube.com/watch?v=4-4FQHnsx5A&t=4s

Каждый четверг у нас проходили тематические вечера, которые были посвящены разным кухням мира. Кроме вкусностей мы приготовили для гостей выступления артистов, музыкальных коллективов, которые создавали атмосферу вечера.

TOP локацией этого лета можно назвать нашу оранжерею, которая в этом сезоне была представлена совершенно в новом образе – в трендовом цвете 2020 года “Classic Blue”. Инстаграм наших гостей был заполнен фотографиями нашей мега-крутой локации. Что привлекало внимание новых гостей и создало дополнительное визуальное промо отеля.

Завершением летнего сезона было новое издание корпоративной газеты The Baca Times. В ней мы поделились нашими позитивными способами “борьбы” с пандемией, рассказали о том, как мы провели это лето и какие новинки мы приготовили в осеннем сезоне: 

https://u.profitroom.com/2018-bacowkaradawa-pl/uploads/BACATIMES.pdf

***

 

Creativity Team, Асоціація Креативних Індустрій України – CIAU

Creativity Team CIAUКостянтин Кузнєцов, Голова правління Асоціації Креативних Індустрій України, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності в Україні.

Карина Борзаківська, менеджерка зі зв’язків з громадськістю та комунікацій CIAU та офіційного представництва Cannes Lions в Україні

Марина Корчака, шеф-редакторка CreativityUA (медіа Асоціації Креативних Індустрій).

Літо Асоціації Креативних Індустрій традиційно було насичене організаційною роботою (як і останні чотири роки підготовки до найкреативнішої події осені – Форуму Креативних Індустрій).

Цьогорічні умови стали поштовхом для пошуку інноваційних рішень, тож протягом літа команда працювала над розробкою CIAU Events для зручного наповнення програми партнерами Форуму Креативних Індустрій. Цей інструмент посилює позиціювання Форуму як майданчика для об’єднання 16 індустрій в одному заході. Таким чином ми надаємо партнерам можливість розробити свій власний тематичний програмний блок. Тож підготовка до заходу у розпалі, і незважаючи на обcяг роботи, ми надихаємося спілкуванням із партнерами, заряджаємося їхніми ідеями.

Саме спілкування та усвідомлення потреб і проблем і лягає в основу ідей та технологій всіх наших розробок. Ми завжди думаємо про те, як оптимізувати ресурсоємні процеси та продумуємо максимально універсальні рішення для різних сегментів. Гадаємо, що ключовим досягнення нашої команди за останні три місяці і стало те, що нам вдалося значно просунулися в розробці наших діджитальних проєктів, якими зможе користуватися індустрія.

Наприклад, ми реалізували платформу для проведення конкурсів CIAU Contests. І вже успішно її протестували під час національних відборів до конкурсів Young Lions Competitions та Young Lions Marketers Competition. Зручність користування була визнана як учасниками, так і журі.

Окрім цього, удосконалили систему електронних брейнстормінгів Brainstorm Arena. І дуже надіємось, що під час V Форуму завдяки цій технології вдасться прискорити розв’язання актуальних питань.

Creativity Team CIAUЩо одним із нововведень літа став запуск Creative Digest – подкасту Асоціації Креативних Індустрій України. У ньому ми за 5-6 хвилин збираємо новини тижня зі світу креативу, інновацій та бізнесу. Таким чином резюмуємо головні новини та посилаємося на інформаційні ресурси партнерів.

Між іншим, сьогодні (у п’ятницю) виходить вже 6-й випуск подкасту. Запрошуємо читати та слухати креативних дайджест за посиланням: https://creativity.ua/kreatyvnyi-daidzhest/

Ми згадали вислів «Це відбувається не з нами, а для нас» (авторство чи першоджерело цитати вже складно відшукати). І саме ця фраза найкраще відображає наше переосмислення сьогодення і вона стала мотто нашої повсякденної діяльності. Ми вдячні викликам весни та літа за те, що допомогли нам мислити більш креативно і працювати ще більш ефективно.

Creativity Team CIAU

***

 

Анфиса Синёва, маркетинг-директор PrintStore Group:

SinevaЛето в группе компаний PrintStore Group пролетело очень быстро и, на удивление, очень насыщенно, я даже не ожидала! В конце весны все производственные мощности и коммерческий отдел мы перевезли на новое место дислокации. До этого у нас производство было  по одному адресу, а коммерческий отдел (офис) – по другому адресу.  Теперь всем нам очень удобно. Мы вместе, и команда получает на выходе синергический эффект по результатам такой совместной работы).

Так что можете нас поздравлять!!! Карантин стал даже нашим помощником в некотором роде – из-за спада бизнес активности мы смогли, не подводя наших любимых клиентов по срокам, переехать. Вот ведь, как совпало)

Все лето активно проводили ремонтные работы во многих помещениях нашего нового здания и надеемся, что скоро мы сможем приглашать вас к себе в гости) Хотя прямо сегодня будем рады видеть у себя наших клиентов и партнеров! Милости просим!!!

В начале июня участвовали в Smart Prime Ассоциации корпоративных медиа Украины, в клубе Grand Admiral «Энергия для здоровья, бизнеса и карьеры». Благодарим Оксану Тодорову за приглашение. Было очень информативно и приятно. А еще в июне мои коллеги побывали на корпоративном мастер-классе по живописи в Арт-студии Оксаны Тодоровой: Татьяна Павловская и Ира Чеплагина получили огромное удовольствие не только от процесса, но и от конечного результата!!! Это были первые в их жизни самостоятельно созданные картины! Опыт и полученные в результате эмоции повысили уровень их счастья!

PrintStore Group
В июле, вместе с нашей Анной Гариной, мы  приняли участие в одесском выездном мероприятии Smart Prim «Ключ от всех дверей» в ресторане «Александровский». Это событие еще дополнительно зарядило позитивом и энергией.

Несмотря на карантин наша компания очень активно работала все лето. И, благодаря стараниям экспертов производства, удалось в кратчайшие сроки собрать и наладить все печатные машины и постпечатное оборудование. Большое спасибо специалистам на производстве, без них мы бы не смогли активно работать, обслуживать и привлекать новых клиентов. А еще мы в это насыщенное время продолжали обновлять парк оборудования и инсталлировали новую машину ВШРА.

PrintStore Group
Лето пролетело на одном дыхании, а работа сейчас кипит еще быстрее. Очень скоро вы сможете оценить и воспользоваться нашим новым сайтом. Арт специалисты и отдел дизайна все лето занимались его наполнением и разработкой новых фишек.

Загруженность работой была на все 100%. Но лично мне таки удалось отдохнуть, побыть с семьей и зарядиться энергией на следующий бизнес период! И даже побывать на море) Мало, конечно, но это дало новый импульс к осенним достижениям. Полный вперед!!!

***

Ольга Шатило, соучредитель Украинского Медиа Бюро, СЕО Творческого Агентства «Lavanda LQ»:

ShatiloЛето не просто у нас прошло, а пролетело незаметно для всей нашей команды.

Мы успели принять участие в пяти тендерах, выиграть три , запустить шесть спецпроектов, стали медиа партнерами на восьми бизнес событиях, сходить на четыре пресс показа. Провести много встреч, мозговых штурмов и бесконечное количество редколлегий.

А еще, выдать замуж коллегу, переехать вместе с дизайнером в новое жилье, помочь сотруднице сделать ремонт и подобрать качественные материалы.

Кадры решают многое. И я всегда уважительно отношусь к своей большой семье, к своему коллективу. Доверие к команде зависит от членов самой команды. С командой мне повезло. В нашей команде знают, у каждого есть право на ошибку, но нет права на бездействие. У нас всегда есть желание найти решение, поддержать, помочь друг другу.

  • Как и раньше, мы работаем над большими и маленькими проектами;
  • Как и раньше сотрудничаем с ведущими специалистами и лучшими типографиями;
  • Как и раньше развиваемся и обучаемся;
  • Как и раньше, мы любим то, что мы делаем;
  • Как и раньше, с нами надежно – создаем корпоративные издания, календари и ежедневники к Новому Году, рекламные и креативные макеты, сувенирную продукцию ко дню рождения компании, подарки партнерам, пресспаки для Медиа.

«Выберите себе работу по душе, и Вам не придется работать ни одного дня в своей жизни» – лучшее высказывание, которое подводит итог нашего лета.

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна