625

Офіційна презентація книги «Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях»

12 квітня в Києві презентована нова бізнес-книга Асоціації корпоративних медіа України.

В сучасному і затишному просторі Fairmont Grand Hotel Kyiv відбулася презентація нової книжки «Енергія сторітелінгу». Авторка проєкту Оксана Тодорова запросила на захід учасників спільноти Асоціації корпоративних медіа України. На початку івенту визначили, що презентація буде інтерактивною, з можливістю виступити всім бажаючим, з благодійною складовою — розіграшем благодійної лотереї на підтримку ЗСУ.

Energy of storytelling

У привітанні Тодорова зазначила: «Дякую нашим воїнам, що ми маємо можливість працювати і створювати книжкові проєкти, підвищувати життєстійкість, збирати досвід бізнесу і рухати життя вперед. Таким чином ми можемо відчувати нашу єдність і конкретними діями допомагати наближати перемогу України. Сьогодні сто відсотків зібраних коштів від продажів нової книги і лотерейних квитків ми спрямовуємо на підтримку конкретного підрозділу ЗСУ».  

Далі авторка розповіла докладніше про нову книгу:

«Енергія сторітелінгу складається з 12 розділів. Це цікава теорія, корисна для практики. Окремі розділи присвячені історіям підприємців. Вони на різні теми – про початок професійного шляху, історії успіху і провалів, історії з дитинства, історії з гумором. Ми присвятили увагу темі штучного інтелекту. Великий розділ описує 12 архетипів, які використовують у бізнес-консалтингу Керол Пірсон і Маргарет Марк. Окремий розділ докладно описує тренди в корпоративних комунікаціях. У практичному розділі розміщені розгорнуті авторські кейси від компаній ПУМБ, Віяр, Жан niche concept і Fairmont Grand Hotel Kyiv. Є ціла глава, в якій я пригадала і написала заново улюблені притчі. Це як бонус-трек, бо цю главу ви можете читати на ніч дітям, або під час кава-паузи на роботі надихатись мудрістю наших пращурів.

Отже, контент книги багатовекторний, для підсилення інтелектуальної, емоційної і духовної складових фахівців з маркетингу. Головна мета видання – це розвиток і натхнення, ми зібрали, акумулювали і будемо поширювати корисну теорію, а також найцікавіші креативні кейси з корпоративних комунікацій. Ви можете прочитати більше 50 прикладів проєктів наших колег з різних галузей. Вони структуровані за принципом ключових трендів і рекомендацій в галузі бізнес-комунікацій. Це різний досвід, різні компанії, різні проєкти, але головне – це зерно креативу та актуальність кейсів у контексті сьогодення».

Книга надрукована на інноваційному обладнанні сучасної друкарні Printstore Group. Але видання має значно ширші можливості, ніж звичайна класична книга на паперовому носії. Контент видання інтегрований з цифровим середовищем. Впродовж книги розміщені QR коди – посилання, які дають можливість перейти на більш розгорнуті презентації, відео сюжети і цифрові версії корпоративних журналів. І це значно розширює жанрову палітру і впливає на різні органи відчуття кожного читача.

Далі на презентації розпочалась інтерактивна частина зустрічі.

Керівниця напрямку КСВ банку ПУМБ Тетяна Колеснік розповіла про нові соціальні ініціативи компанії:

Energy of storytelling

«Візитівка ПУМБ наш улюблений проект Lifesaving Merch презентував новий дроп мерчу. «Жити назустріч» — це особливий одяг, який покликаний підтримати поранених військових на етапі відновлення. Для цієї місії ми обʼєднали зусилля аби створити не просто одяг, а опору та підтримку для тих, хто найбільше цього потребує.
«Жити назустріч» має дві лінійки виробів: адаптивний одяг для поранених військових та одяг для кожного — худі, сорочки, футболки.
За кожну придбану вами одиницю, Lifesaving Merch передає адаптивний одяг для поранених в евакуаційні потяги та шпиталі. 1 СОРОЧКА = 1 АДАПТИВНИЙ ЛІТНІЙ КОСТЮМ; 1 ХУДІ = 1 АДАПТИВНИЙ ХУДІ АБО ШТАНИ; 1 ФУТБОЛКА = 1 АДАПТИВНА ТОЛСТОВКА АБО ШТАНИ
Це наша спільна місія — створювати рівні можливості для всіх. Адже повноцінна інклюзія можлива тільки тоді, коли до неї рухаються всі разом: держава, бізнеси, суспільство, цивільні, військові та ветерани війни».

Своїми порадами стосовно друку поліграфії поділилася директорка з маркетингу Фабрики каталогів Printstore Group Анфіса Сіньова.

Energy of storytelling

 

HR директорка Компанії «ВіЯр» Ольга Правільєва розповіла про системну роботу компанії для адаптації ветеранів:

Energy of storytelling

«Ми застосовуємо сторітелінг і під хештегом «#СупергероїВіЯр» системно розповідаємо історії про людей, які щодня боронять нашу Батьківщину і є нашим надійним захистом. Безмежно дякуємо всім нашим захисникам за їхню неймовірну відданість і хоробрість. Чекаємо на повернення і разом наближаємо перемогу України!
Наша компанія дружня до ветеранів. І цьому напрямку ми приділяємо особливу увагу. Ми вдячні ветеранам за вклад у вільне майбутнє нашої країни. Компанія розробила авторські віярівські посібники для ветеранів, для керівників, у чиїх підрозділах працюють і планують виходити на роботу ветерани, для співробітників про основні аспекти спілкування з ветеранами».

Експертка з комунікацій Марія Бородай розповіла про найбільш цікаві на її думку кейси з книги та надихаючі метафори ілюстрацій книги.

Energy of storytelling

Гостей презентації привітала інформаційна партнерка Віта Пасічник, головна редакторка онлайн-журналу «Українки».

Energy of storytelling

Про власні історії усвідомлення досвіду війни розповів СЕО «Промкабель-Електрика» Ваче Давтян.

Energy of storytelling

Про соціальні ініціативи, а також про новинки в асортименті компанії Lantmännen AXA розповіла Ірина Проніна, директорка з персоналу та юридичних питань в Lantmännen Axa.

Energy of storytelling

Про асортимент компанії і акційні пропозиції для корпоративного сегменту розповіла Світлана Шибецька, PR Manager в Bayadera Group.

Energy of storytelling

З відео-привітанням до гостей презентації звернувся Андрій Длігач, СЕО Advanter Group, вчений, підприємець, громадський діяч.

Energy of storytelling

переглянути відео…

На презентації пролунало багато слів подяки – Збройним Силам України, другому, економічному фронту і кожному українцю, який в цей воєнний час проявляє стійкість і мужність плідно працювати, навчати нове покоління майбутніх фахівців. Якщо здатися і сидіти склавши руки, легше точно не стане. Отже, навіть у воєнний час бізнес, громадські організації і кожен свідомий українець працюють. Обіцяємо і надалі не зупинятись. Попереду багато нових викликів, цікавих проєктів і надихаючих зустрічей. Презентація нової книги завершилась, а життя продовжується. Компанії знаходять шляхи для підвищення стійкості та єдності,  студенти вишів навчаються, країна продовжує працювати на перемогу України.

Резюмуючи презентацію, авторка проєкту, Оксана Тодорова зазначила: «Це вже восьма бізнес-книга нашої Асоціації корпоративних медіа України. Цього разу робота над проєктом тривала більше року. Ми зібрали найактуальніші бізнес-кейси, потужні, цікаві, креативні. Книга вийшла естетична, насичена, з кольоровими ілюстраціями. Її приємно тримати в руках, вона відображає досвід міжнародних і вітчизняних лідерів думок. Галузь корпоративних медіа постійно розвивається, як і саме життя. Додаються технології, впроваджуються інновації, змінюється акценти, на нас впливають світові тренди, приходить усвідомлення історичної спадщини. Ми разом переживаємо сучасні трагічні події історії України, шукаємо шляхи для відновлення і відбудови. Бізнес продовжує працювати на допомогу армії, сплачує податки, забезпечує важливі сервіси в економіці. А ще встигає підтримувати емоційний стан співробітників і співробітниць, адоптувати ветеранів, створювати патріотичні мерчі та відшивати функціональну білизну для поранених бійців. Дякую, що разом з вами ми встигаємо усвідомити частину цього досвіду і зібрати висновки у форматі книги. Отже, головна мета «Енергії сторітелінгу» —  трансформація читача, духовне підсилення, емоційна зрілість і вихід на новий рівень свідомості».

Презентацію завершили на мажорній ноті розіграшем благодійної лотереї і теплим спілкуванням. Сто відсотків зібраних на презентації коштів організатори спрямували на підтримку окремого підрозділу Річкова флотилія Військово-Морських Сил Збройних Сил України.

Energy of storytelling

Дякуємо компаніям, які надали лоти на благодійну лотерею: Ювелірний Дім ZARINA, ПУМБ, Жан niche concept, Finik Family, ВіЯр, Фабрика каталогів Printstore Group, Coca-Cola, Carlsberg, Bayadera Group.

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

⭐⭐⭐
974

Інформаційний дайджест АКМУ #5 2025

Підтримка війська, освітні ініціативи, допомога дітям, турбота про команду, інвестиції в екологію та мистецтво. Українські компанії розробляють програми розвитку для співробітників, проявляють щиру турботу про суспільство, реалізуючи КСВ проєкти. Це частина повсякденного життя команд та турбота, що інтегрована у бізнес-стратегію. Читайте про цей досвід у нашому дайджесті.

⭐⭐⭐
1589

День Вишиванки. Наші коріння та крила.

Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Ольга Мельнічук, VIYAR; Наталія Зміюк, юридична компанія Arzinger; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Яна Нестерчук, Acino в Україні; Світлана Шибецька, BAYADERA GROUP; Олена Шрамко, Укртелеком; Пресслужба UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Валентина Рущак, ОККО; Оксана Черненко, DCH Steel; Тетяна Павловська, Фабрика каталогів Printstore Group; Діана Соловей, Vega Telecom; Ірина Самайчук, біотехнологічна компанія BTU; Аліна Смишляк, Kormotech; Діана Груць, юридична компанія Main Business Partner; Анна Клименко, ПРАВЕКС БАНК; Вікторія Гончаренко, мережа медичних лабораторій Ескулаб; Ірина Стеценко, "АрселорМіттал Кривий Ріг"; Ольга Мотрук, SENSE BANK; Ганна Козирь, KNESS; Олег Серга, ПриватБанк; Інна Гальчинська, Vega Telecom Group; Наталья Степанюк, NOVUS; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1».

⭐⭐⭐
2583

Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2025”

Триває прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2025". Для реєстрації у конкурсі заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна