Інформаційний дайджест АКМУ #11 2023
Український бізнес працює і кожного місяця укріплює економіку країни. Компанії проявляють корпоративну соціальну відповідальність в різних сферах суспільного життя.

Підприємства виконують різноманітну діяльність для забезпечення кращого життя, допомагають нашим воїнам, навчають студентів, проводять майстер-класи. Ми підготували для вас добірку актуальних новин і КСВ-проєктів українських компаній.
-
Нова Пошта — NAZOVNI
Компанія “Нова Пошта” вирішила попіклуватися і про досвідчених спеціалістів, які також мають власні труднощі. Разом із платформою дипломатичного сприяння експортерам Nazovni від МЗС “Нова Пошта” допомагає підприємцям почати експортувати за кордон.
Достатньо лише залишити заявку на офіційному сайті NAZOVNI. І кожен відповідальний бізнес отримає рекомендації від Посольств України щодо спрощення виходу на експорт:
– рекомендації щодо вибору ринку для експорту;
– план дій і контакти потенційних партнерів у обраній країні;
– новини, анонси та запрошення на заходи для експортерів.
Більш детальну інформацію можете переглянути за посиланням: nazovni.online
-
NovaPay — #cortpculture_novapay
Працівники суббренду компанії «Нова Пошта» вирішили підтримати українське мистецтво. Саме з цією метою співробітники відвідали PinchukArtCentre, щоб розмістити свої світлини для проєкту французького художника JR. Ця активність стала частиною корпоративного клубу #cortpculture_novapay.
«Колеги зробили свої портрети у фотобудці та розвісили їх на стінах PinchukArtCentre, щоб заявити: вони поруч з усіма українцями. Ми тут — в Україні: єднаємося, працюємо, підтримуємо економіку та донатимо», — душевно заявила компанія NovaPay на своїй сторінці у LinkedIn.
-
Фармак — Фармак Chem Pro 1.0
Фармацевтична компанія Фармак розпочала чотиримісячну програму занять для студентів під назвою Chem Pro 1.0.
Метою програми є практичне навчання студентів у галузях хімічної аналітики та хроматографії, щоб підвищити кваліфікацію юних спеціалістів. Компанія цим проєктом вирішила допомогти студентам, які через пандемію та повномасштабне вторгнення мають проблеми з навчанням та отриманням роботи:
«Тому ми у «Фармак» вирішили стати місцем сили для молодих науковців і надати ту підтримку, яка так необхідна на старті професійного шляху. І хтозна, можливо, запросити будувати свою кар’єру разом із нами. Віримо, що кожний з учасників ChemPro вже зробив перший крок до нових досягнень».
-
Carlsberg Ukraine — Відбудуємо разом!
Українська філія всім відомої пивоварні вирішила допомогти відновити Хортицьку національну академію в Запоріжжі. Ця навчальна установа була частково зруйнована внаслідок ракетних ударів.
«Ми вже здійснили фінансову підтримку для старту відновлення академії. Звісно, процес тривалий і потребує часу на реалізацію, тож ми будемо ділитися результатами поступово», — прокоментувала компанія Carlsberg Ukraine у своєму фейсбуці.
Нагадаємо, що одна з пивоварень бренду розташована саме в Запоріжжі.
-
Biosphere Corporation — #WeAreAllUkrainians
Компанія «Біосфера» долучилася до п’ятої хвилі благодійного проєкту для новонароджених, ініціатором якої є BGV Charity Fund.
Основою цього проєкту є надання 10 000 наборів із різноманітними товарами для малюків і матерів. Компанія «Біосфера» виділила 600 тис. грн допомоги дітям від 1 до 2 років. Партнером ініціативи також є «Нова Пошта». Цей проєкт уже проводився раніше. І через великий попит буде повторно проводитися.
«Минулого року в Україні стартував масштабний благодійний проєкт, у межах якого 40 000 малюків уже отримали допомогу на загальну суму близько 4 млн євро. Проєкт охопив 23 області України, а набори з найнеобхіднішими дитячими товарами були доставлені безоплатно сім’ям із новонародженими дітьми в 2 908 населених пунктів» — таку статистику наведено з офіційного сайту проєкту BGV Charity Fund.
Для більш детальної інформації та оформлення заявки на допомогу можна перейти за посиланням: bgvfund.org/5-way-ua
-
BROCARD — «Міфи й реальність нішової парфумерії»
25 листопада в стінах магазину BROCARD (ТРЦ Ocean Plaza) відбувся майстер-клас із Ларисою Слівною. Експертка з парфумерії відповіла на різноманітні питання, що цікавили аудиторію. А також розвіяла міфи про аромати і надала корисні поради щодо знаходження власного ідеального парфуму.
Глядачам дуже сподобалось, про що говорить сама компанія у своєму прес-релізі: «І спілкувалися б далі — гості не хотіли відпускати експертку навіть після оголошення повітряної тривоги!»
Учасницям зустрічі були вручені приємні компліменти – подарункові мініатюри ароматів.
-
KPMG Global Values Week 2023
Міжнародна мережа незалежних фірм, що надають аудиторські, податкові та консультаційні послуги, провела серію тематичних панельних дискусій. На зустрічі співробітники поділилися неформальними s відвертими історіями з власного досвіду.
«На мою думку, наші цінності — це те, що відрізняє нас від інших і робить нас сильнішими, а компанію KPMG — успішною; те, що допомагає нам розвиватись та чим ми керуємось під час прийняття рішень у нашій щоденній роботі», — підсумував Андрій Цимбал, керуючий партнер KPMG в Україні.
-
ОККО — «ФІШКОГРАЙ»
Компанія «ОККО» зібрала за місяць уже 10 млн гривень завдяки своєму проєкту «ФІШКОГРАЙ» програми лояльності Fishka для реабілітаційного центру «НЕЗЛАМНІ».
Усі зібрані кошти в рамках проєкту перераховуються на придбання протезів для українських військових.
Сама програма «ФІШКОГРАЙ» — це інтерактив у додатку Fishka від компанії «ОККО».
Ось так пояснює програму представництво “ОККО”:
«За кожну покупку в партнера надається можливість вгадати мелодію Володимира Івасюка, виконану на одному з українських народних інструментів. А програма Fishka разом із партнером Mastercard за кожну таку спробу переказують донати для центру «НЕЗЛАМНІ». Якщо відповідь правильна, сума доната буде від 3 до 1000 гривень (величина генерується випадковим чином), якщо ні — благодійний переказ становитиме 1 грн. За оплату платіжною карткою Mastercard на ОККО можливість вгадати мелодію та згенерувати донат надається двічі».
У такий незвичний спосіб компанія поєднала гейміфікацію і благодійність.
Ціль кампанії: назбирати 30 млн гривень. Тому доєднуйтеся до цієї акції.
Більш детальна інформація за посиланням: fishkograi.myfishka.com
-
«МХП-Громаді» в Дніпропетровщині
Компанія МХП підтримала проєкт лікарів НДСЛ Охматдит, які вже більше півтора року виїжджають у різні регіони України, щоб перевірити стан здоров’я малюків. На цей раз перевірку пройшли 300 дітей працівників птахофабрики «МХП Оріль-Лідер» на Дніпропетровщині. Пов’язані такі чекапи в першу чергу зі стресом дітей через війну, який може викликати проблеми зі здоров’ям.
«Робимо доступною кваліфіковану медичну допомогу в громадах та формуємо в населення відповідальне ставлення до власного здоров’я та здоров’я близьких!» — написала компанія МХП на своїй сторінці у фейсбуці.
-
ПриватБанк — «Свої діти»
Нещодавно ПриватБанк і Громадська організація «Мрія дітей України» ініціювали благодійний збір «Свої діти». До нього тепер приєдналася і компанія MasterCard.
З 24 листопада по 25 грудня кожен донат, зроблений карткою MasterCard у ПриватБанку, буде подвоюватися.
До того ж ті, хто пожертвують 500 грн або більше, автоматично візьмуть участь у розіграші трьох цінних призів від Mastercard: подорож у Карпати, сертифікат GiftMall номіналом 40 000 грн та ноутбук.
Також ПриватБанк у своєму фейсбуці нагадує, що благодійний збір «Свої діти» має ціль зібрати 20 мільйонів гривень на позашкільну освіту для дітей, які через війну залишились без батьківського піклування.
Кошти будуть спрямовані на оплату гуртків, курсів і занять дітей, чиї батьки опинилися в полоні, зникли безвісти або загинули на війні.
Тут можете зареєструватися для допомоги дітям і розіграшу призів: newpromos.privatbank.ua/Zdiysnyuyemo_mriyi_ditey_donatamy_z_Mastercard
-
НБУ — «Монетарна політика в Україні та її особливості під час війни»
22 листопада Володимир Лепушиньский, директор Департаменту монетарної політики та економічного аналізу НБУ, провів лекцію для викладачів і студентів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
На зустрічі Володимир розповів, яким способом НБУ змогли стабілізувати ситуацію на валютному ринку, захистити міжнародні резерви України та знизити інфляцію.
Стислий конспект лекції можете переглянути за посиланням: facebook.com/NationalBankOfUkraine/posts
-
«Інновації в комунікаціях. Енергія єдності»
Асоціація корпоративних медіа України разом із галузевими лідерами поширює цінний досвід у професійній спільноті маркетологів і піарників. 14 листопада у надихаючому просторі Fairmont Grand Hotel Kyiv відбувся бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Енергія єдності» і було підбито підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України — 2023». Дякуємо, колеги, що ми разом розвиваємо технології корпоративних комунікацій і формуємо банк ідей для молодих фахівців.
Докладніше про що розповідали спікери і видгуки членів журі читайте за посиланням: corpmedia.com.ua/bestmedia_2023
Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2024» можна тут
***** РЕЄСТРАЦІЯ КОНКУРСАНТА 2024 *****
Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:
facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України