668

Панельна дискусія «Трансформація 2020»

Анжела Черкасова, HR-директорка Jasmine; Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA; Олена Зубарєва, керівниця комунікацій і сталого розвитку «Фармак»; Анфіса Сіньова, директорка з маркетингу Групи компаній Printstore Group; Ігор Кузьо, директор з маркетингу iPay.ua, докладно розглянули процеси змін у компаніях, заходи підтримки працівників у дистанційному форматі роботи; перехід від вертикального до горизонтального управління; програми мотивації; актуальні теми навчання; нові продукти та інструменти, впроваджені в компаніях вподовж 2020 року.

На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2021» відбулася панельна дискусія «Трансформація 2020». Представники великого українського та міжнародного бізнесу обговорювали зміни, складності та можливості поточного періоду. Як карантин вплинув на бізнес-процеси, які інноваційні проекти реалізували, які нові продукти ввели, що почали робити по-іншому, які програми лояльності впроваджували, які канали комунікацій задіяли, які програми навчання провели. Наводимо тези, думки та висновки з виступів спікерів заходу.

 

Олена Зубарєва, керівник комунікацій та сталого розвитку «Фармак»:

«У своїй доповіді на форумі інновацій я розповіла про ключові проекти, реалізовані компанією «Фармак» у 2020 році. Учасники заходу дізнались, як ми змінили акценти в комунікаціях зі співробітниками, чому обрали тему сучасної науки для корпоративної книги та календаря, скільки творчих ресурсів доклали для співпраці з першим Музеєм Науки і на яких цінностях плануємо робити акцент в корпоративних комунікаціях у 2021 році».

 

Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA. Автор проєкту трансформації культури Lantmannen Cerialia від сталої комфортності до високоефективної рухомої культури:

«На початку 2020 року наша компанія пережила велику трансформацію. Нам вдалося повністю оновити наш формат роботи, оптимізувати бізнес-процеси та перейти до горизонтальної структури управління, яка дала можливість швидкого розвитку і високої ефективності. Саме це допомогло нам дуже швидко адаптуватися, коли в Україні оголосили карантин.

Ми зрозуміли, що бізнес-середовище загалом постійно змінюється, тому нам також потрібно було пришвидшуватись. Логічним рішенням став перехід від застарілої ієрархічної структури управління до динамічної горизонтальної. Це дало змогу суттєво поліпшити процес прийняття рішень у середині компанії. До того ж був зроблений акцент на взаємозамінності і багатофункціональності наших співробітників. Тож, ми були повністю готові до сучасних викликів і компанія доволі легко перейшла у режим роботи в контексті нової цифрової реальності.

Під час карантину на поличках магазинів з’явилося багато смачних новинок від нашої компанії. Особливо ми пишаємося запуском нової лінії по пакуванню солених каш AXA у стаканчики. Це для нас абсолютно новий формат роботи, тож налагодження цієї лінії стало певним викликом для технічної служби.

А в жовтні ми запустили новинку і для бренду START! Дітей стає складніше дивувати звичайними продуктами, вони хочуть щось нове, що буде актуальним для їх віку та захоплення. Тому ми вирішили додати фану в щоденні  сніданки і приготувати супер незвичайну лімітовану новинку – Zombie & Roger. Ми запустили новий смак малина-ваніль у найпопулярнійшій формі Roger. Яскраво-червоний колір черепків та новий дизайн упаковки не залишить байдужим жодну дитину.  Лімітований Zombie & Roger чудово підійде для різних святкових тематик, особливо Хелловіну.

В результаті усі ці зміни допомогли бізнесу вийти на новий рекордний показник по прибутковості. Компанія перейшла на зовсім новий якісний рівень з впровадження нових ідей та запуску проектів. Економія від нових проектів покращення склала більше 2 600 000 грн. Наші співробітники стали більш свідомими та результативними. Вони отримали усі можливості для особистого зростання та горизонтального розвитку в середині компанії».

 

Ігор Кузьо, директор по маркетингу iPay.ua:

«Компанія iPay.ua входить у трійку лідерів серед провайдерів платежів України. Ми обслуговуємо десятки тисяч транзакцій на день. Запас міцності наших систем дозволяють нам не боятися різких змін. Про можливість карантину в Україні ми здогадувалися ще за півтора тижня до його введення. Тому коли про це повідомили офіційно, у нас уже був чіткий план дій.

Весь колектив iPay.ua перейшов на дистанційну роботу. Також було посилено ряд департаментів, що відповідають за зовнішню комунікацію та підтримку клієнтів.

Ми не можемо відзначити якогось особливого впливу пандемії на компанію. І партнери, і працівники iPay.ua досить швидко адаптувалися до нових обставин та продовжують працювати у штатному режимі. Влітку до нас долучилися ще 8 нових співробітників. Попри карантин, нам вдалося не лише уникнути скорочення штату, а й розширити нашу команду.

iPay.ua постійно працює над покращенням умов праці та підвищенням лояльності до компанії. Зокрема, ми запровадили для співробітників два внутрішні проєкти.

Перший проєкт — «Рейтинг». Раз на тиждень будь-який працівник може висловити подяку за чудову роботу будь-кому зі своїх колег. Раз на місяць підводяться підсумки, і лідер рейтингу отримує подарунковий сертифікат. Такий проєкт підвищує мотивацію фахівця, демонструє, що він робить свою справу на вищому рівні, і колеги це помічають та цінують.

Інший внутрішній проєкт, який ми також нещодавно запровадили, називається «Ідеї». Компанія збирає ідеї команди і найкращі з них втілює в життя. Пропозиції можуть бути від найдрібніших до дуже витратних. Двічі на місяць ми сідаємо разом, обговорюємо запропоновані ідеї. Такий проєкт дає змогу кожному співробітнику в команді вільно висловлювати свою думку і мати змогу реально впливати на розвиток компанії.

Для нас, в iPay.ua, пандемія не стала причиною зупинки бізнесу. Навіть навпаки. До нас долучилося близкьо 150 нових мерчантів. Це ті компанії, які зрозуміли, що в період карантину надважливо надати клієнтам змогу оплачувати товари й послуги онлайн.

За 2020 рік ми:

  • запустили мобільний банк для Idea Bank та банку “ГЛОБУС”;
  • налаштували оплату страхування та передзамовлення їжі в додатку WOG;
  • зробили новий протокол перевірки платіжної картки Tokly для фінансових компаній.

І це ще не все.

У серпні iPay.ua презентував новий сервіс для прийому безготівкових чайових за допомогою QR-коду та чат-боту в Telegram. Усе просто: офіціант, кур’єр, таксист чи будь-який інший співробітник сфери обслуговування генерує через чат-бот унікальний QR-код. Клієнт сканує та переказує чайові зі своєї картки одразу на картку співробітника.

Також ми інтегрували функцію оплати Apple Pay і Google Pay на своєму сервісі онлайн-платежів та переказів iPay.ua. Наразі за допомогою Apple Pay і Google Pay можна оплатити комунальні послуги, інтернет і телебачення.

А зовсім нещодавно компанія розпочала роботу в абсолютно новому для себе сегменті — торговий еквайринг. Починаючи з жовтня, POS-термінали під брендом iPay.ua працюють в центрі єдиного сервісу 104.UA для споживачів газу на Хрещатику. Тобто відтепер можна сміливо стверджувати, що ми є комплексним провайдером платіжних послуг в Україні.

Як це банально не звучало б, але криза — це завжди нові можливості. Для діджитал-компаній карантин — це якраз час показати все, на що вони здатні. Світ став іншим. Швидкість змін за всю історію людства має найвищі показники практично в усіх галузях економіки. Майже кожна компанія, яка хоче встигнути за змінами й залишитися на вершині, потребує застосування нових технологій. І лише ті, хто не буде боятися змін, сміливо впроваджуватиме інновації та працюватиме для свого клієнта 24/7, зможе зберегти своє місце у новому для всіх світі».

 

Вікторія Торяник, керівниця PR та корпоративних комунікацій Credit Agricole Bank:

«Про наш «EasyNews дайджест»

Один з основних інсайтів, який диктував зміни в створенні контенту – втрата уваги. Реалії ізоляції змусили всіх змінити принципи взаємодії. Обсяг живого спілкування різко скоротився, і це призвело до суттєвого перекосу в сторону текстово-візуального обміну інформацією. Ці тони текстів, робочих листувань, відео коллів, повідомлень у численні чати в парі з постійним моніторингом новин, стресом і панікою, настільки розсіюють нашу увагу, що ми випускаємо з виду навіть щось надважливе.

Тому корпоративні комунікації в кризу круто змінилися. З початком кризи потрібно було різко адаптуватися до змін, у складні і панічні моменти намагатися відчувати настрої аудиторії і знаходити потрібні слова, потрібно було бути вчасним і актуальним, тому кожна комунікація створювалася в максимально стислі строки. Безумовно, для фахівців з комунікацій це був виклик, але і хороший новий досвід водночас.

З березня змінилася і комунікація зі співробітниками, як мінімум тому, що багато хто пішов в ремоут, а дехто ще й в мінусовий настрій.

У відповідь на кризу і брак уваги співробітників ми повністю змінили стратегію зі створення контенту.

EasyNews Digest – наша відповідь кризі

  • Відмовилися від лонгрідов і великих корпоративних видань, як наприклад щоквартальний Bonjour!
  • Розробили концепт нового корпоративного видання: яскравий дизайн, позитивний, легкий контент і навіть назва: EasyNews, короткі і обов’язково зрозумілі новини
  • Почали виходити в ефір з EasyNews максимально часто (щоп’ятниці), щоб тримати зв’язок з командами
  • Зробили EasyNews доступним як на роботі, так і вдома (для тих, хто працює віддалено)
  • Працювали над тим, щоб знизити паніку, показати, що компанія стійка, щоб пройти кризу, і подбає про своїх співробітників (фокус був особливо актуальний на початковому етапі кризи)
  • Зараз EasyNews – це основна новинна платформа для співробітників та один з нових інструментів комунікації. Це також унікальний ресурс для внутрішнього нетворкінгу, оскільки в створенні беруть участь багато співробітників з різних підрозділів банку
  • Проект створюємо in-house: концепт, контент, дизайн, верстка, редагування. За 7 місяців створили 20 випусків або близько 130 сторінок легких новин
  • Дайджест ми створили на початку квітня лише за 10 днів від ідеї до розробки концепту і першого випуску.

Комунікаційна кампанія «Маскуйся!»

З початку пандемії вагома частина комунікації сфокусована на кризових комунікаціях. Ми багато розповідаємо співробітникам про правилах поведінки та заходи безпеки в нових реаліях. А у жовтні ми запустили нову комунікаційну кампанію «Маскуйся!», яка стала дуже актуальною через різке зростання випадків захворювання на covid-19.

Ця кампанія має постійно привертати увагу співробітників до важливості дотримання основних правил безпеки для захисту від сovid-19.

Концепт кампанії полягає у створенні серії яскравих та easy постерів з, з мінімумом тексту і офіційності, але зі зрозумілими та важливими правилами особистої безпеки. У постерах ми використали стильний легкий дизайн, розроблений нашою колегою Аліною Люльчук. А також гру слів, коли одне слово може мати кілька значень, але все ж передавати сенс повідомлення. Водночас, наголошуємо, що це зовсім не гра, коли мова йде про власну безпеку».

 

Анжела Черкасова, HR-директорка Jasmine:

Про людей. Як трансформувались процеси навчання, розвитку та мотивації?

Прогнозувати майбутнє зараз сама невдячна справа, тому поговоримо про те, що вже змінилося. Вся інформація – це мої спостереження, професійний досвід, тому на істину не претендую.

Почнемо з визначень. Що таке трансформація? Зміна форми. Такого роду зміни завжди є видимі, на поверхні – бо вони очевидні. Наприклад, всі ми спостерігаємо, як корпоративне навчання скорочується, змінюються теми, все більше переходить в онлайн. Але трансформація, яку я спостерігаю та, власне, впроваджую, стосується не тільки форми, а і суті, а це набагато глибші та грунтовніші зміни.

Навички майбутнього

Вже багато років поспіль всесвітній економічний форум досліджує та пише прогнози стосовно навичок майбутнього. Що потрібно вміти робити та яким бути для того щоб бути ефективним в професійній діяльності. Цього року доклад свідчить про те, що в переліку ключових навичок 2025 є наступні:

  • Вирішення проблем
    • Аналітичне мислення та інновації
    • Вирішення складних питань
    • Критичне мислення та аналіз
    • Креативність, оригінальність та ініціативність
  • Управління собою
    • Активне навчання та стратегії навчання
    • Життєстійкість, толерантність до стресу, гнучкість
  • Робота з людьми
    • Лідерство та соціальний вплив
  • Застосування та розвиток технологій
    • Технології: застосування, моніторинг та контроль
    • Технології: розробка та програмування

Виходячи з поточної ситуації з пандемією та рекомендацій світових експертів, розвиток гнучкості та адаптивності, було включено до системи навчання компанії, де я зараз працюю, “Jasmine Lingerie”. Програма так і називається “Гнучкість та адаптивність”. Це тренінг, головна мета якого є підтримати працівників, надати практичні інструменти, як можна розвинути адаптивність, життєстійкість, звернути увагу на ознаки депресії та емоційного вигорання. 20% команди записались з першого запрошення, а керівники на другий день після її закінчення попросили повторити за два тижні. Зворотній зв’язок такий від керівників та учасників, що це сама корисна та практична інформація, яку вони отримували від навчання. І це люди – комерсанти, які цінують кожну мить свого часу та мають достатньо професійного навчання та розвитку.

Всі свої 16 професійних років я працюю з розвитком керівників, лідерів. Сфера моїх особливих інтересів – це розвиток лідерства, креативності, гнучкості. Ці навички складніше розвивати, ніж, наприклад, управління своїм часом чи постановку завдань іншим. Основна причина такого стану є те – щоб досягти прогресу в розвитку та змін в поведінці, потрібно змінити власні установки, спосіб мислення. Це цілком реально, але вимагає від людини трішки більше зусиль, ніж ми часто звикли докладати. Наш мозок – дуже лінивий, щоб виробити нову звичку, змінити напрямок думок, потрібно постійно! – й це якраз головна складність – буквально заставляти себе думати та діяти незвичними для себе способами – прокладати нові нейронні зв’язки. Тільки так формуються нові звички, інший спосіб мислення.

Років три тому я дізналася про абсолютно революційний підхід до навчання та розвитку. Тому з задоволенням ділюсь з кожною нагодою, де є вдячні слухачі.

Два типи мислення – growth mindset vs fixed mindset

Два типи мислення винайшла Керол Двек, яка досліджувала, як діти долають труднощі, що вони роблять, коли стикаються зі складними завданнями. Ось як вона це з’ясувала. 10 річним дітям поставили завдання, які були складнішими, ніж для їхнього віку та знань. При розв’язанні цих складних задач діти розділились на дві групи: перша з зацікавленістю бралася до вирішення складного завдання та відчувала ентузіазм та зацікавленість, а друга – вкрай негативно реагувала, коли не змогла вирішити. Коли дітей спитали, як вони діятимуть наступного разу, коли перед ними постане аналогічне завдання і що вони робитимуть, якщо не здадуть екзамен? Відповіді першої групи дітей свідчили, що вони будуть намагатися краще підготуватися та прикладуть більше зусиль, щоб успішно вирішити подолати майбутні труднощі. Відповіді другої групи дітей зводились до стратегії, що вони спишуть та заспокоювали себе думками, що є результати, гірші за власні.

На цьому вона не зупинилась, та продовжила свої дослідження на студентах – дорослій аудиторії, яка має більший досвід у вирішенні складних завдань. Дослідження для студентів проходило з використанням електроенцефалограми – це графічний запис, який фіксує біотоки головного мозку за допомогою електронного пристрою. Так ок, студенти розподілились знов на дві групи – мозок першої групи буквально “сяяв” та свідчив про те, що людина намагається вирішити задачу, команда дослідників бачила активність мозку, який активно шукав відповіді. А мозок іншої групи – не проявляв жодної активності, начебто “впав в ступор”. Ці та інші результати її досліджень підтвердили в людях два типи мислення – мислення, зорієнтоване на ріст (growth mindset) та фіксоване (fixed mindset). І це головний спосіб та відповідь – як можно розвивати в собі гнучкість та адаптивність.

Поки ще я не зустрічала найбільш дієвого, окрім роботи з коучем, арт-терапевтом чи психотерапевтом, інструменту для розвитку гнучкості та адаптивності.

Що потрібно робити для розвитку growth mindset? По перше, заохочувати та хвалити за зусилля, підхід, а не тільки за результат! І це є абсолютна трансформація в навчанні, розвитку та управлінні людьми. Тому що останні 70 років ми ставимо на п’єдестал тільки результат, тільки 100% досягнення мети! Культура результативності в корпораціях дала збій, бо без заохочення люди не хочуть робити лишній рух, не дуже люблять докладать трішки більше зусиль, чим потрібно, якщо за це їм нічого не буде – додаткових бонусів чи збільшення зарплати. І це сумно, бо таке ставлення породило цілу купу дезорієнтованих працівників, які знають, що вони – under performer, які не досягли цьогорічних корпоративних цілей. Звісно така оцінка “вбиває” самооцінку, людина втрачає впевненість, орієнтири, в неї підвищується тривожність, рівень кортизолу (гормону стресу) зашкалює, а наші здібності при цьому аналізувати, рефлексувати, вчитися, запам’ятовувати інформацію погіршуються.

То, що ж робити? Ідеально, коли ви маєте чи самі є прикладом установки на зріст, можете підтримати, піклуватися та направляти думки команди в позитивне русло. Про це остання частина моїх роздумів.

Про лідерство та соціальний вплив

“Люди не роблять того, що ви від них вимагаєте, вони роблять тільки те,що ви робите самі та яку поведінку заохочуєте”. Це істина, про яку знає кожний керівник. Та кожен пінгвін породи Аделі. Ці пінгвіни мають деякі особливості. Вони харчуються крилем та рибою. Проте вони ловлять рибу не постійно. Коли приходить час, вони вирушають на пошуки водоймища. Знаходячи його, адельки – так їх називають полярники, уважно спостерігають за водою – чи не видно бува морського леопарда, бо це їх найлютіший ворог, який може виринути з води та з’їсти милого пінгвіна. Отже, пінгвіни Аделі збиваються в купу та дивляться разом на воду, вони чекають, хто стрибне першим! Буває, що ніхто не наважується і тоді вони можуть підштовхнути бідолашного пінгвіна та спостерігати за наслідками – з’явиться морський леопард чи ні, стане хтось з сородичів здобиччю чи ні. Якщо все безпечно, то інші пінгвіни радісно пірнають у воду та ласують смачною рибкою. Якщо пінгвіна з’їсть леопард, то стая вирушає на пошуки іншого місця. Ось така стратегія поведінки, яка мало чим відрізняється від людської. Адже ми завжди спостерігаємо за нашими лідерами та керівниками, і виходячи з того, яка поведінка заохочується, а за яку ми вигрібаємо, визначає наше ставлення до перемог, стресу, рішень топ-менеджерів, власного розвитку.

Мені здається, що зараз повертається час лідерів – прославлених героїв, які можуть надати підтримку, надію та впевненість, що ми не самі, що ми можемо розраховувати на когось у ці буремні часи, коли під загрозою все, до чого ми звикли та що любимо.

Я дуже хочу, що ми стали ще більш уважними та відповідальними до своїх слів, своєї поведінки, ставлення до себе та команди. Адже ми все-таки не пінгвини та маємо набагато більші наслідки своєї діяльності чи бездіяльності.

 

Вікторія Корольчук-Іващенко, PR менеджер компанії “Рабен Україна”:

НОВІ ПРАВИЛА

Якою є тривалість доби у секундах? Відповідь очевидна – 86 400. Режимом 24/7 нині мало кого здивуєш. Закони логістичної галузі, які започаткував 2020 рік, – це жити і працювати цілодобово, враховуючи при цьому кожну секунду. Маркетологи та піарники «Рабен Україна» взяли на озброєння нові правила і мають намір довести їх в наступному році до рівня досконалості. Віднедавна повсякденна діяльність компанії, а головне – корпоративні комунікації та діалог із зовнішнім середовищем відбуваються «зі швидкістю світла». Забудьте формулу «24-х годин», коли для відповіді на запитання чи вирішення проблеми відводиться ціла доба. Новий підхід – 1440 секунд. Або 24 хвилини на все: окреслення теми, аналіз проблеми, моніторинг ринку, якісна комунікація та бездоганне реноме. Наступного року спільнота професійних комунікаційників зосередиться на високих технологіях та діджиталізації. Матимуть місце також масштабні колаборації з фокусом на інфлуенсерів. Але попри неймовірні технологічні напрацювання, ключовими складовими успіху були, є і будуть не вантажівки чи передові ІТ-рішення. Найбільша цінність – люди, які мислять, реагують, мають серце. Наша команда справжніх People With Drive, людей з Драйвом, вміє приборкувати навіть час.

Отож, People With Drive. Таким є девіз «Рабен Україна» для внутрішніх та зовнішніх комунікацій від середини 2020 року.

Нагадаю: компанія «Рабен Україна» є частиною Групи Рабен, яка навесні наступного року відзначатиме 90-річчя своєї присутності в Європі. Група Рабен здійснює свою діяльність на території 13 країн. В Україні компанія працює 17 років. Впродовж кількох останніх зберігає статус кращого 3PL оператора з точки зору управління репутацією, належить до лідерів діджитал-трансформацій та навіть у нових реаліях системно реалізує корпоративно-соціальні проекти. Як нам це вдається?

Ми розповідаємо реальні історії наших працівників. Ділимося досягненнями спеціалістів у професії та захоплюємося їхніми талантами на сторінках корпоративного журналу «Горизонти Raben».

Ми з легкістю ділимося своїми знаннями та досвідом. Група Рабен запустила проєкт REC (Raben Expert Channel), започаткувавши цілу серію відео-інтерв’ю з експертами компанії. А це представники 13 країн Європи. В умовах пандемії на допомогу прийшов Microsoft Teams – коли зйомка здійснюється по той бік екрану. Кожен спікер розповідає про зміни у сфері своєї відповідальності: міжнародні перевезення, контрактна логістика, продажі, «родзинки» у роботі з клієнтами. Експерти «Рабен Україна» також регулярно є учасниками проєкту.

COVID-19 призвів до динамічних трансформацій у сфері  логістичних інновацій, автоматизації та цифрових рішень  робочого простору. Завжди знаходьте в поганому хороше. Пандемія та глобальний карантин на кілька років наблизили діджиталізацію галузі, в якій ми працюємо. Наразі це тема №1 у зовнішніх комунікаціях «Рабен Україна».

Ось кілька заголовків наших новин:

  • «Рабен Україна» та EDIN здійснили доставку вантажу із застосуванням е-ТТН.
  • Цифрова трансформація логістики і які вигоди можна з цього отримати?
  • «Рабен Україна» автоматизувала передачу даних кур’єрам, запровадивши новий програмний продукт для клієнтів – Last Mile Connector – інноваційне рішення для складської інфраструктури.
  • «Рабен Україна» планує у 2021 сфокусуватися на електронній комерції.
    «Рабен Україна» увійшла до ТОП-3 лідерів діджитал-трансформації України.

У плані маркетингу це були колаборації з іншими учасниками ринку: сервісом миттєвого електронного документообігу «Вчасно», провайдером електронного документообігу EDIN, компанією CoreTeka.

Ми демонструємо відкритість і доступність. У жовтні компанія представила новий веб-сайт, який відповідає останнім тенденціям розвитку Інтернету. Свіжий дизайн, адаптований до вимог споживачів. Спрощене меню, яке забезпечує швидкий доступ до найважливіших функціональних можливостей, прості форми з інформацією про тарифи на послуги компанії. Плюс цікаві відео про People With Drive. Це – лише окремі моменти, які здивують відвідувачів сайту. Сучасний та динамічний зовнішній вигляд – це оболонка, за якою потужні технічні новації. Адже для покращення роботи сайту Група Рабен зробила величезний крок у завтрашній день та обрала для сайту платформу TYPO3PWA. Завдяки цьому новий веб-сайт швидкий, наче політ думки, працює навіть за умови відсутності доступу до мережі.

Ми змінюємось. Зазираючи на кілька років вперед, Група Рабен змінює корпоративний стиль та дизайн. Ребрендинг не буде революційним, швидше еволюційним. Зокрема, зникнуть зайві елементи з логотипу та сам напис Raben стане збільшеним, а відтак потужнішим та більш промовистим на всіх носіях. Мова йде про відмову від чорної стрілки та видалення з логотипу словосполучення «ваш логістичний партнер». Відокремлення постійного слогану від логотипу дозволить розміщувати будь-які інші слогани, залежно від поточних потреб, теми чи кампанії. Віднині основних кольорів у компанії два – червоний та графітовий. З’явиться і нова система піктограм з інтуїтивно зрозумілою графікою.

Ми вдосконалюємося. Розуміємо, що конкурентну перевагу на ринку отримують ті, хто не тільки впроваджує, а й паралельно масштабує технології, забезпечуючи при цьому миттєве навчання персоналу. Адже професіоналам у логістиці доводиться розбиратися у великому числі інноваційних технологій – від хмарних обчислень до робототехніки, аналітики великих обсягів даних, штучного інтелекту, тощо.

Починаючи з вересня, я та ще 30 моїх колег, менеджерів компанії, беремо участь у грі Manager of Choice. Це абсолютно інноваційна програма розвитку управлінців. Триватиме вона по грудень 2020 року включно. Загалом у грі задіяні близько 1000 менеджерів із 13 країн. Понад 40 експертів протягом найближчих кількох тижнів перевірятимуть наші відповіді. 20 найкращих гравців отримають як заохочення цінні призи та нові можливості для розвитку. Гра є завершальним етапом у низці навчальних тренінгів із менеджерами усіх країн, де працює Група. Мета – освоїти найкращі управлінські практики. Фактично це є інноваційний підхід у закріпленні набутих знань. Учасники програми змагаються у віртуальному світі на спеціально створеній для цього платформі з метою досягнення бажаної мети та призів.

Ми системні. Причому як у бізнесі (логістиці), так і в напрямку соціальних проєктів. Триває співпраця з проєктом «Батарейки, здавайтеся». У першій половині липня було передано на утилізацію чергову партію використаних батарейок. Цьогоріч стартував проєкт «Електронний рахунок = вища культура», який передбачає відмову від паперових носіїв та перехід на електронні. В рамках проєкту компанія посадила навесні 300 саджанців, саме стільки клієнтів перейшли на електронний документообіг з нашою компанією. Ще одна добра справа – «Пробіг під каштанами» (цьогоріч ПробігONлайн), в якому наша команда бере участь вже 5 років поспіль. Окрім іншого, команда «Рабен Україна» багато років опікується особливими дітками з Удайцівського навчально-реабілітаційного центру, що в Чернігівській області. На регулярній основі діти закладу отримують підтримку.

Цього року ми успішно працюємо з Міжнародним благодійним фондом «Домики» та Продовольчим банком в Україні, здійснюючи доставки продуктів харчування у лікарні міста Києва на безкоштовній основі. Все відбувається з дотриманням температурного режиму та належних заходів безпеки. Загалом активності                команди Групи Рабен в рамках боротьбі з COVID-19 – це 6 мільйонів масок, 250 тисяч рукавичок, 100 тисяч захисних костюмів, медичні окуляри та щитки, а також 51 апарат штучної вентиляції легень, понад 12 тисяч готових до вживання страв, які безкоштовно транспортовано до лікарень та соціальних центрів у різних країнах Європи, а також 300 палет до продовольчих банків.

Замість висновків кілька прогнозів. Якщо 2020 рік перевернув життя і започаткував нові правила для спільноти маркетологів та піарників, то у 2021 чекайте на ще одне, доповнене видання законів для комунікаційників.

Деякі формати взаємодії із зовнішніми стекйхолдерами будуть, на жаль, недоступні: для прикладу, великі зібрання людей – site-visits на об’єкти компаній, бізнес-ланчі для партнерів. Щодо КСВ, то тут, швидше за все, продовжать життя тільки ті проєкти, які компанії підтримували багато років.

Бізнес-середовище все більше буде розвивати професійні спільноти, тому слухайте, шукайте, пропонуйте рішення. Встановлюйте та домовляйтеся про нові правила комунікацій з колегами по цеху. Але при цьому будьте унікальними та активними учасниками спільноти».

 

Анфіса Сіньова, маркетинг-директорка PrintStore Group:

«2020-ий рік у компанії PrintStore Group пролетів дуже швидко і, на подив, дуже насичено. Я навіть не очікувала, що в період карантину таке можливо! Звичайно, ми всі усвідомили жах того, що немає ані спілкування в реалі, ані щоденної роботи в офісах, ані стандартних умов для навчання і проведення заходів. Але ми досить швидко і ефективно адаптувалися до нових реалій життя.

Всі виробничі потужності і комерційний відділ розмістили на новому місце розташування. До цього у нас виробництво було за однією адресою, а комерційний відділ (офіс) – за іншою адресою. Тепер усім нам набагато зручніше. Наша команда отримує на виході синергічний ефект у результатами такої спільної роботи.

Тож можете нас привітати! Карантин став нашим помічником у певному сенсі – через спад бізнес-активності ми змогли переїхати без жодних втрат і зривів у роботі з нашими клієнтів, яких ми любимо і поважаємо. Ось таке приємне співпадіння.

Також ми активно проводили ремонтні роботи в багатьох приміщеннях нашого нового будинку і сподіваємося, що скоро ми зможемо запрошувати вас до себе в гості до красивого і зручного простору. Хоча ми вже сьогодні раді бачити у себе наших клієнтів і партнерів! Ласкаво просимо!!!

Брали участь в Smart Prime від Асоціації корпоративних медіа України в клубі Grand Admiral «Енергія для здоров’я, бізнесу та кар’єри». Дякуємо Оксані Тодоровій за запрошення. Було чимало корисної та приємної інформації.

Незважаючи на карантин, наша компанія дуже активно працювала протягом цього року. І, завдяки старанням наших експертів виробництва, вдалося в найкоротші терміни зібрати і налагодити усі друкарські машини і постдрукарське обладнання. Велике спасибі фахівцям на виробництві, без них ми б не змогли активно працювати, обслуговувати і залучати нових клієнтів. А ще ми у цей насичений відрізок продовжували оновлювати парк обладнання і інсталювали нову машину ВШРА.

Цей незвичайний рік пролетів на одному диханні, а зараз робота кипить ще швидше. Наприклад, дуже скоро ви зможете оцінити і скористатися нашим новим сайтом. Арт-фахівці, відділ дизайну і розробки усе літо займалися його оновленням і створеннях нових фішок.

Серед цікавих проектів окремо хотілося б виділити чудовий видання «Моя Країна: 50 місць, які варто відвідати в Україні». Цю книгу ми надрукували для наших партнерів — Видавничий дім «Бурда-Україна». Гортаючи сторінки, читач здійснює віртуальну подорож по Україні, відкриває для себе нові місця, архітектурні пам’ятки та місцеві визначні пам’ятки, які варто додати в свій travel wishlist.

Завантаженість роботою була на всі 100% і навіть більше, особливо враховуючи місцеві вибори, які пройшли восени в нашій країні. Але й після закінчення цієї гонки ми не розслабилися і готові до нових звершень. Отже, повний вперед у 2021-ий!»

 

 

Форум відбувся 9 листопада у Софіївському Гранд Холі Premier Palace Hotel.

Про можливості мережі готелів Premier розповідає Валерія Секісова, начальник департаменту продаж та маркетингу мережі готелів Premier.

 

 

 

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

***
1308

Особисті практики, що підвищують енергію від лідерів думок

Про корпоративні традиції, особисті ритуали, конкретні практики для підтримки ресурсного стану і підвищення енергії розповідають лідери думок: Оксана Тодорова, Артур Лупашко, Наталія Єремєєва, Ростислав Вовк, Оксана Аккерман, Якоб Ааруп-Андерсен, Олена Ведмідь.

📣📣📣
2489

Проєкти конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2025»

Для реєстрації у конкурсі 2025 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

***
1715

ЗГАДАЙ, ЯК УСЕ ПОЧИНАЛОСЬ… Історії про початок кар’єри

Надихаємось, дізнаємось цікаву інформацію. Свої історії про початок кар'єри надіслали наші колеги: Ірина Пискур, Мирослава Войціцька, Дарія Макарова, Людмила Калініченко, Ірина Антоненко, Віка Петришак, Ярослава Терещенко, Тарас Грицак, Олександра Артемова, Юлія Ткаченко, Анфіса Сіньова, Віта Гольдман, Антон Бабенко, Катерина Бас, Ольга Ліщина, Олександр Саакянц та ін.

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна