Сторітелінг. Історії, бренди, тренди
ДУХопідйомна зустрч. Надихнулись, перезавантажились, дізнались корисну інформацію. Повчились і послухали потужну доповідь гуру сторітелінгу Еліни Слободянюк. Дізнались про благодійні проєкти «+380» від ZARINA. Послухали звіти про масштабну волонтерську діяльність, підтримку ЗСУ і команд співробітників компаній. Розібрали тренди в нішових парфумах з експерткою Ярославою Деміденко. Потестили звучання нішових парфумів. Приділили увагу красі та жіночності разом з Add beauty. Надихнулись вернісажем картин «Благословення» Арт-студії Оксани Тодорової.
29 червня в Ювелірному Домі ZARINA зібралась спільнота Асоціації корпоративних медіа України для обговорення трендів в корпоративних комунікаціях і підживлення енергіями нашої єдності.

Марія Малецька, менеджерка з розвитку ЮД ZARINA, презентувала тренди в дизайні та аксесуарах. Згідно з Ефектом Медичі, креативність бажано підживлювати у галузях, які далекі від вашого бізнесу. Тоді ви більш вірогідно зможете отримати свіжі ідеї і згенерувати власні інсайти. Наприклад, нова геометрія ділових аксесуарів, переосмислення класики, течія постмодерністів здатні підказати сучасний дизайн упаковки продукції, або креативні ідеї для піару послуг.

Марія щойно повернулась з виставки в Гонконзі, тому була переповнена емоціями і налаштована на хвилю креативу світового рівня. Також Марія презентувала новий кулон «+380». *Друзі, ви зрозуміли, що означають ці цифри?* Цей кулон випущений в рамках великого благодійного проєкту для підтримки постраждалих під час війни дітей. Щиро дякуємо, Маріє, за доповідь, екскурсію і натхнення від дивовижних прикрас ваших майстрів.

Еліна Слободянюк — розповіла про сторітелінг, написання надихаючих історій, копірайтинг в бізнесі. Еліна зробила акцент на структурі історії, змінах в корпоративних комунікаціях у воєнний час, емпатію, відповідність тематичних векторів контексту сьогодення.

А також розповіла про доречний формат комунікацій і найбільш поширені помилки. Спікерка навела багато актуальних прикладів, які торкнулись серця і, навіть, викликали сльози. Вона надихнула власними практиками долання стресу через раціоналізацію новинного потоку. А також додала енергію впевненості у Перемогу нашої країни.
Ярослава Демиденко розповіла про світові парфумерні бренди, різницю між люксовою і нішовою парфумерією, ефективні акценти в комунікаціях, що дозволяють брендам стати помітними серед вибухової кількості нових пропозицій у цій порівняно молодій галузі ніші.
Ярослава відвідала цьогорічну міжнародну виставку нішової парфумерії в Мілані, отже зібрала актуальний досвід і уважно дослідила світові тренди. Вона розповіла на які історії реагує споживач, які арт-об’єкти створювали парфумери для привертання уваги аудиторії, які івенти для блогерів і дилерів проводили. На семплінгу від Ярослави сьогодні безумовним фаворитом стала нота троянди і парфум Matiere Premiere Radical Rose. Він гармонізує, надихає, додає сил.
Далі, впродовж інтерактивного блоку фахівці з маркетингу і піару окреслили ключові особливості (за змістом і форматом) у бізнес-комунікаціях воєнного часу. Із імпровізованими доповідями виступили Євгенія Лепеха, HR & Digital Marketing Manager, Lantmännen Cerealia UA; Валентина Дячук, доцентка кафедри арт-менеджменту та івент-технологій, НАКККІМ; Крістіна Кривошеїна, керівниця напрямку корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Acino в Україні. Про усвідомлення змін в корпоративних комунікаціях ми зробимо окремий допис.
Відчуття життя під час війни нагадує глибоку занозу. Добре, коли вона не торкається життєво важливих органів. Але вона постійно болить, гноїться і впливає не сприйняття всіх інших подій. При чому, з плином часу не виникає адаптації й полегшення, або звикання. Від нескінченних додаткових травм емоційний стан тільки погіршується. Тому протистояти цим викликам ¬ ми можемо свідомою і спрямованою працею над власним станом, інтеграцією в професійну спільноту, нашою єдністю, діями у професійній царині. Ми можемо застосовувати практики для підтримки емоційного стану, що давно використовують у діяльності психологи і арт-терапевти. Обмін досвідом і розповіді колег про такі дієві «ліки» допомагають стати сильнішою, підказують напрямки для докладання уваги і щоденних зусиль.
У якості стабілізуючих і надихаючих ресурсів для учасниць заходу ми провели семплінг нішевих парфумів. Наведемо лише кілька прикладів із ароматів, щоб ви теж їх відчули.
Puredistance White — аромат перемоги світла над темрявою. І справа не тільки в назві. Засновник бренду Ян Евуд Вос із перших днів повномасштабного вторгнення агресора відмовився від співпраці з росією. Він чітко визначив свою позицію і не тільки на словах, а й фінансово став на бік України. І ви добре знаєте, що так вчинили далеко не всі міжнародні компанії, що викликає велику повагу до бренду Puredistance.
Кілька слів про сам аромат. Puredistance White — комфортний аромат для літньої спеки, доречний у бізнес-середовищі під час спілкування з клієнтами, на зустрічах, нарадах команди. Puredistance White ніжний, жіночний, поліфонічний. Під час розкриття відкриваються аромати квітів липи, нагрітого на сонці меду. Трохи пізніше відчуваються пачулі й мускус. Делікатний аромат з особливою ніжністю, оксамитом сонячних променів на квітах. Він вібрує красою, мрією, вірою в казки і дива.
Для ілюстрації трендів в нішовій парфумерії ми підготували для учасниць заходу наступну новинку.
Rame від Omnia Profumi. Верхні ноти: Мірра і Кедр; Ноти серця: карамель, Сіль, Какао і цукор; Ноти бази: Амбра, Сандал і Білий Мускус. Перше, що виникає в уяві при вдиханні цього аромату – це відчуття добробуту, спокійної і впевненої в собі жінки у трендовому діловому костюмі з приємним стилем у спілкуванні. Звучання композиції поліфонічне і переливчасте: стартує тепле какао — шоколадні боби з гіркуватим присмаком. У ньому відчувається молочний відтінок і м’яка пудровість. Кава й шоколад, ванільне печиво — класична гурманіка забезпечує особливу глибину звучання. Воно гармонійне, потужне, але не вибухове, ненав’язливе і не солодке. Анімалістичний білий мускус і вершковий сандал насолоджуються помірною кількістю карамелі. Оксамитова деревина і амбровий бурштин дають об’ємне звучання. А яскраві цитруси, ледь відчутні на фоні, освіжають піраміду. Бальзамічна мірра фінішує димними і хвойними півтонами.
Rame вийшов у рамках колекції Linea Metals, присвяченої дорогоцінним металам. Він асоціюється з благополуччям і радісними моментами в житті. Це унісекс. Метал, перетворений на ароматичний шедевр, привнесе у образ відтінок таємниці. Цей парфум – реалізація трендової ідеї — несолодка гурманіка у стриманому класичному звучанні.
Наступний аромат, який ми сьогодні тестили на заході був WIDIAN Gold. Тисяча м’яких і чуттєвих дотиків цього парфуму надихає плавати у хмарах магії. Амбра, ваніль, уд, апельсин, кедр, мускус, роза, шафран, елемі — такий неймовірний коктейль ароматів змішав парфумер у цьому золотистому флаконі. Це магія поєднання французької парфумерії з аравійськими пустелями. Цей парфум пестить шкіру і пасує, немов друга шкіра. Апельсин, ваніль і роза надихає квітнути. Елемі й мускус додає особливої неповторності. А ледь відчутний уд гіпнотизує і розпалює уяву.
Аромат WIDIAN Gold II схожий на арабську казку, відкриту книгу, повну історій, звуків, ароматів і почуттів. І ця казкова подорож тільки починається.
Також ми доторкнулись до генія парфумерного мистецтва David Jourquin Cuir Mandarine і Tiziana Terenzi Kirke.
Встигли приділити увагу і зовнішній красі. Зокрема, дистрибьютор засобів для волосся Add beauty Галина Катинська розповіла про маску, розроблену за інноваційними технологіями.

До складу засобу входить льон, живильні компоненти, які покращують еластичність і додають блиск волоссю. Add beauty молодий італійський бренд. Компанія застосовує натуральні інгредієнти і каже «ні» синтетичним ароматизаторам та іншій хімії.
Візуальною складовою заходу став вернісаж картин Оксани Тодорової з нової серії «Благословіння». Картини “Happy moment” «Подорож метелика», «Кохання», «Натхнення», «Love is…», «Паралельні світи» і багато інших прикрасили простір спілкування. Мистецтво надихає, підсилює зв’язок із духовною сферою, підказує креативні рішення, надає додаткові сенси для підсвідомості.

Кожен спікер отримав приємні і поживні смаколики від партнера заходу Lantmännen Cerealia UA. Корисні сніданки – гарний початок продуктивного дня. А смачні й швидкі перекуси впродовж робочого дня зацінили і ми на нашому заході, скуштувавши батончики з молочним шоколадом і горіхами Lantmännen Cerealia UA.
Отже, фокус уваги на івенті «Сторітелінг. Історії, бренди, тренди» в Ювелірному Домі ZARINA ми спрямували на тренди — в корпоративних комунікаціях, дизайні, ароматах і аксесуарах. На підсилення впевненості, відновлення внутрішнього джерела натхнення на емоційному рівні, збільшення рівня енергії, підживлення креативних батарейок із галузей дизайна, ароматів, живопису; на розпалювання бажання власноруч писати сценарій своєї долі, допомагати країні, перемагати обставини, радіти життю і продовжувати нести у цей світ любов
Дякуємо команді ЮД ZARINA, нашим спікеркам, учасницям і партнерам заходу за співпрацю і натхнення. Було круто!
Продовжуємо жити, працювати, розвиватись. Слава Україні!
Про травневий івент Асоціації корпоративних медіа України і бліц-опитування читайте в публікації “День Вишиванки. Наші коріння та крила”


