Інформаційний дайджест АКМУ #05 2024
Українські компанії впроваджують інноваційні сервіси для клієнтів, розробляють програми розвитку для співробітників, проявляють щиру турботу про суспільство, реалізуючи різноманітні КСВ проєкти. Читайте про цей досвід у нашому дайджесті.

Галузь корпоративних медіа постійно розвивається, як і саме життя. Додаються технології, впроваджуються інновації, змінюється акценти, на нас впливають світові тренди, приходить усвідомлення історичної спадщини. Ми разом переживаємо сучасні трагічні події історії України, шукаємо шляхи для відновлення і відбудови. Бізнес продовжує працювати на допомогу армії, сплачує податки, забезпечує важливі сервіси в економіці. А ще встигає підтримувати емоційний стан співробітників і співробітниць, адоптувати ветеранів, створювати патріотичні мерчі та відшивати функціональну білизну для поранених бійців. Про ці та інші проєкти українських компаній читайте в травневому Дайджесті АКМУ.
-
ПУМБ — новий дроп Lifesaving Merch
«Проект Lifesaving Merch від ПУМБ презентував новий дроп мерчу. «Жити назустріч» — це особливий одяг, який покликаний підтримати поранених військових на етапі відновлення. Для цієї місії ми обʼєднали зусилля аби створити не просто одяг, а опору та підтримку для тих, хто найбільше цього потребує.
«Жити назустріч» має дві лінійки виробів: адаптивний одяг для поранених військових та одяг для кожного — худі, сорочки, футболки.
За кожну придбану вами одиницю, Lifesaving Merch передає адаптивний одяг для поранених в евакуаційні потяги та шпиталі. 1 СОРОЧКА = 1 АДАПТИВНИЙ ЛІТНІЙ КОСТЮМ; 1 ХУДІ = 1 АДАПТИВНИЙ ХУДІ АБО ШТАНИ; 1 ФУТБОЛКА = 1 АДАПТИВНА ТОЛСТОВКА АБО ШТАНИ.
Це наша спільна місія — створювати рівні можливості для всіх. Адже повноцінна інклюзія можлива тільки тоді, коли до неї рухаються всі разом: держава, бізнеси, суспільство, цивільні, військові та ветерани війни».
Докладніше про проєкт: lifesavingmerch.com.ua
-
ВіЯр — компанія дружня до ветеранів
«Наша компанія дружня до ветеранів. І цьому напрямку ми приділяємо особливу увагу. Ми вдячні ветеранам за внесок у вільне майбутнє нашої країни. Компанія розробила авторські віярівські посібники для ветеранів, для керівників, у чиїх підрозділах працюють і планують виходити на роботу ветерани, для співробітників про основні аспекти спілкування з ветеранами.
В корпоративних комунікаціях компанії ми застосовуємо ефективний інструмент “сторітелінг” і під хештегом “#СупергероїВіЯр” системно розповідаємо історії про людей, які щодня боронять нашу Батьківщину і є нашим надійним захистом. Безмежно дякуємо всім нашим захисникам за їхню неймовірну відданість і хоробрість. Чекаємо на ваше повернення і разом наближаємо перемогу України!»
-
ACINO in Ukraine — Разом зможемо все!
«Ми в Acino піклуємося про здоров’я та добробут усіх жителів країн, в яких ми працюємо.
Так від початку роботи Acino в Україні (2015 рік), компанія передала понад 1,1 млн упаковок препаратів на благодійні цілі та сплатили понад 2,4 млрд грн податків, з яких лише за 2023 рік – понад 420 млн гривень.
Ми вважаємо своїм обов’язком турботу про людей та пишаємось підтримкою своєї країни у непрості часи. Разом зможемо все!»
-
iPay.ua запускає QR платежі
«iPay.ua незабаром запускає унікальний платіжний інструмент «Мій банк».
Це перший в Україні метод швидких переказів між рахунками, що дозволить клієнтам сплачувати за товари та послуги безпосередньо мобільним застосунком свого банку. Оплата відбуватиметься без карток, електронних гаманців та інших застосунків і буде можлива як в онлайн-магазинах, так і у фізичних торгових точках.
Інтеграція йде повним ходом! «Укргазбанк» — першим з державних банків країни вже в найближчі дні переходить в активну технічну фазу підключення нового платіжного методу «Мій банк».
З «Мій банк», який ми впроваджуємо в партнерстві з Асоціацією Українських Банків. Клієнти можуть розраховувати на швидкі транзакції, низькі комісії і підвищену безпеку».
Слідкуйте за оновленнями: qr.ipay.ua
-
PrintStore Group. Тренди в поліграфії 2024
«Ми з командою PrintStore Group досліджуємо і обговорюємо передові тенденції, світові й вітчизняні тренди на професійних форумах. Ці зміни формують новий ландшафт поліграфічної галузі.
Звісно, на нашу галузь впливає воєнний стан, зміна пріоритетів розвитку підприємців, нові позитивні вектори у видавничій справі країни, запити свідомих читачів на український контент. Я відстежую вектори змін на світових виставках, спостерігаю зміни в парадигмі мислення споживачів, еволюцію у смакових вподобаннях постійних і нових клієнтів нашої типографії Фабрики каталогів Printstore Group».
Детальніше читайте в огляді Анфіси Сіньової, директорки з маркетингу PrintStore Group: Тренди в поліграфії 2024: інновації і креативні рішення
-
EVA — «З крамниці – до позицій»
«Підтримка військових на фронті – це не тільки про техніку, зброю або амуніцію. На захисті України стоять, перш за все, люди, котрі мають право на базові речі, серед яких – гігієна. Гарячий душ та чисте вбрання сприяють підтримці високого морального духу наших захисників та захисниць.
Протягом пів року в межах проєкту «З крамниці – до позицій» клієнти EVA зібрали 236 коробок побутових та гігієнічних засобів, які мережа передала партнеру ініціативи – фонду «Дігнітас». 52 коробки з шампунями, шкарпетками, милом тощо пішли на комплектування 2-х МЛПК, які вже передані 53-й ОМбр ім. В. Мономаха та 109-й ОБрТрО. Решту коробок буде відправлено підрозділам, які отримали мобільні лазні раніше, а також використано для комплектації кількох наступних МЛПК, що попрямують на фронт незабаром.
Щиро дякуємо всім, хто підтримав проєкт «З крамниці – до позицій». Пам’ятаймо, кожен внесок є важливим кроком на шляху до перемоги України».
Слідкуйте за ініціативами EVA та долучайтесь: eva.ua/ua/z-kramnici-do-pozicij
-
АрселорМіттал Кривий Ріг
Ментальне здоров’я – це важливо. В «АрселорМіттал Кривий Ріг» з перших днів війни працює гаряча лінія психологічної підтримки для працівників підприємства та їхніх родин.
«У наш час, коли стрес та невизначеність стають частиною життя, звернення до психолога є мудрим рішенням. Психологіня підприємства Олена Шевчук може допомогти у різних ситуаціях. Наприклад:
– стрес та тривога, які перешкоджають вашому повсякденному життю;
– депресія та погіршення настрою, які тривають тривалий час;
– проблеми взаємин та комунікації;
– травматичні події або втрата близької людини;
– проблеми зі сном, пам’яттю, концентрацією уваги через психічне та фізичне виснаження;
– проблеми з самооцінкою та самоприйняттям;
– інші питання.
Консультації надаються абсолютно безкоштовно, а прийом ведеться анонімно».
-
Lantmännen Axa. Бізнес в думках і люди в серці
«В квітні в нашій компанії Lantmännen Cerealia UA пройшов тренінг «Ділова письмова комунікація». Тема тренінгу актуальна для наших співробітників. Вони кожен день пишуть ділові листи, комерційні пропозиції, розвʼязують термінові задачі у листуванні з колегами та ведуть успішні перемовини.
Два дні ми працювали над покращенням усіх цих процесів і дізнавались, як зробити комунікацію ще більш дієвою. Слухачі були активні та залучені в процес навчання. Працювали в онлайн і офлайн форматах, командами, ділилися досвідом, ставили питання, виконували поставленні завдання.
А на початку травня в нашій компанії відбувся майстер-клас “Великодня писанка”. Ми провели чудові дві години, створюючи шедевр до Великоднього столу. Встигли опанувати дві техніки розпису пасхальних яєць – декупаж і петриківський розпис. Такі активності підсилюють лояльність до компанії, заряджають енергією творчості, єднають команду, надихають на нові досягнення в роботі».
Про досвід компанії Lantmännen Axa розповідає Ірина ПРОНІНА, директорка з персоналу і правових питань: БІЗНЕС В ДУМКАХ І ЛЮДИ В СЕРЦІ
-
АКМУ — «Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях»
В сучасному і затишному просторі Fairmont Grand Hotel Kyiv відбулася презентація нової книжки «Енергія сторітелінгу». Авторка проєкту Оксана Тодорова запросила на захід учасників спільноти Асоціації корпоративних медіа України. На початку івенту визначили, що презентація буде інтерактивною, з можливістю виступити всім бажаючим, з благодійною складовою — розіграшем благодійної лотереї на підтримку ЗСУ.
Оксана Тодорова зазначила: «Це вже восьма бізнес-книга нашої Асоціації корпоративних медіа України. Цього разу робота над проєктом тривала більше року. Ми зібрали найактуальніші бізнес-кейси, потужні, цікаві, креативні. Книга вийшла естетична, насичена, з кольоровими ілюстраціями. Її приємно тримати в руках, вона відображає досвід міжнародних і вітчизняних лідерів думок. Дякую, що разом з вами ми встигаємо усвідомити частину цього досвіду і зібрати висновки у форматі книги. Отже, головна мета «Енергії сторітелінгу» — трансформація читача, духовне підсилення, емоційна зрілість і вихід на новий рівень свідомості».
Детальніше читайте за посиланням: Офіційна презентація книги «Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях»
-
АКМУ — Конкурс
Розпочато прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2024». Для реєстрації у конкурсі 2024 року заповніть форму нижче.
Заповнюйте форму за посиланням: corpmedia.com.ua/bestmedia_2024
-
FADO – інженерна сантехінка на роки
Корпоративний art-календар подорожей у часі від Gusev Art Lab для бренду FADO – учасник конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»Сила будь-якого інструменту комунікації залежить від інсайту та ідеї, яка лежить в основі. Так з будь-якими кейсами, в тому числі навіть зі звичними нам календарями. Команда Gusev Art Lab разом з брендом інженерної сантехніки FADO також розпочали цей рік з календаря. Його особливість полягає у тому, що він дозволяє подорожувати часом.
Іван Ніжнік, CMO в FADO: «Проєкт реалізовано з Gusev Art Lab і це вже другий спільний проєкт, який отримав від нас високу оцінку. У календаря двозадачна мета: з одного боку він став ключовим елементом подарункового сету для клієнта до Нового року, з іншого – це професійний контент для побудови того самого ментального діалогу, через який він включатиме FADO до свого «initial consideration set» при виборі інженерної сантехніки. На тлі сьогоденних реалій отримувати задоволення від творчого тандему команд агенції і замовника – беззаперечно важливо і ціннісно. Дякую всім за круту роботу!»
Детальніше читайте за посиланням: FADO – інженерна сантехінка на роки
-
NovaPay — фінансовий мобільний застосунок
NovaPay, що входить до групи компаній NOVA (Нова пошта) – запустила в Україні фінансовий мобільний застосунок. З його допомогою можна здійснювати перекази, заощаджувати і навіть інвестувати. Від оформлення посилки в кредит до отримання знижок на послуги відправки і післяплати за відправлення, що доставляються Новою поштою, – застосунок допомагає вирішити найрізноманітніші задачі.
«Ми оновили застосунок NovaPay — і користуватись вигодою стало ще зручніше:
– Сплачуєш з вигодою до 20% одразу за кілька посилок.
– В архіві переглядаєш, коли та скільки заощадив.
– Використовуєш вигоду не тільки для своїх посилок, а й коли оплачуєш замість близьких.
Деталі шукай у застосунку NovaPay у розділі «Бонус», тапнувши на «Інфо» в правому верхньому куті. Спробуй сьогодні: my.novapay.ua».
-
КНУ імені Тараса Шевченка — «День після війни»
В Інституті журналістики встановили рекорд, створивши книгу за 8 годин 39 хвилин
«Ідея книжки виникла з мрії про день після війни, – зазначив директор ННІЖ Юрій Бондар. – Яким він буде для кожного з нас, для України, світу? Звичайно, переможним. А ще сповненим планів. Які маємо реалізувати. Щоб ствердити себе, збудувати країну мрії – успішну і могутню, рівну серед інших, нормальних, країн. Щоб надолужити, зрештою, згаяне за час, коли ворог намагався вбити українців і Україну, вбити їхні мрії. Ми маємо вирватися з лещат повітряних тривог, гірких втрат і руїн. Маємо побачити перспективу а, побачивши, налаштувати себе на творчу дію. Есе нашої книжки – це, якщо хочете, чарунки спільного плану, який посталим словом уже втілюється, адже мрія – вона завжди матеріальна».
На реалізацію цього соціального проєкту не витрачалися бюджетні кошти. Весь процес видавництва та просування забезпечили на волонтерських засадах майбутні фахівці, яких готує інститут: журналісти, видавці, продюсери, рекламісти та піарники. Проєкт підтримали партнери: видавництво «Саміт-книга», ТОВ «Книжкова майстерня», Держкомтелерадіо України, Національне інформаційне агентство «Укрінформ», Національний реєстр рекордів України, Фестиваль «Книжкова країна», Національні спілки журналістів і письменників України, Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», меценат Сергій Вовченко та інші доброчинці. Збірка присвячена 190-річчю Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Також нову книжку «День після війни» презентували на фестивалі «Книжкова країна» на ВДНГ.
-
UKRSIBBANK BNP Paribas Group підтримали Ukrainian TechComms Days
«Можна створити найкрутіший IT-продукт, але потрібна команда комунікаційників, яка залюбки про нього розповість світу. Ми підтримали Ukrainian TechComms Days – першу в Україні конференцію з комунікацій в IT, яку організовує Асоціація IT Ukraine 20 та 21 червня в Києві.
Керівники і спеціалісти з PR та комунікацій, маркетологи, SMM-фахівці та представники технологічних компаній проаналізують особливості побудови комунікацій для різних видів ІТ-компаній, топвиклики 2024 року, роль міжнародних медіа в просуванні українських ІТ-брендів.
Багато років ми є партнером IТ Ukraine Association та підтримуємо ключові події ІТ-індустрії».
Докладніше про подію: techcommsdays.com.ua
-
Carlsberg Ukraine — Відбудуємо разом!
«Почавши роботу в Україні у 1996 році, Carlsberg Group не зупиняє свій темп, управляє найбільшим данським бізнесом в Україні та продовжує інвестиції.
Нещодавно між Данією та Україною було підписано важливий меморандум про поглиблення економічної співпраці і оголошено про державну гарантію від уряду Данії на суму 2,85 мільярда данських крон, яка допоможе Україні з розвитком критичної інфраструктури для енергопостачання.
Загалом проєкт розрахований на майже 4 мільярди крон і допоможе забезпечити екологічно безпечною електроенергією 500 000 домогосподарств в Україні.
Carlsberg Group продовжує інвестувати в українську економіку й активно співпрацювати з українським урядом, бізнесом та громадськістю, щоб сприяти розвитку країни».
-
Пробіг під каштанами
«Цього року каштанчик Пробігу майоритиме не лише в різних містах України, а й за кордоном: у Німеччині, Чехії, Польщі, Литві, Австралії, Великобританії, Канаді, Італії, Португалії, Іспанії, Нідерландах, США. Тому що Пробіг там, де ви, по всьому світу!
Як долучитися до 31-го «Пробіг під каштанами»:
1. Зареєструйтеся на probig.in.ua, сплатіть благодійний внесок 300 гривень з учасника і отримайте стартовий номер.
2. У День Києва 26 травня 2024 року одягніть номерок учасника і виходьте на пробіжку або прогулянку, щоб подолати традиційну дистанцію в 5 км, у будь-якому зручному, а головне, в безпечному для вас місці.
3. Зробіть фото або відеофіксацію вашої участі та розмістіть у соціальних мережах з хештегом #probig2024 та #біжузарадималенькихсердець. Відмічайте нашу сторінку в інстаграмі і фейсбуці на фото/відео або ж у дописі.
Маленькі українські серця чекають на вас!»
-
Найкраще корпоративне медіа України 2024
Триває прийом корпоративних проєктів для участі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2024». Для реєстрації у конкурсі 2024 року заповніть форму нижче. Ми зв’яжемося з вами та допоможемо з оформленням заявки та підготовкою пакету документів для оргкомітету конкурсу.
Заповнюйте форму за посиланням: corpmedia.com.ua/bestmedia_2024
Оформити заявку для участі у конкурсі
«Найкраще корпоративне медіа України 2024» можна тут
***** РЕГЛАМЕНТ КОНКУРСУ 2024 *****
Организатор конкурсу: Асоціація корпоративних медіа України