466

FADO – інженерна сантехінка на роки

учасник конкурсу "Найкраще корпоративне медіа України 2024" - корпоративний art-календар подорожей у часі від Gusev Art Lab для бренду FADO

Сила будь-якого інструменту комунікації залежить від інсайту та ідеї, яка лежить в основі. Так з будь-якими кейсами, в тому числі навіть зі звичними нам календарями. Команда Gusev Art Lab разом з брендом інженерної сантехніки FADO також розпочали цей рік з календаря. Його особливість полягає у тому, що він дозволяє подорожувати часом.

Інсайт та ідея

Корпоративна кар'єраБренд FADO – один з провідних виробників інженерної сантехніки, як, наприклад, запірна арматура, трубні системи, шланги, системи теплої підлоги тощо. Продукти цього бренду допомагають закрити потреби при проектуванні та інсталяції систем опалення, водо- та газопостачання. Місія компанії – створювати інженерні системи на роки з якими немає проблем.

Звідси й почався пошук інсайтів. Команда Gusev Art Lab запропонувала зазирнули у далеке-далеке майбутнє бренду, адже FADO – це продукція на довгі роки. Водночас туди додали розважливий інженерний розум, що є основою ідентичності бренду. У цьому майбутньому головним рушієм еволюції слугують сміливі ідеї, що втілюються системно та безупинно. А фундаментальним критерієм для будь-яких змін виступає надійність та довговічність.

Артем Гусєв, засновник та креативний керівник лабораторії:

«Нове позиціонування бренду FADO надихнуло нас на розширення його меж через футуристичне бачення майбутнього. В календарі ми розказуємо історію розвитку технократичного суспільства та його еволюцію разом з довговічними інженерними рішеннями. Фантазуємо на тему підкорення космосу і надихаємо на подальший розвиток».

Втілення

Всі ілюстрації для проєкту створила дизайнерка Марія Пащенко. Кожна ілюстрація містить у собі різні елементи інженерних систем і водночас втілює ідею майбутнього сміливих ідей FADO. Нерідко демонструючи цілком впізнавані побутові та клієнтоорієнтовані сенси.

Марія Пащенко, графічна експериментаторка в Gusev Art Lab

«Під час створення ілюстрацій я відчувала себе творцем інженерного футуристичного всесвіту. А завдяки змісту, формам та кольорам буде дуже приємно споглядати на цей витвір протягом всього року. Це саме той проєкт, про який хочеться розповідати та показувати іншим».

Іван Ніжнік, CMO в FADO:

«Для мене, як маркетолога, який працює із брендами, одне із ключових завдань – побудова зрозумілої та цікавої комунікації зі споживачем. Адже бренд весь час має тримати у фокусі потреби клієнта, бути чесним із ним і транслювати свою корисність. Як тільки цей ментальний зв’язок втрачається, тебе або не зрозуміють, або тобі не повірять. 2023 рік став для бренду важливим кроком на шляху побудови знання та іміджу, адже він вперше за 15 років вийшов з масштабною комунікацією до споживацької аудиторії. Закладаючи фундамент для наступних проявів, найближчі роки важливо генерувати якісний контент, що буде легко сприйматися та запам’ятовуватися. І арт-календар «Інженерна сантехінка на роки» саме такий. Проєкт реалізовано з Gusev Art Lab і це вже другий спільний проєкт, який отримав від нас високу оцінку. У календаря двозадачна мета: з одного боку він став ключовим елементом подарункового сету для клієнта до Нового року, з іншого – це професійний контент для побудови того самого ментального діалогу, через який він включатиме FADO до свого «initial consideration set» при виборі інженерної сантехніки. На тлі сьогоденних реалій отримувати задоволення від творчого тандему команд агенції і замовника – беззаперечно важливо і ціннісно. Дякую всім за круту роботу!»

Календар став не першою спільною роботою команди Gusev Art Lab та компанії FADO. Наприкінці минулого року креативники оновили ідентичність бренду, прагнучи передати преміальний характер та системність інженерних рішень FADO через їхню продукцію.

 

Джерело публікації: cases.media

 

Проєкти конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2024”

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

***
918

Особисті практики, що підвищують енергію від лідерів думок

Про корпоративні традиції, особисті ритуали, конкретні практики для підтримки ресурсного стану і підвищення енергії розповідають лідери думок: Артур Лупашко, Наталія Єремєєва, Ростислав Вовк, Оксана Аккерман, Якоб Ааруп-Андерсен, Олена Ведмідь.

***
1691

ЗГАДАЙ, ЯК УСЕ ПОЧИНАЛОСЬ… Історії про початок кар’єри

Надихаємось, дізнаємось цікаву інформацію. Свої історії про початок кар'єри надіслали наші колеги: Ірина Пискур, Мирослава Войціцька, Дарія Макарова, Людмила Калініченко, Ірина Антоненко, Віка Петришак, Ярослава Терещенко, Тарас Грицак, Олександра Артемова, Юлія Ткаченко, Анфіса Сіньова, Віта Гольдман, Антон Бабенко, Катерина Бас, Ольга Ліщина, Олександр Саакянц та ін.

⭐⭐⭐
637

Платформа для інфлюенс маркетингу

UGC – абревіатура, яка стала звичною в бізнес – комунікаціях. Але як компаніям знайти блогерів, що створюють якісний контент, а блогерам не писати сто-п’ятсот листів в компанії з пропозицією співпраці. Де і як їм зустрітись, щоб обговорити умови співпраці? Для вирішення цього питання і була створена спеціальна платформа blgr.com.ua. Про своє дітище розповідає Євгенія Лепеха.

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна