25
11
МЕТА БІЗНЕС ФОРУМУ
Впродовж форуму ми обміняємось досвідом, відчуємо емоційну та ментальну єдність, нашу ідентичність і спільні цінності, підсилимо енергію, сформуємо бачення необхідних змін і трендів майбутнього.
За нашою багаторічною традицією, на Форумі ми представимо виставку корпоративних проєктів і підведемо підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України».
Для одного представника або представниці Компанії участь без оплати.
Реєстрація
Оксана Тодорова
організатор події
19 Бізнес-форум «Інновації у комунікаціях. Тренди 2025» в цьому році відбудеться в Києві, в надихаючому просторі 11 Mirrors Design Hotel. Впродовж форуму ми обміняємось досвідом, надихнемось сенсами, відчуємо нашу ідентичність і спільні цінності, підсилимо енергію, сформуємо бачення необхідних змін і трендів майбутнього.
Завдання форуму окреслити вектори розвитку корпоративних комунікацій у воєнний час, розглянути впроваджені інновації, діяльність компаній у напрямку КСВ, тематичні акценти, тональність, креативні ідеї. На рівні стратегії ми сформуємо бачення майбутнього. На рівні тактики -- усвідомимо якими інструментами у цей кризовий період користуються галузеві лідери, які тематичні вектори наразі актуальні для суспільства і бізнеса.
На прикладах реалізованих кейсів ми розглянемо дієві канали, інструменти і формати корпоративних комунікацій, засоби інтеграції, підтримки команди співробітників, проєкти допомоги ЗСУ, реінтеграції і адаптації ветеранів.

Програма заходу
Реєстрація
Реєстрація учасників, Wellcome–кава, нетворкінг
Привітання учасників заходу
Оксана ТОДОРОВА, організаторка, президентка Асоціації корпоративних медіа України
Тетяна КНЯЗСЬКА, Head of marketing Face The Service, 11 Mirrors Design Hotel, Генеральний партнер форуму
«Стратегії бізнесу і комунікацій в буремні часи: як адаптувати світові тренди»
Андрій ДЛІГАЧ, д.е.н., голова Advanter Group, голова Центру соціальних змін і поведінкової економіки
«Проєкт «День після війни», який увійшов до Книги рекордів України»
Дмитро ОЛТАРЖЕВСЬКИЙ, доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка
«ЖИТИ НАЗУСТРІЧ: Платформа інтеграції ветеранів і ветеранок»
Ксенія СІКОРСЬКА, директорка з маркетингу ПУМБ
«Комунікації з турботою та інноваціями»
Ольга ПРАВІЛЬЄВА, директорка з персоналу в VIYAR
«Соціальні, патріотичні та емоційні складові проєкту "Дарниця – це наше!"»
Василь ГУБАРЕЦЬ, директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця»
«Соціально-важлива тема гендерної рівності»
Ольга СЛАСТУНОВА, провідна фахівчиня зі створення контенту та маркетингових політик, KPMG в Україні
«Креативний та живий підхід до бренду професії юриста»
Наталія ЗМІЮК, керівниця відділу PR та маркетингу юридичної компанії Arzinger
«Стратегія корпоративних комунікацій сучасного виробництва компанії Lantmännen»
Ірина ПРОНІНА, HR & Legal Director в Lantmannen Axa
«Як принц Чарльз і Клавдія Петрівна просувають бренд роботодавця і продукцію Lantmännen»
Марія СУЛІМА, контент менеджерка в Lantmännen Axa
«Можливості друкованих медіа в цифровому світі»
Анфіса СІНЬОВА, маркетинг директорка Фабрика каталогів Printstore Group
«Медіа-тренди 2025»
Віта ГОЛЬДМАН, засновниця і шеф-редакторка жіночої медіа-платформи «Українки»
Нагородження
Далі своїми враженнями від конкурсних проєктів рейтингу «Найкраще корпоративне медіа України 2024» поділяться журі конкурсу: Оксана ТОДОРОВА, Президентка Асоціації корпоративних медіа України; Дмитро ОЛТАРЖЕВСЬКИЙ, доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка; Ірина КУЗНЕЦОВА, Голова Асоціації креативних індустрій України та офіційна представниця в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity; Марія БОРОДАЙ, незалежна експертка з комунікацій; віце-президентка Української Ліги із зв'язків з громадськістю, масштабуючий коуч ICF.
Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
Компанії-конкурсанти: ПУМБ; «ВіЯр»; Lantmannen AXA; ДТЕК Енерго; Фармацевтична фірма «Дарниця»; Група компаній NOVA; Корум Дружківський машинобудівний завод; «Кормотек»; ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД»; ТМ «ФОРА»; Acino в Україні; UKRSIBBANK BNP Paribas Group; ДТЕК Мережі; Мережа АЗК OKKO; МХП; Юридична компанія Arzinger; ТМ FADO, «І.С.Ф. ГРУП», KPMG в Україні; МЕТРО Кеш енд Кері Україна; Carlsberg Ukraine; Мережа «Аптека 9-1-1»; «Сінево Україна»; NovaPay; «Укртелеком»; AB InBev Efes Ukraine; Управлінське товариство «УЛФ»; ТОВ «Кернел-Трейд»; АТ «ПРАВЕКС БАНК»; Universe Space Tech; ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»; «Негабарит-Сервіс»; PrintStore Group.

Організатор події: Асоціація корпоративних медіа України.
Генеральний партнер форуму: 11 Mirrors Design Hotel
Інформаційні партнери: Жіноча медіа-платформа «Українки»; Асоціація креативних індустрій України (CIAU); Група компаній Advanter Group.
Поліграфічний партнер: Фабрика каталогів Printstore Group.
Офіційна книга форуму: «Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях» Оксани Тодорової.
Подарункові партнери:
Корпоративні еко-подарунки від Grow-Some Ukraine - брендовані набори для вирощування мікрозелені.
Корисні смачні подарунки для здоров’я і гарного настрою від компанії Finik Family.
Ігристий партнер додав святковий настрій: Latinium – німецьке ігристе вино, яке додасть фарб у ваше життя! Твій Latinium – твої правила!
Додала фану події: компанія Coca-Cola.































