716

Бізнес-форум “Корпоративні комунікації під час війни. Наближаємо перемогу України!”

9 грудня в Києві в БЦ «Європа Плаза» відбувся XVII Бізнес-форум для фахівців з корпоративних комунікацій.

На заході зібрались представники і представниці провідних вітчизняних і міжнародних компаній для обміну досвідом. В рамках форуму відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022».

BestCorpMediaUkraine2022

Захід відкрили організатори форуму.

Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України зазначила: «2022 рік став роком випробування на міцність. Ми зібрались на форумі «Корпоративні комунікації під час війни», щоб відчути спільне поле сенсів, яке нас об’єднує, щоб обмінятись досвідом і обговорити реалізовані кейси. Корпоративні комунікації — це інформаційний фронт, який важливо тримати енергійно, якісно і професійно. Я впевнена, що кожен освітній проєкт, що реалізується під час війни – це маніфестація нашої перемоги. Це можливість усвідомити пройдений шлях і знайти відповіді на актуальні питання. Це можливість переплавити болючий досвід на стійкість, згуртованість, мужність і віру. Наші компанії, кожен корпоративний проєкт і кожен з нас наближає перемогу України. Тому тримаймо нашими злагодженими діями інформаційний фронт, продовжуємо укріплювати горизонтальні зв’язки у суспільстві та працюємо далі, колеги!»

Юрій Якименко, президент Центру Разумкова презентував основну тематику досліджень і форми діяльності Центру Разумкова в умовах війни, окреслив можливі напрями співпраці аналітичного центру з корпоративними ЗМІ,  наголосив на важливості спиратись у діяльності бізнесів на достовірні джерела інформації та якісно проведені дослідження: «Про дослідження Центру Разумкова знають 15% громадян України і кожен четвертий громадянин, який цікавиться політикою. Багато це чи мало? Думаю, ви як фахівці у галузі комунікацій знаєте відповідь… Ми аналізуємо політику, розробляємо рекомендації, щоб зробити її більш ефективною, робимо її доступною для громадян, досліджуємо громадську думку, поширюємо правдиву інформацію про Україну у світі. Це — наш внесок у перемогу…»

Дмитро Олтаржевський, член журі, доктор наук із соціальних комунікацій, професор Київського національного університету ім. Т. Шевченка:

«Соціолог Малколм Гладвелл у книжці «Генії та аутсайдери» сформулював правило 10 000 годин. На його думку, щоб стати експертом у будь-якій сфері, потрібні щонайменше десять тисяч годин практики. З початком війни для українців час стиснувся. Ми змушені були швидко опановувати нові навички: брати в руки зброю, плести маскувальні сітки, займатися волонтерством і ставати в цьому професіоналами. Так саме і бізнес. Українські компанії стали експертами у справах, не притаманних мирному життю. Вони навчилися евакуйовувати людей, знаходити генератори, облаштовувати інтернет за допомогою старлінків. При цьому ще якось примудряються заробляти гроші для себе, своїх співробітників і держави, та водночас не лише не втратили людяності й патріотизму, а навпаки зробили їх сенсом існування. Усе це, безумовно, відображається у проєктах, представлених на цьогорічному конкурсі корпоративних медіа. Вони насичені стійкістю, незламністю, справжністю, позитивом… І вірою в майбутнє України».

Україна стала моральним лідером свободного світу завдяки героїчному опору українців, нашій єдності, прагненню волі, працелюбності, наполегливим крокам до перемоги і незалежності. Ми показали світові приклад незламного духу, професіоналізму української армії, волонтерського руху. Українські та міжнародні компанії, які злагоджено працюють увесь період повномасштабного вторгнення агресора, тримають оборону на другому, економічному фронті. Сплачені у бюджет країни податки, донати на армію, робочі місця, підтримка партнерських домовленостей, розвиток подальшої диджиталізації бізнес-процесів дозволяють і надалі розвивати стійкість України.

Для форуму корпоративних комунікацій представники і представниці вітчизняного і міжнародного бізнесу підготували доповіді на актуальні теми:

📍Андрій Длігач, бізнес-стратег, голова Advanter Gtoup, професор, викладач зробив доповідь на тему «Макроекономічна ситуація і результати досліджень. На що спиратись під час планування майбутнього».

📍Віктор Зінченко, керівник департаменту з комунікацій «ДТЕК Енерго» розповів про співпрацю компанії з міжнародними ЗМІ під час війни.

📍Максим Білявський, кандидат технічних наук, незалежний директор наглядової ради ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат» презентував ексклюзивне дослідження Центру Разумкова про зміни в корпоративних комунікаціях.

📍Євгенія Лепеха, HR&LEAN manager під час виступу розповіла, які канали комунікацій працюють найкраще в «Лантманнен Акса». Які інструменти допомогли підтримувати зв‘язок із співробітниками в екстрених умовах. А також які ініціативи були запущені під час гострих подій: «Компанія гідно пережила події лютого і пішла далі. Ми запустили корпоративний акаунт в ТікТок». Євгенія розповіла, як «Лантманнен Акса» розвинула ТікТок з нуля, яка специфіка аудиторії цього каналу комунікацій і що це дає бренду компанії.

📍Крістіна Кривошеїна, керівниця напрямку корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Acino в Україні. Розповіла про діяльність Асіно під час війни, корпоративний фільм, який розповідає про КСВ, а також проведені флешмоби для співробітників, сюжет із зверненням від зірок для підтримки віри й стійкості робітників підприємства.

📍Анна Синящик, менеджерка відділу розвитку корпоративних каналів комунікації ГК «Нова пошта» зробила доповідь на тему: «День бабака. Як мотивувати колег — і де шукати ідеї». Анна презентувала відкриту корпоративну платформу освіти в телеграм-каналі для вивчення української та англійської мов, поділилась власними інсайтами механіки пошуку креативних ідей для підтримки високого рівня зацікавленості і залучення аудиторії до навчання.

У контенті форуму доповідачи зробили акценти на наступні тематичні вектори:

Накачуємо м’язи стійкості

  • Роль місії, культури і цінностей бренду у побудові корпоративних комунікацій під час війни.
  • Як підвищувати довіру і лояльність читачів? Які теми доречні і позитивно сприймаються користувачами – читачами корпоративних медіа, фоловерами бізнес екаунтів у соцмережах, учасників корпоративних клубів в інстаграмі?
  • Що від нас очікують в полі корпоративних комунікацій наші співробітники, клієнти і партнери?
  • Як подавати болісні теми і чому це потрібно робити?
  • Який інтерактив зі співробітниками, клієнтами та партнерами дає позитивний резонанс?
  • Які формати гумору зараз доречні в комунікаціях? Як використовувати меми і як сприймається такий жанр у комунікаціях?
  • Як працювати з хейтерами і які найболючиші теми суспільства не варто розкривати в соцмережах?

Підбираємо тональність комунікацій

  • Які якості лідера наразі актуальні, в якій тональності варто подавати звернення від першої особи і ключових топів компанії?
  • Яка тональність доречна у публікаціях компанії на корпоративних сайтах і в соцмережах?

Оновлюємо інструменти і канали

  • Які переваги мають телеграм канал і тік-ток порівняно з іншими соцмережами для реалізації бізнес завдань? Як завдяки відеоконтенту можна розширити аудиторію бренда і підвищити впізнаваність у молодої цільової аудиторії?

Трансформуємо формати корпоративних комунікацій

  • Яку еволюцію зараз проходять друковані медіа і чому компанії залишають цей формат в своєму арсеналі?
  • Чому ніша корпоративних книжок на професійну тему залишається актуальною, добре і довгостроково працює на репутацію бренду?

Впроваджуємо інновації

  • Яку допомогу в організації корпоративних комунікацій надають фахівцям чат-боти, яку вони мають перевагу порівняно з традиціонними каналами та інструментами?
  • Як впливають на репутацію бренда корпоративні фільми і які тренди варто застосовувати у цій сфері?

Дивимось у майбутнє

  • Чи на часі зараз проводити стратегічні сесії, тренінги, трансформаційні ігри і заходи з тимбілдінгу? Які теми актуальні та виконують завдання об’єднати співробітників в єдину команду?

Навчаємось заради майбутнього

  • Які формати корпоративного навчання впроваджуються, на яких ресурсах і для яких цільових аудиторій? Які теми і проєкти вже реалізовані? Які корпоративні клуби збирають найбільшу кількість прихільників і як ці ком’юніті впливають на репутацію бренда?

Управляємо емоціями

  • Які особисті навички потрібно розвивати в команді — життєстійкість, адаптивність, емоційний інтелект, як управляти очікуваннями і створювати атмосферу динамічної рівноваги і впевненості?
  • Залучення до створення корпоративного контенту відомих «зірок» шоу-індустрії. Як такий формат емоційної підтримки сприймається співробітниками?

Допомагаємо і перемагаємо!

  • Які проєкти соціальної відповідальності реалізуються в компаніях, з якими сенсами, які закладаються цінності, з ким співпрацюють і які механіки застосовуються?

Ці та багато інших тем були докладно розглянуті експертами форуму. Висновки і поради були підкріплені реалізованими кейсами і результатами досліджень.

Дякуємо учасникам і учасницям форуму за обмін досвідом, додаткові емоційні та інтелектуальні ресурси, що укріплюють спільноту фахівців з корпоративних комунікацій.

Щиро дякуємо Збройним Силам України за можливість проводити освітні заходи в такий буремний час. Наші героїчні  воїни на межі людських можливостей протягом дев’яти місяців повномасштабної війни виборюють нашу свободу. Вони стійко захищають не лише мир в України, а й свободу всієї Європи від агресора. Низький вам уклін, наші воїни, і величезна вдячність!

Вдячні партнерам Форуму: Центр Разумкова, Lantmannen Axa, Coca Cola.

Україна працює. Кожен бізнес укріплює тил. Корпоративні комунікацї виконують важливу місію на інформаційному фронті. Нам важливо розуміти стратегію перемоги і подальшу стратегію відбудови і розвитку української держави, в яку бізнес системно інтегрований.

Отже, колеги, тримаймо стрій і разом наближаємо перемогу України!

 

На форумі також відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022».

На розгляд журі було подано 45 корпоративних проектів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями: “ДТЕК Енерго”, “Фармак”, “АСІНО Україна”, Lantmannen AXA, “Нова пошта”, ПУМБ, Група компаній Ferrexpo, Carlsberg Ukraine, “Інтерпайп”, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, “TEДІС Украіна”, “Сингента”, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, “Укрзалізниця”, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, PrintStore Group та інші.

Членами журі конкурсу у цьому році виступили: Оксана Тодорова, президент АКМУ; Євген Веліканов, генеральний директор iPay.ua; Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications; Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій; Марія Бородай, незалежний консультант з  комунікацій; Максим Білявський, кандидат технічних наук, незалежний директор наглядової ради ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат».

Ґран-прі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” нагороджені корпоративні проекти:

BestCorpMediaUkraine2022

Переглянути роботи учасників конкурсу та результати рейтингу

 

Також серед учасників форуму відбувся розіграш призів і ексклюзивних подарунків.

Дякуємо за співпрацю інформаційним партнерам заходу: Група компаній Advanter Group, creativity.ua, онлайн-журнал «Українки» ukrainky.com.ua.

Оргкомітет форуму:   corpmedia.com.ua    +38 067 980 5259     oksana.todorova@gmail.com

Переглянути відео з форуму ви можете на каналі Асоціації CorpMediaUkraine: https://www.youtube.com/channel/UC339aoLBUJdzRkVp3r6pZgA

 

 

Читайте також публікації Форуму 2021 року:

Ознайомитись із тезами панельної дискусії «Тренди 2021».

Ознайомитись із тезами панельної дискусії «Трансформаія 2020».

 

 

 

 

 

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

***
1305

Особисті практики, що підвищують енергію від лідерів думок

Про корпоративні традиції, особисті ритуали, конкретні практики для підтримки ресурсного стану і підвищення енергії розповідають лідери думок: Оксана Тодорова, Артур Лупашко, Наталія Єремєєва, Ростислав Вовк, Оксана Аккерман, Якоб Ааруп-Андерсен, Олена Ведмідь.

📣📣📣
2488

Проєкти конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2025»

Для реєстрації у конкурсі 2025 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

***
1715

ЗГАДАЙ, ЯК УСЕ ПОЧИНАЛОСЬ… Історії про початок кар’єри

Надихаємось, дізнаємось цікаву інформацію. Свої історії про початок кар'єри надіслали наші колеги: Ірина Пискур, Мирослава Войціцька, Дарія Макарова, Людмила Калініченко, Ірина Антоненко, Віка Петришак, Ярослава Терещенко, Тарас Грицак, Олександра Артемова, Юлія Ткаченко, Анфіса Сіньова, Віта Гольдман, Антон Бабенко, Катерина Бас, Ольга Ліщина, Олександр Саакянц та ін.

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна