Premier Hotels and Resorts – перша мережа готелів від 3 до 5 зірок в Україні
Для швидкої, легкої та професійної організації будь-якої зустрічі, конференції чи бізнес-форуму нами створено принципово нову концепцію – Ideal Meeting.

9 лиспопада відбувся головний форум сфери корпоративних медіа «Інновації в комунікаціях. Тренди 2021».
Організатор конференції Асоціація корпоративних медіа України, зібрав представників великого українського і міжнародного бізнесу в комфортному Софіївському Гранд Холі Premier Palace Hotel. Сервіс, інтер’єр, технічні можливості готелю справили приємне враження.
Про можливості мережі готелів Premier Hotels and Resort для корпоративного сегменту розповідає Валерія Секісова, начальник департаменту продаж та маркетингу мережі готелів Premier:
«Premier Hotels and Resorts – перша мережа готелів від 3 до 5 зірок в Україні, по-своєму різних, але однаково гостинних та затишних. «Місто має подобатись» – говоримо ми і будуємо роботу готелів навколо цієї ідеї. Адже готель – це точка прибуття, де починається знайомство з містом. У готелях мережі Premier ви завжди можете розраховувати на безпеку та приватність, професійне обслуговування, щиру гостинність та увагу до ваших потреб незалежно від категорії готелю у будь-якому місті.
Мережа готелів Premier – перший український готельний оператор, що з 2019 року отримав статус міжнародного.
- Учасник Міжнародної асоціації готелів та ресторанів (IH&RA)
- Член Китайскої Торгової Ассціації
- 17 років успішного досвіду на ринку гостинності
- International Hospitality Awards краща мережа готелів 2012, 2013, 2018, 2019
- 4 нагороди Hospitality Excellence Awards 2012
- сертифікат QSC, що визнана China Friendly
На сьогодні Premier включає: 17 готелів, більше ніж 2100 номерів у 12 туристичних напрямках України та перший європейський готель мережі в угорському місті Мішкольц. Всі готелі мережі об`єднані єдиним стандартом якості послуг та сервісів.
Значний досвід та професійний підхід дозволяє нам проводити ідеальні бізнес-заходи у мережі готелів Premier.
Для швидкої, легкої та професійної організації будь-якої зустрічі, конференції чи бізнес-форуму нами створено принципово нову концепцію – Ideal Meeting.
Iдею Ideal Meeting було ретельно розроблено командою професіоналів Premier Hotels and Resorts на базі глибинного досвіду та знань, заснованих на багаторічній практичній роботі готелів з різних куточків України.
Концепція ідеального заходу, яку ми пропонуємо, сучасна, зручна, дуже легка в організації та соціально-зорієнтована завдяки чотирьом основним складовим: Easy, Smart, Green, Fast.
Коли до організації заходу пред’являються найвищі вимоги, приходить час прийняти безкомпромісне рішення – вибрати місце проведення події. Якщо Ви хочете, щоб захід залишив у пам’яті гостей тільки найкращі враження, зробіть вибір на користь Premier Palace Hotel, що багаторазово підкреслить високий статус вашої події.
Цілий поверх готелю з залами відданий для проведення бізнес-заходів будь-якого масштабу і складності на найвищому рівні. Конференц-зали та кімнати об’єднані просторим фойє, відповідним для проведення кава-брейків та коктейлів.
Одна з найбільш професійних у Києві команд менеджерів допоможе Вам організувати захід будь-якого масштабу, будь то презентація, конференція, тренінг чи семінар, бізнес-сніданок або банкет, ділові переговори або нараду за круглим столом на найвищому рівні, для найвимогливіших партнерів.
Ми підберемо для Вас максимально комфортні умови, відповідні контексту заходу, його атмосфері, кількістю очікуваних гостей, колег або бізнес-партнерів. Premier Palace Hotel може запропонувати Вам найрізноманітніший вибір локацій на будь-який смак – починаючи з Гранд Холу «Софіївський», здатним прийняти до 380 гостей, який може стати майданчиком для великої міжнародної конференції, – до vip-кімнати на представницькому поверсі для зустрічі у вузькому колі.
Ви часто проводите зустрічі, займаєтеся організацією конференцій, банкетів та бронюєте проживання в готелях? Почніть отримувати подарунки та бонуси за кожне бронювання готелю або проведений захід прямо зараз!
Premier Corporate Club – це програма заохочення для спеціалістів, що займаються організацією проживання у готелях та організацією конференцій, банкетів та інших заходів. Участь у нашій програмі дасть Вам унікальну можливість працювати у своє задоволення і отримувати приємні подарунки.
Зареєструйтесь у програмі Premier Corporate Club і Ви отримуватимете бонуси за кожне бронювання готелю або за кожний проведений захід у колекції Premier Hotels and Resorts.
Отримані бонуси Ви зможете витрачати за своїм бажанням на різні подарунки: від ваучера на відвідання фітнес-клубу до казкового вікенду в одному з наших готелів».
Читайте також:
http://corpmedia.com.ua/svit-pislia-koronavirusu/ Валерій Пекар “Світ після коронавірусу”