3288

Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2023”

Оголошено прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2024". Для реєстрації у конкурсі 2024 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Енергія єдності», в Fairmont Grand Hotel Kyiv відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023».

Український бізнес працює. Другий економічний фронт продовжує підтримувати стійкість країни. Фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час, реалізують видатні проєкти, а також знаходять час і натхнення усвідомити набутий досвід і ділитись здобутками з колегами на професійних конкурсах і практичних форумах. Українці непереможні, бо навіть у воєнних обставинах – періодичниому відключенні світла, тепла і зв`язку продовжують створювати креативні проєкти, наповнені українськими сенсами – волі до перемоги, віри, єдності, силі духу, дотепного гумору.

Ознайомитись з регламентом і оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2024» можна тут

***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2024 *****

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube

До составу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України 

Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023»

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube

До состава членів журі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України” входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники бізнесу, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України

Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2023»



категорія “корпоративний журнал”



.
dtek
• ДТЕК Нафтогаз – корпоративний журнал «Дайджест ДТЕК Нафтогаз»

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2018
формат – А4
об’єм – 41 сторінка
періодичність випуску – 3 рази на рік
наклад – 500
регіони розповсюдження – Киів, Полтава
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
carlsberg
• Carlsberg Ukraine – корпоративний журнал “Пивовар”

галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2001
формат – А4
об’єм – 52 стор.
наклад – 1 000 екз.
періодичність випуску – 2 рази на рік
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця, Дніпро
цільова аудиторія – співробітники компанії



категорія “корпоративне видання”



.
okko
• Мережа АЗК OKKO – корпоративне видання
 “ОККО Інформ”

галузь економіки – паливний рітейл
рік заснування – 2018
формат – електронне видання
об’єм – до 10 новин у випуску
наклад – 10 000
періодичність випуску – щотижня
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники групи компаній ОККО



.
fora
• ТМ «ФОРА» – корпоративне видання «Моя Фора» 

галузь економіки – продуктовий ритейл
рік заснування – 2016
формат – А4
об’єм – 40 стор.
періодичність випуску – два рази на рік (лютий, липень)
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – Співробітники ТМ “ФОРА”



.
ey
• Компанія EY Україна – корпоративне видання EY Times

галузь економіки – консалтинг
рік заснування – 2022
формат – публікується на внутрішньому порталі компанії та паралельно робиться розсилка на співробітників
об’єм – від 5 до 8 статтей на випуск
періодичність випуску – один раз на 3-4 тижні
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – cпівробітники



.
bayadera
• BAYADERA GROUP – корпоративне видання «Дайджест новин BAYADERA GROUP» 

галузь економіки – FMCG, алкогольна галузь
рік заснування – 2018
формат – презентація PPT – електронний корпоративний дайджест
об’єм – 30 і більше слайдів
періодичність випуску – раз на місяць
регіони розповсюдження – Україна, Азія, Європа, США
цільова аудиторія – співробітники



.
metro
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний журнал METRO Times 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2014
формат – відеожурнал у форматі інтерв’ю на платформі YouTube з історіями реалізації актуальних проєктів. У минулому: друкований журнал та електронний журнал у форматі PDF
об’єм – випуски по 10-20 хвилин
періодичність випуску – щоквартально
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
novapay
• NovaPay – корпоративне видання “Для своїх”

галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2021
формат – корпоративний журнал, створений у вигляді сайту-конструктору
періодичність випуску – 1 раз у квартал
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
privatbank
• ПриватБанк – електронне видання PrivatBlog

галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2020
формат – новинний сайт для співробітників банку
об’єм – 300+ публікацій
періодичність випуску – 2-3 рази на тиждень
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку



категорія “корпоративний проєкт”



.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний благодійний проєкт “Донація крові”

галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2023
формат – компанія є активним учасником донорського руху, залучаючи співробітників до доброї справи з порятунку життів. У серпні цього року, відбулися чергові корпоративні дні донорства крові в Києві
регіони розповсюдження – Київ
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
novapay
• NovaPay – корпоративний проєкт NovaPay маркет

галузь економіки – фінанси
рік заснування проєкту – 2021
формат – корпоративний “магазин” для підвищення значимості професійних навчань і стимулювання команди
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
carlsberg
• Carlsberg Ukraine – корпоративний проєкт “Спортивні події та корпоративне волонтерство”

галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2022
формат – спортивні змагання та волонтерські іниціативи
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця, Дніпро
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт “Спортивно-навчальний комплекс”

галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2023
формат – допомога працівникам в досягненні спортивних фітнес цілей в межах Well-being програми, де 50-60% команди Acino в Україні завдяки спортивним заняттям зможуть знизити рівень стресу та зарядитися необхідною енергією і позитивним настроєм.
регіони розповсюдження – Київ
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
metro
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт “Капсула часу” 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2023
формат – проєкт до Дня Незалежності України, у межах внутрішніх корпоративних комунікацій
об’єм – понад 2000 колег з 24 торговельних центрів, офісу та фабрики мережі METRO Україна взяли участь у проєкті
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
integrator
• IT Integrator – корпоративний КСВ проєкт “Знання, що рятують життя”

галузь економіки – IT
рік заснування – 2022
формат – ми провели широку інформаційну кампанію та обробили заявки на безкоштовну доставку ТЕРМОКОВДР від понад 40 тисяч отримувачів та у період з жовтня 2022 по лютий 2023 – виготовили і доставили до 20 000 рятувальних термоковдр дітям та педагогам з ПРИФРОНТОВИХ та ДЕОКУПОВАНИХ областей України
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – IT-галузь



.
nbu
• НБУ – корпоративний проєкт “Літній табір FinCamp 2023”

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – освітній проєкт з фінансової грамотності для дітей
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – діти співробітників віком від 6 до 17 років



.
kernel
• KERNEL – корпоративний КСВ проєкт “Разом до перемоги”

галузь економіки – агрокомпанія
рік заснування – 2022
формат – Підтримка ЗСУ. З перших днів війни Kernel свідомо обрав підхід надавати підтримку ЗСУ власними силами та ресурсами – без залучення фондів-посередників. На сьогодні компанія працює як повноцінний благодійний фонд, забезпечуючи підрозділи української армії необхідною технікою, обладнанням та спорядженням,
а цивільних – гуманітарною підтримкою.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – зовнішня партнери, агровиробники, кандидати на вакансії; внутрішня співробітники компанії



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – соціальний корпоративний проєкт + чат-бот “БезуМОВНА підтримка”

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – проєкт мав ціль — підтримати клієнтів банку в переході на фінансову українську мову
об’єм – щодня з 22 червня 2023 по сьогодні, і будемо продовжувати проєкт БезуМОВНА підтримка 2.0
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – українці



.
metro
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний проєкт “День Єдності” 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2023
формат – проєкт до Дня вишиванки, у межах внутрішніх корпоративних комунікацій
об’єм – понад 2000 колег з 24 торговельних центрів, офісу та фабрики мережі METRO Україна взяли участь у проєкті
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
integrator
• IT Integrator – корпоративний КСВ-проєкт “Вишиванкові сквери України”

галузь економіки – IT
рік заснування – 2023
формат – залучення команд одразу декількох великих ІТ-компаній до волонтерської ініціативи; проєкт також допомагає комунальним підприємствам міста відновлювати благоустрій скверів та парків, щоб дарувати позитивні емоції, впевненість у нашій перемозі та хвилини спокою та відновлення маленьким та дорослим українцям
регіони розповсюдження – Київ
цільова аудиторія – IT-галузь



.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт «Вишита Краса. Зроби свою!»

галузь економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – свято краси в Acino, що поєднало традиції минулого з інноваціями сьогодення в ексклюзивних Вишиванках власного дизайну
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
eva
• Лінія магазинів EVA – корпоративний проєкт EVAshop

галузь економіки – рітейл
рік заснування – 2022
формат – інтернет-магазин корпоративного мерча Придбати товари можна за грн, а також за віртуальну валюту Євочки, що кожен співробітник може заробити протягом року за непрофесійні задачи: участь у корпоративному житті, долученність до заходів, виконання квестів тощо
об’єм – близько 5 000 товарів
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники



.
pravex
• ПРАВЕКС БАНК – соціальний проєкт “Корпоративне волонтерство”

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2022
формат – комплекс соціальних проєктів
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники, партнери, клієнти банку



категорія “корпоративний сайт”



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційний сайт ukrsibbank.com

галузь економіки – фінансовий
рік заснування – перший сайт – більше 20 років, крайнє оновлення – 2022
формат – офіційний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – існуючі та потенційні клієнти, партнери, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники контролюючих органів та всі зацікавлені сторони



.
darnitsa
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – корпоративний сайт darnitsa.ua  

галузь економіки – фармбізнес
pік заснування – 2005
формат – корпоративный сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудітория – споживачі; лікарі та аптечні провізори; ЗМІ; працівники; органи влади; партнери; бізнес з-поза меж галузі



.
psg
• PrintStore Group – сайт  printstore.com.ua

галузь економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2008
формат – корпоративний сайт, калькулятор замовлень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі користувачі, зацікавлені в інформації про послуги компанії, існуючі та потенційні клієнти



категорія “корпоративний портал”



.
mhp
• МХП – корпоративний портал MHP Prostir

галузь економіки – харчові та агротехнології
рік заснування – 2023
формат – rорпоративний портал, реалізований на функціоналі Microsoft Teams та в Telegram
регіони розповсюдження – регіони присутності МХП
цільова аудиторія – працівники компанії



.
sense
• Sense Bank – корпоративний портал Sense Space

галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2019
формат – корпоративний веб-сайт з адаптацією до мобільного пристрою
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку, близько 4000 чоловік, усіх підрозділів



категорія “корпоративний календар”



.
interpipe
• “ІНТЕРПАЙП” – корпоративний календар “Переможний 2023”

галузь економіки – промисловість
рік заснування –
формат – 12 х 12 см
об’єм – 14 листів
наклад –
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – співробітники та клієнти, партнери, гості



.
viyar
• ТМ «ВіЯр» – корпоративний календар “Пишаємось нашими Захисниками”

галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2012
формат – 12 листів на кожен місяць з фото захисників та датовані відривні листи
наклад – 2 000 екз.
регіони розповсюдження – всі філії Компанії (16 філій в Україні)
цільова аудиторія – співробітники компанії



категорія “корпоративна сторінка в instagram”



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – cторінка instagram.com/pumb.ua

галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2017
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти та співробітники банку



.
kmds
• Мережа приватних ліцензованих шкіл КМDШ – cторінка instagram @kmds.school

галузь економіки – освіта
рік заснування – 2017
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – поточні клієнти КМDШ – батьки; потенційні клієнти; працівники: викладачі, ментори, тьютори, психологи тощо



.
viyar
• ТМ «ВіЯр» – cторінка instagram @viyarteam команда ВіЯр

галузь економіки – рітейл, виробництво
рік заснування – 2020
формат – сторінка в інстаграм
регіони розповсюдження – інтернет, 2392 підписника
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
axa
• Lantmannen AXA – cторінка instagram lantmannen_cerealia

галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2017
формат – сторінка в інстаграм, 2-3 публікації на тиждень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі



категорія “корпоративний telegram”



.
privatbank
• ПриватБанк – корпоративний канал BERЕMO_I_ROBYMO

галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2020
формат – Корпоративный канал в Telegram
об’єм – 2000+ публікацій
періодичність випуску – 2-3 публікації щодня
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку



.
mhp
• МХП – корпоративний Телеграм-канал «Разом ми сила» 

галузь економіки – харчові та агротехнології
рік заснування – 2022
формат – закритий телеграм-канал виключно для працівників МХП, майже 13 000 підписників
регіони розповсюдження – регіони присутності МХП
цільова аудиторія – понад 28 000 працівників підприємств групи МХП по всій Україні



.
darnitsa
• Фармацевтична компанія «Дарниця» – корпоративний канал «Дарниця: просто про здоров’я»

галузь економіки – фармбізнес
pік заснування –
формат – Telegram канал
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудітория – клієнти, партнери, співробітники



.
fozzy
• Fozzy Group – корпоративний Телеграм-канал «Людяні комунікації» 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2022
формат – дописи у різноманітних форматах: текстові дописи, відео, опитування, прямі етери
об’ем – постинг у робочі дні понеділок-п’ятниця, 3-5 дописів щодня
регіони розповсюдження – Україна та країни, де наразі проживають наші працівники, здебільшого Європа
цільова аудиторія – офісні та лінійні працівники Холдингу, Сільпо, Логістики та інших бізнесів групи.



.
dtek
• ДТЕК Енерго – корпоративний Телеграм-канал “Ми на зв’язку!”

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – закритий телеграм-канал виключно для працівників одного з машинобудівного завода ДТЕК Енерго, майже 800 підписників
періодичність випуску – 9 публікацій щодня, крім вихідних
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії



.
metro
• МЕТРО Кеш енд Кері Україна – корпоративний Телеграм-канал METRO Ukraine News 

галузь економіки – ритейл
рік заснування – 2023
формат – закритий телеграм-канал, розділений на 5 тематичних гілок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



категорія “корпоративна сторінка fb”



.
nbu
• Національний Банк України – група в fb
НБУ_life

галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2019
формат – закрита група в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники організації



.
biosphere
• Ukrlandfarming – сторінка у fb  Ukrlandfarming PLC

галузь экономики – аграрний бізнес
рік заснування – 2016
формат – сторінка в соцмережі: відеороліки/пости/інфографіка
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники УЛФ, потенційні співробітники компанії



.
carlsberg
• Carlsberg Ukraine – cторінка facebook.com/CarlsbergUkraine

галузь економіки – FMCG
рік заснування – 2011
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – cпоживачі, партнери



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – бізнес сторінка facebook.com/pumbua

галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2011
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційна сторінка facebook.com/ukrsibbank

галузь економіки – фінансовий
рік заснування – більше 10 років
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти, що обслуговуються в банку, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники перевіряючих органів та всі зацікавлені сторони



.
sabona
• SABONA – pack atelier – 
facebook.com/SABONApackatelier

галузь экономики – производство картонной и бумажной упаковки
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи, заинтересованные в информации о креативной упаковке, существующие и потенциальные клиенты



категорія “корпоративний звіт”



.
kpmg
• KPMG в Україні – корпоративний Звіт про прогрес 2021-2022

галузь економіки – аудит, податкове та юридичне консультування, консультаційні послуги
рік заснування – 2012
формат – PDF
об’єм – 66 сторінок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – приватні та державні компанії, міжнародні та національні недержавні організації (NGO), державні органи, співробітники компанії, студенти, потенційні співробітники, alumni



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт про управління 2022

галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – електронна версія
об’єм – 36 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – акціонери, контролюючі органи та всі зацікавлені особи.



.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – звіт корпоративно-соціальної відповідальності 2022

галузь економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – електронна версія
об’єм – 62 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – фахівці, котрі займаються КСВ



категорія “корпоративний фільм”



.
city
• Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед – корпоративний фільм «Я буду завжди поруч з тобою…»

галузь економіки – харчова галузь, безалкогольні напої
рік заснування – 2023
формат – відеофільм
об’єм – 3 хв.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники компанії, партнери, постачальники, замовники, урядові та неурядові організації, споживачі, усі зацікавлені сторони компанії



.
ferrexpo
• Група компаній Ferrexpo – корпоративний фільм «Жнива під час війни»

галузь економіки – гірничодобувна промисловість
рік заснування – 2018
формат – mp4, корпоративне відео
об’єм – 2 хв 21 сек.
регіони розповсюдження – Україна, зарубіжжя
цільова аудиторія – акціонери, працівники підприємств групи Ferrexpo, партнери, місцеві громади та інші зацікавлені сторони



.
arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративний фільм “Все переплавимо”

галузь економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2021
формат – Усім сильним та незламним присвячується. Кожному, хто став воїном світла. Хто захищає свій фронт. Це присвята тим, кого не зламати та не скорити, у чиїх жилах тече сталева кров. Особливим людям – гірникам та металургам Кривбасу, захисникам України на воєнному і промисловому фронтах. Голоси, руки та вміння #АрселорМітталКривийРіг – у цьому ролику. А ще – наша безмежна вдячність і повага металургам і гірникам нашого підприємства і всієї України. Передаємо вітання та тиснемо руку колегам, які захищають наш спокійний сон під кулями. Кажемо «дякую, друже» тим, хто залишився на підприємстві, видобуває руду чи варить сталь. Кожен важливий. Кожен на своєму місці. Скрутні часи пройдуть. Настане новий день, в якому Перемога буде за нами. Ми відбудуємо країну. Ми все переплавимо!
Важливо: відео створене виключно силами служби комунікацій та працівників підприємства, без залучення підрядників.
об’єм – 04 хв.33 сек
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону, України, партнери, зацікавлені сторони



.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – корпоративний відеопроєкт “ПУМБ Live: діалог з лідерами банку – сучасно, відкрито, щиро”

галузь економіки – фінансова
рік заснування – 2023
формат – прямі YouTube-трансляції
об’єм – тривалість кожної трансляції – 1 година
періодичність випуску – кожні 1-1,5 міс.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники банку



.
eva
• Лінія магазинів EVA – корпоративний відеопроєкт EVAtalk

галузь економіки – рітейл
рік заснування – 2021
формат – інтерв’ю зі спірвобітниками, знайомство у неформальній обстановці, ціннісний підхід до життя, роботи, світу
об’єм – до 20 хв.
періодичність випуску – двічі на місяць
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники



.
privatbank
• ПриватБанк – корпоративний проєкт PrivatTalks

галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2020
формат – Регулярне новинне відео
об’єм – 50+ випусків хронометражем не менше 20 хвилин кожен
періодичність випуску – в середньому один раз на місяць
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку



.
sense
• Sense Bank – корпоративне радіо Sense FM

галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2020
формат – святковий радіоефір до Нового Року
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку



категорія “корпоративний сторітелінг” 



.
dtek
• ДТЕК Енерго – корпоративний сторітелінг
“Сміливі нести світло: герої серед нас”

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2022
формат – диджитал
періодичність випуску – раз на тиждень
регіони розповсюдження – Бурштин, Ладижин, Добротвір, Зеленодольськ, Дніпро, Курахове
цільова аудиторія – працівники компанії



.
axa
• Lantmannen AXA – корпоративний сторітелінг #мояісторіяLantmannen

галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2023
формат – комунікація на Facebook; аторами публікацій є саме співробітники компанії
об’єм –
періодичність випуску –
регіони розповсюдження – офіси компанії: м. Київ, м. Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі



категорія “корпоративний сувенір” 



.
novapay
• NovaPay – корпоративний сувенір
 Welcome Box

галузь економіки – фінанси
рік заснування медіа – 2017
формат – набір містить сумку-шопер, блокнот, ручку, наліпки і корисні смаколики (горішки)
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії



.
psg
• PrintStore Group – сувенір
 «Новорічний подарунок 2022»

галузь економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – набір з календарем, рушником, милом та поліграфієй
наклад – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній



.
axa
• Lantmannen AXA – корпоративний сувенір “Корпоративні наліпки”

галузь економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2023
формат – корпоративні наліпки до дня народження компанії – 33 роки
об’єм – 800 примірників
регіони розповсюдження – м.Київ, м.Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери, пошукачі роботи, споживачі



.
sense
• Sense Bank – корпоративний хендбук Sense Bank

галузь економіки – фінанси
рік заснування – 2022
формат – 170 x 250 мм
об’єм – 42 стор.
наклад – 300 екз.
періодичність випуску – одноразово
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники банку, близько 4000 чоловік, новачки



.
dtek
• ДТЕК Енерго – корпоративна ювілена фотокнига “Сучасна історія. 60 років Західному Донбасу”

галузь економіки – енергетика
рік заснування – 2023
формат – А4
об’єм – 54 стор.
наклад – 500 екз.
періодичність випуску – одноразово
регіони розповсюдження – Українська та міжнародна аудиторія
цільова аудиторія – колектив, партнери, гості підприємств



категорія “корпоративна книжка”



.
ribas
• Ribas Hotels Group – корпоративна книжка “Більше ніж сервіс”

галузь економіки – готельний бізнес
рік заснування – 2023
формат – 210 x 250 мм
об’єм – 240 стор.
наклад – 1 500
періодичність випуску – 1 раз у рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – підприємці малого та середнього бізнесу, всі хто цікавиться сервісом, особливо розвитком сервісних компаній в Україні, студенти профільних напрямків



.
eridon
• Група компаній “Ерідон” – корпоративна книжка “Герої нашої землі”

галузь економіки – агробізнес
рік заснування – 2023
формат – 205 х 260 мм
об’єм – 228 стор.
наклад – 1 200
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники, партнери



.
jan
• Жан Niche Concept – корпоративна книжка “Писана краса. Історія макіяжу”

галузь економіки – мережа магазинів нішевої парфумерії та косметики
рік заснування – 2018
формат – 210х260 мм
об’єм – 240 стор.
наклад – 1 000 екз.
регіони розповсюдження – Україна, зарубіжжя
цільова аудиторія – клієнти, партнери



 

 

Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2024» можна тут

*****   РЕЄСТРАЦІЯ КОНКУРСАНТА 2024 *****

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube

До составу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України 

 

Український бізнес працює. Другий економічний фронт продовжує підтримувати стійкість країни. Фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час, реалізують видатні проєкти, а також знаходять час і натхнення усвідомити набутий досвід і ділитись здобутками з колегами на професійних конкурсах і практичних форумах. Українці непереможні, бо навіть у воєнних обставинах – періодичниому відключенні світла, тепла і зв`язку продовжують створювати креативні проєкти, наповнені українськими сенсами – волі до перемоги, віри, єдності, силі духу, дотепного гумору.

Todorova OksanaНа бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022», в БЦ «Європа Плаза» в Києві відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022».

Фотоальбом:
https://www.facebook.com/media

Организатор Асоціація корпоративних медіа України проводить конкурс вже сімнадцятий рік поспіль. На розгляд членів журі було представлено 45 корпоративних проектів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями:

 “ДТЕК Енерго”, “Фармак”, “АСІНО Україна”, Lantmannen AXA, “Нова пошта”, ПУМБ, Група компаній Ferrexpo, Carlsberg Ukraine, “Інтерпайп”, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, “TEДІС Украіна”, “Сингента”, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, “Укрзалізниця”, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, PrintStore Group та інші.

BestCorpMediaUkraine2022

Переможці та номінанти щорічного національного рейтингу корпоративних медіа України.

BestCorpMediaUkraine2022

Ґран-прі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” нагороджені корпоративні проєкти:

“АСІНО УКРАЇНА” – корпоративний проєкт Сторінка соцпроєкту Acino “Твій безмежний світ”
“ПУМБ” – корпоративний проєкт Life Saving Merch @lifesavingmerch
Lantmannen AXA – дайджест Lantmannen Times
“Фармак” – журнал Farmak Life
Група компаній Ferrexpo – звіт про відповідальне ведення бізнесу FERREXPO PLC 2021
“Нова пошта” – корпоративний проєкт facebook.com/NPhumanitarian
Carlsberg Ukraine – сторінка instagram.com/carlsbergukraine
“АрселорМіттал Кривий Ріг” – корпоративний фільм “Все переплавимо”
“ТЕДІС Україна” – чат-бот ITed
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний сайт ukrsibbank.com
“ДТЕК Енерго” – сторінка facebook.com/dteklates
PrintStore Group – новорічний сувенір “Йога єднає”
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН niche concept – книга “Писана краса. Історія макіяжу”
“Сингента” – календар Syngenta & Ukrainer 2023
“Укрзалізниця” – проєкт “Потяг до перемоги”
“Інтерпайп” – календар “Переможний 2023”
Група компаній Ferrexpo – корпоративне видання “Гірник”
Carlsberg Ukraine – журнал “Пивовар”
“АрселорМіттал Кривий Ріг” – корпоративне видання “Металург”
“Нова пошта” – сувенир “Сувенірна брендована продукція”
“АСІНО УКРАЇНА” – календар “Авторський календар Acino”
“Інтерпайп” – сувенір “Набір Brave Set”
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт про управління UKRSIBBANK 2021
Carlsberg Ukraine – звіт зі сталого розвитку Carlsberg Ukraine 2021
“Фармак” – фільм “Як виглядає сучасна українська фармацевтика? Віртуальна екскурсія «Фармаком», яка захоплює”
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – сторінка facebook.com/ukrsibbank
“ДТЕК Енерго” – корпоративний телеграм-канал DTEK Energy
Lantmannen AXA – корпоративний канал tiktok.com/@lantmannen_ua
“Нова пошта” – корпоративне Telegram-середовище Нової пошти
“Фармак” – корпоративний портал Work place
“АСІНО УКРАЇНА” – фільм “Діяльність Acino у воєнний час”
“Інтерпайп” – фільм “Корпоративний штаб допомоги ІНТЕРПАЙП”

II місце конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” посіли корпоративні проєкти наступних компаній:

“ТЕДІС Україна” – дайджест “TEDIS NEWS”
“ПУМБ” – сторінка в fb facebook.com/pumbua
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – звіт КСВ Звіт з корпоративної соціальної відповідальності 2021
“Нова пошта” – електронне видання “Нова пошта News” (+ додатковий формат Нова пошта LIFE)
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН Niche Concept – сторінка в facebook.com/JanNicheConcept
“АСІНО УКРАЇНА” – корпоративний відеопроєкт Серія відео флешмобів Acino “Дякую за працю” та “Наші мрії”
“ТЕДІС Україна” – календар “10 років в Компанії – це…”
Група компаній Ferrexpo – корпоративний фільм “Жнива під час війни”
UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний фільм People First
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН Niche Concept – сторінка instagram.com/jan_niche_concept

III місце конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” посіли корпоративні проєкти наступних компаній:

Lantmannen AXA – корпоративний фільм “Культура, яка пройшла випробування війною”
PrintStore Group – сторінка facebook.com/PrintStore.com.ua

 

Вітаємо переможців і кожного учасника конкурса.

Дякуємо за вашу героїчну працю, наполегливість і професійність. Продовжуємо працювати. Наближаємо перемогу України!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2023» можна тут

*****   РЕЄСТРАЦІЯ КОНКУРСАНТА 2022 *****

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-верстки PDF-презентації YouTube

До составу журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України 

Учасники конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022»

Конкурсні проєкти “Найкраще корпоративне медіа України” на ресурсах Асоціації корпоративних медіа України:

facebook PDF-верстки PDF-презентации YouTube

До состава членів журі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України” входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники бізнесу, видавці, практикуючі PR-фахівці.

Организатор конкурса: Асоціація корпоративних медіа України

Участники конкурса «Найкраще корпоративне медіа України 2022»

категорія корпоративний журнал


.
jan
• Жан Niche Concept – корпоративний
журнал “МОДНО”

сектор економіки – мережа магазинів нішевої парфумерії та косметики
рік заснування – 2006
формат – А4
об’єм – 98 стор.
тираж – 3 000 екз.
періодичність випуску – раз на рік
регіони розповсюдження – Одеса, Київ, Львів, Дніпро, Харків, Миколаїв
цільова аудиторія – клієнти компанії

 


.
pumb
• АТ “ПУМБ” –  журнал
 “Народний банкір”

сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2016
формат – А4
об’єм – 24
наклад – 14 000
періодичність випуску – 1р/3міс
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – клиєнты банку

 


.
tedis
• ТЕДІС Україна –  корпоративний дайджест
TEDIS NEWS

сектор економіки – FMCG-дистрибуція
рік заснування – 2018
формат – А4
об’єм – 4 сторінки
періодичність випуску – до березня 2022 р. – щоквартально, після – щомісячно
регіони розповсюдження – 32 філії по всій Україні
цільова аудиторія – співробітники компанії

 


.
axa
• Lantmannen AXA – корпоративний дайджест Lantmannen Times

сектор економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2015
формат – 200х265
об’єм – 12 ст.
періодичність випуску – щомісяця
наклад – 20
регіони розповсюдження – офіси компанії: м. Київ, м. Бориспіль
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери

 

категорія корпоративне видання


.
farmak
• АТ «Фармак» – корпоративний журнал
 Farmak Life

сектор економіки – фармацевтична компанія
рік заснування – 2021
формат – А4, виходить друком та в електронному вигляді
об’єм – 36 стор.
тираж – 900 екз.
періодичність випуску – 1р/3міс.
регіони розповсюдження – Київ, Шостка. У цих місцях зосереджені виробничі потужності компанії «Фармак». В електронному вигляді поширюється через електронні пошти та внутрішню соціальну мережу Workplace. Також видання перекладається російською мовою для поширення онлайн серед представництв компанії (Казахстан, Узбекистан, Киргизстан)
цільова аудиторія – співробітники компанії

 


.
carlsberg
• Carlsberg Ukraine – корпоративний журнал “Пивовар”

сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2001
формат – А4
об’єм – 48 стор.
тираж – 1 000 екз.
періодичність випуску – 3 рази на рік
регіони розповсюдження – Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, Полтава, Рівне, Вінниця
цільова аудиторія – співробітники компанії

 


.
ferrexpo
• Група компаній Ferrexpo – корпоративна газета
 “Гірник”

сектор економіки – гірничодобувна промисловість
рік заснування – 2002
формат – А3
об’єм – 12 стор.
тираж – 3 000 екз.
періодичність випуску – 1р/1міс.
регіони розповсюдження – Горішні Плавні, Кременчуцький р-н
цільова аудиторія – працівники підприємств групи Ferrexpo, місцеві громади

 


.
np
• “Нова Пошта” – електронне видання “Нова пошта News” + додатковий формат “Нова пошта LIFE”

сектор економіки – логістика
рік заснування – 2019
формат – А4
об’єм – 10-20 стор.
наклад – розсилка на 30+ тисяч адрес
періодичність випуску – раз на тиждень; раз на місяць замість звичайного новинного виходить Нова пошта LIFE, де публікується менше новин, більше історій наших співробітників, більш позитивний формат
регіони розповсюдження – Україна, а також наші співробітники у Молдові та у Польщі
цільова аудиторія – співробітники Національної та франчайзингової мереж Нової пошти

 


.
np
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – електронне видання «Металург»

сектор економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 1952
формат – починаючи з серпня 2019 року газета почала виходити виключно українською мовою. З 24 лютого 2022 року газету було переформатовано в електронні інформаційні випуски. А з березня, незважаючи на воєнний стан, запрацював сайт газети «Металург» – повноцінне цифрове медіа. На сайті також вживлений додаток – Подкаст «Металургу».
об’єм – для електронних розсилок також існує pdf-версія газети «Металург» з рухомою кількістю сторінок
періодичність випуску – новини на сайті оновлюються щодня
регіони розповсюдження – м.Кривий Ріг, регіон та Україна
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону, країни, партнери, зацікавлені сторони

 

категорія корпоративний проєкт


.
credit_agricole
• Credit Agricole Bank – корпоративный проект «Амбассадоры Креди Агриколь»

сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2021
формат – проект по вовлечению сотрудников банка в построение бренда работодателя Креди Агриколь.
Идея: популяризовать бренд Креди Агриколь с помощью лояльности сотрудников.
Концепт: главная сила банка – это его сотрудники. Они – движущая сила, драйверы инноваций, создатели проектов. Амбассадоры Креди Агриколь – это возможность проявить свою креативность, желание помогать обществу и планете, а также стать лицом бренда.
целевая аудитория – внешняя: потенциальные сотрудники банка, партнеры и клиенты; внутренняя: все сотрудники банка: главный офис + сеть по Украине

 


.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт “Дякую за працю” та “Наші мрії”

сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2022
формат – серія відео флешмобів: “Дякую за працю” – 5 серій за участі співробітників і 1 відео за участі українських зірок, формат mp4; Відео “Наші мрії” – 2 серії формату mp4
об’єм – від 2 до 5 хв.
регіони розповсюдження – глобальне поширення серед співробітників Групи компаній Acino та аудиторії в соцмережі Facebook
цільова аудиторія – внутрішні та зовнішні стейкхолдери

 


.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний проєкт “Твій безмежний світ”

сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 28.02.2021
формат – сторінка соцпроєкту у мережі facebook
об’єм –
регіони розповсюдження – глобальне поширення серед співробітників Групи компаній Acino та аудиторії в соцмережі Facebook
цільова аудиторія – зовнішні стейкхолдери

 

категорія корпоративний сайт


.
farmak
• АТ «Фармак» – корпоративний сайт
 farmak.ua

сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2018
формат – корпоративний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі зареєстровані користувачі

 


.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційний сайт ukrsibbank.com

сектор економіки – фінансовий
рік заснування – перший сайт – більше 20 років, крайнє оновлення – 2022
формат – офіційний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти, що обслуговуються в банку, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники перевіряючих органів тощо

 


.
univest
• Агентство Univest Creative – сайт creative.univest.ua

сектор экономики – креативное агентство
год основания – 2014
формат – корпоративный сайт
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – существующие и потенциальные клиенты, партнеры

 


.
psg
• PrintStore Group – сайт  printstore.com.ua

сектор економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2008
формат – корпоративний сайт, калькулятор замовлень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі користувачі, зацікавлені в інформації про послуги компанії, існуючі та потенційні клієнти

 

категорія корпоративний портал

.
farmak
• АТ «Фармак» – корпоративний портал Work place

сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2019
формат – внутрішня соціальна мережа
регіони розповсюдження – до мережі під’єднані співробітники компанії «Фармак» в Україні і з міжнародних представництв
цільова аудиторія – співробітники компанії

 

категорія корпоративний чат-бот

.
tedis
• ТЕДІС Україна – чат-бот ITed

сектор економіки – FMCG-дистрибуція
рік заснування – 2021
формат – чат-бот для месенджерів Telegram та Viber
об’єм – щоденне оновлення, 3-4 рази
регіони розповсюдження – 32 філії по всій Україні
цільова аудиторія – співробітники компанії

 


.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний Цифровий помічник – AcinoBot 

сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2020
формат – мобільний застосунок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії

 

категорія корпоративний календар


.
interpipe
• “ІНТЕРПАЙП” – корпоративний фільм “Корпоративний штаб допомоги ІНТЕРПАЙП”

сектор економіки – промисловість
рік заснування –
формат –
об’єм –
наклад –
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – співробітники та клієнти, партнери, гості

 


.
interpipe
• “ІНТЕРПАЙП” – корпоративний cувенір “Набір Brave Set”

сектор економіки – промисловість
рік заснування –
формат – шкарпетки у колаборації з українськими брендами
об’єм – набір з трьох дизайнів
наклад –
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – клієнти, партнери, гості

 


.
interpipe
• “ІНТЕРПАЙП” – корпоративний календар “Переможний 2023”

сектор економіки – промисловість
рік заснування –
формат – 12 х 12 см
об’єм – 14 листів
наклад –
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – співробітники та клієнти, партнери, гості

 


.
tedis
• “ТЕДІС Україна” – календар
 “10 років в Компанії – це…”

сектор економіки – FMCG-дистрибуція
рік заснування – 2011
формат – 24х16 см
об’єм – 7 стор.
тираж – 500 екз.
регіони розповсюдження – 32 філії по всій Україні
цільова аудиторія – співробітники компанії

 


.
syngenta
• Компанія «Сингента» – корпоративний календар
 Syngenta & Ukrainer 2023

сектор економіки – аграрний
рік заснування – 2012
формат – А3
об’єм – 13 стор.
наклад – 3 187 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – аграрії

 

категорія корпоративна сторінка в instagram


.
pumb
• ПАО “ПУМБ” –  cторінка instagram.com/lifesavingmerch «Ми однієї крові»

сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – соціальний проєкт «Ми однієї крові» задля підтримки українських виробників і арту, просування донорства в Україні, закупівлі кровоспинних засобів для військових, доставки крові в гарячі точки для поранених
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – небайдужі українці, які хочуть підтримувати економіку та ЗСУ, клієнти та співробітники банку

 


.
carlsberg
• Carlsberg Ukraine – cторінка
 instagram.com/carlsbergukraine

сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2021
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – cпоживачі, партнери

 


.
np
• “Нова Пошта” – сторінка instagram.com/novaposhta.official/

сектор економіки – логістика
рік заснування – 2015
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії

 


.
dnst
• METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ – мобільний застосунок
“Моя безпека”

сектор економіки – вуглевидобування, шахтне будівництво
рік заснування – 2021
формат –
регіони розповсюдження – Донецька область
цільова аудиторія – співробітники ШУ «Покровське», підприємств-партнерів

 

категория корпоративная страница в fb

.
farmak
• АТ «Фармак» – сторінка facebook.com/farmak.ua
 

сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2017
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – гості компанії, партнери, фармацевти, медики, студенти та всі зацікавлені сторони

 


.
pumb
• ПАО “ПУМБ” – бізнес сторінка facebook.com/pumbua

сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2013
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії

 


.
biosphere
• Корпорация “Биосфера” – страница  facebook.com/biosphere.corporation

сектор экономики – FMCG
год основания – 2010
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – потребители; партнёры/потенциальные партнёры; инвесторы; журналисты; НГО; потенциальные/текущие сотрудники

 


.
psg
• PrintStore Group – страница facebook.com/PrintStore.com.ua

сектор экономики – полиграфические услуги
год основания – 2008
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи fb, заинтересованные в информации об услугах компании, существующие и потенциальные клиенты

 


.
np
• “Нова Пошта” – сторінка facebook.com/Nphumanitarian

сектор економіки – логістика
рік заснування – 2022
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – волонтери та активісти

 


.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – офіційна сторінка facebook.com/ukrsibbank

сектор економіки – фінансовий
рік заснування – більше 10 років
формат – сторінка в мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти, що обслуговуються в банку, люди, котрі шукають роботу, журналісти, представники перевіряючих органів тощо

 


.
jan
• Жан Niche Concept – 
facebook.com/JanNicheConcept

сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических магазинов
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи, заинтересованные в информации о нишевой парфюмерии, существующие и потенциальные клиенты

 


.
sabona
• SABONA – pack atelier – 
facebook.com/SABONApackatelier

сектор экономики – производство картонной и бумажной упаковки
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория – все пользователи, заинтересованные в информации о креативной упаковке, существующие и потенциальные клиенты

 

категория корпоративний звіт


.
ferrexpo
• Група компаній Ferrexpo – звіт про відповідальне ведення бізнесу FERREXPO PLC  2021

сектор економіки – гірничодобувна промисловість
рік заснування – 2015
формат – PDF; українська, англійська мова
об’єм – 104 стор.
періодичність випуску – 1р/1рік
регіони розповсюдження – Україна, зарубіжжя
цільова аудиторія – акціонери, працівники підприємств групи Ferrexpo, партнери, місцеві громади та інші зацікавлені сторони

 


.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – консолідований звіт про управління 2021

сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – електронна версія
об’єм – 36 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – акціонери, контролюючі органи та всі зацікавлені особи

 


.
uz
• АТ «Укрзалізниця» – корпоративний проєкт “Потяг до перемоги”

сектор економіки – транспорт, залізничні перевезення
рік заснування – 2022
формат –
об’єм –
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – cпівробітники компанії, інвестори, партнери в області перевезень, клієнти сервісу вантажних перевезень, пасажири, підрядники та постачальники, акціонери, державні органи, фінансові кредитні інститути, міжнародні організації, журналісти, представники громадських організацій

 


.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – звіт корпоративно-соціальної відповідальності 2021

сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – електронна версія
об’єм – 62 стор.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – фахівці, котрі займаються КСВ

 

категорія корпоративний фільм


.
ferrexpo
• Група компаній Ferrexpo – корпоративний фільм «Жнива під час війни»

сектор економіки – гірничодобувна промисловість
рік заснування – 2018
формат – mp4, корпоративне відео
об’єм – 2 хв 21 сек.
регіони розповсюдження – Україна, зарубіжжя
цільова аудиторія – акціонери, працівники підприємств групи Ferrexpo, партнери, місцеві громади та інші зацікавлені сторони

 


.
arcelor
• ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – корпоративний фільм “Все переплавимо”

сектор економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2021
формат – Усім сильним та незламним присвячується. Кожному, хто став воїном світла. Хто захищає свій фронт. Це присвята тим, кого не зламати та не скорити, у чиїх жилах тече сталева кров. Особливим людям – гірникам та металургам Кривбасу, захисникам України на воєнному і промисловому фронтах. Голоси, руки та вміння #АрселорМітталКривийРіг – у цьому ролику. А ще – наша безмежна вдячність і повага металургам і гірникам нашого підприємства і всієї України. Передаємо вітання та тиснемо руку колегам, які захищають наш спокійний сон під кулями. Кажемо «дякую, друже» тим, хто залишився на підприємстві, видобуває руду чи варить сталь. Кожен важливий. Кожен на своєму місці. Скрутні часи пройдуть. Настане новий день, в якому Перемога буде за нами. Ми відбудуємо країну. Ми все переплавимо!
Важливо: відео створене виключно силами служби комунікацій та працівників підприємства, без залучення підрядників.
об’єм – 04 хв.33 сек
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону, України, партнери, зацікавлені сторони

 


.
usb
• UKRSIBBANK BNP Paribas Group – корпоративний фільм People First

сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2022
формат – фільм про соціальну програму підтримки у період воєнного стану
об’єм – 2 хв 55 сек.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники UKRSIBBANK та зовнішня аудиторія

 


.
city
• CITYHOTEL – корпоративний фільм MATISSE On the top of delicate taste

сектор економіки – готельний бізнес
рік заснування – 2021
формат – відеоролик
об’єм – 1 хв., 2 раза на рік
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – широкий загал, жителі Києва з достатком середній +, гості готелю, корпоративні клієнти

 


.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний фільм «Привітання з Днем Незалежності України»

сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – відео МР4
об’єм – 02:37 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники та зовнішні стейкхолдери

 


.
axa
• Lantmannen AXA – корпоративний фільм «Про Культуру Health&Safety»

сектор економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2022
формат – МР4
об’єм – 2 хв 27 сек
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії, хедофіс, партнери та українська спільнота

 


.
axa
• Lantmannen AXA – корпоративний дайджест Lantmannen Times

сектор економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2015
формат – 200 х 265 мм, PDF
об’єм – 12-16 стор.
наклад – 30 штук + розміщення електронної редакції в корпоративній групі Facebook LoveLantmannen
періодичність випуску – 1р/міс.
регіони розповсюдження – Бориспіль, Київ
цільова аудиторія – працівники компанії

 

категорія корпоративна книжка


.
jan
• Жан Niche Concept – корпоративна книжка “Писана краса. Історія макіяжу”

сектор економіки – мережа магазинів нішевої парфумерії та косметики
рік заснування – 2018
формат – 210х260 мм
об’єм – 240 стор.
тираж – 1 000 екз.
регіони розповсюдження – Україна, зарубіжжя
цільова аудиторія – клієнти, партнери

 


.
np
• “Нова Пошта” – корпоративна книжка
 “Троль, велетун і диво-автівка”

сектор економіки – логістика
рік заснування – 2020
формат – 20 х 20 см
об’єм – 44 стор.
наклад – 27 000
періодичність випуску – 1 книга; 19 грудня 2021 року заплановано вихід другої книги
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – діти співробітників

 


.
biosphera
• Корпорація “Біосфера” – корпоративний сувенір книга для дітей «Вимельбух»

сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2020
формат – 173х205 мм
об’єм – 18 стор + обкладинка
наклад – 1 380 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники та партнери корпорації

 

категорія корпоративний сувенір  


.
acino
• “Aciнo Україна” – корпоративний сувенір “Серія новорічних фотокниг”

сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2016-2019
формат – 30 х 30 см
об’єм – Обкладинка 2 стр, кількість сторінок внутрішнього блоку варіюється в залежності від обсягу контенту: від 28 до 64 стр.
наклад – 600-900 екз.
регіони розповсюдження – Україна, СНД
цільова аудиторія – співробітники компанії

 


.
psg
• PrintStore Group – сувенір
 «Новорічний подарунок 2022»

сектор економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – набір з календарем, рушником, милом та поліграфієй
тираж – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній

 


.
interpipe
• PrintStore Group – сувенір
 «Новорічний подарунок 2022»

сектор економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – набір з календарем, рушником, милом та поліграфієй
тираж – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній

 


.
np
• “Нова Пошта” – корпоративний книжка
 “Троль, велетун і диво-автівка”

сектор економіки – логістика
рік заснування – 2020
формат – 20 х 20 см
об’єм – 44 стор.
наклад – 27 000
періодичність випуску – 1 книга; 19 грудня 2021 року заплановано вихід другої книги
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – діти співробітників

 

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Читайте також

⭐⭐⭐
1188

Конкурс “Найкраще корпоративне медіа України 2024”

Триває прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі "Найкраще корпоративне медіа України 2024". Для реєстрації у конкурсі 2024 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

📣📣📣
106

Проєкти конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

Для реєстрації у конкурсі 2024 року заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.

📣📣📣
250

Марафон триває! Як відновлюватись і підвищувати енергію

Бліц-опитування Асоціації корпоративних медіа України. Щиро дякуємо всім, хто взяв участь: Яніна Нестерчук, Acino в Україні; Наталія Віннікова, Arzinger; Людмила Голинська, Carlsberg Ukraine; Євгенія Лепеха, ПУМБ; Валентина Йовенко, мережа «Аптека 9-1-1»; Анфіса Сіньова, Фабрика каталогів Printstore Group; Ольга Мельнічук, VIYAR; Марія Суліма, Lantmännen Cerealia UA; Наталія Улинець, Perfect PR.

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна