2937

Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2025”

Триває прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2025". Для реєстрації у конкурсі заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

Ознайомитись з регламентом і оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2025» можна тут

***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2025 *****

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-презентації YouTube

До складу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Організатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України 

Український бізнес працює. Фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час, реалізують видатні проєкти, а також знаходять час і натхнення усвідомити набутий досвід і ділитись здобутками з колегами на професійних конкурсах і практичних форумах. Українці непереможні, бо навіть у воєнних обставинах – періодичному відключенні світла, тепла і зв`язку продовжують створювати креативні проєкти, наповнені українськими сенсами – волі до перемоги, віри, єдності, силі духу, дотепного гумору.



Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2025»
       

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-презентації YouTube

До складу членів журі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України” входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники бізнесу, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Організатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України

Проєкти конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2025»



категорія “корпоративний журнал”



.
carlsberg
• Carlsberg Ukraine – корпоративний журнал «Пивовар»

галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2001 рік; до 2007 року мав іншу назву
формат – А4
об’єм – 55 стор.
наклад – 1 000 екз.
періодичність випуску – 2 рази на рік
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця, Дніпро
цільова аудиторія – співробітники компанії з усіх трьох заводів у Львові, Києві та Запоріжжі



.
synevo
• Сінево Україна – корпоративний журнал «Будь Здорова!»

галузь економіки – медична практика
рік заснування – 2012
формат – А5
об’єм – 36 стор.
наклад – не фіксований, до 120 000 екз.
періодичність випуску – 4 рази на рік
регіони розповсюдження – 150 міст у 22 областях України
цільова аудиторія – існуючі та потенційн клієнти та працівники компанії



категорія “галузеве видання”



.
universe
• Науково-популярне медіа Universe Space Tech – галузевий журнал Universe Space Tech

галузь економіки – видавництво
рік заснування – 2003
формат – 200*270 мм
об’єм – 112 стор.
наклад – 2 000 екз.
періодичність випуску – 2 рази на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – науковці, таланти з IT та стартапів, студенти, вчителі



категорія “корпоративне видання”



.
okko
• Мережа АЗК OKKO – корпоративне видання
 OKKO Longread

галузь економіки – паливний рітейл
рік заснування – 2019
формат – електронне видання
періодичність випуску – двічі на місяць
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники мережі ОККО, 10 000 осіб


<arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративна газета «Металург»

галузь економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 1952
формат – електронне корпоративне медіа. Газета «Металург» – один із головних інструментів внутрішніх комунікацій на підприємстві, який супроводжує та висвітлює всі проєкти, зміни та перетворення на підприємстві, як інструмент взаємодії та спілкування з мешканцями міста, донесення необхідної інформації та можливість створення позитивного та покращення іміджу підприємства серед працівників та містян. З травня 2022 року газета є повноцінним цифровим медіа, яке має свій сайт. На сайті також вживлені рубрики – Благодійність (де відображені проєкти Благодійного Фонду АМКР), Подкаст «Металургу».
об’єм – для читачів медіа також здійснюється електронна розсилка pdf-версії газети «Металург» з рухомою кількістю сторінок, щотижня
періодичність випуску – новини на сайті оновлюються щодня
регіони розповсюдження – м. Кривий Ріг, регіон та Україна
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону, країни, партнери, зацікавлені сторони



.
fora
• ТМ «ФОРА» – корпоративний журнал «Моя Фора»

галузь економіки – мережа супермаркетів із продуктами харчування
рік заснування – 2016
формат – А4, випускається в електронному форматі
об’єм – 50 стор.
періодичність випуску – два рази на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – 10 000 СУПЕРФОРІВЦІВ



.
nova
• Група компаній NOVA – корпоративна газета NovaNews

галузь економіки – повний спектр логістичних, фінансових і пов’язаних з ними послуг в Україні та за кордоном
рік заснування – 2020
формат – А1, спецвипуск з настільною грою, папір 150г/м2 мелований глянцевий, складається вчетверо.
об’єм – спецвипуск: ігрове поле форматом А1 всередині, 4 текстових сторінки А3 на зворотній стороні, де розташовані опис, правила, дати відкриття представництв та цікавинки про країни присутності групи NOVA.
періодичність випуску – традиційна газета виходить 1 раз на місяць. Ми робимо спецвипуски, які містять додаткові елементи – постери, календарі з роботами учасників фотоконкурсів, добірку історій, написаних співробітниками 2-3 рази на рік.
наклад – 15 800 примірників
регіони розповсюдження – Україна та країни присутності Nova Post у Європі
цільова аудиторія – працівники групи компаній NOVA та їхні родини, також для цього спецвипуску передбачене подарункове видання для зовнішніх аудиторій.



.
novapay
• NovaPay – корпоративне видання “Для своїх”

галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2021
формат – корпоративний журнал, створений у вигляді сайту-конструктору
періодичність випуску – 1 раз у квартал
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний журнал ACINO@YOU

галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2016
формат – A4, друкований і електроний
об’єм – 32 стор.
наклад – 500…1 000 екз.
періодичність випуску – 4 рази на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – внутрішні стейкхолдери



категорія “корпоративний проєкт”



.
novapay
• NovaPay – корпоративний проєкт NovaPay маркет

галузь економіки – фінанси
рік заснування проєкту – 2021
формат – корпоративний “магазин” для підвищення значимості професійних навчань і стимулювання команди
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії


<arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративний проєкт Виставка сучасного мистецтва «Сонце сходить на заході»

галузь економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2024
формат – виставка присвячена 90-річчю «АрселорМіттал Кривий Ріг і вшановує людей, які протягом багатьох років працювали на ньому, зробили свій внесок у розвиток країни, регіону та світу. Головна ідея проєкту: сучасне мистецтво важливе не тільки для молоді, але і для людей будь-якого віку, кожен може бути творцем. Ветерани й ветеранки у співавторстві з криворізькими митцями протягом місяця створили витвори сучасного мистецтва. Проєкт реалізований у партнерстві з Криворізьким центром сучасного мистецтва. Куратор – Костянтин Дорошенко.
Виставка тривала з 1 серпня до 8 вересня 2024 в м. Кривий Ріг.
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону та України, партнери, митці, діячі культури, зацікавлені сторони



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – соціальний корпоративний проєкт + чат-бот “БезуМОВНА підтримка”

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – проєкт мав ціль — підтримати клієнтів банку в переході на фінансову українську мову
об’єм – щодня з 22 червня 2023 по сьогодні, і будемо продовжувати проєкт БезуМОВНА підтримка 2.0
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – українці



.
darnitsa
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – корпоративний проєкт «Бути українцями – це наше» 

галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2023
формат – програма, що зміцнює національну свідомість та корпоративний дух
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії та їх родини


<arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративний проєкт «Сталева набережна»

галузь економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2024
формат – проєкт присвячений 90-річчю найбільшого гірничо-металургійного підприємства країни. «АрселорМіттал Кривий Ріг» зробив подарунок мешканцям міста і відкрив новий арт-простір, встановивши на набережній одного з міських парків 6 копій всесвітньо відомих споруд, які збудовані з використанням виробленої в «АрселорМіттал Кривий Ріг» сталі. Проєкт має освітню та культурну складову, щоб містяни більше дізнались про діяльність підприємства. На кожній споруді-копії є QR-код з інформацією про будівлю-оригінал на сайті Газети «Металург».
Відкриття арт-простору «Сталева набережна» відбулося 4 серпня 2024, в день 90-річчя АМКР.
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону та України, партнери, митці, діячі культури, зацікавлені сторони



.
metro
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт Каталог куті «Смак Різдва» 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2023
формат – Електронний каталог у форматі PDF
об’єм – 35 сторінок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії; клієнти



.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт «Вишита Краса. Зроби свою!»

галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – свято краси в Acino, що поєднало традиції минулого з інноваціями сьогодення в ексклюзивних Вишиванках власного дизайну
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
metro
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт «Тематичні тижні в METRO Україна» 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2024
формат – проєкт у межах внутрішніх корпоративних комунікацій
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний проєкт «Україна – місце для планів! Втілюємо разом!»

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – підвищення впізнаваності бренду і просування продуктів та послуг
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – існуючі та потенційні клієнти, партнери, крупний корпоративний бізнес, інвестори (залучення інвестицій у стале відновлення України), неурядові організації, професійні асоціації, співробітники банку та всі зацікавлені сторони



категорія “корпоративний портал”



.
sense
• Sense Bank – корпоративний портал Sense Space

галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2019
формат – корпоративний веб-сайт з адаптацією до мобільного пристрою
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку, близько 4000 чоловік, усіх підрозділів



.
darnitsa
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – внутрішня корпоративна соціальна мережа darnytsia.workplace  

галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2022
формат – корпоративний портал
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії



категорія “корпоративний календар”



.
viyar
• ТМ «ВіЯр» – корпоративний календар “Пишаємось нашими Захисниками”

галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2012
формат – 12 листів на кожен місяць з фото захисників та датовані відривні листи
наклад – 2 000 екз.
регіони розповсюдження – всі філії Компанії (16 філій в Україні)
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
viyar
• ТОВ «І.С.Ф. ГРУП» – корпоративний календар FADO

галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2023
формат – 14 листів А5 та А3
наклад – 600 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – замовники



категорія “корпоративна сторінка в instagram”



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – cторінка instagram.com/pumb.ua

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2017
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти та співробітники банку



.
viyar
• ТМ «ВіЯр» – cторінка instagram @viyarteam команда ВіЯр

галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2020
формат – сторінка в інстаграм
регіони розповсюдження – інтернет, 2392 підписника
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
axa
• Lantmannen AXA – cторінка instagram lantmannen_cerealia

галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2017
формат – сторінка в інстаграм, 2-3 публікації на тиждень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі



.
az
• Юридична компанія Arzinger – cторінка instagram instagram.com/arzinger.team

галузь економіки – юридичні послуги
рік заснування – 2023
формат – сторінка в інстаграм
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – студенти-правники, які можуть стати майбутніми стажерами; молоді юристи, які можуть стати потенційними співробітникам; співробітники компанії – внутрішній бренд роботодавця



категорія “корпоративний telegram”



.
fozzy
• Fozzy Group – корпоративний Телеграм-канал «Людяні комунікації» 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2022
формат – дописи у різноманітних форматах: текстові дописи, відео, опитування, прямі етери
об’ем – постинг у робочі дні понеділок-п’ятниця, 3-5 дописів щодня
регіони розповсюдження – Україна та країни, де наразі проживають наші працівники, здебільшого Європа
цільова аудиторія – офісні та лінійні працівники Холдингу, Сільпо, Логістики та інших бізнесів групи.



.
dtek
• ДТЕК Енерго – корпоративний Телеграм-канал “Ми на зв’язку!”

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – закритий телеграм-канал виключно для працівників одного з машинобудівного завода ДТЕК Енерго, майже 800 підписників
періодичність випуску – 9 публікацій щодня, крім вихідних
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії



категорія “корпоративна сторінка fb”



.
ulf
• Ukrlandfarming – сторінка у fb  Ukrlandfarming PLC

галузь економики – аграрний бізнес
рік заснування – 2016
формат – сторінка в соцмережі: відеороліки/пости/інфографіка
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – cпівробітники УЛФ. потенційні співробітники компанії, потенційні контрагенти, клієнти



.
ukrtelecom
• «Укртелеком» – сторінка  facebook.com/Ukrtelecom

галузь економики – телекомунікаційна компанія, найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні
рік заснування – 2019
формат – сторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – жінки, чоловіки, 25-65 років, вся Україна



.
ukrtelecom
• «Укртелеком» – корпоративний проєкт  «Казки під ялинку»

галузь економики – телекомунікаційна компанія, найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні
рік заснування – 2023
формат – 16 аудіоказок
регіони розповсюдження – вся Україна. Аудіоказки доступні до прослуховування на платформі MEGOGO безкоштовно
цільова аудиторія – діти і всі, хто потребує трішечки дива



.
ukrtelecom
• «Укртелеком» – сторінка  linkedin.com/company/ukrtelecom

галузь економики – телекомунікаційна компанія, найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні
рік заснування – 2020
формат – сторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – Вся Україна, Британія, Китай, Польща та ін.
цільова аудиторія – Керівництво і співробітники провідних українських та закордонних телеком-компаній, галузеві організації, ІТ, розробники програмного забезпечення, працівники компаній з галузей роздрібна торгівля, банківська справа, маркетинг та інші.



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – бізнес сторінка facebook.com/pumbua

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2011
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційна сторінка
facebook.com/ukrsibbank

галузь економіки – фінансова
рік заснування – більше 10 років
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти, що обслуговуються в банку, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники перевіряючих органів та всі зацікавлені сторони



.
darnitsa
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – cторінка facebook.com/darnytsia.company

галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2011
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – ЧЖ 18-55



.
sabona
• SABONA – pack atelier – 
facebook.com/SABONApackatelier

галузь економики – производство картонной и бумажной упаковки
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи, заинтересованные в информации о креативной упаковке, существующие и потенциальные клиенты



категорія “корпоративний звіт”



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт
про управління 2023

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – електронна версія
об’єм – 38 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – Існуючі та потенційні клієнти та партнери, корпоративні клієнти, інвестори, НБУ та всі зацікавлені сторони



.
nova
• Група компаній NOVA – звіт зі сталого розвитку
групи компаній NOVA – 2023

галузь економіки – повний спектр логістичних, фінансових і пов’язаних з ними послуг в Україні та за кордоном
рік заснування – 2016
формат – 210х250 мм
об’єм – 180 стор.
наклад – електронна версія на сайті та 200 примірників українською та англійською мовами
регіони розповсюдження – Україна та інши країни (ЄС)
цільова аудиторія – клієнти, інвестори, громадське суспільство, співробітники, уряд, міжнародні організації, журналісти та аналітики, студенти вишів тощо



.
az
• Юридична компанія Arzinger – проєкт «Корпоративна соціальна відповідальність. Звіт проєктів»

галузь економіки – юридичні послуги
рік заснування – 2024
формат – А4
об’єм – 35 стор.
наклад – 100 екз.(50 – укр, 50 – англ)
періодичність випуску – 1 раз на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – клієнти (нинішні та потенційні); співробітники та потенційні працівники; юридична спільнота, у тому числі конкуренти; асоціації


.
az
• Юридична компанія Arzinger – проєкт «Корпоративна соціальна відповідальність. Звіт проєктів»

галузь економіки – юридичні послуги
рік заснування – 2024
формат – А4
об’єм – 35 стор.
наклад – 100 екз.(50 – укр, 50 – англ)
періодичність випуску – 1 раз на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – клієнти (нинішні та потенційні); співробітники та потенційні працівники; юридична спільнота, у тому числі конкуренти; асоціації



.
kpmg
• KPMG в Україні – корпоративний портал One Intranet

галузь економіки – аудит, податкове та юридичне консультування, консультаційні послуги
рік заснування – 2023
формат – корпоративний портал
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії KPMG в Україні



.
kpmg
• KPMG в Україні – корпоративний проєкт «Ламаючи скляні стелі»

галузь економіки – аудит, податкове та юридичне консультування, консультаційні послуги
рік заснування – 2021
формат – спеціальний проєкт
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – приватні та державні компанії, міжнародні та національні недержавні організації (NGO), державні органи, співробітники компанії, студенти, потенційні співробітники, alumni, широка аудиторія



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний дайджест новин та подій UKRSIBBANK News

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – випуск новин, відео, прямі трансляції, інтерв’ю у різних форматах, включаючи подкасти
об’єм – тривалість 1 година
періодичність випуску – 8 випусків на рік
регіони розповсюдження – закритий YouTube канал для співробітників, та додаткове промо на інтрасайті банку – постпромо: розміщення деяких новин, сюжетів, інтерв’ю
цільова аудиторія – співробітники банку



категорія “корпоративний фільм”



.
city
• Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед – корпоративний фільм «Я буду завжди поруч з тобою…»

галузь економіки – харчова галузь, безалкогольні напої
рік заснування – 2023
формат – відеофільм
об’єм – 3 хв.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники компанії, партнери, постачальники, замовники, урядові та неурядові організації, споживачі, усі зацікавлені сторони компанії


<arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративний фільм «Ніяка темрява не затьмарить світле свято Різдва!»

галузь економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2022
формат – відеопроект до Різвяних свят. Наші родини – це опора кожного з нас. Завдяки рідним і близьким ми сильні й незламні. Кожен борець на своєму посту – захищає, працює, дбає про затишок, любить та підтримує. У Святвечір подякуйте й пригорніть до себе тих, хто поруч, хто підтримує у складні моменти, надихає, додає впевненості, сумує та радіє разом із вами. Згадайте й подзвоніть тим, кого війна розлучила з вами, але хто любить вас, сумує за вами і хоче знову побачитися. Разом ми все зможемо, і обов’язково переможемо
об’єм – 04 хв.43 сек.
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону та України, партнери, зацікавлені сторони



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний ролик до Міжнародного дня жінок «Я – жінка. Я – українка»

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2024
формат – відео
об’єм – 48 сек.
регіони розповсюдження – Інтернет канали банку, заходи де банк є партнером або організатором, внутрішні комунікації.
цільова аудиторія – клієнти та партнери банку, асоціації, співробітники банку та всі зацікавлені сторони.


 


.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – корпоративний відеопроєкт “ПУМБ Live: діалог з лідерами банку – сучасно, відкрито, щиро”

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – прямі YouTube-трансляції
об’єм – тривалість кожної трансляції – 1 година
періодичність випуску – кожні 1-1,5 міс.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники банку



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний ролик «Благодійність UKRSIBBANK BNP Paribas Group»

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2024
формат – відео
об’єм – 4:31 хв.
регіони розповсюдження – Інтернет канали банку, заходи де банк є партнером або організатором, внутрішні комунікації.
цільова аудиторія: Існуючи та потенційні клієнти та партнери банку, з метою залучення до благодійних ініціатив. Співробітники банку, для залучення до благодійних ініціатив та благодійного комітету.
Клієнти – щоб показати що банк є активним учасником суспільства та громади і підтримує важливі для суспільства ініціативи.
Благодійні організації та всі зацікавлені сторони.
.



.
abinbev
• AB InBev Efes Ukraine – корпоративний фільм «Нездоланні»

галузь економіки – FMCG, виробництво продуктів харчування
рік заснування – фільм вийшов у 2023
формат – документальний короткометражний фільм
об’єм – 22:22 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії, партнери, постачальники, урядові та неурядові організації, споживачі, усі зацікавлені сторони компанії



категорія “корпоративний сторітелінг” 



.
dtek
• ДТЕК Енерго – корпоративний сторітелінг
“Сміливі нести світло: герої серед нас”

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – диджитал
періодичність випуску – раз на тиждень
регіони розповсюдження – Бурштин, Ладижин, Добротвір, Зеленодольськ, Дніпро, Курахове
цільова аудиторія – працівники компанії



.
axa
• Lantmannen AXA – корпоративний сторітелінг #мояісторіяLantmannen

галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2023
формат – комунікація на Facebook; аторами публікацій є саме співробітники компанії
регіони розповсюдження – офіси компанії: м. Київ, м. Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі



.
darnitsa
• ТОВ «ТАС Агро» – корпоративний відеопроєкт «TAS Agro Change »

галузь економіки – агросфера
pік заснування – 2025
формат – відеопроєкт на корпоративному Ютуб каналі про вирощування соняшнику (підготовка грунту, посів, внесення ЗЗР, збір, зберігання, продаж)
об’єм – 10 серій по 10-15 хвилин
періодичність випуску – 1 раз на місяць
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – Партнери компанії, фермери, пайовики, агрономи та інші зацікавлені агросферою особи



категорія “корпоративний сувенір” 



.
novapay
• NovaPay – корпоративний сувенір
 Welcome Box

галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2017
формат – набір містить сумку-шопер, блокнот, ручку, наліпки і корисні смаколики (горішки)
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
psg
• PrintStore Group – сувенір
 «Новорічний подарунок 2024»

галузь економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – набір з календарем та поліграфієй
наклад – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній



.
dtek
• ДТЕК Енерго – корпоративна ювілена фотокнига “Сучасна історія. 60 років Західному Донбасу”

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2023
формат – А4
об’єм – 54 стор.
наклад – 500 екз.
періодичність випуску – одноразово
регіони розповсюдження – Українська та міжнародна аудиторія
цільова аудиторія – колектив, партнери, гості підприємств



категорія “корпоративна книга”



.
ribas
• Ribas Hotels Group – корпоративна книжка “Більше ніж команда”

галузь економіки – готельний бізнес
рік заснування – 2025
формат – 210 x 250 мм
об’єм – 240 стор.
наклад – 1 500
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – підприємці малого та середнього бізнесу, всі хто цікавиться сервісом, особливо розвитком сервісних компаній в Україні, студенти профільних напрямків



 

 

Український бізнес працює. Фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час, реалізують видатні проєкти, а також знаходять час і натхнення усвідомити набутий досвід і ділитись здобутками з колегами на професійних конкурсах і практичних форумах. Українці непереможні, бо навіть у воєнних обставинах – періодичному відключенні світла, тепла і зв`язку продовжують створювати креативні проєкти, наповнені українськими сенсами – волі до перемоги, віри, єдності, силі духу, дотепного гумору.

BestCorpMediaUkraine2024

Переможці щорічного національного рейтингу корпоративних медіа України.

BestCorpMediaUkraine2024

 

Вітаємо переможців і кожного учасника конкурсу.

Дякуємо за вашу героїчну працю, наполегливість і професійність. Продовжуємо працювати. Наближаємо перемогу України!

 

Ознайомитись з регламентом і оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2025» можна тут

***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2025 *****

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube

До составу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України 

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

***
1669

ЗГАДАЙ, ЯК УСЕ ПОЧИНАЛОСЬ… Історії про початок кар’єри

Надихаємось, дізнаємось цікаву інформацію. Свої історії про початок кар'єри надіслали наші колеги: Ірина Пискур, Мирослава Войціцька, Дарія Макарова, Людмила Калініченко, Ірина Антоненко, Віка Петришак, Ярослава Терещенко, Тарас Грицак, Олександра Артемова, Юлія Ткаченко, Анфіса Сіньова, Віта Гольдман, Антон Бабенко, Катерина Бас, Ольга Ліщина, Олександр Саакянц та ін.

⭐⭐⭐
625

Платформа для інфлюенс маркетингу

UGC – абревіатура, яка стала звичною в бізнес – комунікаціях. Але як компаніям знайти блогерів, що створюють якісний контент, а блогерам не писати сто-п’ятсот листів в компанії з пропозицією співпраці. Де і як їм зустрітись, щоб обговорити умови співпраці? Для вирішення цього питання і була створена спеціальна платформа blgr.com.ua. Про своє дітище розповідає Євгенія Лепеха.

📣📣📣
2337

Проєкти конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2025»

Для реєстрації у конкурсі 2025 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна