ХV Бізнес-форум “Інновації в комунікаціях. Тренди 2021”
Учасники заходу прослухали доповіді хедлайнерів, обмінялись досвідом, розповіли про особисту трансформацію, розвиток лідерських якостей, соціальний вплив. Програма форуму складалась із доповідей, панельних дискусій і церемонії нагородження конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2020».
9 листопада у Софіївському Гранд Холі Premier Palace Hotel відбулась головна подія року у сфері корпоративних комунікацій, організована Асоціацією корпоративних медіа України (АКМУ).
Як зазначила Оксана Тодорова, організаторка події, президент АКМУ: головна мета цьогорічного форуму — пошук нових стратегій, сенсів та інсайтів для подолання складного кризового періоду. Ми зібрались разом, щоб знайти комунікативні інструменти для підсилення життєстійкості, толерантності до стресу, гнучкісті й адаптивністі. Щоб ознайомитись з кейсами колег про трансформацію організаційної культури, коли менше контролю, більше довіри, менше командування, більше автономності та відповідальності.
Учасники заходу прослухали доповіді хедлайнерів, обмінялись досвідом, розповіли про особисту трансформацію, розвиток лідерських якостей, соціальний вплив. Програма форуму складалась із доповідей, панельних дискусій і церемонії нагородження конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2020».
Форум розпочали з лекції пана Валерія Пекара на тему «Світ після коронавірусу». Доповідач зазначив, що нинішня системна криза не ламає трендів, які спостерігалися до її початку, а лише сильно їх прискорює. Друга важлива теза: багато трендів йде парами, і світ ще остаточно не зробив свій вибір між двома альтернативами, обидві з яких чітко проявлені. Такі тренди ми називаємо варіативними: глобалізація – протекціонізм; електронні – живі комунікації; соціальна дистанція – згуртованість; тотальне спостереження – жага свободи.
Також є невідворотні тренди. Всі вони також вже давно набирали силу: турбота про здоров’я; поширення релігії; цифровізація; гнучка робота; організаційна культура; біотехнології; тривожність; посилення країн-гегемонів. Будь-яка велика системна криза завжди несе очищення: від слабких людей, слабких компаній, слабких країн, непотрібних витрат, застарілих процесів, невиправданих обмежень, закоснілих традицій, нереалістичних починань тощо.
«Ключові тренди, які визначатимуть обриси майбутнього світу, все ще варіативні. Вибір не зроблений. Цей вибір роблять не уряди, не таємні ложі і не ради директорів корпорацій. Цей вибір роблять люди світу, ми з вами. Але живе завжди перемагає мертве. Бо мертве з часом лише руйнується. А живе може розвиватись і змінюватись на краще», - зазначив пан Валерій.
Далі учасників заходу привітала генеральний партнер форуму, Валерія Секісова, начальниця департаменту продаж та маркетингу мережі готелів Premier. Вона зазначила: «Місто має подобатись» – говоримо ми і будуємо роботу готелів навколо цієї ідеї. Адже готель – це точка прибуття, де починається знайомство з містом. У готелях мережі Premier ви завжди можете розраховувати на безпеку та приватність, професійне обслуговування, щиру гостинність та увагу до ваших потреб незалежно від категорії готелю у будь-якому місті».
Також пані Валерія відмітила можливості мережі для корпоративного сегменту: «Для швидкої, легкої та професійної організації будь-якої зустрічі, конференції чи бізнес-форуму нами створено принципово нову концепцію – Ideal Meeting. Ми підберемо для Вас максимально комфортні умови, відповідні контексту заходу, його атмосфері, кількості очікуваних гостей, колег або бізнес-партнерів. Також ми створили Premier Corporate Club – це програма заохочення для спеціалістів, що займаються організацією проживання у готелях та організацією конференцій, банкетів та інших заходів. Запрошуємо до співпраці!»
Далі, на панельній дискусії “Тренди 2021“ Андрій Длігач, засновник і CEO Advanter Group, доктор економічних наук, стратег, футуролог; Максим Білявський, кандидат технічних наук, експерт Центру Разумкова; Олександр Шевченко, незалежний PR-експерт; Олег Лінецький, творець і майстер Природного підходу, окреслили власне бачення майбутнього. Також були докладно презентовані результати досліджень інформаційних вподобань наших співвітчизників, проведених Центром Разумкова.
Після футорологічних міркувань колег пролунали цікаві доповіді експертів панельної дискусії «Трансформація 2020».
Анжела Черкасова, HR-директорка Jasmine Lingerie; Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA; Олена Зубарєва, керівниця комунікацій і сталого розвитку «Фармак»; Анфіса Сіньова, директорка з маркетингу Групи компаній Printstore Group; Ігор Кузьо, директор з маркетингу iPay.ua, докладно розглянули процеси змін у компаніях, заходи підтримки працівників у дистанційному форматі роботи; трансформацію організаційної культури; перехід від вертикального до горизонтального управління; програми мотивації; актуальні теми навчання; нові продукти та інструменти, впроваджені в компаніях вподовж 2020 року.
На бізнес-форумі були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2020».
На розгляд журі було подано 86 корпоративных проектов, створених вітчизняними та міжнародними компаніями: Credit Agricole Bank, PrintStore Group, Корпорація “Біосфера”, “ДТЕК Енерго”, «Фармак», Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, “Брокард Україна”, «Донбасенерго», АСІНО в Україні, «Донецьксталь», “ДТЕК Мережі”, Група Ukrlandfarming, НЭК «Укрэнерго», ПУМБ, «Альфа-Банк», КЕРНЕЛ, “Лемтранс”, Carlsberg Ukraine, Агентство Univest Creative, НАК “Нафтогаз України”, ЖАН niche concept, EPAM Ukraine, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, “Астарта-Київ”, КП “Редакція багатотиражної газети “Монолит”, “Нова Пошта”, Premier Hotels and Resorts, “Укргазвидобування”, “Рабен Україна”, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, БФ “МХП-ГРОМАДІ”, «Житомирський маслозавод» — компанія «Рудь» та інші.
Членами журі конкурсу у цьому році виступили: Оксана Тодорова, президент АКМУ; Євген Веліканов, генеральний директор iPay.ua; Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications; Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій; Марія Бородай, незалежний консультант з комунікацій; Максим Білявський, експерт Центру Разумкова; Наталія Волошина, виконавчий директор АВІРСУ.

Ґран-прі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2020” нагороджені корпоративні проекти:
“Брокард-Україна” – корпоративна сторінка instagram.com/uabrocard
ДТЕК Мережі – корпоративний канал “ДТЕК Мережі” в Viber і Telegram
ПУМБ – бізнес сторінка facebook.com/pumbua
НАК “Нафтогаз України” – корпоративна сторінка facebook.com/NaftogazUA
Credit Agricole Bank – корпоративний fb Credit Agricole Ukraine Career
Корпорація “Біосфера” – корпоративний сайт biosphere-corp.com
ДТЕК Енерго – корпоративний застосунок “Портал ДТЕК Енерго”
Корпорація “Біосфера” – корпоративний фільм Biosphere Team: together apart!
“Донецьксталь” – корпоративний відеопроект #МОЯБЕЗОПАСНОСТЬ
“АрселорМіттал Кривий Ріг” – іміджевий фільм “України краса починається з кожного з нас”
“Астарта-Київ” – електронне видання “Вісник АСТАРТИ”
КЕРНЕЛ – корпоративний дайджест Топ новин Kernel
Carlsberg Ukraine – звіт зі сталого розвитку 2019
НАК “Нафтогаз України” – корпоративний звіт “До нових вершин” 2019
“Донбасенерго” – корпоративна газета “Наша генерация”
“Брокард-Україна” – журнал для клієнтів BROCARD parfums
“Фармак” – видання категорії B2B Science Inside
Premier Hotels and Resorts – видання категорії B2C Premier Club Magazine
КЕРНЕЛ – видання категорії B2P “Наша Компания Кернел”
“Фармак” – корпоративна книжка “Буде тобі наука: українські вчені, які змінюють світ”
ПУМБ – product календар “ПУМБ: створюємо дивовижне”
НЕК “Укренерго” – корпоративна книга “Електроенергетика України, історичний екскурс”
“Донбасенерго” – корпоративний календар “Моя робота – справжній космос!”
Корпорація “Біосфера” – корпоративний сувенир “Новорічний сувенір для партнерів”
Переглянути роботи учасників конкурсу та результати рейтингу
В цьому році організатори додали нову номінацію під назвою «За інновації, мудрість і креатив». У цій категорії були відзначені компанії, які показють приклад системного, інноваційного наповнення каналів комунікації. Цією нагородою відзначені нові підходи у вирішенні комунікативних завдань, цікаві рішення на рівні стратегій та інструментів.
Володарями призу «Мудра сова на квітучому дереві граната» стали компанії:
Credit Agricole Bank, «Фармак», iPay.ua, Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, Центр Разумкова, SHABO, Jasmine Lingerie, Lantmännen AXA, ЖАН niche concept, «Рабен Україна».

Приємним доповненням заходу стали номінації і компліменти від партнерів.
Торгівельна марка SHABO подарувала переможцям у кожній категорії ігристе для святкування досягнень у команді.
Ювелірний дім ZARINA підготував особливі подарунки «За естетичність і креатив».
Компанія Lantmannen Axa Україна – частина великого скандинавського харчового концерну Lantmannen пригостила кожного учасника форуму приємним смаколиком.
А культовий напій Coca-Cola створив дух єднання, високоякісні соки і нектари Rich додали яскраві нотки у коктейль смаків.
Група компаній Printstore Group розробила й подарувала кожному учаснику заходу приємні ексклюзивні поліграфічні сувеніри.
Також серед учасників форуму відбувся розіграш призів і ексклюзивних подарунків.
Дякуємо за співпрацю інформаційних партнерів заходу: Група компаній Advanter Group, creativity.ua, Українське Медіа Бюро, онлайн-журнал «Українки» ukrainky.com.ua, журнал Event Ukraine.
Отже, бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2021» пройшов яскраво й динамічно, з дотриманням усіх карантинних правил, норм і заходів безпеки, з користю для інтелекту, емоційної сфери та здоров’я.
Оргкомітет форуму: corpmedia.com.ua acmu.com.ua +38 067 980 5259 oksana.todorova@gmail.com
Переглянути відео з форуму ви можете на каналі Асоціації CorpMediaUkraine: https://www.youtube.com/channel/UC339aoLBUJdzRkVp3r6pZgA
Читайте також публікації Форуму:
На форумі «Інновації в комунікаціях» відбулась презентація пана Валерія Пекара на тему «Світ після коронавірусу».
Ознайомитись із тезами панельної дискусії «Тренди 2021».
Ознайомитись із тезами панельної дискусії «Трансформаія 2020».
Форум відбувся у Софіївському Гранд Холі Premier Palace Hotel. Про можливості мережі готелів Premier розповідає Валерія Секісова, начальник департаменту продаж та маркетингу мережі готелів Premier.