Анотація
Багато директорів з маркетингу не підозрюють, який величезний потенціал ховається за словами «корпоративні медіа». До цього арсеналу входить ряд інструментів, правильне застосування яких здатне багаторазово збільшити прибутковість бізнесу. Деякі вже добре освоєні фахівцями зі сфери маркетингових комунікацій. Це і корпоративні видання – журнали та газети, і корпоративні сайти. Але є цілий пласт медіаінструментів, який досі використовується не системно та дискретно. Автор зібрав воєдино знання та досвід вітчизняних компаній у цій сфері.
У цій книзі ви зможете ознайомитися з рекомендаціями щодо створення корпоративних блогів, вивчити видову різноманітність корпоративних книг, отримати надихаючі ідеї щодо створення корпоративних календарів та листівок, навчитися знімати корпоративні фільми та писати корпоративні листи.
Окремі розділи присвячені ключовим трендам у корпоративних медіа та шляхах їх розвитку. А досвід колег з вітчизняних компаній, що надихає, зібраний у вигляді ілюстрованих кейсів у розділі «Зірки корпоративних медіа».
Читаючи цю книгу, ви зможете зробити творчий прорив у вашому щоденному спілкуванні з клієнтами, партнерами та співробітниками.
Книга рекомендована керівникам компаній, директорам з маркетингу, PR- та HR-менеджерам; співробітникам маркетингових, рекламних та PR-агентств; керівникам видавничих організацій, менеджерам друкарень; журналістам; викладачам та студентам вузів як навчальний посібник.
Книжку було видано у 2010 році російскою мовою
Iншi товари
Трансформаційна гра «12 ДЗЕРКАЛ»
5 000 грн
«Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях»
690 грн
«Перлини сенсів та ідей. Корпоративні комунікації в мирний і воєнний час»
590 грн