Підсумки конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022”
Розпочато прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2023". Для реєстрації у конкурсі 2023 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.
Український бізнес працює. Другий економічний фронт продовжує підтримувати стійкість країни. Фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час, реалізують видатні проєкти, а також знаходять час і натхнення усвідомити набутий досвід і ділитись здобутками з колегами на професійних конкурсах і практичних форумах. Українці непереможні, бо навіть у воєнних обставинах – періодичниому відключенні світла, тепла і зв`язку продовжують створювати креативні проєкти, наповнені українськими сенсами – волі до перемоги, віри, єдності, силі духу, дотепного гумору.
На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022», в БЦ «Європа Плаза» в Києві відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022».
Фотоальбом:
https://www.facebook.com/media
Организатор Асоціація корпоративних медіа України проводить конкурс вже сімнадцятий рік поспіль. На розгляд членів журі було представлено 45 корпоративних проектів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями:
“ДТЕК Енерго”, “Фармак”, “АСІНО Україна”, Lantmannen AXA, “Нова пошта”, ПУМБ, Група компаній Ferrexpo, Carlsberg Ukraine, “Інтерпайп”, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, “TEДІС Украіна”, “Сингента”, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, “Укрзалізниця”, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, PrintStore Group та інші.
Переможці та номінанти щорічного національного рейтингу корпоративних медіа України.
Ґран-прі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” нагороджені корпоративні проєкти:
“АСІНО УКРАЇНА” – корпоративний проєкт Сторінка соцпроєкту Acino “Твій безмежний світ”
“ПУМБ” – корпоративний проєкт Life Saving Merch @lifesavingmerch
Lantmannen AXA – дайджест Lantmannen Times
“Фармак” – журнал Farmak Life
Група компаній Ferrexpo – звіт про відповідальне ведення бізнесу FERREXPO PLC 2021
“Нова пошта” – корпоративний проєкт facebook.com/NPhumanitarian
Carlsberg Ukraine – сторінка instagram.com/carlsbergukraine
“АрселорМіттал Кривий Ріг” – корпоративний фільм “Все переплавимо”
“ТЕДІС Україна” – чат-бот ITed
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний сайт ukrsibbank.com
“ДТЕК Енерго” – сторінка facebook.com/dteklates
PrintStore Group – новорічний сувенір “Йога єднає”
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН niche concept – книга “Писана краса. Історія макіяжу”
“Сингента” – календар Syngenta & Ukrainer 2023
“Укрзалізниця” – проєкт “Потяг до перемоги”
“Інтерпайп” – календар “Переможний 2023”
Група компаній Ferrexpo – корпоративне видання “Гірник”
Carlsberg Ukraine – журнал “Пивовар”
“АрселорМіттал Кривий Ріг” – корпоративне видання “Металург”
“Нова пошта” – сувенир “Сувенірна брендована продукція”
“АСІНО УКРАЇНА” – календар “Авторський календар Acino”
“Інтерпайп” – сувенір “Набір Brave Set”
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт про управління UKRSIBBANK 2021
Carlsberg Ukraine – звіт зі сталого розвитку Carlsberg Ukraine 2021
“Фармак” – фільм “Як виглядає сучасна українська фармацевтика? Віртуальна екскурсія «Фармаком», яка захоплює”
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – сторінка facebook.com/ukrsibbank
“ДТЕК Енерго” – корпоративний телеграм-канал DTEK Energy
Lantmannen AXA – корпоративний канал tiktok.com/@lantmannen_ua
“Нова пошта” – корпоративне Telegram-середовище Нової пошти
“Фармак” – корпоративний портал Work place
“АСІНО УКРАЇНА” – фільм “Діяльність Acino у воєнний час”
“Інтерпайп” – фільм “Корпоративний штаб допомоги ІНТЕРПАЙП”
II місце конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” посіли корпоративні проєкти наступних компаній:
“ТЕДІС Україна” – дайджест “TEDIS NEWS”
“ПУМБ” – сторінка в fb facebook.com/pumbua
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – звіт КСВ Звіт з корпоративної соціальної відповідальності 2021
“Нова пошта” – електронне видання “Нова пошта News” (+ додатковий формат Нова пошта LIFE)
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН Niche Concept – сторінка в facebook.com/JanNicheConcept
“АСІНО УКРАЇНА” – корпоративний відеопроєкт Серія відео флешмобів Acino “Дякую за працю” та “Наші мрії”
“ТЕДІС Україна” – календар “10 років в Компанії – це…”
Група компаній Ferrexpo – корпоративний фільм “Жнива під час війни”
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний фільм People First
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН Niche Concept – сторінка instagram.com/jan_niche_concept
III місце конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” посіли корпоративні проєкти наступних компаній:
Lantmannen AXA – корпоративний фільм “Культура, яка пройшла випробування війною”
PrintStore Group – сторінка facebook.com/PrintStore.com.ua
Вітаємо переможців і кожного учасника конкурса.
Дякуємо за вашу героїчну працю, наполегливість і професійність. Продовжуємо працювати. Наближаємо перемогу України!
Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2023» можна тут
***** РЕЄСТРАЦІЯ КОНКУРСАНТА 2022 *****
Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:
facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube
До составу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України
Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022»
Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:
facebook PDF-верстки PDF-презентации YouTube
До состава членів журі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України” входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники бізнесу, видавці, практикуючі PR-фахівці.
Организатор конкурса: Асоціація корпоративних медіа України
Участники конкурса «Найкраще корпоративне медіа України 2022»
категорія корпоративний журнал
.
• Жан Niche Concept – корпоративний журнал “МОДНО”
сектор економіки – мережа магазинів нішевої парфумерії та косметики
рік заснування – 2006
формат – А4
об’єм – 98 стор.
тираж – 3 000 екз.
періодичність випуску – раз на рік
регіони розповсюдження – Одеса, Київ, Львів, Дніпро, Харків, Миколаїв
цільова аудиторія – клієнти компанії
.
• АТ “ПУМБ” – журнал “Народний банкір”
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2016
формат – А4
об’єм – 24
наклад – 14 000
періодичність випуску – 1р/3міс
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – клиєнты банку
.
• ТЕДІС Україна – корпоративний дайджест TEDIS NEWS
сектор економіки – FMCG-дистрибуція
рік заснування – 2018
формат – А4
об’єм – 4 сторінки
періодичність випуску – до березня 2022 р. – щоквартально, після – щомісячно
регіони розповсюдження – 32 філії по всій Україні
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Lantmannen AXA – корпоративний дайджест Lantmannen Times
сектор економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2015
формат – 200х265
об’єм – 12 ст.
періодичність випуску – щомісяця
наклад – 20
регіони розповсюдження – офіси компанії: м. Київ, м. Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери
категорія корпоративне видання
.
• АТ «Фармак» – корпоративний журнал Farmak Life
сектор економіки – фармацевтична компанія
рік заснування – 2021
формат – А4, виходить друком та в електронному вигляді
об’єм – 36 стор.
тираж – 900 екз.
періодичність випуску – 1р/3міс.
регіони розповсюдження – Київ, Шостка. У цих місцях зосереджені виробничі потужності компанії «Фармак». В електронному вигляді поширюється через електронні пошти та внутрішню соціальну мережу Workplace. Також видання перекладається російською мовою для поширення онлайн серед представництв компанії (Казахстан, Узбекистан, Киргизстан)
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Carlsberg Ukraine – корпоративний журнал “Пивовар”
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2001
формат – А4
об’єм – 48 стор.
тираж – 1 000 екз.
періодичність випуску – 3 рази на рік
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Група компаній Ferrexpo – корпоративна газета “Гірник”
сектор економіки – гірничодобувна промисловість
рік заснування – 2002
формат – А3
об’єм – 12 стор.
тираж – 3 000 екз.
періодичність випуску – 1р/1міс.
регіони розповсюдження – Горішні Плавні, Кременчуцький р-н
цільова аудиторія – працівники підприємств групи Ferrexpo, місцеві громади
.
• “Нова Пошта” – електронне видання “Нова пошта News” + додатковий формат “Нова пошта LIFE”
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2019
формат – А4
об’єм – 10-20 стор.
наклад – розсилка на 30+ тисяч адрес
періодичність випуску – раз на тиждень; раз на місяць замість звичайного новинного виходить Нова пошта LIFE, де публікується менше новин, більше історій наших співробітників, більш позитивний формат
регіони розповсюдження – Україна, а також наші співробітники у Молдові та у Польщі
цільова аудиторія – співробітники Національної та франчайзингової мереж Нової пошти
.
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – електронне видання «Металург»
сектор економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 1952
формат – починаючи з серпня 2019 року газета почала виходити виключно українською мовою. З 24 лютого 2022 року газету було переформатовано в електронні інформаційні випуски. А з березня, незважаючи на воєнний стан, запрацював сайт газети «Металург» – повноцінне цифрове медіа. На сайті також вживлений додаток – Подкаст «Металургу».
об’єм – для електронних розсилок також існує pdf-версія газети «Металург» з рухомою кількістю сторінок
періодичність випуску – новини на сайті оновлюються щодня
регіони розповсюдження – м.Кривий Ріг, регіон та Україна
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону, країни, партнери, зацікавлені сторони
категорія корпоративний проєкт
.
• Credit Agricole Bank – корпоративный проект «Амбассадоры Креди Агриколь»
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2021
формат – проект по вовлечению сотрудников банка в построение бренда работодателя Креди Агриколь.
Идея: популяризовать бренд Креди Агриколь с помощью лояльности сотрудников.
Концепт: главная сила банка – это его сотрудники. Они – движущая сила, драйверы инноваций, создатели проектов. Амбассадоры Креди Агриколь – это возможность проявить свою креативность, желание помогать обществу и планете, а также стать лицом бренда.
целевая аудитория – внешняя: потенциальные сотрудники банка, партнеры и клиенты; внутренняя: все сотрудники банка: главный офис + сеть по Украине
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт “Дякую за працю” та “Наші мрії”
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2022
формат – серія відео флешмобів: “Дякую за працю” – 5 серій за участі співробітників і 1 відео за участі українських зірок, формат mp4; Відео “Наші мрії” – 2 серії формату mp4
об’єм – від 2 до 5 хв.
регіони розповсюдження – глобальне поширення серед співробітників Групи компаній Acino та аудиторії в соцмережі Facebook
цільова аудиторія – внутрішні та зовнішні стейкхолдери
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт “Твій безмежний світ”
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 28.02.2021
формат – сторінка соцпроєкту у мережі facebook
об’єм –
регіони розповсюдження – глобальне поширення серед співробітників Групи компаній Acino та аудиторії в соцмережі Facebook
цільова аудиторія – зовнішні стейкхолдери
категорія корпоративний сайт
.
• АТ «Фармак» – корпоративний сайт farmak.ua
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2018
формат – корпоративний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі зареєстровані користувачі
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційний сайт ukrsibbank.com
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – перший сайт – більше 20 років, крайнє оновлення – 2022
формат – офіційний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти, що обслуговуються в банку, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники перевіряючих органів тощо
.
• Агентство Univest Creative – сайт creative.univest.ua
сектор экономики – креативное агентство
год основания – 2014
формат – корпоративный сайт
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – существующие и потенциальные клиенты, партнеры
.
• PrintStore Group – сайт printstore.com.ua
сектор економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2008
формат – корпоративний сайт, калькулятор замовлень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі користувачі, зацікавлені в інформації про послуги компанії, існуючі та потенційні клієнти
категорія корпоративний портал
.
• АТ «Фармак» – корпоративний портал Work place
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2019
формат – внутрішня соціальна мережа
регіони розповсюдження – до мережі під’єднані співробітники компанії «Фармак» в Україні і з міжнародних представництв
цільова аудиторія – співробітники компанії
категорія корпоративний чат-бот
.
• ТЕДІС Україна – чат-бот ITed
сектор економіки – FMCG-дистрибуція
рік заснування – 2021
формат – чат-бот для месенджерів Telegram та Viber
об’єм – щоденне оновлення, 3-4 рази
регіони розповсюдження – 32 філії по всій Україні
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний Цифровий помічник – AcinoBot
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2020
формат – мобільний застосунок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
категорія корпоративний календар
.
• “ІНТЕРПАЙП” – корпоративний фільм “Корпоративний штаб допомоги ІНТЕРПАЙП”
сектор економіки – промисловість
рік заснування –
формат –
об’єм –
наклад –
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – співробітники та клієнти, партнери, гості
.
• “ІНТЕРПАЙП” – корпоративний cувенір “Набір Brave Set”
сектор економіки – промисловість
рік заснування –
формат – шкарпетки у колаборації з українськими брендами
об’єм – набір з трьох дизайнів
наклад –
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – клієнти, партнери, гості
.
• “ІНТЕРПАЙП” – корпоративний календар “Переможний 2023”
сектор економіки – промисловість
рік заснування –
формат – 12 х 12 см
об’єм – 14 листів
наклад –
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – співробітники та клієнти, партнери, гості
.
• “ТЕДІС Україна” – календар “10 років в Компанії – це…”
сектор економіки – FMCG-дистрибуція
рік заснування – 2011
формат – 24х16 см
об’єм – 7 стор.
тираж – 500 екз.
регіони розповсюдження – 32 філії по всій Україні
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• Компанія «Сингента» – корпоративний календар Syngenta & Ukrainer 2023
сектор економіки – аграрний
рік заснування – 2012
формат – А3
об’єм – 13 стор.
наклад – 3 187 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – аграрії
категорія корпоративна сторінка в instagram
.
• ПАО “ПУМБ” – cторінка instagram.com/lifesavingmerch «Ми однієї крові»
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – соціальний проєкт «Ми однієї крові» задля підтримки українських виробників і арту, просування донорства в Україні, закупівлі кровоспинних засобів для військових, доставки крові в гарячі точки для поранених
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – небайдужі українці, які хочуть підтримувати економіку та ЗСУ, клієнти та співробітники банку
.
• Carlsberg Ukraine – cторінка instagram.com/carlsbergukraine
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2021
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – cпоживачі, партнери
.
• “Нова Пошта” – сторінка instagram.com/novaposhta.official/
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2015
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії
.
• METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ – мобільний застосунок
“Моя безпека”
сектор економіки – вуглевидобування, шахтне будівництво
рік заснування – 2021
формат –
регіони розповсюдження – Донецька область
цільова аудиторія – співробітники ШУ «Покровське», підприємств-партнерів
категория корпоративная страница в fb
.
• АТ «Фармак» – сторінка facebook.com/farmak.ua
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2017
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – гості компанії, партнери, фармацевти, медики, студенти та всі зацікавлені сторони
.
• ПАО “ПУМБ” – бізнес сторінка facebook.com/pumbua
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2013
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії
.
• Корпорация “Биосфера” – страница facebook.com/biosphere.corporation
сектор экономики – FMCG
год основания – 2010
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – потребители; партнёры/потенциальные партнёры; инвесторы; журналисты; НГО; потенциальные/текущие сотрудники
.
• PrintStore Group – страница facebook.com/PrintStore.com.ua
сектор экономики – полиграфические услуги
год основания – 2008
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи fb, заинтересованные в информации об услугах компании, существующие и потенциальные клиенты
.
• “Нова Пошта” – сторінка facebook.com/Nphumanitarian
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2022
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – волонтери та активісти
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційна сторінка facebook.com/ukrsibbank
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – більше 10 років
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти, що обслуговуються в банку, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники перевіряючих органів тощо
.
• Жан Niche Concept – facebook.com/JanNicheConcept
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических магазинов
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи, заинтересованные в информации о нишевой парфюмерии, существующие и потенциальные клиенты
.
• SABONA – pack atelier – facebook.com/SABONApackatelier
сектор экономики – производство картонной и бумажной упаковки
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи, заинтересованные в информации о креативной упаковке, существующие и потенциальные клиенты
категория корпоративний звіт
.
• Група компаній Ferrexpo – звіт про відповідальне ведення бізнесу FERREXPO PLC 2021
сектор економіки – гірничодобувна промисловість
рік заснування – 2015
формат – PDF; українська, англійська мова
об’єм – 104 стор.
періодичність випуску – 1р/1рік
регіони розповсюдження – Україна, зарубіжжя
цільова аудиторія – акціонери, працівники підприємств групи Ferrexpo, партнери, місцеві громади та інші зацікавлені сторони
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт про управління 2021
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – електронна версія
об’єм – 36 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – акціонери, контролюючі органи та всі зацікавлені особи
.
• АТ «Укрзалізниця» – корпоративний проєкт “Потяг до перемоги”
сектор економіки – транспорт, залізничні перевезення
рік заснування – 2022
формат –
об’єм –
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – cпівробітники компанії, інвестори, партнери в області перевезень, клієнти сервісу вантажних перевезень, пасажири, підрядники та постачальники, акціонери, державні органи, фінансові кредитні інститути, міжнародні організації, журналісти, представники громадських організацій
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – звіт корпоративно-соціальної відповідальності 2021
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – електронна версія
об’єм – 62 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – фахівці, котрі займаються КСВ
категорія корпоративний фільм
.
• Група компаній Ferrexpo – корпоративний фільм «Жнива під час війни»
сектор економіки – гірничодобувна промисловість
рік заснування – 2018
формат – mp4, корпоративне відео
об’єм – 2 хв 21 сек.
регіони розповсюдження – Україна, зарубіжжя
цільова аудиторія – акціонери, працівники підприємств групи Ferrexpo, партнери, місцеві громади та інші зацікавлені сторони
.
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративний фільм “Все переплавимо”
сектор економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2021
формат – Усім сильним та незламним присвячується. Кожному, хто став воїном світла. Хто захищає свій фронт. Це присвята тим, кого не зламати та не скорити, у чиїх жилах тече сталева кров. Особливим людям – гірникам та металургам Кривбасу, захисникам України на воєнному і промисловому фронтах. Голоси, руки та вміння #АрселорМітталКривийРіг – у цьому ролику. А ще – наша безмежна вдячність і повага металургам і гірникам нашого підприємства і всієї України. Передаємо вітання та тиснемо руку колегам, які захищають наш спокійний сон під кулями. Кажемо «дякую, друже» тим, хто залишився на підприємстві, видобуває руду чи варить сталь. Кожен важливий. Кожен на своєму місці. Скрутні часи пройдуть. Настане новий день, в якому Перемога буде за нами. Ми відбудуємо країну. Ми все переплавимо!
Важливо: відео створене виключно силами служби комунікацій та працівників підприємства, без залучення підрядників.
об’єм – 04 хв.33 сек
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону, України, партнери, зацікавлені сторони
.
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний фільм People First
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – фільм про соціальну програму підтримки у період воєнного стану
об’єм – 2 хв 55 сек.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники UKRSIBBANK та зовнішня аудиторія
.
• CITYHOTEL – корпоративний фільм MATISSE On the top of delicate taste
сектор економіки – готельний бізнес
рік заснування – 2021
формат – відеоролик
об’єм – 1 хв., 2 раза на рік
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – широкий загал, жителі Києва з достатком середній +, гості готелю, корпоративні клієнти
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний фільм «Привітання з Днем Незалежності України»
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – відео МР4
об’єм – 02:37 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники та зовнішні стейкхолдери
.
• Lantmannen AXA – корпоративний фільм «Про Культуру Health&Safety»
сектор економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2022
формат – МР4
об’єм – 2 хв 27 сек
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери та українська спільнота
.
• Lantmannen AXA – корпоративний дайджест Lantmannen Times
сектор економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2015
формат – 200 х 265 мм, PDF
об’єм – 12-16 стор.
наклад – 30 штук + розміщення електронної редакції в корпоративній групі Facebook LoveLantmannen
періодичність випуску – 1р/міс.
регіони розповсюдження – Бориспіль, Київ
цільова аудиторія – працівники компанії
категорія корпоративна книжка
.
• Жан Niche Concept – корпоративна книжка “Писана краса. Історія макіяжу”
сектор економіки – мережа магазинів нішевої парфумерії та косметики
рік заснування – 2018
формат – 210х260 мм
об’єм – 240 стор.
тираж – 1 000 екз.
регіони розповсюдження – Україна, зарубіжжя
цільова аудиторія – клієнти, партнери
.
• “Нова Пошта” – корпоративна книжка “Троль, велетун і диво-автівка”
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2020
формат – 20 х 20 см
об’єм – 44 стор.
наклад – 27 000
періодичність випуску – 1 книга; 19 грудня 2021 року заплановано вихід другої книги
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – діти співробітників
.
• Корпорація “Біосфера” – корпоративний сувенір книга для дітей «Вимельбух»
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2020
формат – 173х205 мм
об’єм – 18 стор + обкладинка
наклад – 1 380 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники та партнери корпорації
категорія корпоративний сувенір
.
• “Aciнo Україна” – корпоративний сувенір “Серія новорічних фотокниг”
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2016-2019
формат – 30 х 30 см
об’єм – Обкладинка 2 стр, кількість сторінок внутрішнього блоку варіюється в залежності від обсягу контенту: від 28 до 64 стр.
наклад – 600-900 екз.
регіони розповсюдження – Україна, СНД
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• PrintStore Group – сувенір «Новорічний подарунок 2022»
сектор економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – набір з календарем, рушником, милом та поліграфієй
тираж – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній
.
• PrintStore Group – сувенір «Новорічний подарунок 2022»
сектор економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – набір з календарем, рушником, милом та поліграфієй
тираж – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній
.
• “Нова Пошта” – корпоративнийкнижка “Троль, велетун і диво-автівка”
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2020
формат – 20 х 20 см
об’єм – 44 стор.
наклад – 27 000
періодичність випуску – 1 книга; 19 грудня 2021 року заплановано вихід другої книги
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – діти співробітників
Продолжается прием корпоративных проектов для участия в конкурсе “Лучшее
корпоративное медиа Украины 2022”.
Для быстрой регистрации заполните форму ниже. Мы свяжемся с вами и поможем с оформлением заявки и подготовкой пакета документов для оргкомитета конкурса.
Оформить заявку для участия в конкурсе «Лучшее корпоративное медиа Украины 2022» можно здесь
***** РЕГИСТРАЦИЯ КОНКУРСАНТА 2022 *****
Конкурсные работы “Лучшее корпоративное медиа Украины” на ресурсах Ассоциации корпоративных медиа:
facebook PDF-верстки PDF-презентации YouTube
В состав членов жюри конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины» входят признанные эксперты из сферы маркетинговых коммуникаций, собственники, издатели, практикующие PR-специалисты.
Организатор конкурса: Ассоциация корпоративных медиа Украины
Український бізнес працює. Другий економічний фронт продовжує підтримувати стійкість країни. Фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час, реалізують видатні проєкти, а також знаходять час і натхнення усвідомити набутий досвід і ділитись здобутками з колегами на професійних конкурсах і практичних форумах. Українці непереможні, бо навіть у воєнних обставинах – періодичниому відключенні світла, тепла і зв`язку продовжують створювати креативні проєкти, наповнені українськими сенсами – волі до перемоги, віри, єдності, силі духу, дотепного гумору.
На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022», в БЦ «Європа Плаза» в Києві відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022».
Фотоальбом:
https://www.facebook.com/media
Организатор Асоціація корпоративних медіа України проводить конкурс вже сімнадцятий рік поспіль. На розгляд членів журі було представлено 45 корпоративних проектів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями:
“ДТЕК Енерго”, “Фармак”, “АСІНО Україна”, Lantmannen AXA, “Нова пошта”, ПУМБ, Група компаній Ferrexpo, Carlsberg Ukraine, “Інтерпайп”, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, “TEДІС Украіна”, “Сингента”, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, “Укрзалізниця”, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, PrintStore Group та інші.
Переможці та номінанти щорічного національного рейтингу корпоративних медіа України.
Ґран-прі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” нагороджені корпоративні проєкти:
“АСІНО УКРАЇНА” – корпоративний проєкт Сторінка соцпроєкту Acino “Твій безмежний світ”
“ПУМБ” – корпоративний проєкт Life Saving Merch @lifesavingmerch
Lantmannen AXA – дайджест Lantmannen Times
“Фармак” – журнал Farmak Life
Група компаній Ferrexpo – звіт про відповідальне ведення бізнесу FERREXPO PLC 2021
“Нова пошта” – корпоративний проєкт facebook.com/NPhumanitarian
Carlsberg Ukraine – сторінка instagram.com/carlsbergukraine
“АрселорМіттал Кривий Ріг” – корпоративний фільм “Все переплавимо”
“ТЕДІС Україна” – чат-бот ITed
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний сайт ukrsibbank.com
“ДТЕК Енерго” – сторінка facebook.com/dteklates
PrintStore Group – новорічний сувенір “Йога єднає”
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН niche concept – книга “Писана краса. Історія макіяжу”
“Сингента” – календар Syngenta & Ukrainer 2023
“Укрзалізниця” – проєкт “Потяг до перемоги”
“Інтерпайп” – календар “Переможний 2023”
Група компаній Ferrexpo – корпоративне видання “Гірник”
Carlsberg Ukraine – журнал “Пивовар”
“АрселорМіттал Кривий Ріг” – корпоративне видання “Металург”
“Нова пошта” – сувенир “Сувенірна брендована продукція”
“АСІНО УКРАЇНА” – календар “Авторський календар Acino”
“Інтерпайп” – сувенір “Набір Brave Set”
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт про управління UKRSIBBANK 2021
Carlsberg Ukraine – звіт зі сталого розвитку Carlsberg Ukraine 2021
“Фармак” – фільм “Як виглядає сучасна українська фармацевтика? Віртуальна екскурсія «Фармаком», яка захоплює”
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – сторінка facebook.com/ukrsibbank
“ДТЕК Енерго” – корпоративний телеграм-канал DTEK Energy
Lantmannen AXA – корпоративний канал tiktok.com/@lantmannen_ua
“Нова пошта” – корпоративне Telegram-середовище Нової пошти
“Фармак” – корпоративний портал Work place
“АСІНО УКРАЇНА” – фільм “Діяльність Acino у воєнний час”
“Інтерпайп” – фільм “Корпоративний штаб допомоги ІНТЕРПАЙП”
II місце конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” посіли корпоративні проєкти наступних компаній:
“ТЕДІС Україна” – дайджест “TEDIS NEWS”
“ПУМБ” – сторінка в fb facebook.com/pumbua
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – звіт КСВ Звіт з корпоративної соціальної відповідальності 2021
“Нова пошта” – електронне видання “Нова пошта News” (+ додатковий формат Нова пошта LIFE)
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН Niche Concept – сторінка в facebook.com/JanNicheConcept
“АСІНО УКРАЇНА” – корпоративний відеопроєкт Серія відео флешмобів Acino “Дякую за працю” та “Наші мрії”
“ТЕДІС Україна” – календар “10 років в Компанії – це…”
Група компаній Ferrexpo – корпоративний фільм “Жнива під час війни”
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний фільм People First
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН Niche Concept – сторінка instagram.com/jan_niche_concept
III місце конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” посіли корпоративні проєкти наступних компаній:
Lantmannen AXA – корпоративний фільм “Культура, яка пройшла випробування війною”
PrintStore Group – сторінка facebook.com/PrintStore.com.ua
Вітаємо переможців і кожного учасника конкурса.
Дякуємо за вашу героїчну працю, наполегливість і професійність. Продовжуємо працювати. Наближаємо перемогу України!
Начинается прием корпоративных проектов для участия в конкурсе “Лучшее
корпоративное медиа Украины 2023”.
Для быстрой регистрации заполните форму ниже. Мы свяжемся с вами и поможем с оформлением заявки и подготовкой пакета документов для оргкомитета конкурса.
Оформить заявку для участия в конкурсе «Лучшее корпоративное медиа Украины 2023» можно здесь
***** РЕГИСТРАЦИЯ КОНКУРСАНТА 2023 *****
Конкурсные работы “Лучшее Корпоративное Медиа Украины” на ресурсах Ассоциации корпоративных медиа:
facebook PDF-верстки PDF-презентации YouTube
В состав членов жюри конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины» входят признанные эксперты из сферы маркетинговых коммуникаций, собственники, издатели, практикующие PR-специалисты.
Организатор конкурса: Ассоциация корпоративных медиа Украины