2469

Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2025”

Триває прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2025". Для реєстрації у конкурсі заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

Ознайомитись з регламентом і оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2025» можна тут

***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2025 *****

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-презентації YouTube

До складу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Організатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України 

Український бізнес працює. Фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час, реалізують видатні проєкти, а також знаходять час і натхнення усвідомити набутий досвід і ділитись здобутками з колегами на професійних конкурсах і практичних форумах. Українці непереможні, бо навіть у воєнних обставинах – періодичному відключенні світла, тепла і зв`язку продовжують створювати креативні проєкти, наповнені українськими сенсами – волі до перемоги, віри, єдності, силі духу, дотепного гумору.



Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2025»
       

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-презентації YouTube

До складу членів журі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України” входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники бізнесу, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Організатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України

Проєкти конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2025»



категорія “корпоративний журнал”



.
carlsberg
• Carlsberg Ukraine – корпоративний журнал «Пивовар»

галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2001 рік; до 2007 року мав іншу назву
формат – А4
об’єм – 55 стор.
наклад – 1 000 екз.
періодичність випуску – 2 рази на рік
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця, Дніпро
цільова аудиторія – співробітники компанії з усіх трьох заводів у Львові, Києві та Запоріжжі



.
synevo
• Сінево Україна – корпоративний журнал «Будь Здорова!»

галузь економіки – медична практика
рік заснування – 2012
формат – А5
об’єм – 36 стор.
наклад – не фіксований, до 120 000 екз.
періодичність випуску – 4 рази на рік
регіони розповсюдження – 150 міст у 22 областях України
цільова аудиторія – існуючі та потенційн клієнти та працівники компанії



категорія “галузеве видання”



.
universe
• Науково-популярне медіа Universe Space Tech – галузевий журнал Universe Space Tech

галузь економіки – видавництво
рік заснування – 2003
формат – 200*270 мм
об’єм – 112 стор.
наклад – 2 000 екз.
періодичність випуску – 2 рази на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – науковці, таланти з IT та стартапів, студенти, вчителі



категорія “корпоративне видання”



.
okko
• Мережа АЗК OKKO – корпоративне видання
 OKKO Longread

галузь економіки – паливний рітейл
рік заснування – 2019
формат – електронне видання
періодичність випуску – двічі на місяць
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники мережі ОККО, 10 000 осіб


<arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративна газета «Металург»

галузь економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 1952
формат – електронне корпоративне медіа. Газета «Металург» – один із головних інструментів внутрішніх комунікацій на підприємстві, який супроводжує та висвітлює всі проєкти, зміни та перетворення на підприємстві, як інструмент взаємодії та спілкування з мешканцями міста, донесення необхідної інформації та можливість створення позитивного та покращення іміджу підприємства серед працівників та містян. З травня 2022 року газета є повноцінним цифровим медіа, яке має свій сайт. На сайті також вживлені рубрики – Благодійність (де відображені проєкти Благодійного Фонду АМКР), Подкаст «Металургу».
об’єм – для читачів медіа також здійснюється електронна розсилка pdf-версії газети «Металург» з рухомою кількістю сторінок, щотижня
періодичність випуску – новини на сайті оновлюються щодня
регіони розповсюдження – м. Кривий Ріг, регіон та Україна
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону, країни, партнери, зацікавлені сторони



.
fora
• ТМ «ФОРА» – корпоративний журнал «Моя Фора»

галузь економіки – мережа супермаркетів із продуктами харчування
рік заснування – 2016
формат – А4, випускається в електронному форматі
об’єм – 50 стор.
періодичність випуску – два рази на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – 10 000 СУПЕРФОРІВЦІВ



.
nova
• Група компаній NOVA – корпоративна газета NovaNews

галузь економіки – повний спектр логістичних, фінансових і пов’язаних з ними послуг в Україні та за кордоном
рік заснування – 2020
формат – А1, спецвипуск з настільною грою, папір 150г/м2 мелований глянцевий, складається вчетверо.
об’єм – спецвипуск: ігрове поле форматом А1 всередині, 4 текстових сторінки А3 на зворотній стороні, де розташовані опис, правила, дати відкриття представництв та цікавинки про країни присутності групи NOVA.
періодичність випуску – традиційна газета виходить 1 раз на місяць. Ми робимо спецвипуски, які містять додаткові елементи – постери, календарі з роботами учасників фотоконкурсів, добірку історій, написаних співробітниками 2-3 рази на рік.
наклад – 15 800 примірників
регіони розповсюдження – Україна та країни присутності Nova Post у Європі
цільова аудиторія – працівники групи компаній NOVA та їхні родини, також для цього спецвипуску передбачене подарункове видання для зовнішніх аудиторій.



.
novapay
• NovaPay – корпоративне видання “Для своїх”

галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2021
формат – корпоративний журнал, створений у вигляді сайту-конструктору
періодичність випуску – 1 раз у квартал
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний журнал ACINO@YOU

галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2016
формат – A4, друкований і електроний
об’єм – 32 стор.
наклад – 500…1 000 екз.
періодичність випуску – 4 рази на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – внутрішні стейкхолдери



категорія “корпоративний проєкт”



.
novapay
• NovaPay – корпоративний проєкт NovaPay маркет

галузь економіки – фінанси
рік заснування проєкту – 2021
формат – корпоративний “магазин” для підвищення значимості професійних навчань і стимулювання команди
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії


<arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративний проєкт Виставка сучасного мистецтва «Сонце сходить на заході»

галузь економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2024
формат – виставка присвячена 90-річчю «АрселорМіттал Кривий Ріг і вшановує людей, які протягом багатьох років працювали на ньому, зробили свій внесок у розвиток країни, регіону та світу. Головна ідея проєкту: сучасне мистецтво важливе не тільки для молоді, але і для людей будь-якого віку, кожен може бути творцем. Ветерани й ветеранки у співавторстві з криворізькими митцями протягом місяця створили витвори сучасного мистецтва. Проєкт реалізований у партнерстві з Криворізьким центром сучасного мистецтва. Куратор – Костянтин Дорошенко.
Виставка тривала з 1 серпня до 8 вересня 2024 в м. Кривий Ріг.
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону та України, партнери, митці, діячі культури, зацікавлені сторони



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – соціальний корпоративний проєкт + чат-бот “БезуМОВНА підтримка”

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – проєкт мав ціль — підтримати клієнтів банку в переході на фінансову українську мову
об’єм – щодня з 22 червня 2023 по сьогодні, і будемо продовжувати проєкт БезуМОВНА підтримка 2.0
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – українці



.
darnitsa
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – корпоративний проєкт «Бути українцями – це наше» 

галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2023
формат – програма, що зміцнює національну свідомість та корпоративний дух
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії та їх родини


<arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративний проєкт «Сталева набережна»

галузь економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2024
формат – проєкт присвячений 90-річчю найбільшого гірничо-металургійного підприємства країни. «АрселорМіттал Кривий Ріг» зробив подарунок мешканцям міста і відкрив новий арт-простір, встановивши на набережній одного з міських парків 6 копій всесвітньо відомих споруд, які збудовані з використанням виробленої в «АрселорМіттал Кривий Ріг» сталі. Проєкт має освітню та культурну складову, щоб містяни більше дізнались про діяльність підприємства. На кожній споруді-копії є QR-код з інформацією про будівлю-оригінал на сайті Газети «Металург».
Відкриття арт-простору «Сталева набережна» відбулося 4 серпня 2024, в день 90-річчя АМКР.
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону та України, партнери, митці, діячі культури, зацікавлені сторони



.
metro
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт Каталог куті «Смак Різдва» 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2023
формат – Електронний каталог у форматі PDF
об’єм – 35 сторінок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії; клієнти



.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт «Вишита Краса. Зроби свою!»

галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – свято краси в Acino, що поєднало традиції минулого з інноваціями сьогодення в ексклюзивних Вишиванках власного дизайну
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
metro
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт «Тематичні тижні в METRO Україна» 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2024
формат – проєкт у межах внутрішніх корпоративних комунікацій
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний проєкт «Україна – місце для планів! Втілюємо разом!»

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – підвищення впізнаваності бренду і просування продуктів та послуг
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – існуючі та потенційні клієнти, партнери, крупний корпоративний бізнес, інвестори (залучення інвестицій у стале відновлення України), неурядові організації, професійні асоціації, співробітники банку та всі зацікавлені сторони



категорія “корпоративний портал”



.
sense
• Sense Bank – корпоративний портал Sense Space

галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2019
формат – корпоративний веб-сайт з адаптацією до мобільного пристрою
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку, близько 4000 чоловік, усіх підрозділів



.
darnitsa
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – внутрішня корпоративна соціальна мережа darnytsia.workplace  

галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2022
формат – корпоративний портал
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії



категорія “корпоративний календар”



.
viyar
• ТМ «ВіЯр» – корпоративний календар “Пишаємось нашими Захисниками”

галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2012
формат – 12 листів на кожен місяць з фото захисників та датовані відривні листи
наклад – 2 000 екз.
регіони розповсюдження – всі філії Компанії (16 філій в Україні)
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
viyar
• ТОВ «І.С.Ф. ГРУП» – корпоративний календар FADO

галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2023
формат – 14 листів А5 та А3
наклад – 600 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – замовники



категорія “корпоративна сторінка в instagram”



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – cторінка instagram.com/pumb.ua

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2017
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти та співробітники банку



.
viyar
• ТМ «ВіЯр» – cторінка instagram @viyarteam команда ВіЯр

галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2020
формат – сторінка в інстаграм
регіони розповсюдження – інтернет, 2392 підписника
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
axa
• Lantmannen AXA – cторінка instagram lantmannen_cerealia

галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2017
формат – сторінка в інстаграм, 2-3 публікації на тиждень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі



.
az
• Юридична компанія Arzinger – cторінка instagram instagram.com/arzinger.team

галузь економіки – юридичні послуги
рік заснування – 2023
формат – сторінка в інстаграм
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – студенти-правники, які можуть стати майбутніми стажерами; молоді юристи, які можуть стати потенційними співробітникам; співробітники компанії – внутрішній бренд роботодавця



категорія “корпоративний telegram”



.
fozzy
• Fozzy Group – корпоративний Телеграм-канал «Людяні комунікації» 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2022
формат – дописи у різноманітних форматах: текстові дописи, відео, опитування, прямі етери
об’ем – постинг у робочі дні понеділок-п’ятниця, 3-5 дописів щодня
регіони розповсюдження – Україна та країни, де наразі проживають наші працівники, здебільшого Європа
цільова аудиторія – офісні та лінійні працівники Холдингу, Сільпо, Логістики та інших бізнесів групи.



.
dtek
• ДТЕК Енерго – корпоративний Телеграм-канал “Ми на зв’язку!”

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – закритий телеграм-канал виключно для працівників одного з машинобудівного завода ДТЕК Енерго, майже 800 підписників
періодичність випуску – 9 публікацій щодня, крім вихідних
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії



категорія “корпоративна сторінка fb”



.
ulf
• Ukrlandfarming – сторінка у fb  Ukrlandfarming PLC

галузь економики – аграрний бізнес
рік заснування – 2016
формат – сторінка в соцмережі: відеороліки/пости/інфографіка
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – cпівробітники УЛФ. потенційні співробітники компанії, потенційні контрагенти, клієнти



.
ukrtelecom
• «Укртелеком» – сторінка  facebook.com/Ukrtelecom

галузь економики – телекомунікаційна компанія, найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні
рік заснування – 2019
формат – сторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – жінки, чоловіки, 25-65 років, вся Україна



.
ukrtelecom
• «Укртелеком» – корпоративний проєкт  «Казки під ялинку»

галузь економики – телекомунікаційна компанія, найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні
рік заснування – 2023
формат – 16 аудіоказок
регіони розповсюдження – вся Україна. Аудіоказки доступні до прослуховування на платформі MEGOGO безкоштовно
цільова аудиторія – діти і всі, хто потребує трішечки дива



.
ukrtelecom
• «Укртелеком» – сторінка  linkedin.com/company/ukrtelecom

галузь економики – телекомунікаційна компанія, найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні
рік заснування – 2020
формат – сторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – Вся Україна, Британія, Китай, Польща та ін.
цільова аудиторія – Керівництво і співробітники провідних українських та закордонних телеком-компаній, галузеві організації, ІТ, розробники програмного забезпечення, працівники компаній з галузей роздрібна торгівля, банківська справа, маркетинг та інші.



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – бізнес сторінка facebook.com/pumbua

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2011
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційна сторінка
facebook.com/ukrsibbank

галузь економіки – фінансова
рік заснування – більше 10 років
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти, що обслуговуються в банку, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники перевіряючих органів та всі зацікавлені сторони



.
darnitsa
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – cторінка facebook.com/darnytsia.company

галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2011
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – ЧЖ 18-55



.
sabona
• SABONA – pack atelier – 
facebook.com/SABONApackatelier

галузь економики – производство картонной и бумажной упаковки
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи, заинтересованные в информации о креативной упаковке, существующие и потенциальные клиенты



категорія “корпоративний звіт”



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт
про управління 2023

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – електронна версія
об’єм – 38 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – Існуючі та потенційні клієнти та партнери, корпоративні клієнти, інвестори, НБУ та всі зацікавлені сторони



.
nova
• Група компаній NOVA – звіт зі сталого розвитку
групи компаній NOVA – 2023

галузь економіки – повний спектр логістичних, фінансових і пов’язаних з ними послуг в Україні та за кордоном
рік заснування – 2016
формат – 210х250 мм
об’єм – 180 стор.
наклад – електронна версія на сайті та 200 примірників українською та англійською мовами
регіони розповсюдження – Україна та інши країни (ЄС)
цільова аудиторія – клієнти, інвестори, громадське суспільство, співробітники, уряд, міжнародні організації, журналісти та аналітики, студенти вишів тощо



.
az
• Юридична компанія Arzinger – проєкт «Корпоративна соціальна відповідальність. Звіт проєктів»

галузь економіки – юридичні послуги
рік заснування – 2024
формат – А4
об’єм – 35 стор.
наклад – 100 екз.(50 – укр, 50 – англ)
періодичність випуску – 1 раз на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – клієнти (нинішні та потенційні); співробітники та потенційні працівники; юридична спільнота, у тому числі конкуренти; асоціації


.
az
• Юридична компанія Arzinger – проєкт «Корпоративна соціальна відповідальність. Звіт проєктів»

галузь економіки – юридичні послуги
рік заснування – 2024
формат – А4
об’єм – 35 стор.
наклад – 100 екз.(50 – укр, 50 – англ)
періодичність випуску – 1 раз на рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – клієнти (нинішні та потенційні); співробітники та потенційні працівники; юридична спільнота, у тому числі конкуренти; асоціації



.
kpmg
• KPMG в Україні – корпоративний портал One Intranet

галузь економіки – аудит, податкове та юридичне консультування, консультаційні послуги
рік заснування – 2023
формат – корпоративний портал
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії KPMG в Україні



.
kpmg
• KPMG в Україні – корпоративний проєкт «Ламаючи скляні стелі»

галузь економіки – аудит, податкове та юридичне консультування, консультаційні послуги
рік заснування – 2021
формат – спеціальний проєкт
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – приватні та державні компанії, міжнародні та національні недержавні організації (NGO), державні органи, співробітники компанії, студенти, потенційні співробітники, alumni, широка аудиторія



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний дайджест новин та подій UKRSIBBANK News

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – випуск новин, відео, прямі трансляції, інтерв’ю у різних форматах, включаючи подкасти
об’єм – тривалість 1 година
періодичність випуску – 8 випусків на рік
регіони розповсюдження – закритий YouTube канал для співробітників, та додаткове промо на інтрасайті банку – постпромо: розміщення деяких новин, сюжетів, інтерв’ю
цільова аудиторія – співробітники банку



категорія “корпоративний фільм”



.
city
• Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед – корпоративний фільм «Я буду завжди поруч з тобою…»

галузь економіки – харчова галузь, безалкогольні напої
рік заснування – 2023
формат – відеофільм
об’єм – 3 хв.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники компанії, партнери, постачальники, замовники, урядові та неурядові організації, споживачі, усі зацікавлені сторони компанії


<arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративний фільм «Ніяка темрява не затьмарить світле свято Різдва!»

галузь економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2022
формат – відеопроект до Різвяних свят. Наші родини – це опора кожного з нас. Завдяки рідним і близьким ми сильні й незламні. Кожен борець на своєму посту – захищає, працює, дбає про затишок, любить та підтримує. У Святвечір подякуйте й пригорніть до себе тих, хто поруч, хто підтримує у складні моменти, надихає, додає впевненості, сумує та радіє разом із вами. Згадайте й подзвоніть тим, кого війна розлучила з вами, але хто любить вас, сумує за вами і хоче знову побачитися. Разом ми все зможемо, і обов’язково переможемо
об’єм – 04 хв.43 сек.
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону та України, партнери, зацікавлені сторони



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний ролик до Міжнародного дня жінок «Я – жінка. Я – українка»

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2024
формат – відео
об’єм – 48 сек.
регіони розповсюдження – Інтернет канали банку, заходи де банк є партнером або організатором, внутрішні комунікації.
цільова аудиторія – клієнти та партнери банку, асоціації, співробітники банку та всі зацікавлені сторони.


 


.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – корпоративний відеопроєкт “ПУМБ Live: діалог з лідерами банку – сучасно, відкрито, щиро”

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – прямі YouTube-трансляції
об’єм – тривалість кожної трансляції – 1 година
періодичність випуску – кожні 1-1,5 міс.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники банку



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний ролик «Благодійність UKRSIBBANK BNP Paribas Group»

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2024
формат – відео
об’єм – 4:31 хв.
регіони розповсюдження – Інтернет канали банку, заходи де банк є партнером або організатором, внутрішні комунікації.
цільова аудиторія: Існуючи та потенційні клієнти та партнери банку, з метою залучення до благодійних ініціатив. Співробітники банку, для залучення до благодійних ініціатив та благодійного комітету.
Клієнти – щоб показати що банк є активним учасником суспільства та громади і підтримує важливі для суспільства ініціативи.
Благодійні організації та всі зацікавлені сторони.
.



.
abinbev
• AB InBev Efes Ukraine – корпоративний фільм «Нездоланні»

галузь економіки – FMCG, виробництво продуктів харчування
рік заснування – фільм вийшов у 2023
формат – документальний короткометражний фільм
об’єм – 22:22 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії, партнери, постачальники, урядові та неурядові організації, споживачі, усі зацікавлені сторони компанії



категорія “корпоративний сторітелінг” 



.
dtek
• ДТЕК Енерго – корпоративний сторітелінг
“Сміливі нести світло: герої серед нас”

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – диджитал
періодичність випуску – раз на тиждень
регіони розповсюдження – Бурштин, Ладижин, Добротвір, Зеленодольськ, Дніпро, Курахове
цільова аудиторія – працівники компанії



.
axa
• Lantmannen AXA – корпоративний сторітелінг #мояісторіяLantmannen

галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2023
формат – комунікація на Facebook; аторами публікацій є саме співробітники компанії
регіони розповсюдження – офіси компанії: м. Київ, м. Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі



.
darnitsa
• ТОВ «ТАС Агро» – корпоративний відеопроєкт «TAS Agro Change »

галузь економіки – агросфера
pік заснування – 2025
формат – відеопроєкт на корпоративному Ютуб каналі про вирощування соняшнику (підготовка грунту, посів, внесення ЗЗР, збір, зберігання, продаж)
об’єм – 10 серій по 10-15 хвилин
періодичність випуску – 1 раз на місяць
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – Партнери компанії, фермери, пайовики, агрономи та інші зацікавлені агросферою особи



категорія “корпоративний сувенір” 



.
novapay
• NovaPay – корпоративний сувенір
 Welcome Box

галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2017
формат – набір містить сумку-шопер, блокнот, ручку, наліпки і корисні смаколики (горішки)
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
psg
• PrintStore Group – сувенір
 «Новорічний подарунок 2024»

галузь економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – набір з календарем та поліграфієй
наклад – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній



.
dtek
• ДТЕК Енерго – корпоративна ювілена фотокнига “Сучасна історія. 60 років Західному Донбасу”

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2023
формат – А4
об’єм – 54 стор.
наклад – 500 екз.
періодичність випуску – одноразово
регіони розповсюдження – Українська та міжнародна аудиторія
цільова аудиторія – колектив, партнери, гості підприємств



категорія “корпоративна книга”



.
ribas
• Ribas Hotels Group – корпоративна книжка “Більше ніж команда”

галузь економіки – готельний бізнес
рік заснування – 2025
формат – 210 x 250 мм
об’єм – 240 стор.
наклад – 1 500
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – підприємці малого та середнього бізнесу, всі хто цікавиться сервісом, особливо розвитком сервісних компаній в Україні, студенти профільних напрямків



 

 

Український бізнес працює. Фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час, реалізують видатні проєкти, а також знаходять час і натхнення усвідомити набутий досвід і ділитись здобутками з колегами на професійних конкурсах і практичних форумах. Українці непереможні, бо навіть у воєнних обставинах – періодичному відключенні світла, тепла і зв`язку продовжують створювати креативні проєкти, наповнені українськими сенсами – волі до перемоги, віри, єдності, силі духу, дотепного гумору.

BestCorpMediaUkraine2024

Переможці щорічного національного рейтингу корпоративних медіа України.

BestCorpMediaUkraine2024

 

Вітаємо переможців і кожного учасника конкурса.

Дякуємо за вашу героїчну працю, наполегливість і професійність. Продовжуємо працювати. Наближаємо перемогу України!

 

Ознайомитись з регламентом і оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2025» можна тут

***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2025 *****

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube

До составу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України 

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

⭐⭐⭐
948

Інформаційний дайджест АКМУ #5 2025

Підтримка війська, освітні ініціативи, допомога дітям, турбота про команду, інвестиції в екологію та мистецтво. Українські компанії розробляють програми розвитку для співробітників, проявляють щиру турботу про суспільство, реалізуючи КСВ проєкти. Це частина повсякденного життя команд та турбота, що інтегрована у бізнес-стратегію. Читайте про цей досвід у нашому дайджесті.

⭐⭐⭐
1571

День Вишиванки. Наші коріння та крила.

Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Ольга Мельнічук, VIYAR; Наталія Зміюк, юридична компанія Arzinger; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Яна Нестерчук, Acino в Україні; Світлана Шибецька, BAYADERA GROUP; Олена Шрамко, Укртелеком; Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Валентина Рущак, ОККО; Оксана Черненко, DCH Steel; Тетяна Павловська, Фабрика каталогів Printstore Group; Діана Соловей, Vega Telecom; Ірина Самайчук, біотехнологічна компанія BTU; Аліна Смишляк, Kormotech; Діана Груць, юридична компанія Main Business Partner; Анна Клименко, ПРАВЕКС БАНК; Вікторія Гончаренко, мережа медичних лабораторій Ескулаб; Ірина Стеценко, "АрселорМіттал Кривий Ріг"; Ольга Мотрук, SENSE BANK; Ганна Козирь, KNESS; Олег Серга, ПриватБанк; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Наталья Степанюк, NOVUS; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1».

⭐⭐⭐
481

«Енергія сторітелінгу»

З радістю відгукнулись на запрошення провести відкриту пару за темою «Енергія сторітелінгу».

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна